@Karin1981 wrote:
dankje chantal dan valt 34 nog wel mee. :mrgreen:
valt zeker mee dat heb ik altijd 32 of 34
bij Noa(h)* 34 dagen
@Karin1981 wrote:
dankje chantal dan valt 34 nog wel mee. :mrgreen:
@jet1981 wrote:
Middag,
Karin balen dat je ongi bent geworden… :hug: Op naar de volgende ronde dan maar he…
Leuke foto van Nikki zag ik voorbij komen… :inlove:
Voel me nog steeds een beetje vreemd, nog 4 dagen te gaan…Heb zere tieten, lijkt net of ik ongesteld moet worden in mn buik, ben moe en nog steeds aardig wat afscheiding. Waarschijnlijk toch aan het ontpillen hoewel ik hem nu maar 9 maand geslikt heb… Maar toch nog een beetje hoop… Zit alleen te denken hoe ik mn cyclus nu moet zien…
Ben middenin een cylcus gestopt met de pil, op dag 10 ofzo… Toen ben ik ongesteld geworden en nu zit ik dan op dag 24 van de cyclus als ik die ongsteldheid tel als dag 1.
@diaan84 wrote:
Dames, kunnen jullie me vertellen wat normaal is als je gestopt ben met de pil, wanneer dat ongeveer op gang komt?? of wat jullie hebben…ik zag al iemand op de 40 dagen zitten!!!
Ben nu pas overtijd hoor, test negatief, maar heb al sinds vrijdag buik krampen en het zet niet door, is dit normaal?? of kan de test nog postitief worden?
Raar zeg, normaal was ik nooit ergens onzeker over, misschien heeft dat er wel mee te maken…sorry voor mijn gezeur!!!
Balen Karin! Op naar de volgende maand!!
groetjes Diaan
@Esty wrote:
hier gisteren ongi geworden gelukkig snel en dat na 14 jaar geen cyclus. dus ronde 2 gaat van start, succes allemaal.
@Karin1981 wrote:
Spannend Jet, ga voor je duimen
hier goed ongie met behoorlijke krampen :? en stolsels
toch blijf ik misselijk en pijnlijke boobs houden
@Selena wrote:
@bianca&? wrote:@Selena wrote:Even kort want ik heb eigenlijk geen tijd, zal later even bijlezen. Maar gisteren weer een testje er tegen aan gegooid, en duidelijk negatief. Nog steeds afwachten dus…
11 dagen langer dan?? wat heb je geteld??
28 dagen??
dus dan zou het 39 zijn op zich heel normaal als je net stopt met de pil :hug:
weet je wel zeker dat je je eisprong gehad hebt? iemand hier op kok was ook “overtijd” 60 dagen maar had op dag 60 pas de eisprong en was toen meteen zwanger dus wie weet
M’n pil cyclus was 28 dagen, dus van daaruit heb ik geteld ja
Of ik mijn eisprong heb gehad, geen idee, doe niet aan de ovulatietesten en voel daar verder ook nooit wat van… Had voor de pil altijd wel een erg onregelmatige cyclus maar had toch verwacht dat dat een beetje herregeld was na 2 jaar de pil… niet dus…
@bianca&? wrote:
@Karin1981 wrote:Spannend Jet, ga voor je duimen
hier goed ongie met behoorlijke krampen :? en stolsels
toch blijf ik misselijk en pijnlijke boobs houden
behoorlijke krampen en stolsels en misselijk en pijnlijke (.)(.)
:think: misschien hele vroege miskraam?? :hug:
bedankt Bianca voor je antwoord!
Ik zal idd maar gewoon afwachten, 't is ook nu pas 1 dag, dus ik mag nog niet zeuren, maar ik wil zo graag voor ronde 2 gaan :oops:
@diaan84 wrote:
bedankt Bianca voor je antwoord!
Ik zal idd maar gewoon afwachten, 't is ook nu pas 1 dag, dus ik mag nog niet zeuren, maar ik wil zo graag voor ronde 2 gaan :oops:
Bianca :hug:
Hoi wat is het rustig hier, allemaal fijn aan het werk?
