OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

@Selena wrote:

MamaSu, gefeliciteerd ! :mrgreen:

Ergens hoop ik dat ik de volgende ben :stuck_out_tongue: Heb namelijk nog altijd geen bloedverlies…

Ik heb nog niet getest. Elke keer als ik wat voel lopen denk ik: ja hoor, daar heb je het. Ga ik naar de wc, is het alleen maar (veel) witte afscheiding. Nog steeds geen bloed. De krampen worden wel steeds minder, heb wel last van mijn (.)(.) (groter en gespannen)… Maar goed, dat kan allemaal ook bij een aankomende menstruatie horen, en gezien mijn cyclus voor het pilgebruik altijd erg onregelmatig was ga ik er maar van uit dat mijn cyclus in de war is (1e pilvrije maand geweest dit, ook al was ik het met de pil stipt na 28 dagen op vrijdag)… Heb besloten er morgen maar een testje tegenaan te gooien i.p.v. dinsdag, maar hou maar rekening met een ontregelde cyclus, des te minder is de teleurstelling (we hebben namelijk maar 1 keer echt geklust deze maand i.v.m. bloedverlies, en dat was op dag 8, eigenlijk te vroeg dus voor mijn vruchtbare periode, dus het mag een wonder zijn als ik zwanger ben hihi).

ik had ook maar 1x geklust en wel na me ei dacht ik maar nee hoor zwanger helaas mis gegaan maar wel maar 1x sex zonder voorbehoedsmiddel (zouden eigenlijk nog even wachten) maar toen werd ik niet ong en toen ik een + kreeg op de test was ik verbaasd.

hier bij nikki de 3e maan raak en bij Noa(h)* 1e x en maar van 1x sex :smiley:

@romata wrote:

Ik had ook al een andere ticker aangemaakt met een hartje en bloempje, maar hij blijft bij de 4 dagen staan.

Ik kijk morgen eens of ie verder loopt, anders snap ik er niets van :?

lieve schat dat hoort zo dat is bij iedereen

ik zei al anders kan ie zijn staart niet kwijt :lol:

ik ga deze keer geen ticker maken en wss ook niet meteen vertellen als ik zwanger ben ivm meelezers :twisted:

hallo dames,

bedankt voor jullie felicitaties! Ik heb vanmorgen nog maar een testje gedaan maar er kwamen toch echt 2 dikke vette strepen!!

Ben toch wel echt blij. Heb altijd gezegd dat 37 jaar de grens is. Ben 23-7 uitgeteld dus dan ben ik nog 36!

Ik moet me wel weer helemaal inlezen in de situatie. Wat mag ook al weer niet en wat moet wel! Phoe komt toch weer veel bij kijken!

Ik blijf jullie topic lezen hoor (en reageer ook nog wel eens) en hopelijk dat jullie allemaal maar snel zwanger mogen raken :pray:

Vele groetjes Suus

gefeliciteerd mamasu!!

En Selena…hoe gaat het vandaag?? :pray:

hoop het zo voor je!

mamasu van harte gefeliciteerd :dance:

Ow en me ticker staat nu wel goed, gewoon op de 2de dag, zal wel een foutje van de site zijn geweest ofzo gisteren…

Hier helaas, een negatieve test, wachten op de duivels dus… :frowning:

Hoi hoi mijn naam is Lydia. moeder van 1 lieve zoon jesse in februari word hij twee. vandaag ben ik officieel met de pil gestopt. spannend dus allemaal!!

Selena bij mijn dochtertje had ik bij de eerste 3 testen ook een negatieve test.

En op de 4de dag overtijd had ik een positieve test, dus wie weet :think:

Welkom Lydia

Vrijdagavond was Talysha erg ongelukkig gevallen, handje was de volgende dag een beetje blauw en dik. Zondagavond na het badje was het handje nog dikker geworden, en blauw was ie nog steeds.

Duimpje kraakte ook een beetje, andere duim was soepe.

Dus vanmorgen even naar de huisarts geweest, het is niet gebroken anders had ik het in een gekke stand moeten staan.

Wel zit er waarschijnlijk een scheurtje in, maar daar doen ze niets aan omdat het heel erg snel geneest bij die kleintjes.

Nu dat duimpje met rust laten, en zo min mogen aan komen.

Gelukkig lijkt ze er zelf geen last van te hebben.

romata dat moet ff schrikken geweest zijn. gelukkg heeftze er zelf geen last van

Lydia welkom!

Romata gelukkig niet gebroken, hopelijk geneest het snel! :hug: voor Talysha…

Selena dat is jammer zeg, nu mogen de duiveltjes wel komen!

Ben even wat achterstallig huishoudelijk werk aan het inhalen… :? Vorige week niet erg veel gedaan dus er ligt ook aardig wat was en strijk pff valt ff tegen!

Zo ben geweest :angel:

Voel het nu wel overigens, maar was niets vergeleken bij het inbrengen.

Wel weer genant, moest ie ook nog eens halverwege een langere pincet halen…lag ik daar :shifty: :oops:

Kan wel een paar maanden duren voordat je cyclus weer goed is vertelde hij, dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Nu moet ik het eten klaar gaan maken, vanavond nog een 10min. gesprek op het kdv en dan even lekker niets en vroeg naar bed want ik ben MOE en moet morgen al om 6.15 uur opstaan met de kinderen :roll:

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus weet nog niet helemaal hoe alles werkt… :slight_smile:

ik ben in oktobert gestopt met de pil, dus dit is mijn eerste pilvrije maand!

Inmiddels ben ik morgen precies 2 weken overtijd, heb vorige week maandag een test gedaan en die was helaas negatief… :frowning:

heeft iemand hetzelfde meegemaakt? ik hoor het graag want word hier absoluut niet vrolijk van…

Welkom Baby20 en lydia :slight_smile:

Baby20 ik heb hetzelfde gehad hoor. Weliswaar niet zo lang, maar het is mogelijk dat je cyclus extra lang is. Het is geduld hebben en als het te lang duurt eventjes contact opnemen met je huisarts. Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent! :pray:

Van harte gefeliciteerd mamasu!! Hopelijk hebben we er straks meer met een positieve test. :slight_smile:

Hoi Carter,

Hoop ook snel dat ik weet waar ik aan toe ben, onbewust ben ik er toch veel mee bezig, en hoop stiekem dat het direct raak is… we hebben wel geklust rond mijn vruchtbaarste dagen… maar het zal wel niet zo zijn, mocht ik deze week nog niet ongesteld worden, dan inderdaad ff huisarts bellen!

Het gekke is inderdaad dat ik ook bij de eerste keer nadat ik gestopt was met de pil er ook heel erg mee bezig was. Ik was ook niet direct ongesteld (maar 3 dagen later) en hoopte ook dat het raak was. Ik herken zo wat je nu doormaakt. Mijn man zei laat het zitten en als je over 2 weken nog niet ongesteld bent dan gooi je er een testje tegenaan. Nou dat is niet gelukt hoor. Dezelfde dag nog eentje gekocht en dat was negatief. Mijn cyclus is nu eenmaal wat langer, namelijk 35 dagen dus het duurt zowieso altijd al lang voordat het voorbij is. Nu weer wachten tot 18 december. Hoe was jouw cyclus voordat je aan de pil ging? Nou in ieder geval hoop ik dat je gauw uit het onzekere verlost wordt. Maar ik las net ook van Romata dat ze later een positieve test had. Dus je kan het voor de zekerheid nog een keertje checken.

Hoi meiden,

Pffff een weekendje op bed gelegen, ziek, en jullie dus niet bij kunnen benen.

Het afwachten is hier ook weer begonnnen. Mijn zusje is inmiddels zo’n 5 weken zwanger van haar eerste, dus zou het hartstikke leuk vinden als we samen zwanger zijn. Zeker omdat wij weten dat we na een derde het wel mooi vinden. Dus we gaan afwachten wanneer het bij ons raak is.

Bij mij kwammijn cyclus gewoon meteen op gang. En mijn huisarts vertelde juist dat het niet echt op gang hoeft te komen, omdat je cyclus tijdens het spiraaltje gewoon blijft bestaan. Ik was dan ook twee weken na het verwijderen ongesteld (en meteen weer heftig). Dus wie weet bij jou ook snel!!!

Nou ik ga naar mijn werk. Werkse allemaal vandaag!!!

Groetjes Mijke

Hoi, kunnen ze niet gewoon 1 lijn trekken met de cyclus allemaal even lang en niet te lang haha.

Hier is het wachten heb over 5 dagen mijn nod en bij beide kids was ik direct zwanger (wat een luxe is dat) toch zit ik weer enorm in soanning niets is zeker in het leven we wachten af en moet eerlijk zeggen dat ik ook geen idee heb wat voor cyclus ik heb hoop er ook niet achter te komen, haha

nou allemaal succes wij wachten hier nog even af vol verwachting klopt mijn hart!!!

Lieve Selena,wat jammer!! Maar totdat de :twisted: komen heb ik nog hoop…

En baby20 welkom! Het kan soms best even duren voordat je lijf weer in het ritme van je cyclus komt.(een vriendin moest 9 maanden wachten :shock: ) 6 maanden schijnt gemiddeld te zijn. Heb bij mn vorige zwangerschap ook na 6 weken stilte zitten huilen bij de dokter omdat ik dacht dat ik in de overgang was… :oops: (niet wetende dat ik toen al zwanger was,maar na vier weken negatief getest had) Dus je kan er ook nog een testje tegenaan gooien… :pray:

Ik was ook zo’n 8 dagen na het verwijderen van de spiraal ongesteld, en in vergelijking met de menstruaties tijdens de spiraal, was dit inderdaad erg heftig :roll:

Wel weer genant, moest ie ook nog eens halverwege een langere pincet halen....lag ik daar

Hihi...ik had ook zoiets... :shifty: Ik ben tijdens het plaatsen van mijn spiraal flauwgevallen. Je weet wel, op een stoel met je benen wijd... :oops: Was vast prachtig om te zien hoe ik daar buiten westen lag...
Maar ach, er vallen er zoveel flauw, en wat die artsen al wel niet hebben gezien... Ben ik vast niets bij! 8)

Meestal voel ik mijn ei wel (althans de periode: soort menstrauatiegevoel), maar deze maand nog niet gevoeld. Daarnaast houd ik ook wel een beetje bij met ovulatie-testjes, omdat ik voor de pil/ spiraal erg onregelmatig was, en ik zo hoopte mijn cyclus toch een beetje te gaan begrijpen. Maar goed, nog geen positieve test gehad... Enkel een heel licht streepje (misschien dat dat het net was). Of ik heb hem gemist (ovulatie korter dan 24 uur?) of hij is nog niet geweest. Nog maar weer afwachten. Daarbij zag ik vandaag ineens dat de fase na de eisprong de vorige maand maar 9 dagen was. Is dat niet vrij kort?
Of te wel: ik ben er misschien veel te veel mee bezig, haal me nu al allerlei dingen in mijn hoofd, en we zijn pas in ronde 2... :?

Ik heb gewoon al een tijdje 'moeten' wachten voordat we konden beginnen (voordat ons leven een beetje op orde was), en ik heb zoveel negatieve verhalen gehoord/gezien in mijn omgeving (zeer moeilijk zwanger worden, vele miskramen etc.) dat ik er zelf een beetje angstig van ben geworden... :wall:

Spreek mij eens een beetje streng toe! :naughty: Zeg dat ik verschrikkelijk overdrijf...

Is mijn man vast ook heel blij mee...

Vanmorgen de opzichter van de woningbouwvereniging langs gehad voor een opname. Het wordt nu wel heel echt. Over een maand zijn we dit huis al uit! :dance: