Jeetje meiden, wat een verhalen allemaal. Helaas niet allemaal even leuke verhalen
Tierr, gefeliciteerd!
Selena, ik kan alleen maar zeggen veel sterkte meid :hug:
Diaan en Marcella, ik duim voor de onderzoeken (en nog meer voor de uitslagen natuurlijk).
CN, hopelijk is het idd niks bijzonders. Proberen niet druk te maken en even zaterdag afwachten (ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan⊠:? )
Blijf me realiseren als ik sommige dingen zo lees dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend isâŠ
Ik ben trouwens gisteren bij mân beste vriendin op kraambezoek geweest, ben natuurlijk helemaal verliefd op die kleine meid van dâr :inlove: Lekker vasthouden, kroelen en knuffelen. En dan dat gevoel he, van oooo ik wil oooook
Wat een nieuws weer meiden!
Selena, wat een verhaal! In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk wordt e.e.a. duidelijk in augustus! :hug: Ik hoop dat je de rust kunt vinden om die tijd door te komen. Ga je nog op vakantie?
Die twijfels betreft je psychische gezondheid: het is zo moeilijk anderen ervan te overtuigen dat jij je ok voelt en jullie daar ook heus rekening mee hebben gehouden bij het besluiten voor een kindje te gaan. Ik liep dus ook al vrij snel tegen allerlei vooroordelen aan, ondanks dat het bij mij (met medicatie) ook heel goed gaat en ik al jaren geen therapie o.i.d. meer nodig heb. Ik heb mezelf daarom vrij snel aangemeld bij een POP-poli, zodat ik wat dat betreft onder controle zou zijn en op latere momenten geen tegenwerking zou ondervinden. Daarbij is het natuurlijk wel zo dat je door hormoonveranderingen ineens wel last kunt krijgen van je psychische klachten, en dan is het natuurlijk alleen maar mooi om onder begeleiding te zijn. Laat staan de evt. vergrootte kans op PNDâŠ
Maar goed, wat ik wilde zeggen: misschien is het wat om je daar ook aan te melden? Dan heb je iemand waar je onder controle bent. Als zij geen beperkingen zien, kunnen ze dat natuurlijk ook aangeven bij je andere artsen. Of misschien kan het een voorwaarde zijn waarop je al wel eerder een dergelijk project mag starten?
Zie voor meer info op: http://www.lkpz.nl/ en anders kun je me altijd een pb sturen.
Tierrr, gefeliciteerd! :dance:
Diaan en Marcella, hopelijk krijgen jullie snel uitslag!
Marcella, heeft je vriend verder ook andere kenmerken van de aandoening?
CN, nog steeds last van bloedverlies/ afscheiding?
Danielle, lekker dat je bij je vriendin alvast beetje kan meegenieten!
Diaan en marcella, ook ik duim voor een pos uitslag!
Ici, hier geen bloed meer gezien, maar wel steeds bruinige afscheiding.
Heb echter nog wel buikpijn en last van misselijkheid, dus probeer maar mezelf er van te overtuigen dat het niks isâŠ
CN, positief blijven he! Morgen had je toch een afspraak bij de vk? Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
meiden, het gaat weer spannend worden de aanomende week! Hoe voelen jullie je?
Hier gaat alles nog goed.
Liefs
Gaat inderdaad spannend worden, marcella nog 8 dagen Danielle nog 7 dagen, bij mij staat er 4 dagen, maar ik denk ook nog 7 dagen, aangezien mijn eisprong zo laat was.
Heb al pijnlijke borsten, maar ja dat heb ik elke maand, en soms heb ik al steken, dus ik verwacht er deze maand weer weinig van, of ben ik dan erg negatief??
Hoe voel jij je marcella? ben jij positief? en jij danielle??
Morgen gaat mijn hub zijn zaad inleveren, vrijdag de uitslag dus dat is best spannend!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
voor alle dames op het wachtbankje!
:-*
Ik voel me nog prima, wel vorige week wat bloed verloren na de sex (erg raar) en heb wat meer afscheiding dan voorheen (sorry voor de details).
Ik hoop zo dat er deze maand weer een bij mag komen. Iedere maand een en dat we uiteindelijk over 4 maanden compleet zijn met allemaal zwangere dames
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ik duim voor ons!
Even ego: hier is het helaas pindakaas⊠Ongi kwam vanmorgen gezellig om de hoek kijken. Had ook absoluut niet het gevoel zwanger te zijn ofzo, maar ja je hoopt het natuurlijk stiekem toch een beetje.
Hoe gaat het met de rest? Ik ben benieuwd hoe het met CN gaat.
MotormuisjeDanielle: Het is iedere keer vervelend het moment dat je weer ongi wordt :hug: :hug: Op naar de volgende maand!
Ik ben ook zo benieuwd naar CN⊠Op het januari-mama-forum heeft ze ook nog niet geantwoord⊠Lieve CN, alles ok?
Motormuisje, :hug:
Marcella, spannend weer hoor! Hoe voel je je?
Danielle deze is voor jou: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat jammer dat je ongesteld bent geworden!
Idd CN hoe is het met jou??
en met alle andere dames??
Morgen krijgen wij telefonisch de uitslag van het zaad onderzoek, ik had stiekem op mijn werk al in de computer gekeken, ik zag al 2 afwijkingen, maar wil nog geen conclusies trekken voordat ik mijn gyn heb gesproken, maar ik denk dat zijn zaad niet zo heel goed is.
Maar morgen zal ik jullie verder wel laten weten wat de gyn gezegd heeft.
Ga nu lekker slapen want ik ben kapot!!!
Dames even kort en ego:
Bij mij is alleen een leeg vruchtzakje te zien, vanmiddag word ik gecuretteerd. Ik neem even de tijd voor mezelf, maar kom zeker terug.
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor iedereen die in de spannende tijden zit!!
Liefs mij
Ow CN dat meen je niet snik snik snik Ik ga aan je denken de aankomende dagen!!!
CN, wat verschrikkelijk :hug: Neem rustig de tijd voor jezelf.
Ik zal aan je denkenâŠ
Diaan, jij ook een knuf :hug: Hoop dat het nog meevalt, probeer niet teveel vooruit te denken voor je de uitslag hebt.
@ Diaan & CN
:hug: :hug: :hug:
CN⊠shit shit shit, wat naar⊠heel erg veel sterkte⊠:hug:
Diaan al meer nieuws? :hug:
Thnx voor de :hug: allemaal.
Ook van mij een :hug: voor CN, jeetje meid wat vreselijk Veel sterkte en doe rustig aan.
Diaan, ben benieuwd naar de uitslag, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik kreeg vanmorgen al een PM van CN. Ik was er al zo bang voor⊠Lieverd, neem rustig de tijd om dit te verwerken. Ik hoop dat het vanmiddag wel âgoedâ gegaan is, voor zover je over goed kan spreken natuurlijk⊠Heel veel knuffels! :hug:
Voor als je het nog niet gezien hebt: ik heb je terug gemaild!
Diaan, nog even rustig afwachten! En onthou ook dat het regelmatig voorkomt dat bij een tweede test de uitslag anders is. Net even andere omstandigheden o.i.d. :hug:
CN, wat ontzettend erg!! :hug: :hug: :hug: hoop dat de curettage goed is gegaan? Neem de tijd en denk aan je zelf! Veel sterkte meid.
nu mijn ego verhaal:
Vrijdag de uitslag gekregen en inderdaad wat ik al had gezien, is het zaad niet goed.
Qua volume (hoeveelheid) is voldoende en ook de aantal van de zaadjes is goed, alleen de bewegelijkheid is niet goed, nou ja, zelfs slecht, er was 0 % goed. dus nuhebben we afgesproken om over 2 maanden zijn zaad weer te laten testen, hopelijk is het dan allemaal goed, is het niet goed dan moet hub naar de uroloog. op 18-8 laten we het op nieuw controleren. ben dus ook niet zwanger (test negatief) had het na deze uitslag ook niet meer verwacht, heb nu buikpijn dus ik denk dat het morgen doorzet.
Baal flink dat het bij ons zo moet gaan, weet dat zijn zaad de volgende keer wel beter kan zijn, maar ik denk het niet, 0% bewegen is wel heeeeeeeel weinig. we gaan er wel weer elke maand goed tegen aan, alleen ben ik er nu meer op voorbereid dat het niet raak is, ben benieuwd hoe alles gaat lopen.
denk wel dat deze uitslag me rust heeft gegeven en dat mijn gevoel dus helemaal klopte dat het bij ons wel even zou duren voordat we zwanger zullen zijn
Maar hoe gaat het met jullie allemaal?
Marcella bij jou al iets? een positieve test misschien??!