OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

schrijf ik eindelijk weer ns,doe ik het in het verkeerde topic!! :wall:

Wat ik dus schreef was,tjonge meiden wat gaan jullie hard en wat moet ik veel bijlezen!! Gezellig druk wordt het hier zo langzamerhand! Hoop dat de strepen en plussen ons om de oren gaan vliegen binnenkort :pray:

En voor krabje,fijn dat het nu echt beginnen gaat,hoop dat december jouw maand wordt! :-*

Molly laten we hopen dat voor iedereen december een goed maand is :pray:

We hebben het al eens eerder in december gedaan en daar hebben we een super resultaat van boven liggen :inlove: :inlove: :inlove:

je hebt gelijk krabje, :wink: het is iedereen gegund!

Wat een goed nieuws Chantal. Op naar december en laten we hopen dat december voor ons allemaal goed nieuws heeft inderdaad. Dit is mijn eerste cyclus nadat ik gestopt ben met de pil. Dus op zich niet heel veel verschil. Ben er erg blij mee :slight_smile:

Selena ik ben zo nieuwsgierig. Ik hoop voor je dat je een positieve test krijg. Zou een leuk cadeau zijn.

Welkom Esty en Pinky! Hopelijk gaat ook jullie wens spoedig in vervulling!

Het is hier zulk bagger weer! Wilde er net ff uit gaan…

Daar ben ik weer even kort. Nog altijd geen sprake van de duivels, wel de krampjes en rugpijn. Vanmorgen in bed net moest ik zelfs van houding wisselen omdat ik misselijk werd. :shifty:

Ik ga er maar gewoon van uit dat het een ontregelde cyclus is, mocht ik maandag nog niet ongesteld zijn geworden gooi ik er dinsdag ochtend een testje tegen aan…

Selena, spannend!!!

Esty en Pink lady welkom!

Esty, hoe oud zijn de twee kindjes die je al hebt?

Grappig om te lezen dat er toch nog een groot aantal voor een derde kindje gaat.

Romata, balen van dat stoeltje!! inmiddels alweer een nieuwe?

Hier kijken we de Sint intocht, vanmiddag nog naar een verjaardag, dus lekker druk (vanmorgen al bij de gym geweest met de dames).

Hmm, zag dat er nog niks achter mijn naam stond in het lijstje,ben 24 jaar en we gaan voor ons 1e kindje,woensdag gaat mn implanon eruit,ik heb echt geen idee hoe ik moet tellen voor de cyclus en vanaf wanneer,ben 7jaar ni ongi geweest…pfff hoop dat het niet zo lang duurt…willen zo graag :oops: :oops:

Selena: Nog van harte gefeliciteerd.

En spannend hoor Selena.

Welkom Esty

Welkom pinky79

Alex we hebben weer een nieuw stoeltje gelukkig.

Ik vind het zooo spannend morgen, hoop zo dat de ongi morgen weg blijft.

Maar vanmiddag barstende hoofdpijn gehad, en dat heb ik meestal voor dat ik ongi ga worden. Maar ook weer zuurbranden gehad, dat ik normaal gesproken niet heb. Pff ik word gek van mijn lijf :oops:

Verder heel erg druk hier, vandaag onze kledingkast uit elkaar gehaald + de commode van Talysha… dus die kunnen morgen de loods in. Overal staan hier wel dozen, en ook open doze natuurlijk om nog bij wat spullen te kunnen komen. Talysha vind het geweldig natuurlijk en komt ook regelmatig met spulletjes aanzetten haha.

Zondag (volgende week ) gaan we al bij mijn moeder slapen… dus echt druk deze laatste week.

18 november, je zult eerst moeten wachten tot je ongesteld wordt en dan tellen als dag 1 totdat je weer ongesteld wordt. Dan heb je een zoveel dagen cyclus, dan kun je het ook makkelijk bijhouden wanneer je een eisprong hebt. Hoop dat alles snel op gang komt bij je!

Romata, vervelend he die signalen… Ben benieuwd voor morgen! :thumbup:

Selena je maakt het erg spannend hoor! Ook voor jou draaien de duimen… :thumbup:

hallo dames,

Phoe he, als je een tijdje niet meer gekeken hebt heb je vanalles gemist.

Voor iedere nieuweling: van harte welkom en veel succes.

Ik ga jullie alweer verlaten! Ja ik ben zwanger :dance: :dance:

De 2e ronde is het meteen weer raak.

Ik had al een beetje het idee dat het zover was maar vandaag heb ik super positief getest!! We zijn erg blij!!!

Ik wens iedereen heel veel succes dat jullie allemaal maar erg snel zwanger mogen raken!

Groetjes Suus

Hoi, Romata ik heb een meisje van 4,5 en een jongen van bijna 20 mnd.

O spannend dat er een paar bijna mogen tesetn ik kijk de sagen echt voorbij gellof dat ik vorige week zaterdag ,mijn eisprong heb gehad dus ga volgend weekend zondag denk ik testen, spannend vooral aangezien het bij beide kids in 1 x raak was hoop ik nu ook wel een beetje dat… maar ja dat is maar afwachten s6 allemaal.met klussen , haha en wachten hoe erg!!!

wauw mamasu van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Mamasu gefeliciteerd! :dance:

Romata, al wat gesignaleerd vandaag? :shifty:

Mamasu gefeliciteerd!!!

Hier nog steeds een negatieve test en nog geen ongi. Ook geen tekenen. Hoop wel dat ik snel ongi wordt…

Nope ben nog niet ongi geworden.

Terwijl ik normaal gesproken meteen in de ochtend ongi ben bij de 1ste x na de wc gaan.

Maja ben natuurlijk met de pil gestopt en alles is een beetje in de war.

Maar we wachten netjes af vandaag :shifty:

hier zijn de duivels gearriveerd op naar de volgende ronde

Romata, spannend!!!

Marloes, op naar de volgende ronde

Mamasu, gefeliciteerd!!!

Nou, morgen mag mijn spiraal eruit, spannend hoor!

Mijn zus is ook weer zwanger, 8 weekjes nu, dus zal wel leuk zijn als het bij ons een beetje vlot gaat.

Aan de andere kant vind ik het ook wel best als het nog even duurt, heb al een jarige in juli en 2 in september en ikzelf in oktober (al doe ik daar nooit iets aan) dus op zich wordt het erg druk als er nog eentje bijkomt haha.

Mamasu, gefeliciteerd!!! Tweede ronde al! :-*

Gezellig druk wordt het hier! Ow, ik hoop zo dat we allemaal snel een positieve test in handen mogen hebben! :pray:

Ik heb nog steeds geen ei… Die had ik ondertussen wel verwacht, maar wellicht was mijn eerste ronde veel korter dan deze? Hoewel, ook in die ronde was mijn ei op dag 14, terwijl ik dag 24 ongesteld werd. Mmm… snap ik het nog? Of zou dat dan weer te maken hebben gehad met een eventuele vroege miskraam? :think:

Nou ja, in ieder geval nog maar weer even afwachten… Overigens maken we nu maar goed gebruik van de gehele ruime periode om mijn ei heen… :inlove:

Romata, wat schattig dat tafeltje en die stoeltjes! Weer wat om in te pakken en te verhuizen :wink:

Mamasu gefeliciteerd :dance:

Romata spannend :pray:

Selena jij houdt het ook spannend

Alle nieuwe meiden welkom ik zal jullie snel op het lijstje zetten.