Selena :hug: :hug: jeetje wat een rot nieuws zeg ik had ook zo gehoopt dat je wat goed nieuws zou krijgen maar dat je dan dubbel slecht nieuws krijgt Hopelijk weet je de 15de meer!!
Ici dat lijkt me idd wel schrikken zeg!maar gelukkig is nu weer alles rustig!! :hug:
CN :dance: :dance: GEFELICITEERD!!! wat goed meid!! geniet ervan
CN!! Wat super meid!! Haha, en jij maar praten over de huisarts! :mrgreen:
Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!
Selena, ook ik heb even gegoogled en ook de verhalen over de hartvormige baarmoeder vielen me heel erg mee. Sja, het is niet handig natuurlijk, maar ze houden je dan gewoon goed in de gaten en ze kunnen ook heel veel tegenwoordig he? Het gaat dus gewoon helemaal goedkomen bij jou! Want echt, die PCOS hoeft geen probleem te zijn. Het is jammer dat je aan de hormonen moet, maar ik ga gewoon heel hard voor je hopen dat dat maar 1 cyclus hoeft⊠bij mij was (zonder PCOS weliswaar) ook de eerste ronde met clomid raak!
Ici, he jakkes, wat eng zulke dingen he? Maar fijn dat je volgende week weer heen mag iig, heb je dan tenminste zekerheid!
Oh enne, Selena, ik wil de boel iet bagetaliseren hoor⊠ik snap heel goed dat je baalt⊠het is natuurlijk altijd het mooiste als alles gewoon helemaal goed zit⊠maar ik wil je gewoon ff moed inpraten, want ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt! :-*
Tierrr, ik had het idd steeds over de ha, had zo genoeg van die langer wordende cylcus! Hihi⊠Nu alsnog maar naar de ha, maar wel met leuker nieuws!
Hebben jullie enig idee wanneer je dan voor een echo mag? Is dat per ha / gemeente verschillend of bepaal je dat zelf?
Ici, ik had idd al even gekeken bij de januari 2011 mamaâs en al voorzichtjes gepost. Mân vriend wilde graag voor de zekerheid nogmaals testen, dan met ochtendurine, en ook die was positief, dus zal zo nog even weer kijken!
Wat leuk dat wij zo dicht op elkaar zitten! Is het toch goed geweest dat we dezelfde NOD hadden
Zo zie je maar weer dat een onregelmatige lange menstruatie niet altijd wat hoeft te zeggen⊠al is het natuurlijk vreselijk frustrerend en maakt het het niet makkelijker⊠je ei deed het goed! :thumbup:
Ga je naar de verloskundige of hebben jullie die daar niet en doet de huisarts de controles? Hier is het zo dat je de huisarts gewoon telefonisch op de hoogte kan brengen als je toch naar de verloskundige gaat.
Afspraak maken bij de verloskundige kan zonder verwijzing ofzo, dus gewoon even bellen. Als je naar de vk gaat dan hebben sommigen een echo-apparaat en die doen dan vaak bij de eerste afspraak (rond 8 weken) al een echo om te kijken of de zwangerschap intact is. Anders heb je vaak tussen week 9 en 12 de termijnecho. Tenzij er redenen zijn om eerder een echo te maken. Vrij verschillend dusâŠ
Ja dat is idd heel verschillend wanneer je bij de ha, vk of gyn moet komen. Bij mij was het de vorige keer zo dat ik al met 7 weken een inwendige echo kreeg bij de gyn, maar dat was ook omdat ik een chronische damrziekte heb. Dus ik was eigenlijk weer door mijn darm-arts doorverwezen naar de gyn. Maar ja, het ligt denk ik ook een beetje aan de arts (welke dan ook) wat die ervan vindt. Hopelijk kun je snel voor een echo, dan heb je toch altijd weer een extra bevestiging vind ik dan
De verhalen wat betreft de hartvormige baarmoeder lijken inderdaad wel mee te vallen wat betreft het zwanger worden. Ik moet het misschien de komende 1,5 week maar even van me af proberen te laten glijden en dan de afspraak bij de gyn even afwachten. Maar het is wel moeilijk zeg, de dagen lijken extra lang te duren. Maar goedâŠ
Tierrr, hoe is het nu met jou ? Last van kwaaltjes ? Al bijna 16 weken zeg :mrgreen: Time fliesâŠ
En LMG, alles goed bij jou ook ? Gaat ook al weer snel heâŠ
CN, volgens mij is er op internet wel ergens een lijst van verloskundigen te vinden ?
Wat een heerlijk weer vandaag trouwens. Ben even met mijn moeder naar het strand geweest, was heerlijk, echt verbrand ben ik alleen niet.
Als eerst CN wat een geweldig nieuws!!! GEFELICITEERD!!!
Selena wat een rot nieuws! Hopelijk kan de gyn je wat positiever nieuws vertellen, in ieder gevall een optie geven voor de toekomst om toch zwanger te worden.
Wij zijn vandaag terug gekomen van een heerlijk week in spanje, heb me heerlijk kunnen ontspannen.
Kan ook eerlijk zeggen dat ik niet bezig geweest ben met zwanger worden.
Denk dat ik toch wel wat meer afstand van deze site ga nemen, hoe blij ik ook elke keer ben voor een ander hier, wordt het toch ook heftiger.
Niet om jullie want ik gun het iedereen maar ik wil zelf meer rust krijgen.
Ik zal hier echt blijven komen, maar niet meer dagelijks.
Misschien dat ik het dan wat meer van me af kan zetten.
We gaan deze week wel mijn hub zijn zaad laten testen, dus ik zal jullie daar gewoon van op de hoogte houden hoor.
Nou sorry voor mijn ego verhaalâŠnogmaals, ik vind het voor iedereen super en neem iets afstand, maar niet volledig hoor, dat lukt me toch niet!!! fijn weekend verder!
Diaan, ik snap helemaal wat je bedoelt hoor. Ik heb soms ook wel is dat ik denk van, ik kijk soms even te vaak zeg maar Je kan er zoals je al een beetje zegt ook teveel mee bezig zijn. En hoe vaak hoor je idd niet van iemand als ze er niet mee bezig waren dat het opeens raak is
Succes met het testen enzo en we horen het wel.
En Selena :thumbup: voor het veranderen van de titel :mrgreen:
Voor alle andere meiden die het nodig hebben: :hug: :hug: :hug:
Hier sinds een paar dagen opeens erg zonnig en warm (rond de 25ðC). Heb steeds enorm veel zin iets met de kids te gaan doen (flinke wandeling met rugdrager de berg op of een flink stuk fietsen met de aanhanger met kids erachter enzo), maar weet dat dat allemaal veel te zwaar is nu, dus blijf dan maar weer thuis, zitten balen dat ik nu wat dat betreft zo âbeperktâ ben en dat dat de komende maanden alleen nog maar erger zal gaan worden (ben altijd vreselijk graag lichamelijk actief, maar nu is voor een paar uurtjes met bus/trein naar het stadje met alleen de jongste in lichtgewichtbuggy erbij eigenlijk al te veel :()âŠ
Maar goed, wil niet klagen hoor! Want wat we er straks in nov. voor terug zullen krijgen is het allemaal zeker dubbel en dwars waard!
Maar dus ook niet veel fut om veel te reageren (lees meestal alleen ff snel)⊠:oops:
Zo, nu gauw eten van de plaat halen, voordat het straks nog verbrandtâŠ
Oh ja, wat betreft het lijstje: is weer mooi hoor :thumbup: ! Mijn âofficieleâ datum staat nu echter (weer) op 15 nov.
@ Selena ik moet zeggen dat het idd ook echt wel snel gaat ben vandaag alweer 23 weken maar het schilt ook een hoop dat ik van alles te doen heb
CN ik zou idd wel even de ha bellen maar meestal is het idd ook zo dat ze dan zeggen dat je rechtstreeks bij de vk een afspraak kunt maken je kunt natuurlijk wel even alvast googelen naar verloskundige bij jou in de buurt
Diaan :hug: ik snap je wel hoor hopelijk helpt een beetje afstand nemen en er minder aan denken ook!ben wel benieuwd wat de uitslag zal zijn van het onderzoek!
Iuno :hug: ik herken het gevoel maar wel balen meid!!
Verder hier erg druk we zijn iedere dag van 's ochtends tot 's avonds bezig in het nieuwe huis!en mijn vriend gaat vanaf morgen beginnen bij zijn nieuwe baan dus lekker druk allemaal en dan ook nog het oppassen erbij :? maar nog maar een paar weekjes en dan gaan we denk ik wel over!
Diaan, groot gelijk dat je even wat afstand neemt hoor. Ik ben afgelopen periode wel aan het kokken geweest, maar verder niks gedaan, en je weet het resultaat! :thumbup: :thumbdown: dat wat afstand bij jou het zelfde werktâŠ
Selena, wat goed dat de titel veranderd is!!
Iuno, ben idd ook blij met januari, voor ons een rustige maand wb verjaardagen, dus perfect, en dit breekt die, voor mijn gevoel altijd zoân lange maand wat!
Wat vervelend dat je zo beperkt voelt. Maar idd, het is het straks allemaal waard!!
LMG, heb vanochtend met de ha gebeld, heb daar vrijdag een afspraak (ik kan zelf niet eerder) en dan regelen zij de vk en bloedonderzoek voor me. Hopen dat ik dan snel bij de vk terecht kan en dat we de echo op vrijdag kunnen plannen, gezien mijn mannetje de hele week van huis is en vrijdags om zulke dingen wel wat eerder naar huis mag. Een afspraak diezelfde vrijdag zal echter wel niet meer lukken, dus zal nog even geduld moeten hebben :s
succes met je nieuwe huisje, klinkt druk hoor. En ook succes aan je mannetje, met zân nieuwe baan!!
Zo meiden, ik ga nog even voor tv en dan plat, was kort nachtje afgelopen nacht.
En je zit vrij aan het einde van jan., dus kan het alleen evt. nog begin feb. worden.
Ik was 10 jan. uitgerekend (dacht zelf 4 jan., maar eigenwijze gyn. :wall: ), maar meneertje besloot toch liever nog nĂšt in dec. te komen. Maar in plannen zijn wij nooit de handigste geweest, haha, want al onze eigen verjaardagen vallen nu tussen begin september en eind dec. en in die periode zijn ook nog allebei mân schoonouders en mân eigen moeder jarig (en mân zwager en een neefje). 8)
Ja het is idd een beetje rustig CN. Maar in december hebben jullie het zo te horen alles behalve rustig :mrgreen: Ach, wat maakt het uit, heb je alles in 1 keer gehad :lol:
Met mij gaat het ook goed hoor, lekker druk op mân werk nog steeds. Maar⊠nog 3 weken en dan is het zomervakantie, joepie!