Ici, jaaaaaaa, van harte meid, eindelijk weer eens goed nieuws hier!!!
Nu hopen dat de rest snel gaat volgen
Teirr, jij ook gefeliciteerd met je mooie echo…lekker van genieten!!!
Hey Ladies,
Na een aantal pagina’s gelezen te hebben weet ik niet meer wat ik allemaal wil zeggen.
Hierbij een kleine reactie
ICI - super, gefeliciteerd!!
MotormuisjeDanielle - Welkom to the club
CN - nog even volhouden dus voor je mag testen
Selena - fijn dat je het hebt kunnen verzetten en dat je lief ook mee kan
Hier gaat alles goed. Ben erg druk op het werk en met vriendinnen. Ben hier ook even wat minder aanwezig omdat ik mij zo kan laten meeslepen in jullie verhalen en dan baal ik dat ik nog niet zwanger ben.
Vandaag is de eerste keer geweest dat ik gewoon gehuild heb omdat het bij ons niet zo snel lukt. Aanleiding hiervan is dat de beste vriend van mijn lief vader gaat worden. Ik gun het ze, maar ben tegelijk ook jaloers dat het bij hun al wel gelukt is.
Lief is bang dat hij door de uitzendingen ontvruchtbaar is geworden maar wil dat pas na zijn opleiding laten testen (oktober). Ik heb liever dat hij dat eerder doet maar kan hem niet dwingen. Ook heb ik met de buurvrouw afgesproken dat ik niet eerder dan 10 juni mag testen… hoop dat ik het volhoud!
Verder heb ik een druk weekend voor de boeg dus zal er niet zo heel veel aan denken.
Liefs en tot snel weer!
Ici, we wachten nog op het lange verhaal!
Hoe gaat het, hoe voel je je? Vertel, vertel, vertel…
Jippie voor Ici!!! Super!!! Gefeliciteerd :thumbup:
Hier ook een kleine update…
Wij zijn eergisteren bij een supergaaf huis wezen kijken, alleen hebben we zoiets van, kunnen we het betalen… Dus we gaan zometeen met een hypotheekadviseur praten en kijken wat de mogelijkheden zijn. Probeer nuchter te blijven en te denken “we zien wel”, maar daar ben ik niet zo goed in :? haha.
@ Ici
JAAAAAAA, Super meid! :thumbup: :dance:
@ alle anderen
Verder ff geen tijd om te reageren, dus voor iedereen :hug: :-*
Danielle, wat leuk, en spannend! Hoe was 't bij de hypotheker?
Marcella, kop op meid! Het zal best goedkomen!
Waarom is je mannetje daar zo bang voor? en als hij dat denkt is het toch het meest prettig om direct te laten testen, dan hoeft hij zich er ook geen zorgen meer over te maken…
Ici wat super meis :inlove: :dance: :dance:
Nou CN, het was zeer verhelderend. We weten nu dat het nog niet zo handig is om te gaan verhuizen. We wonen nu ruim 3 jaar in dit huis en met de verkoop heb je dan gewoon verlies (door de kosten koper van toen die natuurlijk bij je hypotheek zitten). Dus ja, aan de ene kant jammer, maar we weten voor nu gewoon even waar we aan toe zijn. Ik vind het wel dubbel en moeilijk, maar ja komt goed.
Dus ja… op naar die positieve test zullen we maar zeggen :inlove:
Excuses voor de late reactie! Ik ben ontzettend druk, en de dagen vliegen voorbij. Heerlijk lang weekendje! 8)
Maandag was mijn NOD, maar ik had eigenlijk weinig klachten (wel gespannen borsten, maar dat heb ik meestal), dus ik durfde het niet echt aan. Daarbij was dit de eerste NOD na mijn medicatiewisseling, en ik was ervan overtuigd dat dat mijn cyclus wel een beetje in de war zou hebben gegooid…
Dinsdag wat vaker naar het toilet; woensdag heb ik het toilet op mijn werk wel heeeeeel vaak gezien… Geen andere blaasontsteking-achtige-klachten, dus woensdagavond samen met mijn mannetje maar een test gedaan. En daar was het tweede streepje! :inlove:
Donderdagochtend nog een keer overnieuw, en die was natuurlijk ook weer positief.
Gaat op zich heel erg goed. Ik moet nog steeds heel veel plassen, ben moe (en slaap veel) en heb snel een hol-en-leeg-gevoel in mijn maag, maar verder dus geen klachten.
