OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

Thnx !! Ja, inderdaad 1e kindje,heb ook echt geen idee wat ik kan verwachten zodra dat ding eruit gaat…maar ja we zien het wel…

Je lichaam zal er eerst wel even aan moeten wennen zonder die hormonen… Dat is met de pil ook vaak zo en zal hiermee ook wel zo zijn.

Hopelijk niet te lang natuurlijk…

jet1981: van de eerste was ik in de 4e maand zwanger en de tweede was een verassing :inlove:

Het blijft wel weer spannend hoe het nu zal gaan.

Iemand ervaring met het verwijderen van de mirena? viel het mee?

Ik mag maandag en zie er wel tegenop, vond het plaatsten geen pretje.

Ik ga nu even een dame van school halen.

Nee geen ervaring mee, al lijkt me verwijderen minder pijnlijk dan plaatsen. Ik heb ook ooit een poging gedaan hem te laten plaatsen. Is niet gelukt, deed me zo’n zeer! enne je doet t voor een goed doel he! :wink:

Fijn dat het bij de eerste 2 zo snel raak was, hopelijk voor jullie nu weer!

Verwijderen stelt niets voor. Ik doe het zelf regelmatig, en vrouwen zeggen dat het geen pijn doet. Niet te vergelijken met inbrengen.

Succes!

Carter beterschap.

Alex welkom en suc6 met zwanger worden :).

ici: Volgens mij was dat in een ander topic geloof ik.

Ons nieuw huis ligt 20 minuutjes hier vandaan, dus valt wel mee.

18November jij ook welkom natuurlijk…

Vannacht pff werd ik om 4 uur wakker.

Moest naar de wc en kon echt niet meer slapen van lichte buikpijn, en zuurbranden.

Nu had ik dat bij Talysha ook heel erg tijdens de zwangerschap en niets hielp. De laatste week van mijn zwangerschap heb ik medicijnen gekregen op recept zodat ik de laatste week wat beter kon slapen en op krachten kon komen voor de bevalling.

Dus wie weet, maar ik denk gewoon dat me lijf een spelletje met me speelt :mrgreen:

Het wordt druk hier, gezellig :mrgreen:

Ik heb trouwens goed nieuws dames. Gisteren/vandaag de uitslag gekregen van de onderzoeken (omdat ik klachten heb, waaronder heftige contactbloedingen). Had een SOA test (je weet het nooit he) en een baarmoederhalskankertest. Die laatste moet opnieuw want die is mislukt (grr, weer 6 weken wachten) maar de SOA test (waar ook infecties in zijn meegezien) is helemaal goed (had ook niet veel anders verwacht, vriendlief heeft namelijk geen soa, maar het is voor de zekerheid getest)… De contactbloedingen zijn dus geen SOA/infectie.

Ik moet eerst even mijn menstruatie afwachten van de arts (overmorgen, ook omdat ik 3 maanden de pil heb doorgeslikt en er een héle kleine kans is dat het daar van komt), als die voorbij is nog 1 keer bekijken of we nog een contactbloeding hebben, zo ja, dan weer terugkomen. De baarmoederhalskanker test moet wel opnieuw.

Maar in ieder geval geen SOA of infectie. Voor BMHK ben ik in principe nog te jong (20) dus dat zal het denk ik ook niet zijn. Gewoon even afwachten, wie weet was het iets van het doorslikken v/d pil, we zullen zien. :slight_smile:

Volgens heb ik mijn ei :dance: gewoon normaal netjes 34 dagen…

Nou ja normaal hahaha voor mij wel

Karin heb je daar zo’n spierpijn van? :lol: :lol:

Selena, balen dat de 2de test nog een keer moet, nog langer wachten! Gaan ze je nu nog verder onderzoeken?

Romata, zou geweldig zijn natuurlijk! Alleen jammer dat je lichaam je soms tekenen geeft terwijl het niet zo is… Ben benieuwd! :pray:

Hier nog een oktober stopster. Mag ik gezellig met jullie meekletsen?

Ik heb 14 oktober mijn spiraaltje laten verwijderen. Ben mama van Jesse 4 jaar en Mees 2 jaar en nu dus de wens voor een derde.

Groet Mijke

Welkom Mijke! Hopelijk mag jouw wens ook spoedig in vervulling gaan!

Ik zie dat je je spiraal hebt laten verwijderen, heeft het zeer gedaan? Misschien heb je het al teruggelezen maar Alex laat m van de week verwijderen en ze vroeg al of het zeer deed…

Vond het niet erg pijnlijk. Heb er ook gen bloedverlies door gehad. En twee weken later ongesteld. Daarna zijn we er voor gegaan. Zit nu zo rond mijn eisprong.

Groet Mijke

Romata: Succes met verhuizen!

EN succes met wachten de laatste dagen…Wat waren de 1e tekenen bij de zwangerschap van Talysha?

Carter: en hoe staat het nu? Al tekenen van een naderende ongi?

Balen dat je test nega was…

MArloes: En hoe gaat het bij jou? Nog steeds last van kwaaltjes?

Jet: Voel je je alweer wat beter?

Ici: Succes met klussen! Zie dat je ei bijna komt…

Bedankt voor je tip van de folder met het zwanger worden na enting… Nu weet ik zeker dat ik me niet laat enten.

Karin: Hoe gaat het nu met de spierpijn?

Lukt het trouwens een beetje met het lijstje?

Jahoe, klus ze straks :inlove:

Alex: Welkom hier!!!

18 november: Jij ook van harte welkom!

Selena: Super dat het dus niet van een soa komt…Nu maar hopen dat de 2e test voor bmhk ook goed is. Ik duim voor je.

Mijke: Welkom hier!

Zo zit hier geloof ik ook net een paar dagen voor mijn ei. Zal hub nog even aansporen om het nog even zo te proberen zonder hulp van de gyn. Vrijdag bel ik de gyn voor alle uitslagen. En dan maar hopen dat we in december kunnen beginnen.

Morgen moet ik naar de mammapoli en dat wordt ws de cyste leeggezogen. Nu maar hopen dat het ook echt een cyste is en dat er niks kwaadaardigs in zit :pray:

Liefs Chantal

Alle nieuwe meiden welkom succes met klussen

Chantal ja het komt wel goed het lijstje hahahahah ff geduld nog :mrgreen: :oops:

Jet, nee geen spierpijn van het klussen, nog steeds van bodyshape pffff

Ok Karin…ik wacht rustig af :mrgreen:

Wordt vast een heeel mooi lijstje! :mrgreen:

Chantal sterkte morgen… :hug: Ik duim ook voor je dat het allemaal meevalt!

Hier gaat het wel ietsje beter maar wordt nog steeds duizelig door de dag heen…

Alex, ik heb in oktober mijn mirena laten verwijderen, en in vergelijking met het plaatsen ervan, was het echt een eitje! 8) De uren erna enkel een beetje een zeurderig-menstruatie-gevoel.

Selena, fijn dat het in ieder geval geen soa is. :slight_smile: Soms zo verradelijk voor vrouwen… helaas komt het nog wel eens voor dat een vrouw al jaren rondloopt met een soa zonder er ook maar iets van te merken… met alle gevolgen van dien!

Wel vervelend dat het uitstrijkje opnieuw moet. Het is niet altijd makkelijk :roll: , maar hoe ontspannen-der je bent, hoe groter de kans is dat alle cellen meegepakt worden en het uitstrijkje lukt.

Ik maak zelf ook uitstrijkjes, vandaar :wink:

Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan als je een uitstrijkje laat maken omdat je klachten hebt en je daar bezorgd over bent… :think:

Chantal, sterkte morgen! :hug:

Krabje, er zijn zoveel vrouwen die niets weten van dit advies aan vrouwen die zwanger willen worden… :? Je hoort er eigenlijk ook niets over in de media. Bij sommige vrouwen heb ik er wel naar gevraagd vlak voordat ik de vaccinatie gaf, maar dat is amper te doen als er honderden vrouwen voor dat vaccin komen… We hebben wel een poster met de informatie opgehangen in de praktijk, maar ja… mensen en lezen is soms niet zo’n geweldige combinatie… Zelfs een knalgele poster trekt dan niet voldoende aandacht.

:mrgreen:

Het wordt hier toch nog een stukje drukker! Gezellig :smiley:

Hopelijk volgen er snel de eerste positieve testen!

Ici, ben jij doktersassistente?

Leuk…zitten we in hetzelfde vak. Wat een gedoe he momenteel met de H1N1 en al die honderden vragen!

Groet, zeilertje

@alle dames: Thnx voor het warme welkom :lol:

@Alex, ik heb een paar jaar geleden spiraal laten verwijderen,was echt niks vergeleken met hem laten plaatsen,binnen notime was het gebeurd… ik laat woensdag mijn Implanon verwijderen, daar zie ik veeeel meer tegenop…