OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

@alex wrote:

Krabje, fijn zeg dat je niet meer terug hoeft te komen voor de cycte!

Wat betekend WOD???

NOD betekend Niet Ongi Dag maar ik wil dus nu nog wel ongi worden omdat we dan met IUI kunnen beginnen. Dus in mijn geval Wel Ongi Dag

Tierr, wat gezellig dat je mee komt kletsen ! Heb je verhaal elders al gevolgd en heb veel respect voor je.

@ Alex, ik heb verschillende klachten. Het begint vaak ineens vanuit het nieuws, beginnend met een hart dat op hol slaat tot je een pijnlijke hartslag in je keel hebt. Verder enórm uitgeput in luttele seconden, te uitgeput om te staan, zelfs te uitgeput om te eten, straling naar schouders en kaken, misselijk, zweten, trillen, duizelig, licht in het hoofd, zwart voor de ogen, benauwd en uiteindelijk dus tot randje neervallen. Maar het begint met een op hol slaand hart. Ik heb het lang niet altijd, maar vorige keer hield het een halve dag (5 a 6 uur) aan en was ik er echt niet goed van. Ik word ergens volgende week uitgenodigd bij de Cardioloog in het ziekenhuis.

Verder is vanmorgen de BMHK test niet doorgegaan. Arts vertelde me vrolijk dat ik 6 weken moest wachten na de vorige test, wat mij niet is medegedeeld dus ik was er vanmorgen voor niets. Nu gaat het over 3 weken gebeuren.

Verder ben ik nog altijd niet ongesteld… :think: Wel heb ik de laatste weken enorm weinig tot geen eetlust, ben ik haast voortdurend lichtelijk misselijk (maar dat kan ook alle spanning zijn), heb ik wel de krampen en enorm pijnlijke tepels… Maar ik kan me niet voorstellen dat ik 3 a 4 dagen na NOD nog altijd negatief heb getest terwijl ik wel zwanger ben ? Dan heb ik wel erg traag HCG…

Mocht ik dinsdag nog altijd niet ongesteld zijn, gooi ik er de laatste test tegenaan, en anders is het echt afwachten…

Bedankt voor het warme welkom dames, fijn! :-*

Helaas nu direct een ontzettend druk weekend, dus niet zo heel veel tijd om uitgebreid op iedereen te reageren…

Maar Selena, wat rot zeg, die klachten… :hug:

En wel apart, al die zwangerschapskwaaltjes, terwijl je 4 dagen na NOD nog negatief testte… maargoed, sommige vrouwen testen pas 2 weken na NOD positef, dus ja… maar ik zou er eerder rekening mee houden dat je lichaam aan het ontpillen is en daardoor zo raar doet…

Maar ik duim voor je!

En natuurlijk voor iedereen in dit topic!! Ik ben benieuwd wanneer we de eerste zwangere hebben! :slight_smile:

Hoi meiden hier is de spanning te snijden, haha nee hoor valt mee maar morgen ochtend ga ik testen ben zo benieuwd word heen en weer geslingerd qua gedachten"zal het wel zal het niet" we zullen zien.

Fijn weekend allemaal!

@Esty wrote:

Hoi meiden hier is de spanning te snijden, haha nee hoor valt mee maar morgen ochtend ga ik testen ben zo benieuwd word heen en weer geslingerd qua gedachten"zal het wel zal het niet" we zullen zien.

Fijn weekend allemaal!

morgen pas :think:

nu nu nu :lol: ik ben niet nieuwsgierig :liar:

haha ik ga voor je :pray:

Hier is de ongi doorgebroken, gelukkig niet een al te lange cyclus. Hoop dat het nu wel weeer op regel is. Heb mijn banner maar op 30 dagen gezet…

Esty: spannend hoor, ben benieuwd

Selena: vervelend zeg, ik heb het ook gehad, alleen bleek het bij mij spanning te zijn. Na een aantal gesprekken met een maatsch. werker is het weer goed gekomen. Ik ben wel ook de hele malle molen bij de cardioloog doorgeweest. Gelukkig dus niets gevonden. Ik hoop voor jou dat het ook meevalt, want dit is wel vervelend.

Karin1981: Spannend hoor al die klachten, wanneer is je nod?

Tierr: Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt, wat naar dat het mis is gegaan.

18november: succes maandag

Jet1981: Succes op het wachtbankje, dat vind ik altijd de ergste periode

Krabje: Ik hoop dat je snel ongi wordt en kunt beginnen met IUI!!

Bianca&?: Wat een leuke foto!

Selena, klinkt heel erg bekend die klachten die jij hebt, ik heb dat dus ook en reageer gelukkig goed op medicijnen. Bij mij kon het overigens pas vastgesteld worden toen ik het had en in het ziekenhuis was…als mijn hartslag gewoon rustig is dan kunnen ze niets zien. (heel veel onderzoeken gehad, heb het dan ook al mijn hele leven)

Had het in het verleden ook wel uren idd. en dan kan je bijna je mond niet meer open doen, zo raar en naar gevoel!

Nu heb ik toen in het ziekehuis een truc geleerd… als je hart op hol gaat direct je adem inhouden. Echt neus dichtknijpen en dan een paar tellen volhouden totdat je een beetje licht in je hoofd wordt. Dan in één keer loslaten. Heeft met zuurstof te maken waardoor je hart weer het gewone ritme terug krijgt. In het begin altijd zittend of liggend doen, want als je te lang je adem inhoudt val je flauw.

Bij inspanning, bijv. sporten (wat ik nu niet doe haha) heb ik er heel snel last van, maar kan het ook gewoon in rust krijgen.

En stress is ook van invloed…

Hopelijk kunnen ze je verder helpen en het evt verhelpen, want het is heel vervelend.

Pinky, balen joh, op naar de volgende ronde maar!

Esty, spannend, knap dat je nog kan wachten met testen!!!

Krabje, ok, bedankt voor de uitleg. Mogen jullie beginnen nadat je ongesteld bent geweest? moet je dan gelijk naar het ziekenhuis? sorry, wat een vragen, maar ik weet niets van die trajecten…

Karin, spannend!!

Hier is onze oudste dochter behoorlijk ziek sinds vannacht. Heeft alles eruit gespuugt vannacht en flinke koorts (bijna de hele nacht samen wakker gelegen :roll: ). Jammer want vanmiddag zouden we naar de Sint intocht gaan. Nu maar hopen dat ze snel opknapt en dat de jongste niet ziek wordt.

Fijn he het wachtbankje… :liar:

Nog 8 dagen te gaan, eisprong al gehad… Alleen een paar dagen al "last"van mn buik, niet heel pijnlijk maar ik voel het wel. Net of ik ongesteld moet worden… Net naar het toilet ineens weer meer afscheiding. Ik even testen op het toiletpapiertje he of het “plakt” en ja hoor, het bekende eisprong slijm… Vreemd hoor! Dat zou dan dus geen goed teken zijn als ik nu pas mn ei heb… :think: Terwijl ik een week geleden echt het gevoel had mn eisprong te voelen…

Zal ik het anders toch maar even op ontpillen houden? :think:

Alex beterschap voor je dochtertje! :hug:

Esty hier draaien de duimen ook voor je! :thumbup:

Ja ik hou de spanning nog even hoog, omdat ik niet weet wat mijn syclus is ga ik er vanuit dat (met de pil) morgen mijn ongi dag is, ja zo maar even een test halen, heb hem al 4 x in mijn handen gehad maar dacht waarom zo vroeg al in huis? laat het weten morgen…

O Alex sneu voor je kleine, hier hebben ze achter elkaar de buikgriep gehad 1 dag heel veel spugen en dan een paar dagen van de rel, eerst mijn dochter en daarna mijn zoontje, succes.

Esty, spannend, nou dan lezen we het morgen wel.

Jet, ook spannend dus voor jou, duurt wel lang hé om dan te wachten…

ja, balen dat ze zo ziek is, met die mex. griep vind ik het toch enger ofzo…

Ze heeft echt hoge koorts, vanmiddag 39.2 ondanks dat ze om de 4 uur een paracetamol krijgt. De koorts daalt er niet van en ze reageert daar normaal altijd heel goed op. Verder ook ineens een loopneus en misselijk/ niet lekker…

Maar goed, kan van alles zijn natuurlijk.

Ze ligt nu de hele dag al op de bank tv te kijken. Jammer dat we niet naar de sint intocht kunnen (de jongste is wel met papa) en het is prachtig weer buiten.

Ze drinkt gelukkig wel goed!

Zal je al;tijd zien dat je iets leuks hebt, gelukkig is je andere wel lekker heen, vanavond schoentje zetten?

Hier wel en ms heeft papa morgen wel een mooie test in zijn schoen :smiley: en anders het goede nieuws dat het drukke klussen er nog niet op zit, wat een mazzel dan voor hem :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Hallo dames,

Ik ben Diana en kom me ook hier aanmelden, ben eind oktober gestopt met de pil en zit nu op mijn NOD te wachten die a.s dinsdag is.

Wij gaan voor ons eerste kindje

Vind het best spannend. Ik heb al een tijdje via de zijlijn meegelezen met julie omdat het wat langer duurde met mijn account, dus ik duim ook met iedereen mee!

groetjes diana

gezellig diaan 84 dat je mee komt kletsen en spannend bijna je nod hoop dat ie goed uit pakt voor je. succes!

Welkom Diaan! Duimen voor dinsdag! :thumbup:

Welkom Diana!

Esty, en??? zat er een test in papa zijn schoen?

Weer een onrustige nacht gehad hier…De oudste is nog steeds ziek, al lijkt ze nu beter te reageren op paracetamol. Ze slaapt nu al weer een tijdje (viel in slaap toen wij gingen opstaan). Morgen naar school zal nog niet lukken denk ik, dus dat wordt vrij nemen en mijn afspraken afzeggen. Zo jammer voor haar want nu mogen ze net morgen hun schoen op school zetten.

Diaan welkom hier!!!

Karin: Waarom is de operatie??

Alex: Beterschap voor je oudste!

Esty: En test gedaan? :pray: :pray: :pray:

Voor de rest even een zwaai! Heb wel gelezen maar het blijft niet echt hangen sorry!

Hoi allemaal,

Selena : ik ben inmiddels al 19 dagen overtijd, en nog geen enkele signaal van ongesteldheid…

wel heb ik wat kwaaltjes pijnlijke borsten, opgezette buik af en toe wat misselijk… maar heb het afgelopen woensdag getest en het was negatief… word er behoorlijk onzeker van… de dokter had gezegd ben je binnen 1 of 2 week nog niet ongesteld, dan gaan ze m’n bloed testen… en anders een echo…

word hier absoluut niet vrolijk van, die onzekerheid… maargoed we wachten nog even af !

Even een korte :-* voor iedereen! Ik ben er ook nog, maar mis even de tijd en de rust om te lezen en te reageren… :oops:

Ik ben 6 dagen geleden begonnen met heb afbouwen van mijn laatste medicijn en sinds gisteren begonnen met het starten van een vervangend middel. Ik merk dat ik nogal schommel qua ‘psychische gesteldheid’ :roll: en qua rust in mijn hoofd en lichaam. Daarnaast ook nog eens heel erg misselijk, met name in de ochtenden (ik neem aan dat het van de medicatie-wisseling is, hoewel ik ergens wel hoopte dat het iets anders zou zijn, hoewel nogal vroeg… :wink: ).

Maar goed, ik laat snel weer wat van me horen, en dan ga ik ook weer uitgebreid reageren. Voor nu: welkom aan alle nieuwe stoppers en heel veel :hug: voor iedereen die er wat kan gebruiken!

Liefs!

Hallo,

Mag ik er ook bij? Ik ben Leni en ben half november gestopt met de pil. Komende week is mijn eisprong dus dat wordt spannend. Ik wens iedereen een snelle en voorspoedige zwangerschap toe.

alex, vervelend dat ze zo ziek is. Gaat het inmiddels al een pietsie beter met haar ? :hug:

baby, vervelend he ? Moet zeggen dat, toen ik je reactie las, ik direct zoiets had van: waarom zou ik nog een test doen ? Blijkbaar is het normaal dat het wat langer duurt dus,en is het geen zwangerschap wss. Wel balen…

Ik ben ook nog altijd niet ongesteld, zat er v/h weekend even over na te denken om morgen een test te kopen voor dinsdag ochtend, maar de zwangerschaps-moed/hoop zakt me een beetje in de schoenen. :shifty:

Balen dat dan die duivels maar niet komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent…

Overigens wel goed nieuws, dit weekend geen bloedverlies (meer) gehad tijdens het klussen :angel: