Danielle het wil gelukkig allemaal wel lukken met het nieuwe huisje maar ik merk wel nu ik zwanger ben dat ik het best zwaar vind dus ik zou liever niet zwanger verhuizen maar komt wel goed wel lief dat je het vraagt!!!
En Selena, Danielle pak maar lekker wat chocola
:hug:
Cn je houd het wel weer spannend hoor maar ik blijf voor je duimen
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Diaan speciaal voor jou zal ik een foto plaatsen (is nu al wel 2 weken geleden hoor
Love my girl, ben zoiezo geloof ik al jaloers op je buik haha, zo strak is de mijne nu al niet eens :oops: :mrgreen:
Maar dat bedoelde ik idd met het verhuizen enzo, lijkt me zwaar… Heb van die verhalen gelezen dat je denkt “nooit verhuizen als je zwanger bent” :think: Maar ja, als het zo uitkomt en het gaat goed is het ook prima toch. Doe rustig aan in ieder geval
Wat leuk een buik foto!!! Bedankt lmg!!!
Wat een mooi buikje, zo’n buik heb ik ook niet eens, hahahaha!! en jij hebt nog een kleintje er in!! mooi om te zien, je mag er trots op zijn!!
Vanmorgen zijn de :evil: helaas gekomen, had het al wel aan komen voelen maar ben echt wel verdrietig, wordt er een beetje moedeloos van.
Maar uiteraard gaan we er vol goeie moed weer tegen aan!!!
Na onze vakantie gaan we mijn man zijn zaatjes laten testen.
Op naar ronde 8
Diaan, ik weet het, om moedeloos van te worden! :hug:
Maar vergeet niet: ik ben ook zwanger geworden in ronde 8!
Dank je wel Ici! Dat is waar! we gaan hopen dat ronde 8 voor ons ook goed nieuws brengt!!
Volgende week ben ik weer positief hoor, nu ben ik gewoon verdrietig, je kent het wel, hormonen, buikpijn, rupijn…
Zo LMG, die is bescheiden. Zo plat is die van mij nu nog geen eens hihi :mrgreen: Wel mooi hoor, zo’n klein manneke erin :thumbup:
Balen Diaan en Motormuis van de ongi. Op naar de volgende ronde :thumbup:
Hier alles oke, ik mag morgen bloedprikken :thumbup:
LMG, ook ik ben jaloers op je buikje!
Geweldig hoor, zo’n minimensje…
Diaan, kan me voorstellen dat je verdrietig bent.
Maar wie weet, brengt ronde 8 idd geluk! Ik :thumbup: :thumbdown: voor je!!
Selena, succes morgen!!
Dank je.
Net terug van het bloedprikken, wel een beetje een gedoe zeg.
Ik had vorige keer geen bloedprikformulier mee naar huis gekregen, dus ik kwam aan bij de balie, en ja, wat moest er nu precies geprikt worden ? :think: Zij wisten het niet, en ik ook niet doordat ik geen formulier mee naar huis had gekregen. Ging er daardoor wel vanuit dat zij het wisten/in de computer hadden staan. Volgens hen had ik de 17e geprikt moeten worden (dag 21) i.v.m. de eisprong, maar moest toch echt vandaag bloedprikken, dag 3 van mijn cyclus. Nu op de gok maar een hormoonspiegel geprikt. :eh:
Eenmaal tijdens de prik was de prikvrouw nu ook niet bepaald erg vriendelijk, nogal kortaf en duidelijk haast, nam niet de tijd om te kijken of het goed stopte met bloeden, waardoor ik nu een aardige bloedvlek op de pleister heb zitten.
Maar goed, hopen dat het goed is, en op naar donderdag (de echo).
Hoi Selena, wat vervelend.
Slordig ook hoor dat ze zo met je omgaan!!
Hopen idd dat een volgende bezoek beter verloopt en benieuwd naar de echo natuurljik!!
Vervelend Diaan Het is logisch dat je er op dit moment even van baalt… en dan die buik- en rugpijn idd :? Ik loop daar ook alweer de afgelopen 2 dagen mee. Nou ja, uiteindelijk is het voor het goede doel hopen we maar toch
Selena, wat belachelijk zeg in het ziekenhuis :x Je zou toch denken dat zij het wel weten. En die dame van het bloedprikken mag ook wel wat vriendelijker doen.
Trouwens, ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik ben heel blij dat het weekend is Ben echt zooo onwijs moe gewoon
Drukte op m’n werk, dat gedoe met wel of niet verhuizen zit nog in m’n hoofd en dus ook nog ongi :shock: Nou ja, ik ga lekker uitrusten in ieder geval :thumbup: haha.
Dank jullie wel voor de complimentjes
Diaan :hug: :hug: :hug:
Selena dat is wel vervelend zeg en op zijn zachtst gezegd niet netjes van ze! :hug:
Danielle hoe is je weekend (geweest)???
Cn hoe is het daar??nog geen ongi
Ja ik was idd ook erg benieuwd naar CN… hopelijk geen ongi???
En mijn weekend was heerlijk relaxed love my girl. Vanmorgen echt aso uitgeslapen tot half 12 ofzo. En dat is eigenlijk niks voor mij, dus kan je nagaan hoe moe ik was…
Hi meiden, even snel voor werk: nog altijd geen ongi, vandaag dag 46.
Wel het gevoel dat ik ongi ga worden, dus zie een zwangerschap weer niet zitten, op naar de ha!!
@CN wrote:
Hi meiden, even snel voor werk: nog altijd geen ongi, vandaag dag 46.
Wel het gevoel dat ik ongi ga worden, dus zie een zwangerschap weer niet zitten, op naar de ha!!![]()
:hug: :hug:

Hey CN wat vervelend zeg.
Motormuis, Vervelend dat je weer ongi bent!
Selena, nu weet je wel dat je voor bloedprikken een form van de huisarts nodig hebt en de volgende keer vraag je er gewoon om.
Diaan, ik hoop dat ronde 8 meer gelukt brengt voor je!
Heb het er toch maar even met manlief over gehad of hij zich toch niet eerder wil laten testen op het hormoonprobleem dat in de familie zit en de blootstelling van de rotzooi uit Irak en Afghanistan. Als het goed is gaat hij volgende week ergens een keer naar de HA op de kazerne. Hopelijk kunnen ze hem snel helpen en weten we weer meer. Hij vroeg wel of ik de uitslag aan zou kunnen als het slecht nieuws zou zijn…
Helaas ben ik gisteren weer ongesteld geworden. Weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Baal toch iedere keer weer! Hoe trekken jullie je door zo’n langere periode heen???
Liefs
:hug: Marcella, balen van je ongi. Hopelijk weten jij en je man snel meer !
CN, je houdt het wel spannend zeg, ben benieuwd
Marcella, wat goed dat je mannetje toch eerder gaat testen, gelukkig maar! Dan weten jullie tenminste waar je aan toe bent op dat gebied.
Selena, ik houd het idd spannend! Maar durf gewoon niet te testen… :oops: Vandaag dag 47, dat was de langste cyclus tot nu toe. Heb steeds een opgeblazen gevoel, alsof ik ongesteld ga worden / ben, maar heb nog geen afscheiding… Wacht deze week nog even af, als het voor vrijdag niet doorgebroken is, ga ik zaterdag testen…
Zozo CN, jij houdt het inderdaad errug spannend!
Marcella, :hug: . Wat ik ook al zei tegen Diaan: houdt moed! Ik ben ook in ronde 8 zwanger geworden! Dus wie weet! Wel fijn dat je hub binnenkort naar de huisarts gaat.
Even ego:
Vanmorgen mijn echo gehad en het was helemaal goed! We hebben het hartje zien kloppen :inlove:
Het was moeilijk te zien hoeveel dagen het precies was, daarvoor lag het net niet goed genoeg. Het zag er wel naar uit dat ik ongeveer juist zit, maar voor de officiele indicatie mag ik over anderhalve week weer terug voor een echo! Helemaal niet erg hoor :mrgreen:
CN, wat spannend… ik duim echt heel erg voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Marcella, balen idd van je ongi Hopelijk levert het onderzoek wat op (of is het dan niet meer nodig
)
Ik kan niet echt antwoord geven op je vraag hoe door een langere periode heen te komen, want dat heb ik nog niet echt meegemaakt. Ik heb eind jan. natuurlijk een MA gehad en de maanden erna hoefde ik ook echt nog even niet te denken aan opnieuw zwanger worden. Nu ben ik alleen zover dat ik zoiets heb van, het mag wel weer.
Ici, is absoluut niet ego hoor, onwijs fijn dat je het hartje hebt zien kloppen! Helemaal geweldig :inlove: En heel “vervelend” dat je dan over anderhalve week weer moet hihi.
Marcella :hug: :hug:
Maar gelukkig wil manlief toch wel even naar de ha ik duim voor een goede uitslag
Cn
ik blijf voor je duimen
Ici :dance: wat goed meid GEFELICITEERD met je goede echo
geniet ervan!!
Liefs :-*