OkToBeR/NoVeMbEr 2009 stoppers

@Karin1981 wrote:

dankje chantal dan valt 34 nog wel mee. :mrgreen:

valt zeker mee dat heb ik altijd 32 of 34

bij Noa(h)* 34 dagen

@jet1981 wrote:

Middag,

Karin balen dat je ongi bent geworden… :hug: Op naar de volgende ronde dan maar he…

Leuke foto van Nikki zag ik voorbij komen… :inlove:

Voel me nog steeds een beetje vreemd, nog 4 dagen te gaan…Heb zere tieten, lijkt net of ik ongesteld moet worden in mn buik, ben moe en nog steeds aardig wat afscheiding. Waarschijnlijk toch aan het ontpillen hoewel ik hem nu maar 9 maand geslikt heb… Maar toch nog een beetje hoop… :pray: Zit alleen te denken hoe ik mn cyclus nu moet zien…

Ben middenin een cylcus gestopt met de pil, op dag 10 ofzo… Toen ben ik ongesteld geworden en nu zit ik dan op dag 24 van de cyclus als ik die ongsteldheid tel als dag 1.

ja das even lastig als je halverwege gestopt ben :think:

en ik voelde juist niets toen ik zwanger was beide keren dus als ik straks in de wachtweek zit en ik voel niks hoeft het niets te betekenen

@diaan84 wrote:

Dames, kunnen jullie me vertellen wat normaal is als je gestopt ben met de pil, wanneer dat ongeveer op gang komt?? of wat jullie hebben…ik zag al iemand op de 40 dagen zitten!!!

Ben nu pas overtijd hoor, test negatief, maar heb al sinds vrijdag buik krampen en het zet niet door, is dit normaal?? of kan de test nog postitief worden?

Raar zeg, normaal was ik nooit ergens onzeker over, misschien heeft dat er wel mee te maken…sorry voor mijn gezeur!!!

Balen Karin! Op naar de volgende maand!!

groetjes Diaan

is geen gezeur daar zijn we toch voor maar kan er geen antwoord op geven bij mij was het meteen “normaal” 32 dagen en bij een ander is het maar 24 dagen en bij weer een ander 38 en bij weer een ander is het idd wel 60 dagen de 1e x daar kan je niks over zeggen heel lullig gezegt moet je gewoon wachten :roll: :hug:

@Esty wrote:

hier gisteren ongi geworden gelukkig snel en dat na 14 jaar geen cyclus. dus ronde 2 gaat van start, succes allemaal.

jij ook succes :-*

@Karin1981 wrote:

Spannend Jet, ga voor je duimen :pray:

hier goed ongie met behoorlijke krampen :? en stolsels

toch blijf ik misselijk en pijnlijke boobs houden

behoorlijke krampen en stolsels en misselijk en pijnlijke (.)(.)

:think: misschien hele vroege miskraam?? :hug:

@Selena wrote:

@bianca&? wrote:
@Selena wrote:
Even kort want ik heb eigenlijk geen tijd, zal later even bijlezen. Maar gisteren weer een testje er tegen aan gegooid, en duidelijk negatief. Nog steeds afwachten dus… :frowning:

11 dagen langer dan?? wat heb je geteld??

28 dagen??

dus dan zou het 39 zijn op zich heel normaal als je net stopt met de pil :hug:

weet je wel zeker dat je je eisprong gehad hebt? iemand hier op kok was ook “overtijd” 60 dagen maar had op dag 60 pas de eisprong en was toen meteen zwanger dus wie weet :wink:

M’n pil cyclus was 28 dagen, dus van daaruit heb ik geteld ja :slight_smile:

Of ik mijn eisprong heb gehad, geen idee, doe niet aan de ovulatietesten en voel daar verder ook nooit wat van… Had voor de pil altijd wel een erg onregelmatige cyclus maar had toch verwacht dat dat een beetje herregeld was na 2 jaar de pil… niet dus…

helaas is het meestal zo als je eenmaal een onregelmatige cyclus hebt dat dat je hele leven blijft :hug:

en misschien voor jou dan toch een idee om ov testen te doen?/

meggie dus had idd een eisprong op dag 60 en was toen zwanger dus misschien moet je eisprong nog komen en zit jij op je ong te wachten.

dus klussen :wink:

en je kan je eisprong herkennen aan slijm waar je draden van kan trekken sorry beetje vies verhaal maar het helpt mij wel makkelijk zwanger te worden :-*

@bianca&? wrote:

@Karin1981 wrote:
Spannend Jet, ga voor je duimen :pray:

hier goed ongie met behoorlijke krampen :? en stolsels

toch blijf ik misselijk en pijnlijke boobs houden

behoorlijke krampen en stolsels en misselijk en pijnlijke (.)(.)

:think: misschien hele vroege miskraam?? :hug:

dan zou ik moeten testen :think: maar veel te zien zal er wel niet

bedankt Bianca voor je antwoord!

Ik zal idd maar gewoon afwachten, 't is ook nu pas 1 dag, dus ik mag nog niet zeuren, maar ik wil zo graag voor ronde 2 gaan :oops:

@diaan84 wrote:

bedankt Bianca voor je antwoord!

Ik zal idd maar gewoon afwachten, 't is ook nu pas 1 dag, dus ik mag nog niet zeuren, maar ik wil zo graag voor ronde 2 gaan :oops:

pas op jij zeuren doe je hier NOOIT daarvoor zijn wij anders worden onze mannen gek van ons en wij vrouwen weten hoe het voelt :lol:

lekker “zeuren” hoor :wink:

Bianca :hug:

Hoi wat is het rustig hier, allemaal fijn aan het werk?

Ik heb nog 3 dagen te gaan… Moet straks nog naar de drogist, zal ik een testje meenemen? :eh: Ga morgen een weekend weg dus wel handig om mee te nemen…

Ik gebruik altijd testen van sensitest, doen het prima en zijn een stuk goedkoper! Eventjes als tip! Ik hoor trouwens ook altijd wel positieve verhalen over de kruidvat testen en die zijn ook niet al te duur! :slight_smile:

Ik test trouwens liefst niet al te vroeg. Tenzij ik echt kwaaltjes heb of als ik het weten moet omdat er een etentje met wijntje ofzo gepland staat… :wink:

Die van sensitest heb ik voor de zwangerschap van Noëlle ook gehad. Moet toch maar eens een set gaan bestellen anders wordt het weer een dure bedoeling… Maar kon het toch niet laten en heb er net 2 gehaald bij kruidvat, dan heb ik ze vast in huis :wink: Hoelang zou ik ze in de verpakking kunnen laten… :oops:

Jeetje, ik heb weer heel wat bij te lezen! :shock:

Helaas ook weer een aantal duivels, zag ik zo snel even… :hug:

Ik ben er even uit geweest, maar ik zal alles vanavond weer eens rustig doorlezen! Voor iedereen die alvast een hug kan gebruiken: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Afgelopen week was erg zwaar… :cry: Het afbouwen en omschakelen op een nieuw medicijn verliep niet zo soepeltjes als ik had gedacht (…gehoopt… :roll: ). Ik ben er echt even een paar dagen van onderste boven geweest, psychisch gezien dan. Daarnaast bijwerkingen, zoals heel erg licht in mijn hoofd en heel moe… :wall:

Vandaag de eerste dag dat ik me weer iets beter voel. Gelukkig maar :slight_smile:

Hier nog geen duiveltje gezien, dus we wachten weer af :pray: Wel allerlei kwaaltjes, maar dat kan net zo goed die medicatie zijn…

Mijn ovulatie deze maand ook al niet gevoeld dus ik ben benieuwd!

jet al testen gehaald :lol:

nou ik ga ook vast testen kopen en foliumzuur voor zwanger worden en zwanger zijn en ik zit te twijfelen over ovulatietesten :think:

krabje dank je :-*

en tierr hoe is het met jou al een ei gespot? :hug:

@Ici wrote:

Jeetje, ik heb weer heel wat bij te lezen! :shock:

Helaas ook weer een aantal duivels, zag ik zo snel even… :hug:

Ik ben er even uit geweest, maar ik zal alles vanavond weer eens rustig doorlezen! Voor iedereen die alvast een hug kan gebruiken: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Afgelopen week was erg zwaar… :cry: Het afbouwen en omschakelen op een nieuw medicijn verliep niet zo soepeltjes als ik had gedacht (…gehoopt… :roll: ). Ik ben er echt even een paar dagen van onderste boven geweest, psychisch gezien dan. Daarnaast bijwerkingen, zoals heel erg licht in mijn hoofd en heel moe… :wall:

Vandaag de eerste dag dat ik me weer iets beter voel. Gelukkig maar :slight_smile:

Hier nog geen duiveltje gezien, dus we wachten weer af :pray: Wel allerlei kwaaltjes, maar dat kan net zo goed die medicatie zijn…

Mijn ovulatie deze maand ook al niet gevoeld dus ik ben benieuwd!

ik heb natuurlijk het begin gemist maar wat zijn dat voor medicijnen?

en een dikke :hug: ook voor jou :-*

nou in decemberstoppers draadje is het erg stil dus ik kom ff hier bijbeppen hoor als het mag :slight_smile:

ik ben al braaf foliumzuur aan het slikken en kan niet wachten tot het woensdag is zodat de mirena eruit gaat.

is dat gek dat ik er zo naar toe leef? ik weet best dat het nog lang kan duren voor ik echt zwanger raak maar het idee maakt me al zo happy

ik heb natuurlijk het begin gemist maar wat zijn dat voor medicijnen?

Ik heb ADHD waarvoor ik 3 medicijnen slikte. 2 ervan heb ik de afgelopen tijd helemaal afgebouwd, en de derde moest omgezet worden naar een ander middel. Dit derde middel is een anti-depressiva, waardoor ik nog een beetje kan functioneren zonder ADHD-medicatie :roll: Een soort buffer dus... Naast die andere twee middelen werkt het uitstekend: het laatste jaar was echt heerlijk :dance:

Maar goed, dit medicijn was niet bepaald geschikt voor een zwangerschap, dus ik moest er echt aan geloven. Normaal gesproken zou het afbouwen een maand of twee duren, alleen bij mij was het in 5 dagen afbouwen en in de volgende 5 dagen de nieuwe medicatie weer opbouwen. Omdat ik met de andere twee middelen niet heel veel last had, dacht ik dat dit ook wel zo zou verlopen. Ging iets anders dus :wink:

Vandaag voor het eerst dus een stuk beter, gelukkig. Morgen zit ik voorlopig aan het maximum van de nieuwe medicatie en dan kan mijn lichaam er echt aan gaan wennen.

Maar... welke klachten horen er nu bij deze medicatie-wisseling? :doh: Ik probeer mijn best te doen om niet bij elke vlaag van misselijkheid/ duizeligheid en andere klachtjes te denken aan een zwangerschap... :wall: Waar het hart van vol is... :pray: :mrgreen:

@Fruttel wrote:

nou in decemberstoppers draadje is het erg stil dus ik kom ff hier bijbeppen hoor als het mag :slight_smile:

ik ben al braaf foliumzuur aan het slikken en kan niet wachten tot het woensdag is zodat de mirena eruit gaat.

is dat gek dat ik er zo naar toe leef? ik weet best dat het nog lang kan duren voor ik echt zwanger raak maar het idee maakt me al zo happy

nee hoor dat is helemaal niet gek ik was al zwanger en dol gelukkig en helaas mis gegaan en zit er al de hele tijd naar toe te leven om op nieuw zwanger te zijn de 1e 3 maanden vind ik killing ben altijd erg ziek maar het shoppen enzo heerlijk :inlove:

o spannend Fruttel en helemaal niet gek dat je er zo naar toe leeft, heerlijk toch het is ook zo bijzonder en hopelijk word de wens snel vervult.