@bianca&? wrote:
nou ja wat krabje zegt een september beeb dan maar :inlove:
En ik kan je uit ervaring vertellen dat septemberbeebjes heel erg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: zijn!!!
@bianca&? wrote:
nou ja wat krabje zegt een september beeb dan maar :inlove:
Karin, klinkt als innestelling, spannend!!!
Bianca, fijn dat alles nu met zekerheid goed is en dat jullie er eind december/ januari voor mogen gaan. Januari wordt oktoberbaby toch?
Esty, beterschap en op naar de volgende ronde.
Romata, al verhuisd, gelukkig dat zit erop…nu nog een weekje wachten en dan aan de slag in jullie nieuwe huis. Hebben jullie een koophuis? en nieuwbouw?
18november, fijn dat het nu wel gelukt is!! Heeft de huisarts nu 45 min zitten prutsen? En heeft nu de gyn hem eruit gehaald?
Hier is I.sabel weer beter, echt appart hoe snel ze dan weer opknapt. Denk zelf dat de hoge koorts ermee te maken heeft, die heeft iig zijn werk gedaan.
Volgens C zou ik zo zwanger kunnen zijn haha…zit weer lekker snel op de kast pfffff… maar goed, zal wel heel toevallig zijn na bijna 2 weekjes zonder spiraal. Al wet ik zeker dat ik vorige week mijn eisprong had (au die deed zeer) dusssss
@bianca&? wrote:
nee die moet ik volgende week krijgen maar moet van de gyn eerst weer ong worden en daarna mag het pas.
Karin je maakt het wel heel spannend! Vooral als je het herkent!
Bianca goed nieuws gehad, super dat jullie kunnen gaan beginnen!
Alex fijn dat je dochter weer beter is, apart he heel ziek en ineens weer beter, gelukkig maar!
@Krabje wrote:
@bianca&? wrote:nou ja wat krabje zegt een september beeb dan maar :inlove:
En ik kan je uit ervaring vertellen dat septemberbeebjes heel erg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: zijn!!!
@Tierrr wrote:
@bianca&? wrote:
nee die moet ik volgende week krijgen maar moet van de gyn eerst weer ong worden en daarna mag het pas.
Heeft ie ook gezegd waarom? :roll:
Karin, ik hoop dat het op een zwangerschap duidt, maar het kan natuurlijk zoveel zijn…
Oh Bianca maar dan noem je nu ook wel een heel mooi septemberbeebje op :inlove: :inlove: :inlove: Amy is echt :inlove: :inlove: :inlove:
@alex wrote:
Karin, klinkt als innestelling, spannend!!!
Bianca, fijn dat alles nu met zekerheid goed is en dat jullie er eind december/ januari voor mogen gaan. Januari wordt oktoberbaby toch?
Esty, beterschap en op naar de volgende ronde.
Romata, al verhuisd, gelukkig dat zit erop…nu nog een weekje wachten en dan aan de slag in jullie nieuwe huis. Hebben jullie een koophuis? en nieuwbouw?
18november, fijn dat het nu wel gelukt is!! Heeft de huisarts nu 45 min zitten prutsen? En heeft nu de gyn hem eruit gehaald?
Hier is I.sabel weer beter, echt appart hoe snel ze dan weer opknapt. Denk zelf dat de hoge koorts ermee te maken heeft, die heeft iig zijn werk gedaan.
Volgens C zou ik zo zwanger kunnen zijn haha…zit weer lekker snel op de kast pfffff… maar goed, zal wel heel toevallig zijn na bijna 2 weekjes zonder spiraal. Al wet ik zeker dat ik vorige week mijn eisprong had (au die deed zeer) dusssss
@Krabje wrote:
Oh Bianca maar dan noem je nu ook wel een heel mooi septemberbeebje op :inlove: :inlove: :inlove: Amy is echt :inlove: :inlove: :inlove:
@molly wrote:
Wat jammer esty!!!
En dan ook nog buikgriep… :evil:
hoop dat je snel opknapt :hug:
@18november_is_de_dag wrote:
@jet1981 ja viel me reuze mee, binnen 5 minuten was dat ding eruit, woensdag zijn ze 3kwartier bezig geweest,dat was minder, daarom zag ik er nu heel erg tegenop maar achteraf gezien stelde het niks voor… ja hoop het ook…tis afwachten he
@bianca&? wrote:
@Krabje wrote:Oh Bianca maar dan noem je nu ook wel een heel mooi septemberbeebje op :inlove: :inlove: :inlove: Amy is echt :inlove: :inlove: :inlove:
i know :inlove:
en ikke ben niet jalours op dat haar :snooty: :liar: :oops:
@Krabje wrote:
@bianca&? wrote:@Krabje wrote:Oh Bianca maar dan noem je nu ook wel een heel mooi septemberbeebje op :inlove: :inlove: :inlove: Amy is echt :inlove: :inlove: :inlove:
i know :inlove:
en ikke ben niet jalours op dat haar :snooty: :liar: :oops:
Nee zou ik ook niet zijn hoor! :liar: :liar: :liar: :liar:
Tamara en ik hebben laatst op msn Tycho en Amy al uitgehuwelijkd aan elkaar :inlove: :inlove: :inlove: Dat meisje wil ik wel als schoondochter :inlove:
jij bent toch zwanger weer?? of heb ik dat nu verkeerd gelezen ergens?
@molly wrote:
jij bent toch zwanger weer?? of heb ik dat nu verkeerd gelezen ergens?
klopt Bianca,ik ben negen weken zwanger nu…achteraf heb ik het verkeerd gedaan,want ik ben eind september gestopt met de pil :oops: Dus ik ben hier illegaal…maar vind het veel leuker om jullie te volgen dan nu nog bij de septemberstoppers aan te sluiten…hoop dat het oke is.
Hoop ook echt dat jullie allemaal gauw een mooie test hebben :-
ik moest net zo lachen nikki zit lekker op dr stoel tv te kijken en ineens kijk ik en ligt ze :lol:
Ha die Nikki gaat lang uit.
Hier nog steeds geen ongi dat kan natuurlijk wel even duren.
helaas ook nog ziek vanacht echt geen ook dicht gedaan van de rug/hoofdpijn hopelijk zo even bijslapen en opknappen, fijne dag vandaag.
Haha, wat een leuke foto Bianca! :mrgreen:
Esty, beterschap!
Ik heb goed en minder goed nieuws…
Het goede nieuws: ik heb vanochtend ff een zwangerschapstestje gedaan en die was negatief! Ik ben dus inmiddels ontzwangerd!
Het minder goede nieuws is dat ik direct erachteraan een ovutestje gedaan heb en daar was ook zo goed als niks op te zien… komende dagen dus nog geen eisprong. Jammer! Al is dat nog niet heel erg gek natuurlijk…
Even kort want ik heb eigenlijk geen tijd, zal later even bijlezen. Maar gisteren weer een testje er tegen aan gegooid, en duidelijk negatief. Nog steeds afwachten dus…
o Selena al 11 dagen hopelijk word je snel ongi en kan je weer verder.
hier 2 dagen ovwetijd heb zondag vroeg getest maar geloof niet dat ie nu pos zal zijn dus w8ten wat af.