@ Alex: nee, de gynaecoloog heeft de 1e poging gedaan, die is 45 minuten bezig geweest…gister moest ik naar de behandelpoli, het was geen gyn die hem eruit heeft gehaald gister, was ook een co-assistent bij :lol: maar dit was echt een fluitje van een cent dus echt heel raar…maar ja hij is weg tegen het verwijderen van mn mirena (is 2jaar geleden eruit gehaald) zag ik ook heel erg tegenop maar stond letterlijk met 5 minuten weer buiten dus viel me :dance:
@Bianca: Ja altijd fijn zulke dingen :snooty: maar ja moet helaas wel gebeuren he,ben ook blij dat die eruit is, nu heb ik 2 mooie sneetjes in mn arm en 3 plekken van verdovingsspuiten… nu ff wachten op mn ongi en dan kunnen we beginnen :silenced:
@Tierrr wrote:
Haha, wat een leuke foto Bianca! :mrgreen:
Esty, beterschap!
Ik heb goed en minder goed nieuws…
Het goede nieuws: ik heb vanochtend ff een zwangerschapstestje gedaan en die was negatief! Ik ben dus inmiddels ontzwangerd!
Het minder goede nieuws is dat ik direct erachteraan een ovutestje gedaan heb en daar was ook zo goed als niks op te zien… komende dagen dus nog geen eisprong. Jammer! Al is dat nog niet heel erg gek natuurlijk…
lieve tierr het is het beste om eerst een keer ong te zijn geweest zodat je lichaam het weer normaal doet zeg maar en ook dat JIJ je weer goed voelt en niet meer zo slap ik weet heel goed hoe groot de wens is hoor en dat je het liefst meteen weer zwanger wilt zijn maar die negatieve test is nui het belangrijkste die eisprong komt wel.
:hug:
@Esty wrote:
Ha die Nikki gaat lang uit.
Hier nog steeds geen ongi dat kan natuurlijk wel even duren.
helaas ook nog ziek vanacht echt geen ook dicht gedaan van de rug/hoofdpijn hopelijk zo even bijslapen en opknappen, fijne dag vandaag.
beterschap :hug:
@Selena wrote:
Even kort want ik heb eigenlijk geen tijd, zal later even bijlezen. Maar gisteren weer een testje er tegen aan gegooid, en duidelijk negatief. Nog steeds afwachten dus…
11 dagen langer dan?? wat heb je geteld??
28 dagen??
dus dan zou het 39 zijn op zich heel normaal als je net stopt met de pil :hug:
weet je wel zeker dat je je eisprong gehad hebt? iemand hier op kok was ook “overtijd” 60 dagen maar had op dag 60 pas de eisprong en was toen meteen zwanger dus wie weet
@18november_is_de_dag wrote:
@ Alex: nee, de gynaecoloog heeft de 1e poging gedaan, die is 45 minuten bezig geweest…gister moest ik naar de behandelpoli, het was geen gyn die hem eruit heeft gehaald gister, was ook een co-assistent bij :lol: maar dit was echt een fluitje van een cent dus echt heel raar…maar ja hij is weg tegen het verwijderen van mn mirena (is 2jaar geleden eruit gehaald) zag ik ook heel erg tegenop maar stond letterlijk met 5 minuten weer buiten dus viel me :dance:
@Bianca: Ja altijd fijn zulke dingen :snooty: maar ja moet helaas wel gebeuren he,ben ook blij dat die eruit is, nu heb ik 2 mooie sneetjes in mn arm en 3 plekken van verdovingsspuiten… nu ff wachten op mn ongi en dan kunnen we beginnen :silenced:
o ja had wat in je arm :wall: dacht ook dat je heel leuk met je benen wijd mocht liggen :lol:
@bianca&? wrote:
lieve tierr het is het beste om eerst een keer ong te zijn geweest zodat je lichaam het weer normaal doet zeg maar en ook dat JIJ je weer goed voelt en niet meer zo slap ik weet heel goed hoe groot de wens is hoor en dat je het liefst meteen weer zwanger wilt zijn maar die negatieve test is nui het belangrijkste die eisprong komt wel.
Ik heb zowel van de gyn als van de vk te horen gekregen dat het prima is als ik direct weer zwanger ben. Dat maakt lichamelijk helemaal niet uit.
Ik ga me ook steeds beter voelen lichamelijk (alleen nog moe, maargoed, dat gaat ook wel over) dus wat dat betreft hoef ik ook niet te wachten.
Maargoed, het gaat me er ook niet zozeer om dat ik graag over 2 weken weer een positieve zwangerschapstest in handen wil hebben (al zou dat natuurlijk mooi zijn) maar het gaat me er meer om dat er zicht is op een normale cyclus. Na het stoppen met de pil heb ik namelijk bijna een jaar lang geen eisprong gehad… en dus zou het heel erg fijn zijn als ik nu wel gewoon een eisprong heb.
Selena :
hier ook nog steeds geen duivels, a.s. maandag bel ik de dokter voor een bloedtest of echo… word hier een beetje gek van…
Hier het gevoel dat de duivels er aan komen. Wacht het maar af.
Groet Mijke
hier ook ongie geworden,
op naar de volgende ronde. Alleen moet ik nou zondag als 1e dag aanhouden of vandaag
KArin vandaag ie 1e dag. Je moet altijd de 1e dag met roodverlies zien als dag 1 van de nieuwe cyclus
dankje chantal dan valt 34 nog wel mee. :mrgreen:
HAhahaha lijkt er wel op dan :mrgreen:
Middag,
Karin balen dat je ongi bent geworden… :hug: Op naar de volgende ronde dan maar he…
Leuke foto van Nikki zag ik voorbij komen… :inlove:
Voel me nog steeds een beetje vreemd, nog 4 dagen te gaan…Heb zere tieten, lijkt net of ik ongesteld moet worden in mn buik, ben moe en nog steeds aardig wat afscheiding. Waarschijnlijk toch aan het ontpillen hoewel ik hem nu maar 9 maand geslikt heb… Maar toch nog een beetje hoop… Zit alleen te denken hoe ik mn cyclus nu moet zien…
Ben middenin een cylcus gestopt met de pil, op dag 10 ofzo… Toen ben ik ongesteld geworden en nu zit ik dan op dag 24 van de cyclus als ik die ongsteldheid tel als dag 1.
Dames, kunnen jullie me vertellen wat normaal is als je gestopt ben met de pil, wanneer dat ongeveer op gang komt?? of wat jullie hebben…ik zag al iemand op de 40 dagen zitten!!!
Ben nu pas overtijd hoor, test negatief, maar heb al sinds vrijdag buik krampen en het zet niet door, is dit normaal?? of kan de test nog postitief worden?
Raar zeg, normaal was ik nooit ergens onzeker over, misschien heeft dat er wel mee te maken…sorry voor mijn gezeur!!!
Balen Karin! Op naar de volgende maand!!
groetjes Diaan
@Tierrr wrote:
@bianca&? wrote:
Ik heb zowel van de gyn als van de vk te horen gekregen dat het prima is als ik direct weer zwanger ben. Dat maakt lichamelijk helemaal niet uit.
Ik ga me ook steeds beter voelen lichamelijk (alleen nog moe, maargoed, dat gaat ook wel over) dus wat dat betreft hoef ik ook niet te wachten.
Maargoed, het gaat me er ook niet zozeer om dat ik graag over 2 weken weer een positieve zwangerschapstest in handen wil hebben (al zou dat natuurlijk mooi zijn) maar het gaat me er meer om dat er zicht is op een normale cyclus. Na het stoppen met de pil heb ik namelijk bijna een jaar lang geen eisprong gehad… en dus zou het heel erg fijn zijn als ik nu wel gewoon een eisprong heb.
oke zo bedoel je het ja dat is te hopen ja!!
en mijn vk en gyn zei weer van wel dus elke plaats ik ook weer anders wat gek eigenlijk :think:
maar na de curretage kan het 6 weken duren voor je weer ong wordt das normaal zeiden ze :-*
Spannend Jet, ga voor je duimen
hier goed ongie met behoorlijke krampen :? en stolsels
toch blijf ik misselijk en pijnlijke boobs houden
hier gisteren ongi geworden gelukkig snel en dat na 14 jaar geen cyclus. dus ronde 2 gaat van start, succes allemaal.
@bianca&? wrote:
@Selena wrote:Even kort want ik heb eigenlijk geen tijd, zal later even bijlezen. Maar gisteren weer een testje er tegen aan gegooid, en duidelijk negatief. Nog steeds afwachten dus…
11 dagen langer dan?? wat heb je geteld??
28 dagen??
dus dan zou het 39 zijn op zich heel normaal als je net stopt met de pil :hug:
weet je wel zeker dat je je eisprong gehad hebt? iemand hier op kok was ook “overtijd” 60 dagen maar had op dag 60 pas de eisprong en was toen meteen zwanger dus wie weet
M’n pil cyclus was 28 dagen, dus van daaruit heb ik geteld ja
Of ik mijn eisprong heb gehad, geen idee, doe niet aan de ovulatietesten en voel daar verder ook nooit wat van… Had voor de pil altijd wel een erg onregelmatige cyclus maar had toch verwacht dat dat een beetje herregeld was na 2 jaar de pil… niet dus…
@Karin1981 wrote:
hier ook ongie geworden,
op naar de volgende ronde. Alleen moet ik nou zondag als 1e dag aanhouden of vandaag
de dag aan houden van helder rood bloed
en :hug: op naar de volgende ronde :-*
@baby20 wrote:
Selena :
hier ook nog steeds geen duivels, a.s. maandag bel ik de dokter voor een bloedtest of echo… word hier een beetje gek van…
:hug: is dit de 1e cyclus na het stoppen met de pil? of its anders :hug:
hopelijk kan de dokter wat duidelijkheid geven.
maar ik denk dat ie zegt afwachten :hug: