OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

Karin leuk zeg Munster! Geniet er dan maat lekker van.

Hoe is het nu met manneke? Weer wat beter?

Als hij idd oorpijn heeft moet je echt even naar de hap gaan hoor voor een ab-kuur. Hier geven zie die standaard bij kindjes onder een jaar.

Maria: Ook jij kunt gewoon blijven schrijven hoor!

Suus: Beterschap met de waterpokken. En veel plezier bij de verjaardag.

Wij gaan straks naar mijn so. Ze waren vorige week 40 jaar getrouwd. We gaan vanmiddag met hun en sz en zwager +3 kids en wij met ons drietjes uit eten…

Karin kunnen we topic niet wijzigen in oktober/november stoppers?

Tuurlijk kan dat, ga ik de topic titel veranderen :thumbup: goed idee van je

Mannetje werd vrolijk wakkker. HEeft van 22.30 tot 10.00 goed geslapen. Ligt nu sinds 13.00 te slapen. :dance: :dance: :dance: Morgen bel ik met mijn eigen huisarts gewoo voor de zekerheid.

Ga vanavond weer met het lijstj bezig. manlief is dan toch aan het werk

Dag allemaal, ik kom me gezellig aansluiten bij jullie als het mag.

Vanavond is mijn laatste pil aan de beurt, vrijdag is mijn NOD.

Ik moet er wel bij vertellen dat wij helaas afhankelijk van enkel het weekend zijn, vanwege het werk van vriendlief.

Nu is wel al het volgende aan de hand: afgelopen woensdag kreeg ik last van bruine afscheiding (niet donker, niet licht). Dit heeft 2 dagen aangehouden, is toen afgelopen. Geen bloed of iets, enkel een klein beetje afscheiding (bruin) tot ik plots vanmorgen na het douchen merkte tijdens het afdrogen dat ik bloedverlies had (wat nu al weer bijna helemaal over is, dus duidelijk geen vervroegde menstruatie). Vervolgens schrok ik daar eerlijk gezegd een beetje van, en ben ik niet goed geworden (misselijk, zwart voor de ogen, bijna onderuit). Terwijl vrijdag pas mijn NOD is. Dit is mijn laatste strip, wel hebben we de afgelopen weken 1 a 2 keer seks gehad zonder condoom (de rest nog met condoom) in een tijd dat ik ook 2 keer de pil ben vergeten.

Ik vind het maar raar, gezien ik al 2 jaar de pil slik en vanaf dag 1 nog nooit een doorbraakbloeding of bruine afscheiding tussendoor had, en op de dag af kon vertellen wanneer mijn NOD is.

Ik probeer maar niet al te ongerust te zijn, het zou even goed kunnen komen vanwege het feit dat ik de pil vanwege omstandigheden een paar keer heb doorgeslikt (maar ook dat heb ik al meerdere malen gedaan, en nog nooit een bloeding/bruine afscheiding toen) of vanwege dat er misschien iets geraakt is van binnen. :think:

Hoe dan ook, vanavond is mijn laatste pil, vrijdag is mijn NOD. :slight_smile:

Morgen moet ik voor het eerst voor een uitstrijkje :silenced: Vind het erg spannend. Daarna gaan we het proberen. Ben sinds vandaag niet meer ongesteld dus nu is het voor het echie. Vind het wel weer spannend. Ben benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen.

Leuk allemaal nieuwe mensen. Gezellig!

@Selena: Wat vreemd inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je daar erg van schrikt. Ik zou het maar eventjes in de gaten houden als ik jou was. Ik zelf heb hier geen ervaring mee.

@Suus: Beterschap met Ries. Ik hoop dat hij gauw weer opknapt. Mijn jongens hebben het allebei gehad en ze waren er behoorlijk zielig bij. Niet hele erge hoge koorts, maar wel heel hangerig en steeds om je heen willen zijn. Persoonlijk heb ik er ook wel van genoten hoor :lol:

Suus beterschap voor Ries :hug:

Carters ,succes voor het uitstrijkje , en natuurlijk met klussen

Krabje jij moet toch deze week naar de gyn?

Luna hoes is het met jou

Pfff ik heb het idee dat deze maand pil slikken langzamer gaat dan de vorige :mrgreen: :mrgreen: nog maar kleine 2 week

Oh ja ben druk bezig met lijstje maar het wil niet zoals ik het wil :wall: :mrgreen:

Dat gevoel herken ik Karin. Sinds dat we hebben besloten om voor een derde te gaan ben ik er wel mee bezig. De strip kwam maar niet tot een eind. Toen dacht ik oh ja ik moet ook nog voor het uitstrijkje. Laat ik dat ook maar eerst doen. Moest de afspraak tot 3 keer worden verzet. Nu ben ik niet meer ongesteld dus het is nu of niet meer het uitstrijkje :lol: Maar gelukkig ik mag straks en dan staat niets ons meer in de weg hoop ik.

