Oktober en November 2009 stoppers - 15 zwanger!- deel 3

En daar was ie dan vanmorgen…de DIKKE VETTE STREEP!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Heb er nu wel vertrouwen in dat het geen vmk meer wordt, want toen werden de testen niet donkerder dan licht positief. Op naar de eerste echo! :smiley:

Juffie, dan nu voor het eggie: GEFELICTEERD!!! :inlove:

Wat is het stil hier!

Juffie nu echt gefeliciteerd!!!

Vandaag een postieve ovulatie test gehad, dus hebben vandaag geklust, donderdag ook, en we willen morgen ook nog, volgens mij hebben we dan wel alles er aan gedaan, toch??

En dan maar :pray:

Fijn weekend!!!

Rustig hier zeg. Heb weer een lekker weekend met mijn mannetje gehad. :inlove: (wat hou ik toch veel van hem). Komende dagen helaas weer druk i.v.m. werk/wisselende diensten, maar nu lekker allebei 2 dagen vrij gehad (en ook lekker geklust hihi). Heb met mijn temperatuur nog geen ei ontdekt (of ik heb dus gewoon geen ei (vanmorgen 36,0, zit nu op dag 40 namelijk, banner klopt dus ook niet)) :think: Ben benieuwd voor de komende dagen. :slight_smile: Wordt dus wel weer een hele lange cyclus :frowning:

Nou meiden, het is wel héél stil hier… ? :shifty: :slight_smile:

Hoe gaat het met de zwangeren, en zijn er al mensen dicht bij hun NOD ?

Hier word ik denk ik toch ongesteld, heb wat lichtbruine troep in mijn ondergoed. :oops:

Hey meiden, ik ben weer heel thuisgekomen. Ow wat heb ik mij vermaakt het afgelopen weekend. Volgend jaar ga ik zeker weer mee en dan waarschijnlijk wel skien :).

Hieronder een kleine impressie :slight_smile:

@ Selena, vervelend dat je het gevoel hebt dat je ongesteld gaat worden. Een voordeel is wel dat het nu een soort van normale cyclus is.

Het is hier idd wel heeeel erg rustig…

Selena, jij kan er zo te lezen nog geen pijl op trekken… Wat vervelend…

Ik heb vanaf afgelopen woensdag (dag 11 van de cyclus) om de dag ovulatietest gedaan, iedere keer negatief, zelfs nog niet een lichtgekleurd streepje… Wel buikpijn gehad. Zou ik het ei gemist hebben? Kan toch bijna niet, tussen de beide dagen zonder streep een eisprong?

Ben er nog wel hoor, maar loopt niet echt lekker hier momenteel, dus gewoon niet erg veel fut om te schrijven (lees wel braaf mee hoor :)).

@ Marcella

Ziet er ook erg gezellig uit op de foto’s! :smiley:

@ diaan

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :smiley:

@ selena

:hug:

@ CN

Kan heel goed hoor, dat als je om de dag test, dat je dan precies je LH-Piek mist. Zijn zelfs vrouwen die moeten 2x op één dag testen om hem niet te missen…

Hier gaat het dus helaas niet zo denderend :(.

Hub doet net alsof er ‘niets aan de hand’ is, terwijl deze zwangerschap zò anders is dan de andere keren en ik er juist nù eigenlijk veel behoefte aan heb met hem over de zwangerschap en onze toekomst (met 3 kids) te praten.

Klachten zijn inmiddels ook zo goed als verdwenen. :think:

Krijg eigenlijk alleen nog wat last van m’n rug als ik langer gezeten heb (maar heb ik zo ook wel periodes, vooral als ik de kids gewoon te lang en/of eigenlijk verkeerd heb gedragen - vooral de oudste (die ik helemaal niet meer hoor te dragen, maar goed, moederhart, hè ;)) en heb nog wel wat meer/sneller honger en dorst dan normaal, maar verder niets meer.

Ja, behalve m’n darmen. Die rommelen weliswaar niet meer, maar m’n ontlasting is inmiddels bijna letterlijk prut… :sick: Vanochtend ook nog maar eens gewogen en blijk (vermoed door m’n darmen) in de afgelopen week dus goed 1 kilo te zijn afgevallen. :? Wellicht dat ik me daardoor momenteel lichtelijk futloos voel…

Gelijk dus m’n internist en de gyn. gebeld. Namen me gelukkig gelijk serieus en heb nog voor deze week bij allebei een afspraak gekregen.

Lijd nl aan een chronische darmziekte (die iig tot voor kort heel goed onder controle was) en heb daar vlak voor en tijdens m’n 1e zwangerschap ook problemen mee/door gehad. Bij m’n 2e zwangerschap alles vlekkeloos verlopen (zowel voor als tijdens de zwangerschap), maar nu liep ik vlak voor deze zwangerschap alweer een beetje te kwakkelen. Had nog gehoopt dat het vanzelf wel weer bij zou trekken (was vééél minder erg dan voor m’n 1e zwangerschap), maar het is helaas alleen maar erger geworden. :frowning:

Bij de 1e kon ik in principe zoveel rust nemen als wilde/nodig had (deed seizoenswerk dat eindigde toen ik 12 weken was - en daarna niets anders meer gezocht, want wie neemt nu een zwangere aan?), maar dat zit er nu, met nog 2 kleine kids natuurlijk niet echt in. Vandaar dat ik er nu gelijk bovenop zit, in de hoop alles toch weer ‘recht’ te kunnen ‘trekken’…

Maar genoeg geklaag :oops: , voor wie kunnen we verder duimen? :smiley:

Selena, bruine troep hoeft nog niks te zeggen he? Maar welke dag zit je nu ergens in je cyclus dan? En heb je ook ovutestjes gedaan?

Marcella, ih, wat ziet dat er heerlijk uit! Word direct jaloers, haha. Fijn dat het zo leuk was! :slight_smile:

CN, sja, wie zal het zeggen… Misschien heb je deze cyclus geen eisprong, misschien moet de eisprong nog komen of misschien heb je hem gemist… dat kan inderdaad heel erg goed. Er zijn zat dames die regelmatig zomaar uit het niets een streepje hebben en de volgende dag weer niks…

Iuno, balen dat het niet zo lekker gaat… sterkte ermee!! :hug:

Ik zit tegen mijn NOD aan. Heb hem op donderdag gezet, maar zou ook eerder kunnen zijn… Vanochtend nog een hoge temp! :pray:

Iuno sterkte!!

Tierrr spannend!!! :pray: :pray:

@Tierrr wrote:

Selena, bruine troep hoeft nog niks te zeggen he? Maar welke dag zit je nu ergens in je cyclus dan? En heb je ook ovutestjes gedaan?

Ik zit nu op dag 42.. Heb geen ovutesten gedaan omdat er geen pijl op mijn eisprong (als ik die al heb) te trekken is. Dan kan ik 30 dagen lang gaan testen (gezien een cylus 28 dagen kan duren maar ook 65) iedere maand en dat kost me toch iets te veel geld. Ben wel begonnen met tempen sinds 10 dagen maar daar valt ook niet veel uit te halen. Schommelt allemaal tussen de 35,6 en 36,0 (op zijn hoogst). Vanmorgen zelfs een 35,5 (waarom ie zo laag is weet ik ook niet, beide nieuwe thermometers geven zelfde aan en ik temp op de juiste manier, ben blijkbaar koudbloedig). Laatste 3 dagen van 36,0 - 35,7 - 35,5 gegaan dus mijn ongi zal er wel aankomen.

Kan best dat ik net mijn ei heb gemist en 2 dagen eerder had moeten beginnen met tempen (als je 14 dagen LF aanhoudt en ik morgen ongi word) maar door mijn zeer lage temp twijfel ik eraan of ik uberhaupt wel een ei heb. :think:

Wel spannend dat jij een hoge temp heb zeg ! :pray:

En Marcella, leuke foto's ! :mrgreen: Blij dat je het naar je zin heb gehad.

@Selena wrote:

Kan best dat ik net mijn ei heb gemist en 2 dagen eerder had moeten beginnen met tempen (als je 14 dagen LF aanhoudt en ik morgen ongi word) maar door mijn zeer lage temp twijfel ik eraan of ik uberhaupt wel een ei heb. :think:

Ik denk niet dat je je ei gemist hebt… een nóg lagere temp dan je nu hebt, kan ik me namelijk niet voorstellen…

Misschien komt je ei er nu wel aan, dat je daarom wat bloedverlies hebt… in dat geval zou je temp bijna moeten stijgen! Dat hoop ik voor je!!

Al is een eisprong op dag 42 natuurlijk niet goed. Maargoed, misschien nog steeds ontpillen. En dan kan het inderdaad ook zo zijn dat je geen eisprong hebt. Ik heb 8 maanden lang geen enkele eisprong gehad…

Ik zou gewoon ff stug doortempen, daar heb je het meeste aan, denk ik…

Oh enne, mijn hoge temp zegt in principe nog niet zoveel hoor… mijn temp daalt altijd pas op de dag van de ongi… :roll:

Ik heb geen bloedverlies hoor, gisterenavond had ik een heel klein beetje heel lichtbruine/beige afscheiding, maar dat was maar 2 druppels ofzo… Meestal duidt dat het begin van mijn ongi aan, maar nu is er weer niets. Ik blijf gewoon stug doortempen ja… Hoop elke dag op een hogere temp maar dat helpt blijkbaar niet echt gezien alles in de 35 zit… :think:

Iets in me (klinkt misschien raar) zegt gewoon heel sterk dat ik geen ei heb en zo dadelijk aan de Clomid zal moeten of iets, ook gezien de lengte van mijn cyclussen. Dat ik in ieder geval niet op de natuurlijke manier zwanger word en de mmm ervoor inmoet…

Hier niet zo heel veel nieuws. Probeer mijn hoofd deze ronde ‘koel’ te houden :roll:

Vorige week bij mijn tante geweest voor homeopatische druppels, en ik moet zeggen dat het tot nu toe redelijk gaat. En ik kan best heel sceptisch zijn! Maar goed, misschien verbeeld ik het me maar… Hoe dan ook; een redelijke week achter de rug.

Goed gebruik gemaakt van de dagen rond mijn ei. Daar zal het in ieder geval niet aan liggen… 8)

Tierr: je weet het niet… Heb je wel een beetje geklust de afgelopen periode?

CN: ik heb soms ook maar 1 dag een positieve test!

Marcella: wat een mooie foto die laatste! Leuk dat je hebt kunnen genieten!

Iuno: sterkte de komende tijd!

@Ici wrote:

Tierr: je weet het niet… Heb je wel een beetje geklust de afgelopen periode?

Aan het klussen zal het niet liggen nee... :pray:

Fijn dat het bij jou nu redelijk gaat!! :thumbup:

Selena, het is natuurlijk altijd jammer als je niet helemaal natuurlijk zwanger kunt worden, maar clomid is verder niet een ingrijpend iets voor de meesten hoor... gewoon 5 dagen een pilletje nemen en dan is je cyclus hopelijk goed!

Zo Marcella dat ziet er echt geweldig uit!! Goed dat je het zo lekker heb gehad. Lekker alle dingen uit je gedachten zetten.

CN, ik heb ook maar 1 dag een positieve test, ik dacht van de week ook dat het nog wel even kon duren, zo onduidelijk als de streep was, maar in eens zaterdag een poitieve test (heb deze maand heel duur gedaan, met 2 verschillende soorten testen, de digitale en de standaard en beide alleen op zaterdag positief)

Maar misschien komt je ei nog?? en ben je te vroeg?

Iuno wat jammer dat je man zo reageerd en dat je er niet echt over kan praten, en ook balen dat je je lichamelijk zo voelt, hopelijk kan de internist er wat aan doen??!

Tierr wat spannend! Wanneer is je nod precies?? (of lees ik misschien nu niet goed en staat het ergens al???) :pray: oh :oops: ik lees inderdaad niet goed…donderdag :oops:

Selena wat heb jij een lage temp. je bent zeker koelbloedig :smiley: :smiley:

en misschien wat Tierr zegt, moet je je ei nog krijgen?? :pray:

Ici wat voor druppels zijn het precies?? en waarvoor gebruik je ze?

Of ben ik nou te nieuwsgierig?? :oops:

Nou ik ben aan het wachten… :pray: …wachten… :pray: …en wachten.

Hoop er totaal geen gevoel over, maar ja ik kan nu ook nog niks voelen, zaterdag pas een pos. ovu test gehad, dus zal nog 10 dagen moeten wachten.

Het wordt nog spannend hier :smiley:

Hier was ik er gisterenavond van overtuigd dat mijn ongi aan het doorbreken was, had ineens weer een hoop meer lichtbruine afscheiding. Zal je zien dat ik vandaag tot nu toe niets meer gespot heb. :think: Temp 35,6… 0,1 gr hoger…

Oh Selena, dat is zeker spannend!

Ik zal voor je duimen!!

Hoe gaat het verder met jullie dames?

Hier vandaag weer negatieve ovutest, krijg wel meer afscheiding, dus ei zou nog moeten komen, maar rustig door blijven testen, nu dagelijks…

Nou ja, spannend… :stuck_out_tongue:

Een zwangerschap sluit ik zo’n beetje wel uit (of ik moet afgelopen weekend mijn NOD gehad hebben en 14 dagen daarvoor mijn ei, want toen hebben we wel geklust) maar gezien mijn temp is dat praktisch onmogelijk :stuck_out_tongue:

Voel me ook typisch ik-moet-ongesteld-worden :wink:

Hopen dat je gauw een positieve ovu test krijgt. :smiley: