OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

Nou dames de spanning is eraf ik ben ongi geworden :(.

Och ja op naar ronde 2 :smiley:

Wat ik me eigenlijk afvraag, en heb een nieuwe ticker gemaakt maar dan begint hij niet bij dag 1 maar bij dag 4… :? :?

Heb je de datum wel goed ingevuld? dag van de 1e menstrutie

Ja vandaag dus 15 november…

Dat is wel vreemd :think:

Ja indd, want normaal gesproken begint hij toch gewoon op dag 1, bij het 1ste puntje ?

Er staat wel gewoon 28 dagen, :think:

MamaSu, gefeliciteerd ! :mrgreen:

Ergens hoop ik dat ik de volgende ben :stuck_out_tongue: Heb namelijk nog altijd geen bloedverlies…

Ik heb nog niet getest. Elke keer als ik wat voel lopen denk ik: ja hoor, daar heb je het. Ga ik naar de wc, is het alleen maar (veel) witte afscheiding. Nog steeds geen bloed. De krampen worden wel steeds minder, heb wel last van mijn (.)(.) (groter en gespannen)… Maar goed, dat kan allemaal ook bij een aankomende menstruatie horen, en gezien mijn cyclus voor het pilgebruik altijd erg onregelmatig was ga ik er maar van uit dat mijn cyclus in de war is (1e pilvrije maand geweest dit, ook al was ik het met de pil stipt na 28 dagen op vrijdag)… Heb besloten er morgen maar een testje tegenaan te gooien i.p.v. dinsdag, maar hou maar rekening met een ontregelde cyclus, des te minder is de teleurstelling (we hebben namelijk maar 1 keer echt geklust deze maand i.v.m. bloedverlies, en dat was op dag 8, eigenlijk te vroeg dus voor mijn vruchtbare periode, dus het mag een wonder zijn als ik zwanger ben hihi).

@alex wrote:

Een van julie ervaring met BI? ik heb BI gehad in mijn tweede zwangerschap, dus ben wel en beetje huiverig nu :shifty: iemand ook BI gehad en misschien al weer zwanger geweest? Komt de BI dan weer terug?

geen ervaring mee tenminste wel gehad in me 1e zwangerschap en nu nog steeds last van dus ga het wss gewoon weer krijgen het is helaas niet anders

even 4 pagina’s lezen was al weer vergeten dat ik hier ook mee ging schrijven neem me niet kwalijk hoor moet ik even weer wennen ik ga nu lezen en reageren

ken ook nog niet iedereen dus als ik iemand door elkaar haal alvast excuus

ben ook van morgen tot vrijdag weg midweekje dus zal daarna weer inspringen

@marloes12 wrote:

@bianca&? wrote:
@marloes12 wrote:
alle nieuwe dames heel erg welkom, ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan…

@ krabje,

heb nu nog steeds last van dingen die ik anders geloof ik niet zou voelen, maar zoals velen hier zeggen je gaat beter op je lichaam letten…

een ding weet ik zeker wat ik nooit eerder had.

dikkere korrelige uitvloeiing, wit en niet veel. het komt ook niet continu maar om de dag lijkt t wel… weet niet of ik het al eerder had gemeld maar vorige week donderdag rond de mogelijke innesteling ook beetje rozige uitvloeiing gehad…

pfffff nog een paar daagjes maar t lijken wel weken zeggg…

ik zal voor je :pray:

en ik zie dat jij een vlindermeisje hebt :hug:

staat er ergens jou verhaal ? :hug:

is niet makkelijk he :-

hey,

nee heb het verhaal nog niet opgeschreven, weet ook niet of ik dat nog zal doen, omdat ik er vrede mee heb gekregen. ff in t kort, 17 augustus 2007 heb ik dus een miskraam gehad terwijl ik niet wist dat ik zwanger was. ik was ongeveer 9 a 10 weken. heb heel sterk het gevoel dat het een meisje was geweest…

doordat ik niet wist dat ik zwanger was weet ik ook niet wat ik voor kwaaltjes had. daarom is het nu dubbel zo spannend.

heb er nu vrede mee het heeft zijn reden gehad…

maar inderdaad t blijft ergens wel altijd pijn doen…

9 a 10 weken dan weet ik precies hoe jij je gevoelt hebt en zal idd altijd pijn blijven doen ik heb dus kort geleden hetzelfde mee gemaakt alleen wist ik wel dat ik zwanger was en denk sterk dat het een jongen was.

wij hebben met 7 weken een kloppend hartje gezien en met 10 weken was het gestopt had met 13 weken de echo en daar zagen we het.

