Oh die zijn ook leuk en schattig zeg :inlove:
En sowww de prijs scheelt nogal met wat ik vanmiddag heb betaald :shock:
Wat voor winkel is dat schuurman, weet je waar je ze nog meer kunt kopen. Via internet koop ik liever geen schoenen weet nooit of ze goed zitten. Want we wilde eerst laarsjes kopen van shoesme, maar mevr heeft wel 4 paar laarsjes aan gehad, en allemaal gingen ze niet dicht of zaten veeel te strak. Ze heeft best dikke beentjes, och dan wachten we nog wel even met laarsjes he.
En 2de hands koop ik schoenen ook liever niet.
Ik heb ze gekocht bij Tiptoo schoenmode. Ze waren € 40,00
Schuurman schoenen is gewoon een landelijke schoenenzaak…
Ow ik dacht dat ze goedkoper waren, omdat ze op internet maar voor 5 euro stonden haha.
Beide schoenwinkels zitten hier niet in de buurt, en op google kan ik niets vinden.
Ow maar mijn meisje is wakker geworden, dus ga haar even uit bed halen.
Moet je toch even in de winkel kijken…
Welke schoenen heb je nu voor haar dan?
Molly hoe gaat het met jou?
Karin dikke :hug: :hug: :hug:
Ik ga mijn ventje even ophalen van het kdv. Tot later!
krabje,het gaat goed hoor! (kan niet wachten op de kwaaltjes )
Ben al wel moe en kouwelijk net als de vorige twee keer.
Maar moe kan ook door mn schildklier komen-die doet het niet.
Heb ik medicijnen voor hoor,maar als je zwanger bent moet je omhoog op een gegeven moment.
En ik hoop dat jij en de anderen ook gauw een plus mogen vieren!
liefs,molly
Krabje het zijn trouwens Ecco’s.
En vanavond bij oma geweest en lekker daar gegeten, maar het lopen ging een stuk beter al. Dus het is denk ik echt gewoon even wennen. Dus ik hou ze toch maar
Hier de foto’s:
Wat een leuke schoentjes zeg ! :mrgreen:
Vergeet ik mijn updeetje te plaatsen.
Even een updeetje. Gisteren en vanmorgen bij de huisarts geweest. Ik ben getest op Soa en baarmoederhalskanker (je weet het niet) en krijg over 1,5 week de uitslag. Mocht daar niets uit voortgekomen zijn, word ik verwezen naar de gynaecoloog. :shifty:
Vooralsnog zag mijn baarmoeder er volkomen normaal uit.
Hoe gaat het verder met de dames hier ?
Dankje Selena :-*
Wat vervelend dat je daar zo lang op moet wachten :hug:
En verder gaat het hier wel goed, zitten alleen nog in spanning te wachten (tot maandag) dan is het huis definitief verkocht. Het zal vast wel goed zijn, maar als het ‘echt’ rond is dan zit ik toch niet meer met een kleine spanning. En kan ik echt al spullen gaan inpakken :dance:. Ja nu word ik daar wel blij van, maar ik weet ook wat voor stress het met zich meebrengt. We wonen hier niet eens zo gek lang 3 jaar en hebben een jaar verbouwd aan het huis, er dat jaar verbouwen hebben we er ook niet ingezeten.
Vandaag te horen gekregen dat mijn oma kanker heeft dat uit is gezaaid.
Ze had eerder kanker, maar is daarvan genezen na het echt ontzettend zwaar te hebben gehad. Bij de 2de controle zagen ze weer een gezwel, en vandaag een scan gehad en het is uitgezaaid. En kunnen niets meer doen dan alleen pijnstillers geven. En ze gaan het gezwel bestralen 5 x zodat het niet al te groot word, zodat ze er geen last van gaat krijgen als ze gaat zitten.
Het is zo oneerlijk, ze was net genezen begon net weer wat positief in het leven te staan en voelde zich best goed en dan nu dit.
Kom elke x week bij mijn oma, en is ook nog mijn enigste oma.
Ben er echt verdrietig om
Sorry dames, maar moest het even kwijt.
Vanmorgen naar de kinderboerderij geweest, daarna even een brood gekocht en de eendjes gevoerd. En Talysha heeft zich zelf gevoerd
Hoi meiden,
Ik kom mezelf toch bij jullie voegen! Ik heb mn strip de deur uitgedaan en we gaan dus nu echt voor een tweede! Het kriebelde al wel maar wilde eigenlijk nog even wachten, maar van de week verandering in gekomen.
Maandag is mijn man in het ziekenhuis geweest met buikklachten die hij al jaren heeft. Nu blijkt dat hij een spatader op zijn bal heeft die operatief verwijderd kan gaan worden. Dit natuurlijk niet geheel zonder risico dus vandaar dat we onze tweede-kindje wens nu “vervroegd” hebben in de hoop zwanger te mogen raken en hij zich kan laten opereren. We zouden het heel erg vinden als de operatie anders loopt en we geen kinderen meer kunnen krijgen. Het heeft even geduurd voordat ik zwanger raakte van Noëlle, anderhalf jaar. De mogelijkheid is er dat dat komt door die spatader van mn man, ik heb al wel het een en ander gegoogled en het kan een oorzaak zijn. Apart verhaal, en ook zeker een dubbel verhaal… Dus we gaan er weer voor! Ik heb nog geen banner, zat net in mn eerste dagen pil en ben ook meteen gestopt. Of het ideaal is weet ik ook niet maar dat zien we dan wel weer! Hopelijk heb ik weer net zo’n cyclus als voorheen…
Romata, wat rot voor jullie… :hug: Wat een vreselijk nieuws weer dan zeg! Hopelijk heeft je oma niet teveel pijn…
Hey welkom Jet.
Wat vervelend van je man, maar het is wel fijn dat je weet waar die buikklachten vandaan komen. En hopelijk zijn jullie snel zwanger :-*
Vanmorgen zijn we naar de kinderboerderij geweest. Gisteren ook al indd, maar daar kon je de dieren niet aaien en vond ik wel jammer dus vandaag naar een andere waar je de dieren wel kunt aaien.
Maar wat zijn die geitjes brutaal zeg, zaten heel de tijd bij Talysha in haar vingertjes te bijten/likken/zuigen haha.
In der speenkoord bijten en mee willen trekken.
Ik zat gebukt voor een geitje met Talysha springt eropeens zo’n groot beest op me rug, ik schrok me helemaal suf heel me nieuwe jas vies :evil: :lol: ze bijten ook gewoon in je kleren enz :shock: :mrgreen:
Ik heb natuurlijk ook wat foto’s gemaakt zijn er maar een paar hoor: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=81530&start=15
Leuke foto’s, wat is Talysha toch een mooi meisje!
Vond ze wel heel leuk natuurlijk al die dieren!
Dankje :-* , ja ze heeft genoten.
Vind de kinderboerderijen wel erg schraal moet ik zeggen, of ik ben nog steeds niet bij een leuke geweest.
Gisteren zag ik alleen konijntjes/geitjes en een varken.
En vandaag paarden en geitjes.
Zijn die allemaal zo saai en met zo weinig dieren ?
Jeetje romata, wat een heftig nieuws :hug:
De kinderboerderijen hier in de buurt zijn trouwens ook wel schraal. Zal wel met het jaargetijde te maken hebben :think:
Zo weer terug van een heerlijke vakantie. Hoop een beetje actiever te kunnen meeschrijven.
Romata wat een rotnieuws van je oma. :hug: Wel prachtige foto’s van de kinderboerderij. Ik ben ook alleen nog maar schrale tegengekomen hoor. :mrgreen:
Jet wat vervelend van je man. Hopelijk zijn jullie nu sneller zwanger. Is de pijn wel uit te houden voor je man?
Zo lekker veel onthouden :oops:
Romata dikke knuffel. Wat een rotnieuws van je oma zeg.
Jet welkom hier!
Verder geen nieuws. Lig lekker in bed met laptop