Oktober en November 2009 stoppers - 15 zwanger!- deel 3

Hej ladies,

De curettage is me alles mee gevallen, ben tot nu toe ook pijn vrij, slik wel de pijnstilling volledig als voorgeschreven. Heb een ontzettend opgezette buik, zal door de ingreep komen. Voel me niet leeg, zoals ik wel verwacht had, de klap zal dus nog wel moeten komen.

Net m’n mannetje uitgezwaaid, moet weer aan het werk, de hele week weg :frowning: Na zulke dagen extra zwaar, maar is niet anders…

Naja, genoeg “gezeurd”, hoe is 't met jullie?

Diaan, wat jammer van zo’n uitslag! Hoop idd dat je dan nu wel even tot rust kunt komen, wie weet waar dat goed voor is en dan duimen voor een betere uitslag de volgende keer!!

CN, is zeker geen gezeur hoor. Gewoon vertellen wat je kwijt wilt! Gelukkig dat je nog niet zoveel pijn hebt, hopelijk blijft het een beetje gaan. Wel vervelend dat je man nu net een week weg moet, maar ja zulke dingen plan je natuurlijk ook niet in :frowning: Nogmaals sterkte.

Diaan, jeetje das ook wat :S Heel erg duimen voor de volgende keer een betere uitslag :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Met mij gaat het verder prima, de ongi is gelukkig weer bijna voorbij, altijd weer fijn haha.

Diaan, balen dat de uitslag niet goed was. Kan de uroloog iets doen om de beweeglijkheid te veranderen of stel ik nu een domme vraag ? :hug:

CN, fijn dat je nog niet zoveel pijn hebt. :hug: Inderdaad balen dat je man weg is voor een week. Ik hoop vooralsnog dat jullie het samen een beetje kunnen verwerken. Neem in ieder geval goed de tijd voor jezelf, het is niet niets… :hug:

Pff dames, gaat even niet zo lekker hier he?

CN, voor jou gewoon nog een dikke knuffel, want ook al viel de curettage mee, het is allemaal niet niks…

Diaan, wat balen zeg dat de uitslag niet goed was… :frowning:

Bewoog er helemaal niks? Of was bijvoorbeeld 0% echt goed en wel een aantal % matig ofzo? Dat hoop ik voor je… Of dat het gewoon inderdaad een toevallige slechte score was en het volgende keer beter lijkt! :pray:

Hey meiden,

Hier weer een berichtje van mij.

Morgen moet ik ongesteld worden. Vorige week al wel krampen gehad en sinds vrijdag zere borsten. Denk dus dat het weer niet raak is.

Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik het niet ga worden maar we blijven realistisch.

Diaan, Vervelende uitslag! Ik hoop dat het tweede onderzoek beter zal zijn!

CN, Je zeurt niet. Het is erg vervelend dat dit je heeft moeten overkomen en hopelijk mag het snel weer raak zijn!

Mocht ik ongi geworden zijn dan horen jullie dat uiteraard van mij!

Liefs en een mooie dag

Diaan, wat een rotnieuws! :hug: Hopelijk is het de volgende keer iets beter. Ook al zijn er maar een paar bewegelijke zaadjes… Ik denk aan je! :pray:

CN, ik denk ook nog steeds aan jou! Ik hoop zo dat je het een beetje rustig kunt gaan verwerken. Wat rot dat je mannetje er nu niet is. Hoe is hij er verder onder, zeker voor hem ook erg moeilijk weg te moeten gaan nu?

Marcella, wanneer weten jullie meer? Of was je mannetje nog niet geweest? Ik hoop het nog steeds wel voor je, net als ik in ronde 8… :pray:

Marcella, ik blijf voor je duimen!!

Hier nog altijd een erg opgezette buik en houd giga veel vocht vast. Misschien nog de laatste zwangerschapskwaaltjes die nog niet uit mijn lijf zijn, maar even afwachten.

Het weer alleen thuis zijn is me vandaag slecht bevallen. Op zulke momenten baal ik echt dat mijn mannetje internationaal chauffeur is en dus “nooit” thuis.

Gelukkig komt bij hem dat besef nu ook des te meer. Het afscheid was gister zeer emotioneel. Misschien net het zetje in de goede richting om werk dichter bij huis te zoeken…

Bij hem is net als bij mij gevoelsmatig de miskraam nog niet geland, het is net alsof het niet gebeurd is. Alhoewel we ons aan de andere kant ook zeer goed beseffen dat we niet meer zwanger zijn. Heel gek…

Nou meiden, ik ga slapen, is al weer veel te laat.

Een dikke knuffel voor jullie allemaal!! :hug:

CN; ik denk aan je hoor! Ik weet hoe vervelend het is als je man weer voor een paar dagen weg is. Hier is hij ook weer voor 4 dagen weg.

ICI; hij is voor een gesprek bij de arts geweest en heeft 5 juli 2 onderzoeken (urine en vruchtbaarheid). Ik hoop dat wel wel positief nieuws uitkomt. Als zijn uitslag er is ga ik mijn huisarts bellen en kijken of ik daar tijdens mijn vakantie even naar toe kan.

Weet iemand wat ik kan verwachten bij zo’n onderzoek?

