@chantal ik hen al 3 jaar een polsbreuk :oops: :mrgreen: nu nog veel pijn en kan niet veel zelfs mijn mannete niet tillen ed
Leni welkom hier!
KArin alvast beterschap!
Alex gaat het inmiddels wat beter met je dochter? Fijn dat gemakkelijk vrij kan nemen van je werk…
Hihi dat andere berichtje hoort hier denk niiet… :think:
Leni welkom hier!
Romata hoe gaat het met verhuizen?
Voel me erg raar de laatste dagen… :think: Klinkt heel raar maar voel me zwanger. Probeer het weg te drukken om natuurlijk teleurstelling te voorkomen maar toch… :wall:
hoi meiden, heb een heftige buikgriep ben gelukkig weer iets aan het opknappen, gieteren helaas een neg test wacht dus nu de mijn ongi hoop dat ie snel komt heb geen idee hoe mijn cyclus zal zijn heb die sinds 14 niet meer gezien, haha we wachten hier af.
welkom Leni!
Vervelend dat het zo lang duurt dat je weer ongi bent, hoop dat je het snel word, succes
Wat jammer esty!!!
En dan ook nog buikgriep… :evil:
hoop dat je snel opknapt :hug:
thnx allemaal voor jullie lieve berichtjes… :-*
ben net thuis uit het ziekenhuis…en jawel :lol: hij is eruit…dus eindelijk kan het beginnen :roll: moet ff de berichtjes lezen hoor, er is zoveel geschreven…
Welkom alle nieuwe dame’s
@Esty: das wel balen, hopelijk volgende keer Bidden
@Alex: beterschap voor je dochter !
Fijn dat hij eruit is 18 nov! Viel het nu mee? Nu hopen dat alles lekker op gang komt in je lichaam!
Esty beterschap meis… :hug:
@jet1981 ja viel me reuze mee, binnen 5 minuten was dat ding eruit, woensdag zijn ze 3kwartier bezig geweest,dat was minder, daarom zag ik er nu heel erg tegenop maar achteraf gezien stelde het niks voor… ja hoop het ook…tis afwachten he
Hoi dames,
We zijn inmiddels verhuist, we zitten nu dus vanaf gisteren bij mijn moeder + stiefvader. Talysha moest wel even wennen, het 1ste slaapje ging niet helemaal lekker, maar uiteindelijk wel in slaap gevallen.
Tis heel erg wennen om weer bij je ouders te gaan wonen, je moet toch rekening met elkaar houden en bepaalde dingen kun je gewoon niet doen.
En het vervelende is we zitten hier een week te niksen, wanrt we krijgen 2 decemeber pas onze sleutel.
Maja Talysha is gelukkig al gewend en gaat gewoon meteen slapen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet terug heb gelezen, dat ga ik deze week doen als ik wat meer tijd heb.
:-*
Voor alle nieuwkomers, WELKOM!!!
Voor alle zieken, BETERSCHAP!!!
Hier een druk en vermoeiend weekend achter de rug. Nu weer aftellen naar de NOD.
Verwacht er niet veel van, we zullen zien.
Groet Mijke
hoi meiden,
Is er al een december stopper draadje? Woensdag 2 december wordt namelijk mijn mirena eruit gehaald. Nu wil ik mijn lijf nog wel 2 maanden de tijd geven om te herstellen dus we zullen niet direct actief ermee bezig gaan maar goed je weet nooit hoe het loopt.
Groeten mama Fruttel
even ego :oops:
zo terug uit het ziekenhuis het was bijna schoon op 1 klein stukje na maar daar was al slijmvlies over gegroeit maar hij heeft het toch losgeknipt met succes!!
dus als ik nu ongesteld ben geweest mogen we ervoor gaan!!
GROENlicht hebben we gekregen :dance:
dus oudjaarsavond wordt speciaal nieuwjaarswip :lol: :silenced:
Welkom Fruttel en succes jij ook bianca spannend hoor.
Fruttel, anders maak je zelf een decemberstoppertopic?
In elk geval succes met zwanger worden!
Bianca, wat een ongelooflijk goed nieuws, zeg! Super!! :dance: :-*
Heb je deze cyclus de eisprong dan al gehad of niet? Omdat je zegt dat jullie ervoor mogen gaan als je ongi bent geweest…
Bianca das mooi nieuws zeg!!! Zoals ik al eerder had gezegd, op naar een septemberbeebje :inlove:
@Tierrr wrote:
Fruttel, anders maak je zelf een decemberstoppertopic?
In elk geval succes met zwanger worden!
Bianca, wat een ongelooflijk goed nieuws, zeg! Super!! :dance: :-*
Heb je deze cyclus de eisprong dan al gehad of niet? Omdat je zegt dat jullie ervoor mogen gaan als je ongi bent geweest…
nee die moet ik volgende week krijgen maar moet van de gyn eerst weer ong worden en daarna mag het pas.
dat was het mindere nieuws nou ja wat krabje zegt een september beeb dan maar :inlove:
herkent iemand dit?
woensdag moet ik ongie worden, maar t rosgister verloor ik bij afvegen wat rosig bloed nu alleen met afvegen oud bruin bloed :think: elke x denk ik ongie te worden maar komt niks :think: :think:
geen idee karin hopelijk wordt je of snel ong of is het positief nieuws
@bianca&? wrote:
geen idee karin hopelijk wordt je of snel ong of is het positief nieuws
heb het 1x eerder gehad aantal dagen voor nod dat was toen ik zwanger was van daan :**: heb wel pijnlijke boobs :oops: en veel afscheiding
KArin misschien een innesteling?
Ongipijn is ook een zwangerschapskwaal!
Mijn duimpjes draaien!!