OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

*Zwaait terug naar Chantal * Ik stel het ook niet uit onze zwangerschapswens, maak me er nu ook niet zo druk over… Jij wel?

Carter, nog even geduld dan weet je ook waar je aan toe bent met je cyclus. Hopelijk duurt die cyclus niet al te lang… Maar duim natuurlijk mee dat je niet ongesteld wordt!

Ik moet morgen langs de huisarts. Even de bloeddruk na laten kijken en misschien wel even bloed laten prikken in het ziekenhuis. Als ik zo terugdenk heb ik het wel vaker met momenten die duizelingen dus nu maar goed uit laten zoeken. Ik kreeg een black out volgens mij toen ik viel ik kan me weinig heugen alleen dat ik in paniek was! Voelde me behoorlijk *** eronder zeg, ben dr goed overstuur van geweest… Ik heb enorme spierpijn nog steeds en hoofdpijn, maar dat had ik vanaf donderdag al…

We zijn trouwens met een klein clubje hier he… en dat voor 2 maanden-stoppers! Kunnen we het tenminste goed bijhouden…

@jet1981 wrote:

*Zwaait terug naar Chantal * Ik stel het ook niet uit onze zwangerschapswens, maak me er nu ook niet zo druk over… Jij wel?

Nee eigenlijk niet. Wie weet hoe lang het nu weer gaat duren voor ik zwanger ben. Ik wil niet 2 maanden weggooien zeg maar…

Hub gaat morgen zijn kwakkie wegbrengen en laten onderzoeken. Vrijdag bel ik dan de gyn voor de uitslagen en of we idd in december mogen beginnen :pray:

hier nog steeds geen tekenen van de duivels, maar heb ook nog een paar dagen (tot zaterdag) maar… normaal verga ik een week van te voren al van de buikkrampen, zere borsten enz enz.

nu na de ki van de 31ste had ik juist die week erg last van dingen die mijn lichaam niet herkende, en sinds gister gaat het eigenlijk heel goed.

heb wel gister net zoals afgelopen donderdag een hele rare witte dikke afscheiding gevonden die ik dus nog nooit heb gehad.

volgens mij ben ik mezelf aan het gek maken…

Spannend hoor Marloes. Ik duim voor je :thumbup: ! Sterkte met de komende paar dagen door te komen. Het zou wel heel leuk zijn als het zou lukken!

Zouden jullie de zwangerschapswens 2 maanden uit willen stellen ivm enten voor MG

Eigenlijk is het bijna drie maanden uitstel, aangezien je vnaf de tweede vaccinatie (medio december) 2 maanden niet zwanger 'mag' worden. En een kwart jaar vind ik wel weer iets te lang... Heb al iets te lang gerammeld :roll:
Maar, ik moet zeggen, dat ik er wel eens aan denk. Niet dat ik me zoveel zorgen maak om de griep, maar toch... Op mijn werk wordt er nu toch veel rkening gehouden met de mg; griepwachtkamer, kapjes voor bij bepaalde patiënten etc. Een zwangere collega en ik zijn de enigen die niet ingeent zijn, en we worden regelmatig gewaarschuwd door onze werkgever... :think:

We zijn trouwens met een klein clubje hier he.. en dat voor 2 maanden-stoppers! Kunnen we het tenminste goed bijhouden..

Het is wel lekker overzichtelijk inderdaad! :D Maar er hebben nog zo'n 20 dagen deze maand!

Carter en Marloes, ik duim voor jullie! Verschrikkelijk dat wachten... :wall:

Ik ga de komende dagen maar weer eens wachten op mijn ei. En daar goed gebruik van maken natuurlijk! 8) Al moet ik zeggen dat ik ontzettend moe ben de laatste dagen, ook hier door alle verhuizing-stress.
De koop is nu echt helemaal rond, en het huis is nu echt van ons! :dance: We hebbenal heel veel ingepakt, en over 3 a 4 weken gaan we een aantal weken bij mijn vader wonen. Pfff... bijzondere kerst gaat dat worden dit jaar, zonder een echt 'eigen' plekje!

Ow, ik zou er al wel willen zitten... *Droom, zwijmel* In een huis dat helemaal af is, en helemaal in mijn smaak :D
Wat jij Romata? :wink:

@Ici wrote:

Zouden jullie de zwangerschapswens 2 maanden uit willen stellen ivm enten voor MG

Eigenlijk is het bijna drie maanden uitstel, aangezien je vnaf de tweede vaccinatie (medio december) 2 maanden niet zwanger ‘mag’ worden. En een kwart jaar vind ik wel weer iets te lang… Heb al iets te lang gerammeld :roll:

Maar, ik moet zeggen, dat ik er wel eens aan denk. Niet dat ik me zoveel zorgen maak om de griep, maar toch… Op mijn werk wordt er nu toch veel rkening gehouden met de mg; griepwachtkamer, kapjes voor bij bepaalde patiënten etc. Een zwangere collega en ik zijn de enigen die niet ingeent zijn, en we worden regelmatig gewaarschuwd door onze werkgever… :think:

VAnmorgen bij de ha geweest en daar gevraagd hoe het zat.

Was flauwekul. Je mag gewoon zwanger worden na de prik…

even een snelle zwaai naar iedereen

ga werken en dan spinningen heb al spierpijn van gister (ook spinning en bodyshape) en dan maak ik het lijstje af :oops: :oops:

Goeiemiddag!

Bij jullie ook al zulk snertweer? Bah bah! Blij dat ik er niet uit hoef!

Karin, lekker fanatiek aan het sporten!

Chantal, dat is begrijpelijk in jullie situatie…vooral omdat het niet vanzelf gaat. Hopelijk kunnen jullie snel beginnen!

Ici gefeliciteerd! Fijn dat nu alles rond is, nu nog alles inpakken, fijne klus he! Maar je krijgt er straks weer wat moois voor terug! Toevallig dat jij en Romata in hetzelfde schuitje zitten!

Marloes spannend hoor! Vooral als je lichaam je wat tekenen geven… Ik duim ook voor je! :thumbup:

Ik heb me ziek gemeld voor vandaag dan en ook voor morgen. Vanmorgen bij de huisarts geweest, niets uitgekomen waardoor ik zo duizelig ben. Ga er dus maar van uit dat ik teveel hooi op mn vork heb genomen de laatste tijd en Noëlle slaapt ook niet best 'snachts. Dus rustig aan deze week…

VAnmorgen bij de ha geweest en daar gevraagd hoe het zat.
Was flauwekul. Je mag gewoon zwanger worden na de prik...

Mijn werkgever (ook een huisarts) heeft nog speciaal de GGD gebeld en daar was ook het advies om het niet te doen. De belangrijkste reden hiervoor is dat er amper (eigenlijk gewoon bijna niet) onderzoek is gedaan naar het effect van het vaccin op een jonge 'vrucht' (wordt altijd zo plastisch omschreven :roll: ). Het is dus niet 'verboden'.

Overigens staat ook in de officiële folder van de overheid dat het afgeraden is.

Maar goed, ik denk dat het hier ook weer een persoonlijke keuze is. Wellicht behoor je al tot een risicogroep en is de kans op ernstige MG-verschijnselen groter dan wellicht een schadelijk effect van het vaccin. :think:
Zelf heb ik in ieder geval besloten om hem niet te nemen. Ik draag gewoon iets meer mijn kapje op mijn werk 8) ...
Ici gefeliciteerd! Fijn dat nu alles rond is, nu nog alles inpakken, fijne klus he! Maar je krijgt er straks weer wat moois voor terug! Toevallig dat jij en Romata in hetzelfde schuitje zitten!

Romata, ik welk deel van het land ben jij ergens aan het ploeteren?

Ik ben niet gaan spinnen, heb zoooooooooooooon spierpijn kan niet normaal meer lopen (leuk joh bodyshape)

Nou doe mij maar een lesje bodyshape hoor! Als ik ga spinnen kan ik een week niet lopen haha!

whahaha ik vind het allebi ergggg leuk

Jet: Ohh jee wat moet jij geschrokken zijn zeg !! Zo is Talysha eens uit bed gevallen zie hier het verhaal: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=73058

Maar het is indd mijn 1ste ronde.

En ja het is indd maar een klein clubje, och maar dat geeft niets toch.

Selena: Jij hebt het maar druk zeg.

Krabje: Nee zou ik niet willen zwangerschap willen uitstellen vanwege de MG prik. Ik laat me niet enten.

Talysha ben ik nog niet overuit.

Ici: Ik heb het verhaal wel 4 x gelezen, ik dacht huh heeft ze mijn verhaal nu gekopieerd en er zelf wat stukjes in gezet. Maar nu kom ik erachter dat je gewoon in dezelfde situatie zit.

Wij moeten er over 2 weken uit, en hooop voor de kerst erin te kunnen, al ben ik bang dat het niet gaat lukken en het net voor nieuwjaar gaat worden.

En Trouwens gefeliciteerd dat alles rond is.

Ik kan ook niet wachten dat we erin kunnen trekken, vandaag hebben we de laminaat besteld voor de slaapkamers. En Iemand gevonden die alles komt spartelpoetsen boven.

Ow en wij ploeteren in Tilburg en jij ?

Owjee dames sporten, ik zou eigenlijk moet sporten. Maar heb echt een hekel aan sporten hoe vaak ik al niet lid ben geweest van een sportschool is niet te tellen. Ik begin ga ik regelmatig en dan komen de smoesjes…

Heb sleep namelijk nog steeds 10 kilo extra gewicht mee :cry: :oops:

Maar iets met een groepje doen lijkt me wel erg leuk, maar dan moet wel iemand meegaan alleen vind ik dat niets.

Euhm en verder gaat hier alles goed, ben best zenuwachtig of ik nu ongi ga worden of niet. Had dat de vorige x bij Talysha ook de 1ste ronde daarna had ik zoiets we zien wel. Toch extra spannend de 1ste ronde.

Eventjes kort want ik voel me beroerd, ben ziek geworden vandaag. Het lijkt wat grieperigs. Maar ik ben ook niet ongesteld geworden. Heb er wel een testje er tegenaan gegooid, maar helaas negatief. Nu gewoon wachten wanneer de :twisted: zich gaan aanmelden. En dan weer vrolijk opnieuw starten :slight_smile:

Goeiemorgen!

Carter beterschap meid… :hug: Vervelend als de ongi dan ook nog eens wegblijft, dat zit je er zo tegenaan te hikken.

Romata, ik had jouw verhaal al eens gelezen, heb toen ook meteen het bedje omlaag gezet! Dat was toen ook schrikken voor jullie zeg!

Ik ben ook het type fanatiek beginnen met sporten en uiteindelijk niet sportend lid… :mrgreen: Maar het gaat nu wel lekker. Begin ook echt mn figuur weer terug te krijgen, behalve de buik maar ja… Deze sportschool heb je een maand opzegtermijn dat is wel fijn…

Ik kom me ook aanmelden hier, na lang wikken en wegen gaan wij er ook weer voor. (en tsja wanneer ben je er nou 100% zeker van???).

Aanstaande maandag gaat mijn spiraal eruit…brrr.

Zal me even voorstellen; ben alex en 33 jaar en we hebben 2 meiden van 4 en 3 jaar.

Alex, welkom hier! Langzaam aan wordt het toch iets drukker! 8)

Romata, ergens in het begin van dit topic (of was het eenander topic? :roll: ) verwonderden we er ons ook al over, dat we allebei bezig waren met een huis kopen/ verkopen :wink: .

Wij gaan tweede week december uit onze woning, en logeren dan drie weken bij mijn vader. Begin januari kunnen we in de nieuwe woning.

Het geploeter vindt nu plaats in Zeist, straks in Apeldoorn weer verder :roll: . Eindje bij jou vandaan dus…

Verhuis je wel binnen dezelfde regio? Dat scheelt dan weer een beetje!

Inderdaad, bij mij had de eerste ronde ook veel meer spanning de laatste dagen. Nu is er wat rust bij gekomen, het leven gaat immers gewoon door … 8)

Maar ik hoop wel heeeeeeeel erg op een positieve test, hoor… :lol:

Carter, beterschap! :hug:

Hallo,ben nieuw hier…vandaag over 1 week wordt mijn Implanon verwijderd,ben 7jaar niet ongi geweest dus is helemaal afwachten hoe het gaat…

Alex, welkom hier! Hopelijk zal ook snel jullie wens in vervulling gaan! Heeft het lang geduurd voordat je zwanger raakte van de eerste 2 dames?

18 november ook welkom hier! Spannend hoor! Eerste kindje neem ik aan? Zal wel even wennen zijn de eerste keer weer ongi te worden!

Ici misschien helpt het als je er wat rustiger onder bent, ipv je er meer mee bezig bent. Maar ja dat is ook niet altijd even makkelijk he!