Het doet verschrikkelijk veel pijn en er zijn helaas genoeg mensen die dat niet bergijpen en zeggen maar het was nog maar zo klein maar het was wel MIJN kindje hoe groot of hoe klein het was en ik denk er elke dag aan.

even een :hug: voor jou :hug:

hopelijk ben je snel zwanger en gaat het nu wel goed :-

karin mooi lijstje je hebt pb :-*

Romata, balen van de ongi maar op naar de volgende ronde he! Hij zal wel op dag 5 staan omdat ander het wormpje niet op de ticker past…

Bianca, lekker een midweekje weg, waar gaat de reis heen? Veel plezier!

Ici doe je temperaturen of voel je je eisprong?

Marloes ook ongesteld geworden… :hug:

Alex succes morgen!

Hier eigenlijk niet veel byzonders… Zit volgens mijn banner rond mijn ei… heb wel de laatste dagen wat gevoeld in mn buik, meer afscheiding enzo dus kan het ergens wel kloppen. Ach zit nog maar in de eerste ronde verwacht er nog niet veel van…

chantal ik ga voor je duimen :pray:

@Selena wrote:

Dames, even kort maar krachtig want ik verwacht elk moment bezoek (ben namelijk jarig), maar vandaag is mijn NOD, maargeen enkel teken van bloedverlies. Ik juich niet te vroeg, want het kan net zo goed komen omdat dit mijn eerste maand na het stoppen met de pil is (wie weet ontpillen dus) maar wou het toch even kwijt. :slight_smile:

GEFELICITEERD :-*

en ik duim ook voor jou :pray:

alle nieuwelingen welkom

ben er zelf nog maar net :lol:

@jet1981 wrote:

Romata, balen van de ongi maar op naar de volgende ronde he! Hij zal wel op dag 5 staan omdat ander het wormpje niet op de ticker past…

Bianca, lekker een midweekje weg, waar gaat de reis heen? Veel plezier!

Ici doe je temperaturen of voel je je eisprong?

Marloes ook ongesteld geworden… :hug:

Alex succes morgen!

Hier eigenlijk niet veel byzonders… Zit volgens mijn banner rond mijn ei… heb wel de laatste dagen wat gevoeld in mn buik, meer afscheiding enzo dus kan het ergens wel kloppen. Ach zit nog maar in de eerste ronde verwacht er nog niet veel van…

de reis gaat naar centerparcshuisje met de jungeldome bij nijmegen

leuk leuk leuk heb er zin in!!

en jij klusse :wink:

@mamasu wrote:

hallo dames,

Phoe he, als je een tijdje niet meer gekeken hebt heb je vanalles gemist.

Voor iedere nieuweling: van harte welkom en veel succes.

Ik ga jullie alweer verlaten! Ja ik ben zwanger :dance: :dance:

De 2e ronde is het meteen weer raak.

Ik had al een beetje het idee dat het zover was maar vandaag heb ik super positief getest!! We zijn erg blij!!!

Ik wens iedereen heel veel succes dat jullie allemaal maar erg snel zwanger mogen raken!

Groetjes Suus

GEFELICITEERD en jammer dat je weg gaat en niet blijft kletsen we willen graag testen zien en echo’s en baby’s :inlove:

@marloes12 wrote:

hier zijn de duivels gearriveerd op naar de volgende ronde

:hug:

@romata wrote:

Ja indd, want normaal gesproken begint hij toch gewoon op dag 1, bij het 1ste puntje ?

Er staat wel gewoon 28 dagen, :think:

ja maar anders kan hij zijn staart niet kwijt :lol: :mrgreen:

Ik had ook al een andere ticker aangemaakt met een hartje en bloempje, maar hij blijft bij de 4 dagen staan.

Ik kijk morgen eens of ie verder loopt, anders snap ik er niets van :?