OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

Luna, de pijn is wel uit te houden vooral nu hij weet wat het is. De engste dingen gaan door je hoofd als je niet weet wat het is. Lekker op vakantie geweest? Waar ben je geweest?

Vanmorgen met Noëlle bij de fotograaf geweest! Erg leuk, ben benieuwd naar de foto’s. Daarna ben ik nog ff naar bed gegaan heb zo’n hoofdpijn! Als ik maar niet ziek wordt…

Luna, heb je een lekkere vakantie achter de rug ? :slight_smile:

Hier gaat het nog niet veel beter. :frowning:

Uitslag v/d testen en het bloedonderzoek krijg ik waarschijnlijk pas rond maandag/dinsdag over een week, en dus niet al aankomende vrijdag.

Vanmorgen was het wederom raak met het hevige bloedverlies (terwijl we zó rustig aan doen, met condoom nu notabene, goed voorspel en we waren pas net een halve minuut bezig toen het weer raak was).

Ik weet het niet hoor… Raak er aardig over mijn toeren van iedere keer weer. :cry:

De mogelijkheid dat we eerder gewoon te ruw bezig waren is gewoon uitgesloten bij deze. Er is gewoon iets totaal niet goed als ik zo ontzettend veel bloedverlies heb terwijl we nog maar amper wat doen onderhand en maak me zorgen. :shifty:

Goeiemorgen,

Selena, ik heb even terug gelezen naar je verhaal… Dat is echt vervelend zeg met die bloedingen vooral als je al zo voorzichtig doet… Heb je er nooit eerder last van gehad? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid wat het is… :hug:

Romata, las je vraag over bevallingsverhalen van de mama’s die al een kindje hebben. Bij deze; http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67815

Ik denk nu steeds aan vorig jaar dat ik met een dikke buik liep, bijna met verlof ging… Komt zo dichtbij nu dat ze bijna een jaar wordt! Rammel dr echt op los haha!

Zometeen hopelijk even shoppen in Nijmegen, als het weer mee zit!

Luna fijn dat jullie genoten hebben.

Jet leuk wat voor soort foto’s heb je laten maken, en je komt er vast toch wel een paar showen toch :mrgreen: :inlove:

Selena: wat vervelend zeg dat je nu nog langer moet wachten, en snap best dat je er aardig van over je toeren raakt zou ik ook hebben :hug:

En ik ga vanmiddag even je bevallingsverhaal terug lezen Jet, ga nu ff Talysha bezig houden :smiley:

@jet1981 wrote:

Selena, ik heb even terug gelezen naar je verhaal… Dat is echt vervelend zeg met die bloedingen vooral als je al zo voorzichtig doet… Heb je er nooit eerder last van gehad? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid wat het is… :hug:

Ik heb er nooit eerder last van gehad, het is puur iets van de laatste 2 maanden. Ik moet gewoon maar afwachten.

Heb je nog lekker kunnen shoppen ? :)

Selena, heb lekker geshopt! Een nieuwe winterjas gescoord voor mezelf! Ben dr erg blij mee!

Romata, we hebben foto’s laten maken bij de fotograaf die ook onze bruiloft heeft gedaan, hadden we nog tegoed. We staan ook met zn drietjes op de foto. Kom ze natuurlijk showen!

Ik ben dus ineens gestopt met de pil, op dag 4 ofzo… Kreeg ik dus vanmorgen een beetje buikpijn en een beetje rozeverlies mee. Wordt je dan ineens ongesteld terwijl ik het net geweest ben… Moet het even afwachten dan maar… Of het was mn ei, dat kan ook nog… :think: Zit nu op dag 13 dat zou dus kunnen… Maar dan kan ik wel een banner maken he! :wink:

Ik ben ook een aantal keren middenin mijn cyclus gestopt met de pil, ik werd dan inderdaad een paar dagen later ook gewoon ‘ongesteld’, terwijl ik het net was dus. :slight_smile:

Leuk, een winterjas ! Ik wil er ook nog altijd eentje, een leren, maar dat is geloof ik niet zo de mode… Althans, ik zie nergens leuke leren jassen hangen. :think:

Idd ik ben nu gewoon ongesteld geworden… Hopelijk is het snel weer over! Hou maar gewoon de 28 dagen aan die ik voorheen ook had, misschien is dat wel weer zo.

Ideaal een leren jas, daar kun je wel een paar winters mee vooruit! Kost wat maar dan heb je ook iets he… Ik had alleen nog mijn mega-jas van vorig jaar, daar moest mn buik nog in… :wink:

Zat trouwens al wel even te rekenen… Stel nou dat… Het in de eerste ronde raak zou zijn… Dan wordt ik in augustus weer mama, kom ik op 1 augustus uit. moet er maar niet teveel van uit gaan… maar doe je stiekum toch he…

Ah nou ik ben benieuwd Jet naar de foto’s :smiley:

Zo heb ik dat ook eens gehad Jet, ik was dus 4 dagen me pil vergeten en toen werd ik opeens ongesteld.

Ik heb dat gevoel ook hoor Jet, ik zit zooo erg te hopen dat ik zwanger ben de 1ste ronde. Maar ik verwacht het niet, al benutten we de groene dagen ( banner ) wel heel erg goed :oops: :mrgreen:.

De vorige x werd ik zwanger in de 3de maand.

Och ja we zien wel…

Dat was dan best snel dat je zwanger raakte. Hier heeft het toen anderhalf jaar geduurd. Wil niet zeggen dat het nu weer zo lang duurt maar de mogelijkheid is er natuurlijk wel, en natuurlijk of het wel gaat lukken. Vind het wel weer heel spannend hoor! :shifty:

Dat is best lang Jet indd. Maar hebben jullie je nooit zorgen gemaakt of langs de dokter geweest ?

Maar het wil ook weer niets zeggen wie weet ben je wel meteen zwanger, je hoort het zo vaak dat het bij 1 kindje heel snel raak was en bij het ander weer niet.

Mijn moeder die was vrijwel meteen zwanger van mij en van mijn broertje een jaar later.

We zijn na een jaar naar het ziekenhuis gegaan. Allerlei onderzoeken gehad bij mij en hub maar konden niets vinden. Kreeg in april een HSG onderzoek (spuiten ze vloeistof naar binnen en dan maken ze een foto, oa voor blokkades op te sporen of evt door te spoelen) Dat onderzoek is niet gelukt omdat ik al meteen in paniek raakte toen ze wilde beginnen. Ik heb ooit een spiraal willen laten zetten, dat is toen ook niet gelukt omdat ik helemaal panisch werd… Dus dat beeld kwam weer voor me. 2 weken later werd ik ineens niet ongesteld en bleek ik zwanger! Gelukkig is dat onderzoek toen niet gelukt, anders had ik Noëlle waarschijnlijk niet gehad!

Mijn moeder was van mij ook meteen zwanger, was niet gepland… En mijn broertje heeft 3 jaar geduurd, we schelen 9 jaar.

Ik heb een collega waarbij de eerste ook 2 jaar duurde, en toen de eerste 3 maanden was bleek ze ineens weer zwanger! Zo kan het ook haha!

Oh jee dan indd wel fijn dat het onderzoek niet door is gegaan.

Ja het zit soms toch allemaal gek in elkaar.

En wat ik me even afvraag:

Talysha zal 2 a 3 jaar zijn als de baby er is (hoop ik).

Hoe willen sommige het gaan doen met het slaapkamertje.

Het is de bedoeling dat heel de slaapkamer naar de baby gaat.

Ik wilde eigenlijk (zie foto) maar aangezien ik daar een topic over had geopend en na het lezen van de reactie’s lijkt het me niet zo’n goed idee om zoiets aan te schaffen op die leeftijd.

Een normaal simpel bed wil ik niet, ik wil wel iets met een beetje opstaande randen zodat ze er niet 1.2.3 uit kan vallen.

De bedden die ik zie vind ik heel erg saai, of veeeel te duur.

Ik wil nu geen 500 euro voor ‘alleen’ een bed gaan uitgeven omdat als ze de leeftijd heeft om in zo’n hoogslaper te kunnen krijgt ze zoiets.

Of een ledikant aanschaffen en haar daarin laten slapen totdat ze in een half/hoogslaper kan. Maja sommige kindjes zijn er aantoe om in een normaal bed te slapen en dan vind ik het weer zonde dat ik een ledikant heb gekocht en die weer moet verkopen :shifty: :?

Pff jaa ik weet echt niet wat ik wil… :mrgreen: :oops:

Wauwww dit bed vind ik trouwens ook super, alleen die prijs niet zo :evil:

Lastig he…

Ik vind ze trouwens wel heel erg mooi!

Je zou natuurlijk ook een juniorbed kunnen kopen en haar daar in laten slapen totdat ze in zoiets kan. Tegen die tijd is de 2de misschien ook weer aan een juniorbed toe en schuif je m door.

Wij willen deze babykamer ook voor de 2de gebruiken, hopelijk kan Noëlle tegen die tijd ook in een normaal bed slapen anders moeten we maar even een tussenoplossing zoeken. Of evt de kleine in een wiegje op onze kamer laten slapen, vind ik ook wel fijn. Moeten toch wel aan een hoop dingen denken he… :wink:

Jaa die is ook erg mooi!

Niet toevallig een handig familielid? :lol:

De baby komt de 1ste tijd ook op onze kamer te staan in een wiegje. Ik wil namelijk borstvoeding gaan geven en als ze dan 's nachst komen vind ik het wel lekker makkelijk.

Als de borstvoeding niet lukt dan wel in zijn/haar eigen kamertje.

En nee helaas niet een handig famlid hier.

Maar hubbie komt net terug van zijn werk, en hem dat bed laten zien het laatste en is helemaal verlieft op dat bed…!!

Denk dat ik die ga kopen straks :oops:

Mijn hub houdt dus echt niet van zulke dingen… Tis dat ik er zo van hou van al die meisjesdingetjes! We wisten bij Noëlle al dat ze een meisje werd maar toch heeft tie de kamer lime-groen geschilderd! Roze kreeg ik er echt niet door helaas… maar dat komt straks wel bij dr nieuwe kamer! :wink:

Idd met bv is dat erg handig op de kamer laten slapen, adviseren ze ook… Je hebt ook van die bedjes die je aan je eigen bed kan zetten dan hoef je er niet uit om hem/haar uit bed te halen… :smiley: :thumbup:

He dames

Ben er nog wel hoor,alleen het lijstje wil nog niet lukken grrr

Jet spannend hoor hopelijk gaat het nu sneller

Ik was van Daan :**: gelijk de 1e ronde zwanger. Van Ivan de 3e ronde , dat wil natuurlijk niets zeggen.