OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

@Krabje wrote:

Bianca Welkom!

Romata: Veel sjopplezier morgen bij ikea.

Wij zijn ook gezegend met een ikea in de buurt. GEwoon op fietsafstand…en met de auto 5 minuutjes.

Jet: Ik hoop dat Noelle vannacht wat beter slaapt.

Zo ik kom net mijn bedje uitegrold. Ik was zo ontdaan van vanmorgen. HEle erge hoofdpijn en steeds maar weer huilen. Ik was op mijn werk en ben na een kwartier weer weggegaag. Mijn collega had heel goed door dat het nu niet te doen was. Normaal brengen de kindjes mij genoeg afleiding maar vandaag niet.

Ik heb nu een uurtje lekker geslapen en nu wacht ik tot mijn sv Tycho zo komt brengen…

:hug: hopelijk voel je je beter als Tycho er weer is :hug:

@marloes12 wrote:

alle nieuwe dames heel erg welkom, ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan…

@ krabje,

heb nu nog steeds last van dingen die ik anders geloof ik niet zou voelen, maar zoals velen hier zeggen je gaat beter op je lichaam letten…

een ding weet ik zeker wat ik nooit eerder had.

dikkere korrelige uitvloeiing, wit en niet veel. het komt ook niet continu maar om de dag lijkt t wel… weet niet of ik het al eerder had gemeld maar vorige week donderdag rond de mogelijke innesteling ook beetje rozige uitvloeiing gehad…

pfffff nog een paar daagjes maar t lijken wel weken zeggg…

ik zal voor je :pray:

en ik zie dat jij een vlindermeisje hebt :hug:

staat er ergens jou verhaal ? :hug:

is niet makkelijk he :-*

Wat een geklets, moest helemaal bijlezen haha

Fijn om te lezen dat het verwijderen van een spiraal meevalt :angel: .

Chantal, heel veel succes morgen, goh, wat spannend zeg! goed dat je doogezet hebt en direct wordt geholpen!

Bianca, ook welkom!

Jet, oogjes niet symmetrisch ten opzichte van elkaar? wat kunnen ze daar aan doen dan? Zal de huisarts je niet doorverwijzen naar een oogarts?

Slaapt je dochter slecht of is het een periode? Ik ken het helaas, heb een zeer slechte slaper gehad, heel vermoeiend!

Marloes, spannend al voor jullie!

Ici, zal wel druk zijn nu bij de huisartsen inderdaad, volgens mij zijn ze ook nu niet heel blij met afspraakjes zoals ik maandag heb :mrgreen:

Romata, leuk Ikea!!! mijn oudste vindt de ballenbak daar ook helemaal geweldig enne dat is handig haha.

Verder weet ik het niet meer, moet even inkomen met al die namen enzo…

Een van julie ervaring met BI? ik heb BI gehad in mijn tweede zwangerschap, dus ben wel en beetje huiverig nu :shifty: iemand ook BI gehad en misschien al weer zwanger geweest? Komt de BI dan weer terug?

Fijn dat alles weer goed was met Noëlle op het cb.

Hier worden de oogjes van Talysha ook extra goed nagekeken, omdat hubbie en zijn broer daar ook problemen mee hadden.

Ben benieuwd wat de HA zegt.

Ohjee dat moet erg pijn doen mijn vader heeft het ook een x gehad, en verging ook zowat van de pijn maar had wel verdoving mee naar huis gekregen. Druppels voor in zijn oog.

Hopelijk slaapt ze vannacht gewoon door.

Gelukkig heb ik met Talysha nog geen last gehad van slapeloze nachten ondanks de doorkomende tandjes.

Tot nu toe heb ik nog geen 1 gebroken nacht gehad vanaf dat ze 3 weken oud was.

Maja straks met die kiezen, moeten ze meer last van hebben, al heeft ze er al 1 en niets van gemerkt.

Jet is dat trouwens je echte naam ?

Geef, gaf jij Noëlle borstvoeding ?

Krabje: heel veel :hug: :hug: :hug: voor jou en sterkte voor morgen

Spannend Marloes, vreselijk die laatste dagen he ik kan ook niet wachten haha.

Alex ik neem mijn dochter niet mee, anders was de ballenbak wel leuk geweest. Al weet ik niet of ik haar daar dan nu had in gezet met al die virussen nu.

Romata, ballenbak mogen ze bij Ikea ook pas in als ze 3 jaar zijn (= zonder ouders).

Bij J op de groep op het kdv zijn 2 kindjes met mex. griep en op een andere groep is 1 leidster met mex.griep. Ik maak me niet heel druk, je houdt het toch niet tegen denk ik.

Ow haha oke.

Ik maak me er ook niet zo heel erg druk om, we zijn hier allemaal zover dat ik weet gezond. En mochten we een griepje krijgen verslaan we die vast wel.

Al weet ik nog niet of ik mijn dochter laat enten denk het niet, zoals ik in het topic MG kan lezen zijn er zelfs artsen die hun kinderen niet laten enten dat wil wel wat zeggen vind ik. Naar mijn idee zijn ze nog niet helemaal veilig en 100% getest.

Wij gaan de kinderen wel laten enten, mijn vriend wordt ook geënt, die heeft al een oproep, hij heeft copd. Ik heb ook een oproep, maar ik ga niet. Maar heb ook lang nagedacht hoor, de kinderen wel of niet laten enten. De jongste heeft ook astmatische klachten en eczeem, dus ook iets kwetsbaarder in dat opzicht.

Romata, mijn echte naam is Harriëtte, maar zowat iedereen noemt me Jet. Ik ben begonnen met bv, heb 3 dagen gevoed, maar het ging niet goed. Toen heb ik nog 6 weken gekolfd en met de fles gegeven. Tot ik een borstontsteking kreeg en het ook niet meer op gang kreeg. Ben zwaar zo voeden hoor, bij een evt volgende begin ik meteen met fv.

Jij wel bv gegeven?

Wat betreft de ogen van Noëlle, ik moet eerst naar de huisarts en die moet ons dan doorverwijzen naar een oogarts. De arts op het cb wilde al wat controleren maar Noëlle is zo enorm beweeglijk, kreeg ze de kans niet voor.

@bianca&? wrote:

@marloes12 wrote:
alle nieuwe dames heel erg welkom, ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan…

@ krabje,

heb nu nog steeds last van dingen die ik anders geloof ik niet zou voelen, maar zoals velen hier zeggen je gaat beter op je lichaam letten…

een ding weet ik zeker wat ik nooit eerder had.

dikkere korrelige uitvloeiing, wit en niet veel. het komt ook niet continu maar om de dag lijkt t wel… weet niet of ik het al eerder had gemeld maar vorige week donderdag rond de mogelijke innesteling ook beetje rozige uitvloeiing gehad…

pfffff nog een paar daagjes maar t lijken wel weken zeggg…

ik zal voor je :pray:

en ik zie dat jij een vlindermeisje hebt :hug:

staat er ergens jou verhaal ? :hug:

is niet makkelijk he :-*

hey,

nee heb het verhaal nog niet opgeschreven, weet ook niet of ik dat nog zal doen, omdat ik er vrede mee heb gekregen. ff in t kort, 17 augustus 2007 heb ik dus een miskraam gehad terwijl ik niet wist dat ik zwanger was. ik was ongeveer 9 a 10 weken. heb heel sterk het gevoel dat het een meisje was geweest…

doordat ik niet wist dat ik zwanger was weet ik ook niet wat ik voor kwaaltjes had. daarom is het nu dubbel zo spannend.

heb er nu vrede mee het heeft zijn reden gehad…

maar inderdaad t blijft ergens wel altijd pijn doen…

schrik niet

Ow kennis van ons heet ook zo maar noem ik indd ook altijd Jet of Jetje.

Wel knap van je hoor 6 weken gekolft. Maar waarom ging het niet, kwam het niet om gang of had je pijn.

En ik heb fv gegeven, op de 3de dag had ik daar ontzettend veel spijt van en wilde ik graag bv geven. Ik het daarover gehad met mijn vriend en die vertelde dat het vast niet meer lukt. En heb me daar toen ook gewoon bij neergelegd. Maar heb er tot de dag van vandaag spijt van gehad.

Maar bij een 2de ga ik wel bv geven.

Yeahhh Karin het is gelukt, kun je het ook makkelijk wijzigen nu ?

Karin, Ik sta dr niet op, zal ik je ff pb-en?

Romata, Het zelf voeden lukte niet goed, kon haar moeilijk aanleggen. In het ziekenhuis toch steeds geprobeerd, de voeding met een spuitje geven of met een cupje. Slapeloze nachten in het ziekenhuis van een huilende Noëlle die te weinig voeding had gekregen. Toen ik eenmaal thuis was was ik nog steeds doodop en wilde opgeven, gelukkig had ik een kraamverzorgster die daar makkelijker in was dan de rest van de mensen om me heen, de verloskundige stuurde een lactatiekundige op me af enzo. Toen heb ik de bv in een flesje gegeven. Best zwaar om dan eerst te kolven en dan nog een fles te geven. Dus na die borstontsteking liep het terug en ben ik ook af gaan bouwen.

Jsmmer dat je geen bv hebt gegeven terwijl je het wel wilde… Hopelijk voor jou dat je je 2de kindje wel zelf kunt gaan voeden straks…

@Karin1981 wrote:

schrik niet

leeftijd 27 :wink:

eerste kindje

NOD zondag 15 november

gewijzigd :thumbup:

:thumbup: Kun je m ook op de eerste pagina plakken? In jouw eerste berichtje?

Das dan makkelijker opzoeken…

heb ik gedaan, dacht effe showen :mrgreen:

Uiteraard! Ik krijg dat nou nooit voor elkaar van die lijstjes enzo… Ik heb van die programmaatjes op de pc maar ik kan dr echt niet mee overweg! Ben ook bezig met een uitnodiging te maken voor Noëlle’s verjaardag, net zoiets als wat jij in dat andere topic showde maar ik ben daar dus echt geen held in! Wordt denk toch maar via internet iets bestellen… :roll:

misschien laten maken op kok zijn vast wel mensen die dat willen doen