Daarbij zag ik vandaag ineens dat de fase na de eisprong de vorige maand maar 9 dagen was. Is dat niet vrij kort?
Een luteale fase van 9 dagen is TE kort. Houdt dat even in de gaten.
Of om een beter beeld te krijgen kun je gaan tempen. Als je lf korter dan 10 dagen is, is dat een reden om aan de bel te trekken. Want dan kan je lichaam niet zwanger blijven omdat alles te vroeg wordt afgebroken…
Euh volgens mij staat het een beetje krom en raar zo. Ik leg het vanavond nog wel even uit. Mijn eigen lf is ook te kort…dus ik weet waar ik over praat
Mama80, ja, ik dacht ook al, je hebt gewoon een eisprong met een mirena, maar goed we zien wel…hij heeft gewoon geen zin dat mensen te snel weer terug komen als het even niet lukt denk ik.
Voor ons is het na een derde ook klaar hoor! Ik zei al tegen de ha, dat ik niet meer terug kom voor weer een spiraal haha, hierna is iemand anders aan de beurt, geen gedoe meer aan mijn lichaam.
Ici, oh flauwgevallen, dat is ook wat zeg, lekker moment ha ha.
Enne misschien even proberen niet te veel ermee bezig te zijn, maar de beole even de tijd geven om op gang te komen, komt vast goed.
Ik heb het ook eens gehad dat ik dacht zwanger te zijn, menstruatie bleef toen ook heel lang uit. Ergens denk ik echt dat het invloed heeft als je er teveel mee bezig bent.
(dat je menstruatie dan uitblijft).
Ik laat het verder wel rusten, weet niets van cyclussen enzo, ik zie wel en als het te lang duurt kan ik alsnog eens gaan tellen. Hier ook geen banner dus met hoeveel dagen nog…
Ja de huisarts zei bij mij al wel, ze weten niet helemaal precies hoe het verloopt met de cyclus bij een spiraaltje, dus gaf aan dat we er meteen voor mochten gaan en verder afwachten hoe het loopt.
Mijke: Gefeliciteerd met je zusje!samen zwangr zijn klinkt idd erg leuk
Ici: hier even heeeel streng!!! hahaha het is heelmakkelijk zeggen voor een ander dat je je er niet
te veel met zwanger worden bezig moet houden alleen kun je het niet tegenhouden. de een kan dat nou eenmaal makkelijker dan de ander
Alex: haha tegelijk gestopt nou weet je wat gaan we ook voor tegelijk zwanger!!!
pfff heir voor mijn gevoel weer eens ene lange menstruatie voor Jesse was het altijd als ik stopte met de pil ik twee dagen later ongesteld werd
en ook netjes klaar was als ik weer moest gaan slikken maar na jesse was dit heel ander dan werd ik 1 dag voordat ik weer moest gaan slkken ongesteld dus
was het dan ook maar gelijk weer 2/3 dagen had altijd het gevoel dat het dan nog niet
leeg was zeg maar. nu ben ik alweer 4 dagen ongesteld vind het wel fijn hoor echt het geveol dat het weer 'schoon’is zeg maar. hopelijk is dit weer de laatste
voor de komende 9 maanden hahaha. we zien wel. volgens de chinese kalender als ik november of december bevrucht raak krijg ik een meisje dat zou toch wel super zijn!
pffff…gister was het dan eindelijk zover…verlost worden van de implanon, zag er al paar dagen tegenop om heen te gaan en was dus ook erg zenuwachtig,maar ja het is voor een goed doel he :lol:
na 3 kwartier trekken en duwen (met z’n 2en) aan dat ding heeft de gynaecoloog maar besloten om ermee te stoppen,hij lag te diep in mijn arm waardoor ze er niet bij kon,nu moet ik maandag terugkomen om weer een poging te doen, hopelijk kan ze hem (zoals ze het zelf zegt) met ander gereedschap hem wel pakken…
Baal er zo van, het doet ook echt onwijs pijn,mijn hele arm is echt bont en blauw en dik,maarja dan moeten we er nog maar een paar dagen tegen aanhikken en maandag weer opnieuw…heeft iemand hier ervaring mee?? had zo gehoopt dat die gisteren eruit gehaald zou worden :oops:
Dat klinkt inderdaad niet echt lekker 18 november… :hug:
Ik ben nog altijd niet ongesteld :roll: Wel witte afscheiding en enorm pijnlijke tepels… Wel de menstruatie krampen en opgezette buik, en misselijk. Maar aangezien ik maandag negatief getest heb wacht ik gewoon op de duivels.
Verder zit het hier niet echt mee. Morgen de baarmoederhalskanker test opnieuw gezien die was mislukt, mocht daar niets uitkomen naar de gyneacoloog. Dinsdag ook nog eens naar de huisarts geweest i.v.m. hartklachten en nu doorverwezen naar de cardioloog in het ziekenhuis i.v.m. mogelijke hartritmestoornis, en bloeddruk gestegen naar 150/95. :eh: Dat laatste kon nog niet heel veel kwaad volgens huisarts, het was een ander verhaal als je 50 jaar oud ben, maar met mijn leeftijd schijnt deze bloeddruk nog wel te kunnen. Voorlopig kan ik er zelf nog niet veel aan doen volgens de arts, even aankijken en afwachten en kijken wat de cardioloog zegt. In ieder geval staat het onze kinderwens niet in de weg.
Nou hier ok nog steeds geen duidelijkheid. Ik ben 11 okt gestopt met de pil. 15 okt ongesteld geworden. Bij een cyclus van 28 dagen had ik 12 nov een pos test moeten hebben. Bij cyclus van 30 dagen op 14 nov. Of ongi worden natuurlijk.
Nu nog steeds een neg test. Wel voel ik dat mijn baarmoedermond nu iets zachter is geworden en wat openstaat. Dus of ik word binnenkort ongesteld of mijn vruchtbare periode komt eraan. Mijn cyclus is dus nog effe in de war na het stoppen van de pil.
Bij mijn vorige keer stoppen had ik meteen een cyclus van 29 en 31 dagen. Die maand erop was ik zwanger. Ik ben zo benieuwd hoe het nu verder gaat en wacht geduldig :liar: af.
Ik ben eigenlijk een (september/)oktober 2008 stopper, maar helaas duurde het bij mij een hele poos voordat ik zwanger werd en eindigde die zwangerschap in een miskraam…
Ik schrijf momenteel ook nog mee bij de oktober 2008 stoppers, maar daar wordt het toch rustiger en ben ik momenteel de enige die bezig is met zwanger worden, dus vandaar dat ik hier ook graag mee wil schrijven…
Ik ben 6 november gecuretteerd en nu is het afwachten wat mijn cyclus gaat doen…
Ik ben eigenlijk een (september/)oktober 2008 stopper, maar helaas duurde het bij mij een hele poos voordat ik zwanger werd en eindigde die zwangerschap in een miskraam…
Ik schrijf momenteel ook nog mee bij de oktober 2008 stoppers, maar daar wordt het toch rustiger en ben ik momenteel de enige die bezig is met zwanger worden, dus vandaar dat ik hier ook graag mee wil schrijven…
Ik ben 6 november gecuretteerd en nu is het afwachten wat mijn cyclus gaat doen…
dag lieve tierr
gezellig dat je hier mee komt kletsen en "fijn"dat hier iemand is die hetzelfde heeft mee gemaakt als ik :hug:
hoe gaat het nu met je?? benm je al op na controle geweest??
Tierr welkom en sterkte hopelijk mag je snel weer klussen
Ik hoop volgende week het lijstje bij te werken moe namelijk morgen onder het mes.
Ik zit ook in het wachtbankje. Alleen veel afscheiding, en steekjes onderin de buik en beetje last van mij (.)(.) met name 's avonds. En opgezette buik s avonds
Vervelend voor jullie dat het na lang wachten eindelijk is gelukt om zwanger te mogen zijn en dat het dan mis gaat, heel veel sterkte met het verwerken hiervan!
Karin1981, spannend dus voor jullie!!!
Bianca, fijne vakantie gehad???
Krabje, fijn zeg dat je niet meer terug hoeft te komen voor de cycte!
Wat betekend WOD???
18 november, wat vreselijk zeg dat ze dat ding niet te pekken kunnen krijgen!!! brrrr was ook mijn angst bij de spiraal (dat ze hem niet zouden kunnen pakken). Wat raar dat zo’n implanon niet op zijn plek blijft zitten?!
Veel sterkte alvast voor maandag!
Pinky 79, voor jou dus ook nog spannend!!!
Selena, wat voor hartklachten heb je? ik heb ook een ritmestoornis, gebruik nu dagelijks medicijnen en dat gaat heel goed, gelukkig, want als je hart zo snel gaat, dat is echt vreselijk…verder nog wel een truc om de hartslag naar beneden te krijgen.Balen dat de test voor baarmoederhalskanker opnieuw moet!
Misschien toch nog een testje voor zwangerschap doen, jou menstruatie laat wel heel lang op zich wachten.
Lydia, denkje dat het klopt die chinese kalender? klopte het bij jou jongens ook?
18 november: wat vervelend zeg klinkt erg pijnlijk hopelijk gaat het maandag beter
Selena: verveld is dat he dat je lichaam je soms zo onzeker kan maken wel alle tekenen maar dan toch een negatieve test
zijn de duivels er ondertussen al? verder zit het ook niet mee he wat eng hartklachten.
pinky: tsja dat ontpillen kan je cyclus flink in de war brengen
tierr: gezellig dat je hier mee kom schrijven. wat vervelend dat het alleaal niet zo gaat als je had gehoopt. hopelijk snel goed nieuws voor jou wij mochten trouwens
direct weer beginnen met klussen na de miskraam (mijn eerste zwangerschap was helaas ook een miskraam een vroege met 9 weken is het kindje gestopt met groeien)
Alex: ne ejoh ik geloof niet in de chinese kalender al klopte het met jesse wel hahaha toeval denk ik