Grrr heel verhaal getypt, verbinding valt weg alles weg! Kan ik weer overnieuw beginnen… :evil:
Chantal,. ik schrok van je eerste bericht… Maar opgelucht bij het tweede bericht! Wat zul jij geschrokken zijn! :hug: Nog even afwachten voor vrijdag he…
Ici vreemd verhaal idd van vandaag… Zou je haast denken dat het een vroege miskraam is geweest… Maar dat zul je natuurlijk niet weten en ook maar niet bij stil staan. Schijnt wel vaker voor te komen zonder dat je het doorhebt.
Romata ik werk in een supermarkt. Makkelijk te combineren zo!
lief krabje/chantal,
wat zal je geschrokken zijn…! Ik brand een kaarsje voor je,dat het iets is wat meevalt :kaars:
En zo’n arts zegt niet voor niks cyste,dus dat moet het gewoon zijn,want daar heeft ie voor gestudeerd.
En ici,wat ontzettend jammer… :hug:
hoop voor je dat de volgende ronde een dikke streep geeft!
liefs voor allemaal
Goedemorgen
Ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen dat ik niet echt veel had om hier te klesten. Ik maakt me zo zorgen deze week. Nu ben ik wel iets gerustgesteld, maar kan pas echterover leunen als ik morgen een echte goede uitslag heb gehad.
KArin: Hoe was je weekend weg? En heb de dagen een beetje door kunnen komen.
Sjips bedenk me nu pas dat ik Daan’s :**: dag vergeten ben. Sorry…
Heel begrijpelijk Chantal, je hebt wel wat anders aan je hoofd… Heb je morgen weer een afspraak in het ziekenhuis?
Ik zou werken vandaag maar heb me ziek gemeld… Werd vannacht wakker van Noëlle om 4.00 en ben naar dr kamertje gegaan. Werd alleen ineens zo duizelig, heel eng. Vanmorgen was het nog niet veel beter en heb maar afgebeld. Hub heeft Noëlle wel naar mn moeder gebracht en ik heb tot 12.00 geslapen. Nu gaat t iets beter, maar voel me niet fit.
Hoe is het hier?
Alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geschreven. Het is de laatste tijd net iets te druk met het werk. Wat is er een hoop gebeurd de afgelopen week.
@Chantal: wat een rare week heb je achter de rug zeg. Wat schrikken. Morgen krijg je de uitslag. Wat duren de dagen dan lang he. Nou meid ik brand ook een kaarsje voor je :kaars: Net wat Molly zegt zo’n arts heeft er voor gestudeerd en hij zegt niet zomaar dat hij daar aan denkt. Ik zal morgen aan je denken :hug:
@Ici: dat is ook gek zeg. Je zou inderdaad bijna zeggen dat het een hele vroege miskraam is. Hopelijk volgende maand betere berichten :hug:
@Karin: Nog van harte gefeliciteerd met Daan :**: Heb je wel lekker kunnen genieten van je weekendje weg? :hug:
@Jet: Wat gek joh dat je vannacht ineens niet goed werd. Lijkt me wel schrikken. Voel je je inmiddels al weer wat beter? Beterschap meid!
Oh ja Ici ik zag ineens je vraag staan over mijn uitstrijkje. Gelukkig was alles goed. Was ik helemaal vergeten te melden. Al met al viel het wel mee, maar ik ben wel blij dat ik er weer 5 jaar van af ben. Heerlijk! Zelf moet ik over een paar dagen ongesteld worden. Ik denk ook dat ik het ga worden aangezien ik steeds al van dezelfde kwaalties heb als altijd. Hopelijk klopt het ook met mijn cyclus. Nog een paar daagjes geduld hebben. Maar toch hoop je het ergens wel he. Stom he. Want ik weet dat ik eerst moet ontpillen. :roll:
Goeiemorgen!
Fijn dat je uitstrijkje goed was Carter! Ben je idd mooi weer even vanaf dan! Ja dat ontpillen heb je natuurlijk ook nog, heeft niet iedereen natuurlijk maar dat zul je bij de vorige keren ook wel gehad hebben dan he…
Ik voel me niet zo duizelig als gisteren maar nog wel een beetje hoofdpijn. Denk toch dat ik een beetje vermoeid was/ben… Veel gewerkt de laatste weken, volle weekenden, en Noëlle die best wat aandacht vraagt ook 'snachts…
Je hebt grote kans inderdaad dat dat je parte begon te spelen. Nachtrust is zo belangrijk en het gaat een hele tijd ‘goed’, maar eens heb je toch eventjes rust nodig. Ik hoop dat je gauw weer helemaal de oude bent.
HEt is waarschijnlijk niks kwaadsaardigs en het beeld past dus bij een cyste.
Het ziet er dus goed uit. Wat ik nu moet doen weet de longarts ook niet. Hij wil het weer bij de ha neerleggen. Hij wil een brief schrijven naar de ha.
Ik zei dan maak ik volgende week wel een afspraak met de ha, maar dat vond hij nog te vroeg. Ws had hij dan nog niet de brief klaar…
Maar ik bel dus volgende week de ha wel want die weer erop zijn ze met vakantie…
hee krabje, dat is toch wel heel fijn nieuws dat het een cyste is!!Ben je opgelucht of geloof je het nog niet zo?
Wat wordt voor jou nou de volgende stap? Afwachten tot de dokters er uit zijn wat voor jou het beste is?
Kan me voorstellen dat je wil weten waar je aan toe bent!
liefs van molly
Fijn dat het inderdaad om een cyste lijkt te gaan! Geeft in ieder geval weer iets ademruimte…
Maar goed, weer terug bij af nu natuurlijk… :think: Fijn dat die arts het weer bij de huisarts neerlegt… :? Zo’n kastje-naar-de-muur-gevoel krijg je zo.
En ik weet uit ervaring dat de huisarts daar ook helemaal niet blij mee is! :wall:
Meid, je hebt de week in ieder geval weer ‘overleeft’! 8) Geniet een beetje van je weekend. :-*
Krabje, wat fijn dat het waarschijnlijk toch positiever nieuws is !
Ik kan hier niet zo vaak komen i.v.m. druk/hectisch werk,maar heb nu gelukkig weer even de tijd.
Ik heb nog altijd geen uitslag gehad van het onderzoek, als het goed is aankomende dinsdag 13:30. :sick:
Goeiemorgen,
Allemaal weer lekker weekend? Heerlijk he!
Chantal, Toch wel opgelucht nu? :hug:
Selena werk je de hele week? Wat doe je voor werk?
Ik kwam even snel kijken of Krabje al een update had geplaatst.
Wat fijn dat het toch een cyste is… Mijn schoonmoeder heeft een aantal Cyste’s in haar borsten zitten… en soms doen ze pijn en groeien ze, maar dan neemt de grote ook weer af… En ze zitten er al jaren ze doen er niets aan.
Ik ga vanavond even de rest lezen, ik heb het onzettend druk met inpakken. Vandaag de box eral uit, ons bed, kledingkast Talysha en servies en noem maar op. Want over 2 weken gaan we eruit…
Dus druk druk druk… :-*
Moet je straks nog veel klussen in je nieuwe huis of kun je er zo in?
Ici: Je zou indd zeggen dat het een miskraam is geweest, maar op naar ronde 2. :hug:
Wat vreemd jet dat je zo duizelig werd opeens, heb je er geen last meer van gehad ?
En word Noëlle nog veel wakker 's nachts ?
Carter fijn dat alles goed is.
Ow en veel klussen het valt wel mee, in dit huis hebben we een jaar verbouwd en in dat jaar er ook niet kunnen wonen.
Dus wat we nu moeten doen is een makkie voor ons.
We moeten alleen boven alle slaapkamers spartelpoetsen en nieuwe vloeren. Beetje schilderen.
Euhm er moet een nieuwe keuken in, maar die gaat er pas in als we erin zitten, keuken die er nu in zit kan nog wel. Maar wil toch een nieuwe.
Over 2 weken gaan we hier uit, en gaan even bij mijn moeder + stiefvader zitten een week of 3 a 4.
Verder niet erg veel te melden, ben wel reuze benieuwd of ik ongi ga worden. Ik heb het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden.
Jawel nog wel last van gehad, nu zelfs nog. Morgen de huisarts maar even bellen voor de bloeddruk of even na laten kijken wat het ook anders kan wezen.
Ben gisteren met Noëlle van de trap gevallen, van de 5de tree… Ben ontzettend geschrokken, ik weet ook niet meer hoe het gebeurde enzo… Meteen na laten kijken bij de hap, gelukkig niks aan de hand alleen een flinke bult op dr achterhoofd. Wat voel je je dan ellendig zeg…
Noëlle sliep altijd door maar de laatste dagen werd ze steeds wakker 'snachts. Dat gaat ook opbreken he… Ik zie weer een tand aankomen, daar heeft ze altijd enorm last van…
Dat scheelt dat je niet zoveel in huis hoeft te doen zeg!
Dit is je eerste cyclusronde trouwens toch? Of zit je al in de 2de?
@jet1981 wrote:
Selena werk je de hele week? Wat doe je voor werk?
Ik doe eigenlijk van alles en nog wat. Vrijwilligerswerk in de kinderopvang, ondertussen bij de LOI bezig om nog wat laatste deelcertificaten te halen, pas wel eens op de in buurt, maak schoon, en 1 dag in de week heb ik nazorgtherapie voor Borderline (hoewel dat eigenlijk allemaal heel rustig en stabiel verloopt allemaal de laatste tijd, kan eindelijk zeggen dat het nu echt goed gaat en ik goed stabiel ben, ik geniet weer van allerlei dingen). Ondertussen boodschappen doen, koken etc. Zo kan je het toch aardig druk hebben. Vriendlief werkt ook nog eens in de ploegendienst waardoor we vaak eigenlijk alleen maar afhankelijk zijn v/d weekenden voor het klussen (al zit dat er voor nu sowieso eventjes niet in, eerst afwachten wat de onderzoeken zeggen).
Ben wel benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen overigens. Dit is mijn 1e pil-vrije cyclus namelijk, normaal gesproken zou ik a.s. vrijdag ongesteld moeten worden. Heb al wat krampjes en een opgezette buik, dus het zit er vast aan te komen.
Lekker druk weekje zo! Wel lekker afwisselend…
Idd even afwachten wat je cyclus doet, hopelijk is hij niet te lang want dan duurt het wachten straks zo lang he… Je kunt nu al wel ontpillen dat is wel fijn des te eerder het je lichaam uit is.
zwaai
He meiden, even een vraagje voor jullie.
Zouden jullie de zwangerschapswens 2 maanden uit willen stellen ivm enten voor MG?
Jet, heb je vandaag nog de dokter gebeld? En ben je hier alweer wat wijzer van geworden? Jeetje wat zal je geschrokken zijn! Werd je weer duizelig of verstapte je je gewoon? Ik kan me heel goed voorstellen dat je je ellendig voelt, want je voelt je ook schuldig tegen over je kleine dat je bent gevallen. Je wilt altijd dat ze veilig is bij jou. Gelukkig viel het allemaal mee en kleintjes kunnen ook nog een hoop hebben dat scheelt! Heb jij nog wat hieraan over gehouden?
Selena, je zit inderdaad niet stil. Je bent wel een bezig bijtje zo te lezen.
Romata veel sterkte de komende tijd met verhuizen hoor! Tis toch altijd weer een hele onderneming. Ik heb me voorgenomen om dit de komende 10-15 jaar zeker niet meer te doen :lol: Ik zit hier prima.
Krabje Nee ik stel het niet uit vanwege de mexicaanse griep. Ik zie wel hoe het verloopt. Maak me daar eigenlijk niet zoveel zorgen over. Mijn twee jongens laat ik wel inenten zodra het kan.
Als mijn cyclus weer als vanouds zou zijn zou ik morgen ongesteld moeten worden. Aan de ene kant hoop ik ook dat dat gebeurd zodat je cyclus dan weer duidelijk is en aan de andere kant hoop ik zo dat het raak zou zijn. Maar dat zou wel een wondertje zijn aangezien we onze vruchtbare periode niet zo goed hebben gebruikt :? Spannende tijd nu zo op het wachtbankje!