@Carter wrote:

Dat gevoel herken ik Karin. Sinds dat we hebben besloten om voor een derde te gaan ben ik er wel mee bezig. De strip kwam maar niet tot een eind. Toen dacht ik oh ja ik moet ook nog voor het uitstrijkje. Laat ik dat ook maar eerst doen. Moest de afspraak tot 3 keer worden verzet. Nu ben ik niet meer ongesteld dus het is nu of niet meer het uitstrijkje :lol: Maar gelukkig ik mag straks en dan staat niets ons meer in de weg hoop ik.

hoe laat moet je? en hoe laat krijg je de uitslag

Ik moet om 14.30 uur :shifty: . Ik weet niet wanneer je de uitslag krijgt. Het is mijn eerste keer, maar ik ga er gewoon vanuit dat het goed is :pray: .

Spannend zal voor je duimen

Ik moet over 2 jaar denk ik haha bij je 30e toch :think:

Dank je.

Inderdaad. Het jaar waarin je 30 wordt krijg je in januari je oproep om voor de eerste keer je uitstrijkje te gaan doen. Zolang ligt die oproep er bij mij dus al 8) .

Had er gewoon steeds geen zin in. Dat gedoe en het lijkt me helemaal niet leuk. Maar het is voor een goed doel dus ik ga wel :slight_smile:

hahaha ik denk dat ik het zelfde zou hebben.

:mrgreen: :mrgreen: maar ja tis wel goed als ze iets vinden ben je er nog op tijd bij

VAnmiddag dus de afspraak bij de longarts gehad.

Er zit een cyste(??? denken ze) achter mijn luchtpijp (geloof ik)

De arts weet niet waar de pijn vandaag komt. Maar hij vind het wel verstandig om een CT scan te laten maken.

woensdag over 2 weken de scan en de week erna terugkomen voor longfunctie test en afspraak bij de longarts.

Hij vroeg me ook of ik op dit moment zwanger ben/kan zijn. Maar dat is dus niet zo.

Heb hem wel verteld dat we volgende week een afspraak bij de gyn hebben ivm 2e kindjeswens.

Hij zei toen dat we die afspraak wel door kunnen laten gaan maar we wel moeten kijken of we de mmm in kunnen. Dit ligt dus aan de uitslagen van de scan…

Ben er bang voor dat we pas in decmber met iui kunnen beginnen ipv november…

:hug: :hug: :hug: dat zou wel kalote zijn ,maar je gezondheid s natuurlijk wel belangrijk

Krabje, :hug: Echt rot dat het weer opschuift, maar het lijken me ook twee rot weken wachten, toch?! Duurt altijd zo lang voor je eindelijk iets weet… Maar inderdaad, je gezondheid is het belangrijkste!

De uitslag van een uitstrijkje is overigens in 2 a 3 weken binnen, trouwens. :wink:

Ik ben ongesteld geworden, althans dat denk ik. De gynaecloog gaf aan dat je wel even kon bloeden na het verwijderen van de mirena, maar dat dat slechts heel licht en kort zou zijn. Dit ziet er meer uit als een echte menstruatie, met bijbehorende klachten. Op zich zou dat mooi zijn, want dan wordt mijn cyclus meteen duidelijk.

Ben hard aan het afbouwen en tot nu toe gaat het erg goed! Met één medicijn al helemaal kunnen stoppen! :smiley: Hopelijk gaan de komende twee weken net zo voorspoedig.

Ohh nu het topic is veranderd okt/nov stoppers ga ik hier ook maar actief meeschrijven.

Ik zal me ff in het kort voorstellen: Ik ben Mandy, 23 jaartjes jong.

Ben al 5 jaar samen met mijn mannetje, en hebben al een dochtertje van bijna 15 maanden (Talysha). We gaan over een paar maanden verhuizen naar een groter huis, en met een heerlijke grote tuin :inlove: . Verder lopen hier nog 2 hondjes boomer hondje en een malteeuws leeuwtje die helaas niet erg lang meer te leven heeft.

Ik werk niet, heb er bewust voor gekozen om thuismama te zijn :). Straks als de kindje(s) naar school gaan wil ik weer iets gaan doen.

Maar ik ga er nu weer snel vandoor, want zie op de camera dat mijn dochtertje wakker is en vrolijk staat te springen in bed :inlove:

Ik lees vanavond even alles op mijn gemak door als mijn dochtertje slaapt.

Wel wil ik Krabje al ff snel een :hug: geven.

hallo dames,

een warm welkom voor de nieuwelingen.

Hier is het nu toch weer een beetje spannend. Ik heb geen flauw idee hoe mijn cyclus gaat verlopen dus het het maar gewoon even op 28 dagen gehouden, tja en dan is morgen m-day!

En dan heb ik morgen ook nog eens een sollicitatie gesprek. Wel binnen hetzelfde bedrijf maar het blijft altijd spannend!

Krabje, ik hoop dat alles goed zal zijn op de scan. Heb je nog veel last van je borst en rug? Toevallig moet ik morgen naar de huisarts. Heb sinds 2 dagen ook last van een pijnlijke borst en rug bij het ademen. Maar ik ben ook nog verkouden geworden. Nu moet ik gewoon even langs komen om naar de longen te laten luisteren! Het is alleen jammer dat je in het ziekenhuis overal zo lang op moet wachten voordat je ergens voor aan de beurt bent.

Iedereen nog een hele fijne avond. Ik ga lekker met mijn kleine man in bad en dan vroeg naar bed :zzz:

groetjes Mamasu

spannend mamasu voor allebei :pray:

romata nu echt welkom

ik ben echt aan het kloten met het lijstje maar komt echt in orde hoor :oops: :oops: