Oh spannend mamasu!
Ik hoop het voor je!
En krabje,hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je,en dat je gauw aan je 2e kinderwens kan gaan beginnen!
ik was altijd knetter-regelmatig,maar na boris :**: zn geboorte,wisselt het een beetjeā¦
vorige maand was gewoon 28 dagen,ik heb (vrij hysterisch,vind ik voor de eerste probeermaand,hoop dat ik niet de enige ben) over van die ovulatiestokken gepiest en geen piek gevonden.
Dus als ik weer 28 dagen ben,dan wordt het zondag voor mij spannendā¦
liefs allemaal!
hallo dames,
Nou precies op de dag af weer :twisted: :twisted: Och ja, dan hebben we deze aankomende maand gewoon weer veel kluswerk te doen :lol:
Nou Molly, voor jou is het ook weer spannend zeg.
Zo nu ga ik Ries de kleren aandoen en mezelf een beetje toonbaar maken.l Dadelijk sollicitatie, spannend!!
Fijne dag allemaal.
Groetjes Suus
Nou zeg,jammer Mamasuā¦
Dan in ieder geval die baan binnenslepen!
Succes!
bij mij rommelt het ook al een beetje in mn buikā¦
Ook ik ben helaas pindakaas ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde dan maar
Jammer dames :hug:
Ik ben ook vandaag ongi geworden, en deze maand is ronde 1
Maar kan iemand me vertellen welke dag je het vruchtbaarst bent ?
Ik weet van mijn nichtje die al 3 jaar bezig is voor kindjes, dat je tussen de 12de en 16de zovaak mogelijk moet sexen, maar ik weet niet meer precies die dagen. Kan het haar ook niet vragen want heb namelijk geen contact meer met haar.
Dus kan iemand mij precies vertellen hoe en wat het zit.
Had wel al een site gevonden, en die geeft aan dat ik de 31ste het vruchtbaarst ben en dan mijn eisprong is. Maar je weet natuurlijk nooit of ie die dag werkelijk wel springt, dus daarom wil ik die dagen weten.
Heb me er de vorige x eigenlijk niet mee bezig gehouden, maar nu kan ik niet wachten om weer zwanger te zijn :inlove:
Ben ik ook weer eens :oops: Druk geweest. Ga morgen voor een weekje naar Gran Canaria dus ben weer ff weg. :mrgreen:
Romata gemiddeld springt 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie je ei. Je kan ook ovulatietesten proberen.
ovulatietesten ga ik me nog niet aan wagen, het is tenslotte pas de 1ste ronde.
Bij mijn dochtertje raakte ik zwanger in de 3de maand, hopelijk ben ik nu net zo snel zwanger. Maja het kan net zo goed een jaar duren. Maar we zien wel, we hebben de tijd.
Ow en Luna natuurlijk een hele fijne vakantie.
Ben helemaal niet jaloers ofzo :liar: haha, heerlijk in het zonnetje zitten aan het strand.
Pff ben ziek, hubbie was van de week ziek en nu heb ik het wat kun je, je dan kl*te voelen zeg :(.
Talysha had gisteren ook heel de dag koorts, vanmorgen gelukkig niet meer.
mamasu hoe is je sollicitatiegesprek verlopen ?
Daar ben ik ook weer eens. Een beetje druk gehad met van alles en nog wat.
Nou het uitstrijkje viel gelukkig alles mee. Mag volgende week bellen wat de uitslag is.
Mamasu en hoe is het sollicitatiegesprek verlopen? Jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar dit was ook jouw eerste ronde?
Romata ik herken het āongeduldigeā wel een beetje. Dit is ook mijn eerste ronde. Moet ergens de laatste week oktober/eerste week van november ongesteld worden. Ik ga ervan uit dat het niets wordt, maar ik merk gewoon dat ik het zo snel mogelijk wil. Gek he. Je denkt het wordt de derde dus kan je wel wat rust en geduld opbrengen. Maar ik wil het zo graag. Ik hou nu ook mijn cyclus beter in de gaten. Grappig.
Verder van harte beterschap. Inderdaad wat kan je je beroerd voelen als je ziek bent. Ik ben twee weken geleden ziek geweest. 1 dag echt zo beroerd en in bed gelegen en daarna ging het al een beetje beter. Dus ik hoop dat het ook zo bij jou gaat.
Dag dames ben ik ook weer eens
Luna hele fijne vakantie ben ook absoluut niet jaloers hoor :liar: :liar:
Carter ik herken het ook hoor, mijn hoofd zegt wel ach tijd zat we zien wel wanneer het weer zo mag zijn andere kant denk ik liefst zo snel mogelijk. :mrgreen: Van Daan :**: was ik gelijk na de 1e ronde zwanger en van Ivan na 3x op zich wel snel maar dat zegt natuurlijk niks.
Romata is jullie huis nu officieel verkocht?
Ik heb gesjoemeld, heb vandaag de laatste pil ingenomen (moest er nog 4) kwam ietss beter uit :oops:
Selena balen dat je ongie bent geworden
Mamasu hoe ging je sollicitiatie
Krabje hoest met jou meis? :hug:
Molly al ongie? of iets anders
nou jongens,
ik heb een plus! (moet ook zeggen dat ik ĆĀ”lles gegeven heb deze maand! )
Ik sliep vanacht al heel slecht van de spanning,omdat ik gister niet ongesteld werd. Ik durfde de hele dag bijna niet te plassen.
Moet zeggen dat ik net ook heel hard gehuild hebtā¦om boris :**: ā¦
Zijn uitgerekende datum was 2 oktoberā¦en nu ben ik dus vanaf 20 september zwangerā¦gekā¦
lieve dames,ik duim voor jullie,x molly
Wauw , Molly van harte meis :dance: :dance: :dance:
dank je wel,lieve karin!
@Molly: :dance: YES YES YES :dance:
Van harte gefeliciteerd! De eerste van ons groepje met een positieve test!Hopelijk volgen er gauw meer!
Hey meiden
Ik zit niet meer op het wachtbankje en ben officieel van start gegaan met het klussen!!
Jeetje dat is best spannendā¦ 3 okt. was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie en we hebben gisteren dus de 18e geklust. Dus in principe nog in mijn vructhbare periode. Vind het wel heel leuk dat het nu toch echt is begonnen. Ik heb verder geen idee hoe mijn cyclus loopt maar dat zien we dan wel weer. Ik ging gisteren wel meteen uitplassen omdat ik anders heel snel last van mijn nieren krijg. Maar las later dat dit niet echt handig is om te doen. Hoe doen jullie dat?
Mollie onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap!! Snap best dat het dubbel isā¦maar geniet er toch maar lekker van.
Nou ik zal nu wel wat meer mee gaan kletsen omdat we nu dan ook echt officieel zijn begonnen.
Groetjes Rox
Mollie, gefeliciteerd!! :inlove:
Mijn cyclus is echt een zooitje geloof ik, na de mirena. Ik kan er nog niet veel wijs uit worden, misschien maar eens wat ovulatietesten tegenaan gooien
Heel stom, maar ik maak me nu al zorgen. Vroeger, voordat ik aan de pil en spiraal ging, was mijn menstruatie namelijk heel erg onregelmatigā¦ Je kon er geen pijl op trekken :? Hopelijk is dat nu wel iets verbeterd, en is deze warboel alleen een nasleep van het verwijderen van de mirena!
Het verhuizen is officieel begonnen: we hebben nog 7 weekenden om alles uit huis te krijgen naar een tijdelijke opslag. We moeten namelijk twee weken logeren bij mijn vader, anders zouden we huur en hypotheek moeten betalen. Vanag 6/7 januari kunnen we dan ook echt in het huis!
Zo spannend allemaal :shifty:
Succes meiden!
Carter: Dankje.
Haha ja dat heb ik dus ook, bij de 1ste keek ik nergens na natuurlijk deden we het wel vaker.
Maar nu kan ik echt niet wachten om zwanger te zijn, komt misschien omdat we nu
weten hoe heerlijk het is om zwanger te zijn. In ieder geval vond ik het heerlijk. :inlove:
Karin1981: Nee nog niet officieel, maar er is al een taxatie uitgevoerd en al verkocht stickers geplakt.
Dus het is echt al heeel erg ver. Onze hypotheek is ook goedgekeurd voor het huis dat we hebben gekocht, maar daar was ik niet bang voor.
Heb echt zin om te verhuizen, en Talysha een nieuw kamertje geven, en hopelijk snel weer een nieuwe babykamer inrichten zucht :inlove:
En lukt het nog met het lijstje haha :mrgreen: :lol:
Molly: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :). :dance:
Ici: suc6 met verhuizen, wij gaan ook even tijdelijk bij mijn ouders zitten, omdat we anders ook met 2 hypotheken zouden zitten en dat geld stop ik liever in de verbouwing.
maar hoelang we bij mijn moeder zitten nog geen idee, want in het nieuw huis moet boven alles gedaan worden muren spartelpoetsen en nieuwe vloeren. en dan kunnen we erin. Alhoewel we er wel nog een nieuwe keuken in laten zetten.
Maar dan kook ik maar even op een simpel gasfornuis. Zie er eigenlijk wel tegenop om weer tijdelijk bij mijn ouders te gaan wonen, alhoewel ik wel een goede band heb met mijn moeder en stiefvader.
Toch zit je gewoon liever op je eigen plekje.
@Rox: Wat spannend wij zitten heel dicht bij elkaar. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was dinsdag 6 oktober. Ik weet niet wat mijn cyclus gaat doen verder omdat ik net met de pil ben gestopt. Maar dat is toch altijd maar afwachten. Wij zijn in ieder geval wel lekker aan het āklussenā geslagen :dance:
@Romata: ik zeg ook wel 2 weken (tot de officiĆĀ«le datum sleuteloverdracht), maar het wordt ongetwijfeld inderdaad langer, omdat er bij ons ook nog gewerkt moet worden: parket/laminaat, behangen, verfen etc. etc.
En die kosten spaar ik ook graag liever uit
Ow, en wat heerlijk om in je nieuwe huisje al gelijk te mogen gaan nadenken over het inrichten van de babykamer!
Maar goed, ik heb nog steeds hoop dat mijn cyclus wat regelmatiger wordt voor januari .
mag ik mij hier ook aansluiten??? :mrgreen: :mrgreen:
ik zal morgen even meer schrijvenā¦maar nu knoop doorgehakt en strip weggegooid nu net na laatste ongesteldheid die gisteren afgelopen was :dance: