Tierrr, gefeliciteerd!! :dance:
Geniet ervan! :-*
Bedankt meiden!! :mrgreen:
Het voelt nog heel onwerkelijk… zou het dan éindelijk mogen?
Zoals beloofd hier een foto van de test! Duidelijk toch?
Wauw, super Tierr!!! Gefeliciteerd!!! :inlove:
Kan niet missen :inlove:
WAUW Tierr!!! GEFELICITEERD!!! :inlove:
Wat ontzettend gaaf zeg, en wat een duidelijke test!
Heb je klachten? Had je het verwacht?
Selena, het is goed dat je een afspraak bij de gyn maakt, als het niks is kan de gyn je gerust stellen en anders tot een oplossing komen. Dus goed zo!!!
Marcella, succes dit weekend
Ik zit dus te wachten, maar heb nu alweer buikpijn, dus weet eigenlijk al dat het niet raak is, maar heb nog 7 dagen, dus wie weet…
Tier, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! eindelijk kan jij ook gaan genieten :inlove: :inlove:
Selena, succes morgen bij de gyneacoloog :thumbup:
Tierr van harte meis :inlove: :dance:
Selena, super dat je naar de gyn gaat , hopelijk meer duidelijkheid :hug: :hug:
@diaan84 wrote:
WAUW Tierr!!! GEFELICITEERD!!! :inlove:
Wat ontzettend gaaf zeg, en wat een duidelijke test!
Heb je klachten? Had je het verwacht?
Bedankt allemaal! :-*
Ja, eigenlijk had ik het wel verwacht.. ik voelde het gewoon. Niet ontzettend heftige klachten, maar wel wat vage bekende klachtjes... af en toe een raar gevoel in mijn maag, wat winderig, snel honger... dat soort dingen. En dan in combinatie met mijn temperatuur... het moest haast wel.
Ik durfde echter niet eens toe te geven dat ik dit allemaal echt voelde, geloofde het gewoon zelf niet.. zelfs niet toen ik vandeweek over stond te geven bij de bushalte... dat had ook nog gewoon van het mezelf gek maken kunnen zijn... :oops:
Ik moet morgen niet naar de gyn hoor, maar 13 april alex
Tierrr, hoe voel jij je ?
En Marcella ?
Hier gaat de ongi doorbreken, heb vandaag inmiddels (beetje vies, sorry) een maandverbandje vol bruine troep/oud bloed en ook de bekende buikpijn en alles. Wat zal betekenen dus: geen eisprong. Had vanmorgen even de hoop dat ik maandag toch mijn ei had gezien mijn temp ineens die steeg (35,5-35,6-35,7 en vandaag ineens 36,2) maar loos alarm.
Selena, wat fijn dat je nu een afspraak hebt staan!
Tierr, ik ben zo blij voor je!
Ego… Hier even en flinke dip. Het is allemaal zo zwaar zonder medicijnen. Gisteren heb ik mij werkelijk afgevraagd of dit het allemaal waard is… En natuurlijk, bijna alles in mij zegt dat dat het zeker is, en ik ben natuurlijk ook al een eind op weg (omgeschakeld, opgebouwd, 6 cycli verder). Toch zie ik het af en toe even niet meer zitten. Straks een telefonische afspraak met mijn arts. Ik ben zo bang dat het nog zo lang gaat duren voordat ik zwanger mag zijn…
Heb er voor deze ronde in ieder geval niet echt meer hoop op. Zo’n gevoel…
Pfff… ik wil de pret vooral niet drukken, met alle nieuwe zwangeren, maar moest het even kwijt.
@ Ici
Je drukt de pret niet, hoor.
Er zijn nu eenmaal hele leuke dingen en hele niet leuke…
Horen allemaal hier thuis! :-
Hoop dat je niet al te lang in je dip blijft hangen… :hug:
@ Selena
Jij ook :hug: :-
@ Tierrr
Hé… zit net naar je banner te kijken en bedenk me dat je dan ook nog in november uitgerekend bent!
Wanneer kom je daar bij ons mee beppen? :-*
Ici, sterkte!! :-*
Het is ook allemaal niet makkelijk, zeker in dergelijke situaties…
Iuno, ik durf nog even niet… ben nog te bang dat het fout gaat en ik met hangende pootjes af moet druipen… stop nog even mijn kop zover mogelijk in het zand… niet dat dat echt wil lukken trouwens, maargoed… :oops:
ici veel sterkte, en je mag hier alles kwijt.
Hopelijk heb je deze maand toch een positieve test ondanks je gevoel.
en wat zei de arts?? Heeft de arts je een beetje uit het dipje kunnen halen?
Allemaal vast een fijn weekend!
Goedemorgen allemaal,
ICI, soms is het gewoon lekker om even tegen 'onbekende’te praten. Dat is soms heel makkelijk :). Doe ik ook wel eens hoor.
Selena, :hug:
Hier gaat alles goed, Alex is weer lekker thuis en vandaan koms schoonmams op bezoek.
