We zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje ICI.
En je hebt al snel de uitslag zeg , ik pas 15 juni…
Dames, wat denken jullie ? Weer een ei ?
:mrgreen:
Laatste 3 dagen deze ovutesten gedaan. Ben over deze ovutesten niet zo heel erg tevreden alleen, want de controle lijn is altijd bijv. maar vrij zwakjes/licht en heb van meerderen op internet gehoord dat deze ovutest bij positief alsnog een lichter lijntje dan de controle liet zien (maar goed, ik heb er nog 10 liggen dus die moeten eerst op). Normaal heb ik geen lijntje, nu is hij nog maar een fractie lichter dan de controle lijn, PLUS ik had vanmorgen een hoge temp (36,7). Zou ik weer een ei hebben ? :mrgreen:
(linkerfoto komt meer overeen met de werkelijkheid)
Dames, ik post niet zoveel de laatste tijd, maar dat komt door energiegebrek… ik leef nog wel met jullie mee, hoor!
Ici, wat fijn dat je er wat rustiger onder bent nu… lijkt me heerlijk! Ik duim!
Selena, misschien een beetje negatieve reactie, en niet wat je horen wil… maar ik zie die testen niet als positief. Zo waren ze bij mij eerst ook altijd toen ik nog geen ei had. En na een positieve ovutest heb je pas 24-48 uur later je ei he? En je temp gaat pas omhoog de dag ná de eisprong… dus ik heb mijn twijfels. Maar ik hoop natuurlijk van harte dat je wél een eisprong hebt. Ik ging ook na een maand of 8 ineens van nooit een eisprong, naar wel een eisprong. Dus het kan wel.
Gezien mijn temp vandaag (36,7) zou ik dus gisteren mijn ei gehad moeten hebben ? Hoe komt het dan dat ik een nega ovutest heb maar een positieve temp ? Wat moet je dan het eerst geloven ? :think:
Op basis van één dag hoge temperatuur kun je eigenlijk nog niks zeggen he? Het gaat om het gemiddelde vóór en ná de eisprong.
Verder wordt over het algemeen gezegd dat temperaturen betrouwbaarder is dan ovulatietestjes, ook omdat je met ovulatietestjes je piek zou kunnen missen. Maar gezien jouw schommelende temperatuur, zou ik daar ook niet al te veel waarde aan hechten… :roll:
Balen dat het allemaal zo lastig ligt bij jou zeg… :hug:
Selena, ik kan je testjes niet zo goed zien, dus durf er geen antw op te geven. Blijft lastig hoor, je cyclus!
Tierrr, maakt niet uit toch? Voel je je verder wel ok?
Ici, bij jou al :evil: :evil: :evil: te bekennen, vandaag op de NOD?
Hier is het nog rustig. Al had ik gister wel zo’n buikpijn dat ik dacht van, daar komt ie dan. Nog altijd afwachten dus…
CN en Ici
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Selena Ik echt voor je dat je een ei gehad hebt!!verder kan ik je met de testjes niet verder helpen ik heb daar geen ervaring mee :?
Diaan lekker hoor vakantie waar ga je naartoe?
MotormuisjeDanielle heel veel succes met de verkoop van jullie huis ik
dat het snel verkocht is!!
Liefs
CN, hier alles ook nog rustig…
Oeh, spannend voor jullie 2 zeg Ik hoop op het beste !
Hier een beetje een baaldag. 1 juni de echo, mijn vriend zou meegaan, maar die kan plotseling niet meer i.v.m. onverwachts examen. Echt enorm balen, want hij wou ook nog wat vragen stellen, en het is voor de gyn denk ik ook wel fijn als vriendlief er bij is. Had er al helemaal op gerekend, en nu dit Afspraak verzetten naar eind v/d middag zal nu ook wel niet meer lukken, gezien vorige maand dit al de enige plek nog was in de dagen dat ik de echo moet hebben.
Bedankt love my girl.
Ja zoals ik in de eerdere post al zei verander ik elke keer van wat ik nou eerst zou willen…
We hebben besloten om toch maar eens wat informatie in te gaan winnen over hoe en wat met eventueel het huis verkopen, hypotheken, nieuw huis, enz enz… De eerste afspraken staan daarvoor gepland, dus even afwachten.
