OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

Ik wil het wel proberen :think: :think:

Wat heb je nodig aan gegevens? :think:

eeeeh nickname, leeftijd hoeveelste kindje en nod :think: :think:

ff spiekeen bij anderen :mrgreen: :mrgreen:

enne ronde whaha :mrgreen:

hoe vinden jullie dit?

Helemaal leuk Karin :dance: :dance: :dance:

Ik ben 33 jaar!

Hartstikke mooi gemaakt Karin! Vind het echt heel knap hoe je dat hebt gemaakt.

Vandaag ben ik ongesteld geworden, dus we kunnen bijna aan de slag :lol:

Hallo mede oktober stoppers!

Mijn naam is Rox en ben 24 jaar oud. Ben 1 okt. gestopt met de pil en ben dus nu ongesteld. Mijn vriend en ik hebben besloten om te stoppen met de pil om nu even te gaan ontpillen en als mijn vriend er helemaal klaar voor is gaan we serieus beginnen met klussen. Nu is het zo dat mijn vriend een erfelijke ziekte heeft waardoor er een kans is van 50% dat hij deze doorgeeft aan zijn kind, dit kunnen we zien bij een vlokkentest mochten we zwanger raken. Is het nou zo dat het kindje ziek is dan zal ik het kind weg laten halen omdat wij absoluut geen ziek kindje op de wereld willen zetten. Maar daarentegen hebben we ook 50% kans dat het gezond is dus daar gaan we natuurlijk van uit. Glas is natuulijk wel half vol. We zouden in eerste instantie starten met een IVF traject, maar vanwege de hele lange wachttijd en ik dacht dat we het pas met 20 weken konden zien hebben we nu toch besloten om het via de normale weg te proberen. Nou dat was het voor nu wel even in een notendop. Zal gezellig met jullie mee komen kletsen, zal niet elke dag worden maar ga proberen om het een beetje bij te houden.

Karin wil je mij op het lijstje erbij zetten?

Liefs Rox

Hoi Rox, welkom hier

spanend voor jullie , wat voor erfelijke ziekte heeft je vriend ? (als je het niet wilt vertellen dan snap ik dat hoor)

Tuurlijk zet ik je op het lijstje heel veel succes gewenst

Ik ben Karin 27 jaar, Mama van Vlindertje Daan :vlinder: 31-10-2007-3-11-2007 en Bengeltje Ivan 18 december 2008, nog een paar dagen de pil slikken en dan gaan wi er ook weer voor

Natuurlijk mag je dat weten. Hij heeft een erfelijke vorm van darmkanker, ook wel FAP genoemd. Er groeien poliepen in zijn darmen die op den duurt kwaadaardig dus kanker kan worden. Zijn dikke darm is er op jonge leeftijd al uitgehaald dus heeft nu alleen nog een dunne en een 12 vingerige darm en daar groeien ze dan ook volop.

Bedankt dat je me wil toevoegen. Als het goed is werkt mijn handtekening nu ook.

Liefs R.

Rox welkom hier!

Ik ben Chantal en mama van Tycho. Tycho is verwekt via IUI en we gaan over 2 weken naar de gyn om weer het iui traject in te gaan.

Ik wens je veel succes met zwanger worden en we hopen natuurlijk dat je bij de goed 50 % zit :pray:

Karin: Hoe gaat het met jou???

Luna: Met jou en rekeltje ook alles goed?

Zo zal hier ook even een verhaal doen. Ik heb sinds maandag al hele erge last van mijn rug en pijn met ademhalen (in e rug) en in de longen. Heb toen gelijk ha gebeld voor advies en de ha belde me gelijk terug. Ik moest dinsdag bij haar komen.

Dinsdag daar geweest en ze dacht dat het kwam dooor de spieren tussen de ribben. Voor de zekerheid moest ik naar het zkh om een longfoto te laten maken. Dat heb ik dus gelijk gedaan. Toen ik 's avonds thuis kwam stond de ha op antwoordapparaat of ik haar terug wou bellen.

Woensdag heb ik gebeld en ze vertelde toen dat de foto niet goed te beoordelene was en dat ik een CT scan moest laten maken. Alleen mag zij die scan niet aanvragen maar alleen de longarts.

Maandag moet ik dus naar de longarts toe…

wordt vervolgd

Ik heb even een vraagje dames:

We weten nog niet zeker of we deze maand kunnen benutten, omdat ik pas over 2 a 3 weken zeker weet dat ons huis is verkocht.

Is het dan de bedoeling dat ik in de novembermama’s ga meeschrijven ?

Daarom tik ik nog niet echt actief mee hier, omdat ik het anders jammer zou vinden dat ik weer weg moet.

Maar volgende week moet ik ongesteld worden, en misschien dat we rond mijn eisprong weten dat het huis officieel is verkocht, dan hoor ik hier wel thuis :mrgreen:

Jeetje Rox dat is erg heftig en spannend. Zal duimen dat helemaal goed is.

Krabje, pffff heftig, hopelijk kun je snel terecht

het gaat wel aardig hoor. Met Daan :**: zijn verjaardag gaan we lekker een weekend weg. Afleiding.

Romata, je mag hier wel mee blijven schrijven hoor , wel zo gezellig :mrgreen: :mrgreen:

Pfff hier een eigenwijs jongetje in bed, hij bekaf maar slapen ho maar, ja een uur dan is meneer er klaar mee. Ik ben nu 10 min op mijn tanden aan het bijten om niet heen te gaan. Nou zitten er ook tandjes dwars maar daar heb ik al detinox op gesmeerd.

Als hij om 14.30 nog huilt haal ik hem er wel uit dan moet hij maar van 16.00 tot 17.00 nog een uur slapen.

Vanavond rookoefening op het werk en daarna wokken (verplicht)

Ik weet ook nog niet of ik bij het oktober- of november-groepje ga horen. Vandaag mijn spiraal laten verwijderen :slight_smile: maar in verband met afbouwen van medicatie kunnen we nog niet direct aan het klussen. Geen idee hoe lang het gaat duren, maar ik hoop dat het af- en ombouwen soepel en snel verloopt :pray:

30 oktober heb ik pas weer een afspraak bij de arts, dus ik ben bang dat het november wordt… Maar het begin is er :wink: !

Even kort voorstellen :smiley:

Ik ben Ilse, bijna 26 jaar ‘oud’ en getrouwd met R. We hebben net een huis gekochr in Apeldoorn, waar we in januari heen verhuizen. Het zou ons eerste kindje worden.

hallo allemaal,

ik wil er ook graag bij…! Ik zal me even voorstellen,ik ben molly moeder van gijs . In december wordt ie drie,en moeder van boris :: .

Boris :
: is door een infectie al in mijn buik ernstig ziek geworden,en hebben we helaas moeten laten gaan…na 22 weken.Ik heb bij vlinderpraat een uitgebreide versie geschreven .

Van het ziekenhuis moesten we even wachten met proberen zwanger te worden,maar die periode is nu voorbij.

Dus,please,please,hoop ik dat het nog een keer mag lukken,

liefs van molly

Hallo dames,

Mag ik ook meeschrijven?

Mijn naam is Suus en ben 36 jaar. Na lang twijfelen gaan wij het toch ook nog een keertje proberen om een brusje voor onze Ries te krijgen.

Eigenlijk hadden we besloten om het bij eentje te laten. Maar ja, als de tijd begint te tikken gaat het toch weer kriebelen.

Ik ben eigenlijk in september gestopt met de pil maar we gaan nu pas echt beginnen met klussen :dance: De vorige keer was het na 3 maanden al raak. Ik weet eigenlijk nog niet hoe mijn cyclus gaat lopen! Vind het wel weer erg spannend.

Groetjes Suus

He allemaal nieuwe stoppers!!!

Welkom dames!

Romata: Gewoon lekker hier kletsen. Ik kan op zijn vroegst ook pas in november beginnen :pray: :pray: hoop ik. Maar blijf ook hier kletsen.

Ici: Welkom en voor jou telt hetzelfde, gewoon hier komen kletsen!

Molly: Welkom hier en ik hoop dat Gijs en Boris :**: gauw een brusje mogen krijgen.

Ik ga zo even lezen bij vlinderpraat. :hug:

Suus: ook welkom en ik hoop dat jou een 2e wondertje ook gegund is.

KArin: Waar gaan jullie heen met Daan’s :vlinder: verjaardag? Wil jullie alvast veel plezier wensen.

Vandaag drukke dag. 2 verjaardagen en eigenlijk ook septembermama’s meeting. MAar moet het helaas overslaan. Ik zie het niet zitten om met Tycho alleen bijna 3 uur te rijden en F. is werken.

Gaan jullie nog wat leuks doen?

Liefs, Chantal

Nieuwe dames welkom,

ici gewoon hier schrijven hoor

ik zal jullie op het lijstje zetten

Krabje, wij gaan naar munster, hotel, is een dierentuin in de buurt.toch een beetje zijn verjaardag vieren

pfff heb de hele avond met een huilend jongetje gezeten. Eventjes slapen endan weer krijsend wakker worden. Hap gebeld gezegd dat hij echt pijn heeft. Ze denken oorpijn , moest bedje omhoog doen en para molletje geven en neusspray. Maar hij lag bij mijn man op de borst te slapen dus hebben we hem voorzichtig overgelegd op zijn bedje en hij slaapt sinds kwart voor 11 :pray: arm mannetje je voelt je dan zo hulpeloos.

Welkom aan alle nieuwe dames.

Ik hou me zelf een beetje op de achtergrond. Zoals het er nu naar uitziet, moet ik zelfs opschuiven naar november… :frowning:

Volgende week weet ik dat zeker, dan heb ik mijn “adviseur” weer gesproken.

he Karin,

Ja erg he als ze ontroostbaar zijn. Ze zijn zo hulpeloos en kunnen niet zeggen waar ze last van hebben.

Ik heb er waarschijnlijk eentje met de waterpokken. Het begon bij een rood vlekje op de wang en nu zijn het al meerdere bultjes. Een paar dagen geleden was Ries wat hangerig en leek het erop dat hij de griep kreeg. Dat is nu voorbij.

Ik ga vanmiddag naar de 1e verjaardag van het zoontje van een vriendin, erg leuk. Daarna lekker eten bij mijn ouders.

Mijn ventje moet werken :cry:

Fijne zondag allemaal.

Gr. Suus