Met het klussen gaat het deze maand ook wel goed komen. Hij was donderdag al thuis en gaat zondag weer weg maar is er woensdag weer een nachtje en dan vrijdag weer :). Als het net als de vorige maanden gaat heb ik maandag of dinsdag mij ei en hebben we hopelijk voldoende momenten gehad om zwanger te worden. Dus weer een spannende maand. Over anderhalve maand ben ik alweer een jaar getrouwd en dan gaan we etenmet onze ceremoniemeesters en het zou toch wel leuk zijn als we hun dan al kunnen vertellen dat we zwanger zijn :).
Liefs
Wat een leuk idee om bij een jaar getrouwd uit eten te gaan met de ceremoniemeesters!
Maar willen jullie het direct vertellen dat jullie zwanger zijn dan?
Wij hebben besloten het tot de 12 weken geheim te houden, maar das wel moeilijk hoor… :roll:
Spannend Marcella
Selena, oh…april haha. Ik moest zoveel bijlezen…maar zo snel gaat dat natuurlijk niet.
Ik hoop nog steeds voor jullie dat het snel raak is hoor :thumbup:
Tierr, knap als je het zo lang voor je kan houden, ben benieuwd of het je gaat lukken :mrgreen: (hier is dat dus absoluut niet gelukt).
Ik mag dinsdag weer naar de gyn. spannend hoor omdat ik dan zal horen of ik over moet naar de tweedelijns zorg of dat ik gewoon bij de vk mag blijven. Ik hoop natuurlijk het laatste want wil graag thuis bevallen. Duimen jullie voor me?!
Allereerst Tieerrrrrrr wat een goed nieuws. Ik ben zo blij voor je! Nu even heerlijk er van genieten meid!!
@Selena wrote:
Ik kom niet echt op heel leuk nieuws uit geloof ik (als ik al goed zoek) :think:
Daar een klein stukje gelezen, voornamelijk over subklinische hypothyreoïdie (kort is dat geloof ik een schildklierprobleem) wat als klachten o.a. geeft: vermoeidheid, kouwelijkheid, hartritmestoornissen etc. + als gevolgen o.a. een verminderde vruchtbaarheid en het wegblijven van een menstruatie of juist een veel langere menstruatie. Ook daar hebben ze het over het bijhouden van je temperatuur.
Zijn de meeste metingen boven de 36.4 °C dan is er geen sprake van
hypothyreoïdie, zijn de meeste metingen onder de 36.4°C dan is er waarschijnlijk
sprake van hypothyreoïdie.
Meid, ik dacht ik reageer hier even op. Want ik heb namelijk hypothyreoïdie. En ik dacht wellicht wordt je er vrolijk van als je ziet dat ik sinds ik het heb, toch nog een kindje heb gekregen en zelfs nu alweer in verwachting ben van de derde. Ik heb het helaas gekregen na mijn eerste bevalling. Schijnt best vaak voor te komen dat de hormoonhuishouding van de vrouw dan zodanig in de war raakt dat je hypofyse het even niet meer weet. Ik zou gewoon naar de huisarts gaan en vragen of je op TSH en TS4 geprikt kan worden omdat je denkt dat je een schildklier probleem hebt. Binnen 2 dagen heb je de uitslag en kan je gaan beginnen met opbouwen. Ik ben zelf de eerste tijd onder behandeling geweest bij een internist en als het eenmaal goed ingesteld staat ga je onder behandeling van huisarts door 1 keer per halfjaar bloed te prikken.
Waarom ik dit allemaal vertel is omdat mijn wereld ook instortte op het moment dat ik te horen kreeg dat ik hypothyreoïde had. Ook werd er inderdaad bijgezegd dat je zonder medicatie zo goed als onvruchtbaar bent. Je moet dus zo snel mogelijk weten of dit aan de orde is. Het is namelijk ook gevaarlijk voor je organen. Als ik mijn pil 's morgens niet neem, vergeet ik te eten omdat ik geen honger heb. Ook drinken is een probleem. Waardoor ik ook bijna niet naar de wc ga en dat vinden je nieren en dergelijke ook niet zo prettig. Maar het komt allemaal goed en je kunt er heel goed meeleven. Mocht je meer vragen hebben over het het allemaal gaat hoor ik het wel hoor.
Fijn om toch nog iets positiefs te lezen Carter
13 april ga ik naar de gyn, zal daar zeker even mijn schildklier en evt. PCOS naar voren brengen (desnoods met een klein leugentje om bestwil, dat ik iemand ken die dit heeft en dezelfde klachten heeft bijv., heb hier in mijn woonplaats/omgeving namelijk al gauw de ervaring weggestuurd te worden).
Mijn schildklier is overigens wel nog recent getest dacht ik :think:
Ik ben in ieder geval nu wel weer ongesteld (na 47 dagen, gek genoeg blijft mijn temp al dagen ‘hoog’, als in een eisprong, terwijl ik ook dik ongi ben, erg verwarrend want nu weet ik nog niet of ik een ei heb). De Efamol PMP heeft niets uitgehaald dus heb vandaag in de aanbieding Monnikspeper gekocht (stuk goedkoper). Kijken of dat helpt, en anders maar de gyn om raad vragen.
Hoe gaat het nu met jou Carter ? Al last van kwaaltjes?