Ben ook af en toe net een mens he :lol: :oops:
Selena, wat vervelend! Kan me voorstellen dat je je daarover even naar voelt. Misschien hebben ze toevallig een afzegging gehad en kun je toch je afspraak verzetten? Wie niet waagt…
Danielle, haha, ja, lastig is 't he, als je geen knopen kan doorhakken!
Ik heb dat ook hoor! Dan denk ik dat ik er uit ben, maar als ik er dan nog eens over nadenk, kom ik toch weer tot een andere conclusie…
Hier alles nog rustig, vandaag dag 34.
Wanneer ga je testen CN ? Of wacht je de 48 dagen af ?
Hier gelukkig vanmorgen de afspraak voor de echo nog kunnen verzetten, nu naar 3 juni. Dan kan vriendlief gelukkig mee.
Oh, gelukkig maar, dat is wel zo prettig!
Weet niet zo goed wat ik ermee moet, denk idd dat ik de langste cyclus tot nu toe maar afwacht…
Hallo dames, errug weinig fut hier momenteel :oops: .
@ CN & Ici
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
HCG HCG HCG HCG HCG
HCG HCG HCG HCG HCG
HCG HCG HCG HCG HCG
HCG HCG HCG HCG HCG
HCG HCG HCG HCG HCG :-*
@ Selena
Lastig dat het allemaal zo gecompliceerd bij je blijft… :hug:
Je temp. is idd betrouwbaarder dan ovu-tests, mits je altijd correct meet en met een goede thermometer. Wat zeggen over een eisprong kan pas na 3 dagen verhoogde temp. (geloof min. 0,5°C hoger dan gemiddelde van voorheen) en dan nog schijnen er (heel weinig) vrouwen te zijn die wèl een temp.verhoging hebben, maar toch geen ei.
Ook balen dat het met die echo nu allemaal anders loopt dan verwacht. Kan me je domper heel goed voorstellen. :hug:
Zo, nu gauw KOK weer weg doen, anders wordt het vanavond wéér niets met vroeg naar bed… :oops:
Oooohhhhh CN en ICI!!! Wat spannend!!!
Wanneer gaan jullie testen?? Naar welke dag kunnen we toe leven??
Selena ik kan de testjes ook niet heel duidelijk zien maar ik hoop toch voor je dat je ei wel geweest is! En wat fijn dat je de afspraak om kon zetten.
Tierr en Iuno, begrijpelijk dat jullie hier minder zijn, wel leuk dat jullie nog mee lezen en mee schrijven.
Gaat alles goed met jullie??
Voor jullie ook spannend Danielle, tenminste vond ik wel toen wij onze huis gingen verkopen en een nieuwe kopen!!
Onze vakantie gaat heerlijk naar Spanje, even een week eruit.
Lekker in een huis met een zwembad erbij (sorry :oops: )
Nog een weekje en dan genieten!!! Misschien komen we wel met positief nieuws terug, zou leuk zijn toch?!!
Nou alvast slaap lekker allemaal!
Goedemorgen ladies,
Hier nog altijd rustig, ik ga testen na dag 47, omdat dat mijn langste cyclus is tot nu toe. Ik heb steeds buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, dus heb geen verwachtingen, maar je weet 't natuurlijk nooit (over geen verwachtingen gesproken )
Oh, diaan, spanje… Heb je niet nog een plekje over in je koffer? Hihi…
Ik hoop dat je terug komt met positief nieuws!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dames, ik zit op mijn werk, maar heel even kort: JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Ik geef jullie vanavond de gehele update!
Oh, ICI, wat geweldig!!! GEFELICITEERD!!!
Ici, wat goed, gefeliciteerd!!
Is die hele mmm dus niet eens nodig… superr!
O enne… hier vanochtend een goede echo gehad. Heel mooi kindje dat lekker lag te trappelen! :inlove:
Tierrr, jij ook van harte met een mooie echo. Wat lijkt me dat iets heerlijks!!