Nu deze spannende periode in… 8) Ik ben er zo blij mee, maar het is nu ook wel heel onwerkelijk. Is het echt zo?
Vele zwangerschappen in mijn omgeving de laatste tijd met een slechte afloop, dus ik ben wel een beetje angstig hoor! Maar dat zal iedereen zijn denk ik.
Ik blijf erbij dat het nu gelukt is omdat ik me zoveel beter voel. Wel heel toevallig dat het 5 weken na medicatiewisseling gelukt is! Maar goed, hoe dan ook, ik ben even heeeeeel blij! :dance:
Danielle, wat jammer om te horen. Maar idd, 3 jaar is natuurlijk niet heel lang en met die econ. crisis zullen de huizenprijzen ook niet echt gestegen zijn… Dus op naar een zwangerschap!!
Ici, wat heerlijk om te lezen. Echt super hoor dat de medicatiewisseling nu “beloont” wordt met een zwangerschap. Het gaat met jou vast helemaal goedkomen, niks verkeerde afloop, gewoon een prachtzwangerschap!! Geniet ervan!!
Ik hoop dat onze zelfde NOD leidt tot nog een zwangerschap!
Al voel ik me niet anders dan voorgaande periodes (gespannen borsten, opgeblazen gevoel, plassen), dus ik vrees het weer van niet…
Ja ICI, wat goed ! :mrgreen: Gefeliciteerd !
CN, hopen dat het bij jou ook raak is
Diaan, lekker zeg, een vakantie naar Spanje ! Wij gaan half augustus ook een klein weekje naar Spanje !
Marcella, dikke :hug: Kan me je teleurstelling wel voorstellen hoor, zeker als anderen om je heen dan sneller zwanger zijn geraakt dan jij. Maar geef de moed niet op hoor :hug:
Danielle, op naar een zwangerschap dan maar ?
Hier gaat alles nog steeds wel oke. Heb vermoedelijk tóch mijn ei gehad, heb nu al 7/8 dagen lang een hoge temp van zo’n 36,7/36,8 (terwijl tussen de 35,7/36,1 gemiddeld is voor me). Volgens FF mijn ei gehad op dag 21, vrij netjes dus
Mijn LF wordt alleen, net zoals de vorige keer, wel erg verkort door die primolut, ik weet niet of mijn lichaam dat hierna zal oppikken en die LF’s kort zullen blijven wanneer ik geen primolut meer slik ? Mijn LF zal deze keer 9/10 dagen worden.
Ici, gewoon vanuit gaan dat het goed gaat hoor, maar ik snap dat je je toch zorgen maakt. En dat heeft iedereen idd toch wel die eerste periode.
CN, klopt ja dat die economische crisis niet veel goeds gedaan heeft. Maar ja, zoals ik al zei, nu weten we in ieder geval waar we aan toe zijn.
Enne CN, ik duim voor je!
Selena, klinkt ingewikkeld allemaal…
Ici GEFELICITEERD!!! wat een geweldig leuk nieuws zeg!
hopelijk voor jou ook CN!!
Jammer is het wel Danielle maar nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent, en idd hopen dat je nu een positieve test binnenkort in je handen hebt!
Selena wat fijn om te weten dat je nu wel je ei hebt gehad! Volgens mij veranderd je lf mee zodra je weer met de primolut stopt want nu wek je echt een menstruatie op.
En heelijk he een weekje naar spanje! jij lekker in augustus!! kan een mens al helemaal naar uit kijken!
Mijn koffer staat al klaar om ingepakt te worden :dance:
Marcelle :hug: ik snap je helemaal! Ook ik ben wel eens verdrietig om de rest om mij heen wel zwanger wordt in een paar maanden. Stiekem ahd ik gehoopt dat dat bij ons ook zo zou gaan dus komt het best hard aan dat het nu nog niet raak is.
Mijn zus zei van de week iets wat mij positief heeft gemaakt.
Ze zei; de meeste mensen doen er gemiddeld een jaar over, dus bij jullie zal het nu ook wel snel raak zijn want jullie gaan dicht die kant op.
en dat moeten we ook gewoon vast houden, onze tijd komt echt wel! Miscchien iets langer dan de rest maar het gebeurd vast wel.
Hopelijk denkt je lief binnenkort er anders over en laat hij zich testen.
Als het bij ons deze maand niet raak is laat mijn vent zich testen (wij hebben alle papieren al klaar liggen, dit omdat ik voor mijn buikpijn klachten bij de gyn loop)
Ik probeer over deze maand ook positief te blijven maar de buikpijn is er al dus echt positief lukt niet meer met 100%
Nou dames, als ik iemand vergeten ben, sorry!
Geniet nog van het mooie weer!!
liefs diaan
Ici JAAAAAAA wat super GEFELICITEERD meid en probeer er van te genieten en je niet teveel zorgen maken :dance: :dance: :dance:
Cn hoe is het nu bij jou??nog steeds geen ongi
Selena :hug: meisje toch ik kan het me heel goed voorstellen dat je je zo voelt ik hoop ook echt dat jij ook snel een positieve test zult hebben
Ook voor de andere!!
Selena Wat fijn dat je toch waarschijnlijk je ei hebt gehad :thumbup:
hoe voel je je verder?
Danielle hopelijk komt dan de zwangerschap snel
Diaan ik ben echt jaloers hoor lekker naar spanje
Tierr wat fijn dat je echo goed was
Sorry dames dat ik hier zo weinig ben maar we hebben donderdag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en daar gaat gewoon heel veel tijd in zitten maar ik leef echt met jullie mee!!!
Liefs
Selena, ik heb er geen ervaring mee, kan je geen antwoord geven :s
Diaan, wanneer gaan jullie weg? Heerlijk hoor, geniet er van!!
Jammer van de buikpijn, miss betekent het niets, maar je kent je eigen lichaam het beste… Ik zal iig voor je duimen!!
LMG, geniet vooral van jullie nieuwe woning! Al lief dat je nog de tijd en zin kan vinden om mee te lezen!
Hier vandaag dag 40. Voel me niks anders dan de vorige keren, al zijn mijn tepels héél veel meer gevoelig dan voorgaande keren.
Voor mijn gevoel ben ik er niet zo mee bezig, maar kan onbewust best anders zijn, dus durf niet zo goed te zeggen wat ik er van moet denken. Gevoelsmatig heb ik het idee dat het gewoon weer een onnozel lange cyclus wordt en dat het tijd wordt een een afspraak bij de ha te maken. Maar we wachten nog rustig even af…
Jeetje joh, door de verhalen hier besef ik maar weer eens hoe bijzonder het is als je vrij snel zwanger raakt… Naar aanleiding van bijvoorbeeld de verhalen van Marcelle en Diaan. Maar meiden, ook bij jullie komt het goed! We blijven voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Love my girl, bij jullie dus nog wel een nieuw huis nu. Gaat dat allemaal lukken?
CN, ik vind het knap dat je nog niet bent gaan testen moet ik zeggen. Ik ben zo dat ik vaak eerder wil testen haha.
En mijn kleine update nog even. Zo te merken zit m’n ongi eraan te komen vandaag of morgen en daarna… wie weet… :inlove:
CN, spannend hoor ! :mrgreen: Ik had allang getest… :oops:
Hier alles wel oke. Ben zonet weer ongesteld worden (de 26ste zoals ‘moest’) dus dat is mooi. Wel behoorlijke buikpijn, maar daar zijn de aleve feminaxjes voor (en een berg chocola hihi).
Danielle, hopelijk komt je ongi dan snel doorzetten en kun je daarop er tegenaan voor het zwanger worden!
Selena, blij te horen dat het nu loopt ‘zoals zou moeten’.
Hier niet het gevoel dat ik zwanger ben, miss daarom ook niet de drang om te testen, wacht liever de natuurlijke teleurstelling, de ongi af.
Aan de andere kant, ga nu onbewust miss toch hopen en dan heb ik met een neg test maar duidelijkheid en komt mijn ongi miss ook wel wat sneller… Naja, ben er nog niet over uit. Heb nu iig geen testjes in huis, zaterdag weer boodschapjes doen, miss dat ik er dan een meeneem…
Jullie lezen het wel, ben er nog helemaal niet uit wat ik wil… Ben ook zo’n muts!!
Ach CN, we zijn allemaal op onze eigen manier een beetje een muts soms toch Het is ook allemaal niet niks!
En mijn ongi is idd gekomen gisteren zoals ik al dacht/voelde, dus Selena ik doe met je mee met die chocola :mrgreen:
Zeg dames, misschien een rare vraag en kijk ik er overheen, maar hebben wij een showforum??? Ben zo benieuwd naar de zwangere buikjes!!!