Ik heb nog 3 dagen te gaan… Moet straks nog naar de drogist, zal ik een testje meenemen? :eh: Ga morgen een weekend weg dus wel handig om mee te nemen…
Ik gebruik altijd testen van sensitest, doen het prima en zijn een stuk goedkoper! Eventjes als tip! Ik hoor trouwens ook altijd wel positieve verhalen over de kruidvat testen en die zijn ook niet al te duur!
Ik test trouwens liefst niet al te vroeg. Tenzij ik echt kwaaltjes heb of als ik het weten moet omdat er een etentje met wijntje ofzo gepland staat…
Die van sensitest heb ik voor de zwangerschap van Noëlle ook gehad. Moet toch maar eens een set gaan bestellen anders wordt het weer een dure bedoeling… Maar kon het toch niet laten en heb er net 2 gehaald bij kruidvat, dan heb ik ze vast in huis Hoelang zou ik ze in de verpakking kunnen laten… :oops:
Jeetje, ik heb weer heel wat bij te lezen! :shock:
Helaas ook weer een aantal duivels, zag ik zo snel even… :hug:
Ik ben er even uit geweest, maar ik zal alles vanavond weer eens rustig doorlezen! Voor iedereen die alvast een hug kan gebruiken: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Afgelopen week was erg zwaar… Het afbouwen en omschakelen op een nieuw medicijn verliep niet zo soepeltjes als ik had gedacht (…gehoopt… :roll: ). Ik ben er echt even een paar dagen van onderste boven geweest, psychisch gezien dan. Daarnaast bijwerkingen, zoals heel erg licht in mijn hoofd en heel moe… :wall:
Vandaag de eerste dag dat ik me weer iets beter voel. Gelukkig maar
Hier nog geen duiveltje gezien, dus we wachten weer af Wel allerlei kwaaltjes, maar dat kan net zo goed die medicatie zijn…
Mijn ovulatie deze maand ook al niet gevoeld dus ik ben benieuwd!
jet al testen gehaald :lol:
nou ik ga ook vast testen kopen en foliumzuur voor zwanger worden en zwanger zijn en ik zit te twijfelen over ovulatietesten :think:
krabje dank je :-*
en tierr hoe is het met jou al een ei gespot? :hug:
@Ici wrote:
Jeetje, ik heb weer heel wat bij te lezen! :shock:
Helaas ook weer een aantal duivels, zag ik zo snel even… :hug:
Ik ben er even uit geweest, maar ik zal alles vanavond weer eens rustig doorlezen! Voor iedereen die alvast een hug kan gebruiken: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Afgelopen week was erg zwaar… Het afbouwen en omschakelen op een nieuw medicijn verliep niet zo soepeltjes als ik had gedacht (…gehoopt… :roll: ). Ik ben er echt even een paar dagen van onderste boven geweest, psychisch gezien dan. Daarnaast bijwerkingen, zoals heel erg licht in mijn hoofd en heel moe… :wall:
Vandaag de eerste dag dat ik me weer iets beter voel. Gelukkig maar
Hier nog geen duiveltje gezien, dus we wachten weer af Wel allerlei kwaaltjes, maar dat kan net zo goed die medicatie zijn…
Mijn ovulatie deze maand ook al niet gevoeld dus ik ben benieuwd!
nou in decemberstoppers draadje is het erg stil dus ik kom ff hier bijbeppen hoor als het mag
ik ben al braaf foliumzuur aan het slikken en kan niet wachten tot het woensdag is zodat de mirena eruit gaat.
is dat gek dat ik er zo naar toe leef? ik weet best dat het nog lang kan duren voor ik echt zwanger raak maar het idee maakt me al zo happy
ik heb natuurlijk het begin gemist maar wat zijn dat voor medicijnen?
@Fruttel wrote:
nou in decemberstoppers draadje is het erg stil dus ik kom ff hier bijbeppen hoor als het mag
ik ben al braaf foliumzuur aan het slikken en kan niet wachten tot het woensdag is zodat de mirena eruit gaat.
is dat gek dat ik er zo naar toe leef? ik weet best dat het nog lang kan duren voor ik echt zwanger raak maar het idee maakt me al zo happy
o spannend Fruttel en helemaal niet gek dat je er zo naar toe leeft, heerlijk toch het is ook zo bijzonder en hopelijk word de wens snel vervult.