Vanochtend de eerste tekenen van ongesteldheid tegen gekomen. Helaas maar waar. Had wel verwacht dat het zou komen maar toch is het niet leuk. Dus op naar ronde 9

Vandaag weer een mooie dag, helaas wel een lange dag. Vanwege trainingen van een klant moet ik tot 6 uur werken. En maak nu toch wel een lange dag aangezien ik om half 8 al begin. Gelukkig mag ik mee eten met de trainers :slight_smile: zij moeten namelijk tot een uurtje of 9.

Lieve mensen, geniet van het mooie weer!

kus

Meiden jullie kunnen wel een flinke knuffel gebruiken :hug: :hug: :hug:

De duimen draaien hier nog steeds voor jullie en lees af en toe hoe het ervoor staat.

jeetje meiden wat lees ik hier nare verhalen zeg!!

Diaan wat een rot uitslag :frowning: hopelijk is het de volgende keer beter

:pray:

Cn :hug: :hug: wat schrik ik van jou berichtje meid. Wat heftig heel veel sterkte! :hug: :hug:

Voor alle meiden die weer ongi geworden zijn :hug:

Ik kan helaas niet zoveel komen kijken want mijn laptop is kapot dus echt sorry daarvoor had al eerder willen komen maar helaas :frowning: Maar meiden ik denk echt aan jullie

:-*

@ Selena

Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar bij een vriendin van me bleek haar vriend zijn zaad ook echt héél erg slecht en de kans op een natuurlijke bevruchting nagenoeg 0, maar toen ze het eerste gesprek zouden hebben over hoe-nu-verder, bleek ze - geheel onverwacht - dus tòch spontaan zwanger te zijn geraakt!

Kans op zo’n geluk is natuurlijk héél klein, maar geef de moed niet op! Zolang het niet heet ‘onvruchtbaar’, is er altijd een vonkje hoop! :-*

Ik blijf iig voor jullie duimen! :pray:

@ CN

Wat balen dat je mannetje net nu weer langer niet thuis is. :hug:

Maar misschien is dit idd wel nét het zetje voor hem om dichter bij huis te gaan werken…

Hier is hub nu voor het 3e zomerseizoen doordeweeks niet thuis en hoewel ik er inmiddels aardig aan gewend ben ('t is gewoon niet anders), ben ik altijd wel erg blij hem in het weekend weer in huis te hebben. Hoop toch ook dat hij op den duur weer gewoon elke dag zal komen (en het liefst dan niet meestal pas na 21:00) - hoopt hijzelf trouwens ook; is veel liever thuis :inlove: .

Marcella :hug: :hug:

Iuno, bij mij was 't ook altijd van “is niet anders”, maar merk dat het me nu 2,5 jaar toch echt tegen gaat staan. Ook met oog op de toekomst. Als we kids hebben en hij doordeweek altijd van huis is, hoe moet ik dan nog een social life kunnen behouden?

De vacatures zijn weer in stijgende lijn, dus hoop maar dat hij snel kan veranderen! :slight_smile:

@Iuno wrote:

@ Selena

Natuurlijk is het bij iedereen anders, maar bij een vriendin van me bleek haar vriend zijn zaad ook echt héél erg slecht en de kans op een natuurlijke bevruchting nagenoeg 0, maar toen ze het eerste gesprek zouden hebben over hoe-nu-verder, bleek ze - geheel onverwacht - dus tòch spontaan zwanger te zijn geraakt!

Kans op zo’n geluk is natuurlijk héél klein, maar geef de moed niet op! Zolang het niet heet ‘onvruchtbaar’, is er altijd een vonkje hoop! :-*

Ik denk dat je diaan bedoelt ? :wink:
Maakt niet uit hoor...

Meiden,

Nieuwe maand, nieuwe kansen!

Ik zit mij net te bedenken dat ze eerste babies uit dit gedeelte over 2 maanden waarschijnlijk geboren zullen zijn :inlove:

Geniet allemaal van deze mooie dag!

:-*

Marcella, wat een positieve blik vandaag! :slight_smile:

En idd, de eerste baby’s zullen zich bijna gaan melden, geweldig hoor!! :smiley:

Hi, dit vond ik in een nieuwbrief van een van onze klanten. Toch best leuk dat je het geslacht na 7 weken al kan weten. En wij maar wachten tot 20 weken.

@Selena wrote:

@Iuno wrote:
@ Selena

Ik denk dat je diaan bedoelt ? :wink:
Maakt niet uit hoor...

Chips... Heb nog eens ff teruggelezen en idd (hitte? vermoeidheid? hormonstertjes? combinatie van...?)... :oops: :oops: :oops:
SORRY!!! :oops: :oops: :oops: :oops:

Maakt in de praktijk misschien uit, maar vind het wel vervelend!
Dus nogmaals sorry, zowel Selena als Diaan! :-*

Even ego: ik heb gisteren weer een echo gehad en alles was nog steeds helemaal goed! :dance: Het bewoog al enorm en het zwaaide met armpjes en beentjes. Ik heb zelfs even een traantje gelaten…

Ik bedacht me vorige week ook al dat de eersten een eind opschieten. Jammer genoeg horen we nog weinig van de eerste mama’s! Ik ben benieuwd!

Marcella, :hug:

Wat fijn dat je zo’n goede echo hebt gehad Ici! :inlove:

Wat grappig dat je nu vanaf 7 weken het geslacht kan bepalen :slight_smile: Al lijkt het me ergens toch leuker om het gewoon ‘live’ tijdens de 20 weken echo te zien.

ICI, fijn dat je een goede echo weer had ! :slight_smile: