OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

VAnmorgen weer naar het zkh geweest. Was dus geen afspraak bij de mammapoli, dat hadden die mutsen dus verkeerd gedaan.

Chirurg wou de cyste aankijken en dat ik over 6 weken weer zou komen.

En toen knapte ik dus. Ik heb hem verteld dat ik absoluut niet gerustgesteld ben. En dat ik gewoon heel bang ben.

Bij mijn moeder zeiden ze na een punctie ook dat alles goed was. Totdat ze de knobbel weg haalden en toen bleek dat het wel mis was.

Ook heb ik de chirurg verteld dat we een 2e-kindjeswens hebben en dat zwanger worden bij ons niet op een natuurlijke manier gaat. En dat we graag snel weer willen beginnen.

Maar dat ik wel dit alles afgesloten wil hebben voor die tijd.

Hij begreep het helemaal en liep met me mee naar de balie.

Morgen om 15.45 uur heb ik een afspraak bij de röntgen en dan zuigen ze de cyste leeg.

Dinsdag morgen moet ik weer komen en dan krijg ik de uistalg van de punctie…

Goed van je dat je dat gezegd hebt! Zo zie je dat er veel meer kan als er maar een reden voor is…Spannende tijden, maar over een week weet je meer. Sterkte!

Selene: Fijn dat die SOA0-test goed is. En vervelend dat die BMHH weer opnieuw moet.

Mama’80: Welkom en hopelijk mag jij hier snel een positieve test komen showen.

Krabje: Ik heb bij Talysha eigenlijk alleen maar last gehad van zuurbranden, heb eigenlijk niet echt kwaaltjes gehad.

En ja hoor je 6 weken zo ongerust laten lopen tis toch belachelijk. Maar fijn dat je nu zo snel terrecht kan.

Het wordt vast het mooiste lijstje van heel kok Karin :).

Chantal heel goed dat je er wat van gezegd heb! en zie je kunt morgen alweer terecht, heel fijn!

is dit nou ook voor november stoppers??

dan meld ik me bij deze aan,

nou ja ik hoor de 23e echt of we weer mogen ben idd geval vandaag ong geworden als dit ook voor nov stoppers is ga ik alles f terug lezen :-*

o ja ik zie het al in de titel :wall:

mag ik ??

@Karin1981 wrote:

Volgens heb ik mijn ei :dance: gewoon normaal netjes 34 dagen…

Nou ja normaal hahaha voor mij wel

voor mij ook 34 dagen :wink:

Heey dat is gezellig Bianca :slight_smile:

Ben blij dat je ongi bent geworden, en je bent de 23ste gewoon schoon en mag jij ook weer klussen :dance:

@Krabje wrote:

zwaai

He meiden, even een vraagje voor jullie.

Zouden jullie de zwangerschapswens 2 maanden uit willen stellen ivm enten voor MG?

nee :snooty: mijn wens is te groot :oops:

@Ici wrote:

VAnmorgen bij de ha geweest en daar gevraagd hoe het zat.

Was flauwekul. Je mag gewoon zwanger worden na de prik…

Mijn werkgever (ook een huisarts) heeft nog speciaal de GGD gebeld en daar was ook het advies om het niet te doen. De belangrijkste reden hiervoor is dat er amper (eigenlijk gewoon bijna niet) onderzoek is gedaan naar het effect van het vaccin op een jonge ‘vrucht’ (wordt altijd zo plastisch omschreven :roll: ). Het is dus niet ‘verboden’.

Overigens staat ook in de officiële folder van de overheid dat het afgeraden is.

Maar goed, ik denk dat het hier ook weer een persoonlijke keuze is. Wellicht behoor je al tot een risicogroep en is de kans op ernstige MG-verschijnselen groter dan wellicht een schadelijk effect van het vaccin. :think:

Zelf heb ik in ieder geval besloten om hem niet te nemen. Ik draag gewoon iets meer mijn kapje op mijn werk 8) …

ik doe het ook niet hoor wil niet het risico nemen dat het weer mis gaat :snooty: :hand:

Welkom Bianca! Hoop dat je volgende week groen licht krijgt bij de gyn!

Ik heb je verhaal al eens ergens anders gelezen… :hug:

Hoe is het trouwens vandaag Romata? Nog last van je maag?

Nee eigenlijk niet, wel gisteravond nog last gehad van zuurbranden.

En heb er een paar puistjes bij gekregen, grrrr maar dat komt natuurlijk dat ik gestopt ben met de pil.

Toen ik zwanger was halverwege ofzo kreeg ik daar ook ontzettend veel last van.

Morgen ga ik naar de Ikea met me moeder, even een tafeltje + stoeltjes halen van mammut vind dat zo leuk en vrolijk met die kleurtjes.

En lekker even snuffelen en ideetjes opdoen… Heerlijke winkel de Ikea.

Talysha gaat niet mee, dus kunnen we lekker op ons gemak winkelen :mrgreen:

Leuk he Ikea! Ben stiekem wel blij dat hij hier niet in de buurt zit! Anders kom je daar veels te vaak! Veel plezier met shoppen, die meubeltjes zijn idd heel erg leuk!

Zuurbranden zijn idd geen pretje, fijn dat je er nu geen last meer van hebt…

Dankje :smiley:

Zit hier ook niet in de buurt, naja maar een half uurtje rijden dus valt wel mee.

Is het tandje inmiddels al doorgekomen bij Noëlle en slaapt ze al beter ?

Er zitten 2 witte plekjes in dr mond, bovenin bij de snijtand en onderin naast de 2 tandjes die er al zitten… Ze kauwt de hele dag overal op. Vorige keer bij de eerste 2 tandjes had ze er ook al zo last van!

Vanmorgen naar het bureau geweest, ze is weer goedgekeurd! Alleen dr oogjes kijken niet symmetrisch vond de arts. Toen zei ik dat mn sm ook al zoiets opviel, en dan wordt je dus meteen doorverwezen naar je huisarts. Mja even na laten kijken, beter nu dan strakkies he!

Slapen is nog niet je van het hoor! Vannacht wilde ze ook niet meer slapen. Aangezien mijn man gister een ongelukje heeft gehad met klussen, en een kras op zn hoornvlies in zn oog heeft, had hij ook veel pijn en kon niet slapen. ben uiteindelijk bij Noëlle op dr kamertje gaan slapen zodat ze in ieder geval stil was en wij allemaal konden slapen… Ben benieuwd hoe het vannacht gaat! :pray:

Bianca Welkom!

Romata: Veel sjopplezier morgen bij ikea.

Wij zijn ook gezegend met een ikea in de buurt. GEwoon op fietsafstand…en met de auto 5 minuutjes.

Jet: Ik hoop dat Noelle vannacht wat beter slaapt.

Zo ik kom net mijn bedje uitegrold. Ik was zo ontdaan van vanmorgen. HEle erge hoofdpijn en steeds maar weer huilen. Ik was op mijn werk en ben na een kwartier weer weggegaag. Mijn collega had heel goed door dat het nu niet te doen was. Normaal brengen de kindjes mij genoeg afleiding maar vandaag niet.

Ik heb nu een uurtje lekker geslapen en nu wacht ik tot mijn sv Tycho zo komt brengen…

Ici, ben jij doktersassistente?
Leuk...zitten we in hetzelfde vak. Wat een gedoe he momenteel met de H1N1 en al die honderden vragen!

Inderdaad, doktersassistente 8)
Pff... ik kom iedere dag helemaal gebroken thuis... De werkdruk is nu echt niet normaal meer. Althans, zo ervaar ik het momenteel bij ons! Al die vaccinaties, vragen, zieke patiënten, spoedvisites en -consulten, protocollen en richtlijnen (van mondkapje dragen tot bijhouden van de temperatuur van de koelkast voor de vaccins, van GGD tot RIVM) en natuurlijk zieke collega's! :wall:
Het mag dan wel een milde epidemie zijn (gelukkig), maar het verloopt in de praktijk niet bepaald zonder slag of stoot!

Maar goed, er zal wel weer een einde aan komen toch? :doh:

Chantal, super dat je het gewoon gezegd hebt tegen die arts! :thumbup:

Nogmaals succes dan voor morgen! :hug:

alle nieuwe dames heel erg welkom, ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan…

@ krabje,

heb nu nog steeds last van dingen die ik anders geloof ik niet zou voelen, maar zoals velen hier zeggen je gaat beter op je lichaam letten…

een ding weet ik zeker wat ik nooit eerder had.

dikkere korrelige uitvloeiing, wit en niet veel. het komt ook niet continu maar om de dag lijkt t wel… weet niet of ik het al eerder had gemeld maar vorige week donderdag rond de mogelijke innesteling ook beetje rozige uitvloeiing gehad…

pfffff nog een paar daagjes maar t lijken wel weken zeggg…

@jet1981 wrote:

Er zitten 2 witte plekjes in dr mond, bovenin bij de snijtand en onderin naast de 2 tandjes die er al zitten… Ze kauwt de hele dag overal op. Vorige keer bij de eerste 2 tandjes had ze er ook al zo last van!

Vanmorgen naar het bureau geweest, ze is weer goedgekeurd! Alleen dr oogjes kijken niet symmetrisch vond de arts. Toen zei ik dat mn sm ook al zoiets opviel, en dan wordt je dus meteen doorverwezen naar je huisarts. Mja even na laten kijken, beter nu dan strakkies he!

Slapen is nog niet je van het hoor! Vannacht wilde ze ook niet meer slapen. Aangezien mijn man gister een ongelukje heeft gehad met klussen, en een kras op zn hoornvlies in zn oog heeft, had hij ook veel pijn en kon niet slapen. ben uiteindelijk bij Noëlle op dr kamertje gaan slapen zodat ze in ieder geval stil was en wij allemaal konden slapen… Ben benieuwd hoe het vannacht gaat! :pray:

:hug: jeetje dat is ook wat en huisarts? geen oogarts?

hopelijk slaap je vannacht beter :hug: