OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

Dat is natuurlijk ook een goed idee… Dat kan ik allicht proberen! Moet alleen nog even een leuke/recente foto maken…

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: KArin!!!

Mooi lijstje! :dance: :dance: :dance:

Straks naar het zkh voor de puntie. EN daarna gelijk even langs de gyn. Even vragen of mijn bloedtest goed was en of hub’s zwemmers ook goed zijn en dan maar hopen dat we over 3 weken kunnen beginnen :pray: :pray:

Heel veel succes/sterkte Chantal! :-*

Jet dank je :-*

Heel veel sterkte Chantal :hug:

ik moet alleen no lijstje makn voor de zwangeren

Molly jij komt ook op het lijstje hoor :-*

Dames, even kort maar krachtig want ik verwacht elk moment bezoek (ben namelijk jarig), maar vandaag is mijn NOD, maargeen enkel teken van bloedverlies. Ik juich niet te vroeg, want het kan net zo goed komen omdat dit mijn eerste maand na het stoppen met de pil is (wie weet ontpillen dus) maar wou het toch even kwijt. :slight_smile:

Gefeliciteerd!! Je maakt het meteen spannend he! Het zou natuurlijk mooi zijn als het meteen raak is maar het kan ook heel goed dat je cyclus nog een beetje in de war is… Maar we duimen! :thumbup:

@chantal veel sterkte zo he! En ik hoop dat je groen licht krijgt dat je over 3 weken kunt beginnen!

Ben vandaag ongesteld geworden. Maar 3 dagen later dan normaal :dance: Normaal is bij mij overigens 35 dagen dus nu deze maand was het 38. Wie weet is mijn cyclus dus helemaal niet zo heel erg ontregeld. Ik heb weer een nieuwe banner gemaakt. Hierbij ben ik weer uitgegaan van 35 dagen, omdat dit mijn normale cyclus zou moeten zijn. Mijn NOD is nu 18 december, kan jij dit aanpassen Karin?

Even snel, ik heb een ontzettend vervelend en huilend mannetje hier.

Cyste is leeg, er kwam zo weinig vocht uit dat het niet wordt opgestuurd. Afspraak voor dinsdag blijft wel staan.

Maar grrrrr wat een horken daar zeg :x :x

Gyn update: We mogen beginnen in december :crazy: :crazy: :crazy:

Zaad van hub was idd weer van verminderd kwaliteit. De A tjes (het beste sperma) is van slechter kwaliteit maar de Btjes (het iets minder van kwaliteit van A) maken het ruimschoots goed!!! :inlove:

Vanaf cyclusdag 3 beginnen met clomid tot en met dag 7. En dag 8 de 1e follikelmeting!!!

Op naar december!!!

:dance: Wat een goed nieuws! Op naar december, dat is het zo!

Chantal, viel het mee? gaan ze nu nog verder onderzoek doen?

Gelukkig mogen jullie er in december voor gaan :thumbup:

Selena, jij maakt het nu al spannend, ik duim voor je hoor!

En van harte gefeliciteerd met je verjaardag! (zou een leuk kadootje zijn :wink:)

Karin, mooi lijstje!

Wij gaan zo weg, naar de Night of the Proms, echt veel zin in!!

Selena gefeliciteerd met je verjaardag!

Enne de duimpjes draaien :thumbup: :thumbdown:

CArter: BAlen dat je ongi bent geworden. Was dit je eerst ongi zonder pil?

Alex: Veel plezier vanavond.

Ik ga straks even bijlezen.

Maar vandaag dus naar de Ikea geweest, en een tafeltke + 2 stoeltjes gekocht.

Ze vond het harstikke leuk, zit heel de tijd aan tafel thee te drinken. Dus ik heb ook wat foto’s gemaakt die ik natuurlijk hier kom showen.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4107660#4107660

Pff alleen bij het in elkaar zetten van de roze stoel slaat hubbie een beetje overdreven hard tegen de onderkant van de poot en slaat zo daarmee de zitting kapot :wall:

Dus daar is hij nu mee terug, pff een half uur rijden maja tis niet anders…

Romata ik had ook al gereageerd in sf maar leuke foto’s! En wat zit ze er al goed op zeg :inlove:

Even snel voor het lijstje:

Mijn NOD is 26 november. Verder ben ik 29 jaar oud en gaan wij voor ons 3e kindje.

Straks even bijlezen.

Groet Mijke

Hallo ik kom ook met jullie mee kletsen zit ook op het kletsmama forum maar helaas word daar weinig geklets in het zwanger worden vandaar dat ik hier ook gezellig kom mee schrijven.

We willen graag een derde en zijn half okt gestopt met de pil heb 22 nov mijn nod en ben weer zo benieuwd kan de dagen wel voorbij kijken, bij beide kids was ik in 1 keer zwanger nu weet ik dat dat natuurlijk geen garantie is en ben onwijs benieuwd, we zullen zien.

Esty welkom hier!

Hallo allemaal,

Ook ik ben begin oktober gestopt met de pil. Wij gaan voor een tweede! De vorige keer kwam mijn cyclus gelijk op gang, ben benieuwd of dit nu weer zo is. Ik heb al een testje gedaan, maar die is negatief. Ik ga er dus vanuit dat ik elk moment ongi kan worden.

Gr Pinky

Pinky jij ook welkom!

Nu maar hopen dat je ongi gauw komt en je snel kunt beginnen voor een 2e wondertje