Oktober en November 2009 stoppers - 15 zwanger!- deel 3

Dankjewel voor je reactie CN. Het is idd even behoorlijk heftig. Ik moet zeggen dat ik het wel heel opvallend vind dat als je het aan iemand verteld, dat je dan ook veel hoort dat diegene het ook wel is heeft meegemaakt of iemand kent die het heeft meegemaakt. Zo merk je maar weer dat het vaker voorkomt dan je denkt helaas.

Maar ja, zoals ik al zei, we zijn een aantal maanden verder en het gaat prima met me. Ja tuurlijk denk je er nog aan, dat zal altijd ook wel zo blijven. Zeker met in mijn omgeving veel vrienden/bekenden die zwanger zijn. Maar ja, wie weet over een paar maandjes…

Welkom Danielle, en een dikke :hug:

Hier alles nog steeds goed. Aan mijn afscheiding vermoed ik dat mijn ei er aan zit te komen. Ben benieuwd. Wel een minder leuke brief van het CJI ontvangen vanwege een snelheidsovertreding. :wall: Vervelende is dat iedereen daar te hard rijd, ik het idee had dat die camera’s daar dus nooit aanstaan (zie nooit wat flitsen) en ik in die tijd daar zeker 15 keer vaker ben langsgereden met een niet al te zuinige snelheid :oops: (het is een snelweg met een max van 100, maar er wordt standaard 120/130 en soms zelfs 140 gereden). Maar goed, eigen verantwoordelijkheid dus maar ben bang dat ik daar nog wat meer post van mag ontvangen de komende tijd. Nu viel het nog mee met 8 km te hard, maar goed.

Voor iedereen een dikke :hug:

Dankjewel Selena :smiley:

En hopelijk blijft het dan bij die ene “leuke brief” en klopt het dat je verder niets hebt zien flitsen :think:

Blijft altijd irritant…

Danielle, welkom! :hug: Hopelijk mag je snel een nieuwe positieve test in handen hebben!

Selena, heel leuk zo’n brief… Hopelijk blijft het bij één!

Hier niet veel nieuws (behalve dat ik ontzettend baal van het weer… :thumbdown: ), maar dat is ook niet verkeerd :wink: .

Beetje zenuwen voor maandag, maar ik denk dat het niet veel gaat voorstellen, aangezien het een eerste gesprek is bij de fertiliteitsverpleegkundige. Ik neem aan dat er dan geen echo o.i.d. volgt?

Danielle welkom!

Selena, wat balen zeg, ook ik hoop voor je dat het er bij 1 blijft!

Ici spannend maandag! Volgens mij doen ze wel een echo, ten minste, ik ga in het najaar die opleiding volgen en dan leren we ook inwendige echo’s maken, maar misschien is dat dan nog niet voor het eerste bezoek.

Maar hou het in je achterhoofd.

Ben benieuwd wat ze gaat zeggen en hoe het eruit gaat zien voor je!

Hier niks bijzonders. straks weer langs mijn zus, mijn nichtje bewonderen!

fijn weekend verder!

Selena, vervelende post is dat. Komt hier ook regelmatig voor. Vriendlief kan er wat van! :s

Het wordt voor jou flink klussen nu dus, als je ei komt, succes! :smiley:

Ici, ik baal met je mee, wat een rotweer zeg. Helemaal na die bijna zomerse week. Eén voordeel, als je veel aan het werk bent, kun je je ook niet opvreten omdat het buiten zo lekker is en jij dan binnen zit! :wink:

Heel veel succes maandag!!

Diaan, genietse!

Danielle, ik denk idd dat het vaker voorkomt dat we door hebben. Als ik er zo eens over nadenk, kan ik alleen in mijn vriendengroep al 3 personen aanwijzen… Vervelend hoor… Maar blij dat je je weer beter voelt en jullie klaar zijn voor een volgende poging. We duimen!!

Spannend ICI, alvast succes :thumbup:

Het klussen valt wel mee CN, ik mag deze en volgende maand niet zwanger worden (helaas) vanwege de primolut. :slight_smile: Maar evengoed klussen we wel hoor.

Was net nog even chaos hier wat betreft de vissen die we hebben. Zijn 3 guppen tegelijk aan het bevallen waardoor de helft in de aqua zat, de andere helft opeens in een emmer (waar ik ze in had gedaan om de jongen in de aqua te vangen) en toen nog een deel in een drijfbakje… :eh: Heb er nu een stuk of 14 gevangen en op het oog geen jonkies meer (hoewel er 2 naar mijn idee nog niet klaar zijn met bevallen). Ook wel leuk, zo’n babyboom, maar een eigen babietje lijkt me nog leuker :mrgreen:

Bedankt Ici en Diaan :smiley:

En bedankt voor het duimen CN. Moet zeggen dat ik me lichamelijk nu ook veel beter voel. Ben de afgelopen 2,5 maand bijna 7 kg afgevallen. Ik was in die 10 weken zwangerschap dan ook 5 kg aangekomen (en de weken erna natuurlijk door emo-eten…). Dus ja, ben wel trots dat ik nu zelfs iets minder weeg dan voor de vorige keer. Ik vind het nu prima en zou het bij een volgende zwangerschap zeker beter in de gaten houden. Want zoals ik nu al gemerkt heb, het moet er ook allemaal weer af :think: Dus ja, dat is ook iets wat meespeelde bij mij, plus dat je het toch allemaal even moet verwerken, want het is niet niks.

In ieder geval vind ik het nu weer erg leuk om mee te kletsen hier. Op de een of andere manier vind je hier toch een ander soort steun dan in je directe omgeving, snappen jullie wat ik bedoel…

Selena, das waar ook, niet zo aandachtig van me…

Maar klussen blijft hoe dan ook leuk, en idd, blij dat je een ei hebt!

Danielle, ben ik helemaal met je eens!

Haha Selena, wat een verhaal over die guppen :lol:

Heb je ze inmiddels weer onder controle allemaal?

Hey wat leuk nog een nieuwe erbij WELKOM hier en hopelijk snel zwanger :wink:

Maar dat hoop ik voor iedereen hier die nog niet zwanger is :wink:

Maar meiden hoe gaat het met jullie ??

Liefs

Ja aan de ene kant hopelijk snel zwanger. Aan de andere kant twijfels, omdat we heel erg dubben of we daar nu echt voor gaan of toch eerst gaan verhuizen… moeilijk moeilijk moeilijk :eh:

LMG, zie dat je al bijna voor je 20 weken echo mag, leuk joh!

Hoe voel je je verder?

Danielle, hebben jullie al wat op het oog dan? Anders zou ik zeggen ‘wat het eerst komt, het eerst maalt’. Uiteindelijk redt het zich wel toch?

Hier nu dag 28. Heb geen klachten, voel me niet zwanger, we wachten af. Ben er deze periode ook eigenlijk totaal niet mee bezig geweest, dus heb geen idee waar ik sta. Hoop iig dat ik beetje normale lengte heb deze keer…

Ja we hebben wel wat gezien, eigenlijk 3 huizen op een rij die alle3 te koop staan haha, dus keus genoeg. We gaan volgende week eens even met de hypotheeker praten om alles op een rijtje te zetten. Wat alleen zo lastig is, een huis heb je zo gekocht… alleen dit huis verkopen… :think: dat is een tweede in deze tijd he.

Gisteren was ik op visite bij m’n hoogzwangere vriendin en dan denk ik weer; dat wil ik ook en wel nu meteen :inlove: haha.

Maar ja, zoals je al zegt CN, zulke dingen komen meestal vanzelf wel op z’n pootjes terecht. Dus we gaan het zien :stuck_out_tongue:

En ik hoop voor je dat je dan nu een normale cyclus hebt qua lente :thumbup:

Hier nog alles goed, morgen weer aan de primolut.

Heb helaas tot op heden geen ei nog ontdekt, maar goed, ik heb nu zoiets van: met behulp van het ziekenhuis (evt. hormonen, de echo en het bloedonderzoek) komt het allemaal vast wel goed. Heb sinds vandaag wel wat last van wat lichtbruine afscheiding. :think: Wat dat nu weer is, geen idee.

:hug: voor Iedereen

Ben benieuwd Cn, misschien wordt je helemaal niet ongesteld?!!! :pray: :pray:

Selena, vreemd die afscheiding, maar zoals je zegt, je bent nu onder behandeling van het ziekenhuis dus probeer het een beetje uit handen te geven, vaak werkt dat positief :smiley:

Tja Danielle een huis verkopen durt meestal langer dan een huis kopen…Lastig is het om die keuze te maken, maar ook ik ben het met cn eens, alles komt meestal vanzelf wel op zijn pootjes terrecht!!

Maar ik snap dat als je een mooi huis (3 zelfs!!) hebt gezien dat je dan wilt verhuizen. ben benieuwd hoe dit voor jullie uitpakt!

Hier verder niks bijzonders, we klussen nu om de dag.

Ik gebruik deze maand geen testen en ook doe ik niet aan tempraturen, vooral om mezelf een beetje rust te geven.

't is raar maar ik ben nu een stuk positiever en heb er deze maand een heel goed gevoel over! waarom geen idee en misschien zit ik helemaal mis we zullen het wel merken. Nog 2 weken en dan lekker op vakantie!!!

Vreemd idd Selena. Vervelend altijd zoiets, daar word je zo onzeker van. Ten minste, dat heb ik wel altijd. Een paar dagen voor ik echt ongesteld wordt heb ik dat ook wel is en dan denk ik weer van welke dag moet ik nou als eerste rekenen… Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar het is lastig. Hopelijk werkt het zoals Diaan zegt positief om het gewoon even uit handen te durven geven, maar ik kan me voorstellen dat dat ook wel moeilijk is.

Diaan, vooral positief blijven! Heb al vaker gehoord van anderen dat het juist raak was als ze er het minst mee bezig waren, dus wie weet. En wat heerlijk dat je je vakantie in het vooruitzicht hebt. Ik heb net 2 weken vakantie gehad en moet komende week weer aan het werk haha.

En ja met die huizen. Het is echt heel erg hoor, we veranderen elke keer van gedachte haha. En oke, ik geef het toe, vooral ik natuurlijk hihi. De ene keer denk ik weer van we gaan eerst verhuizen en dan denk ik weer neeeeee eerst zwanger worden.

Nu denk ik zo, als het lukt om binnen nu en een paar maanden zwanger te worden dan weet je gewoon dat je (als alles goed gaat natuurlijk deze keer) over 9 maanden een kindje hebt. Maar als je nu je huis te koop gaat zetten, wie weet over hoeveel tijd het eindelijk eens verkocht is. Dat vind ik gewoon te onzeker. Zo lang wil ik helemaal niet wachten met zwanger worden, want ik zie het ook niet voor me om te verhuizen als ik zwanger zou zijn. Dus we hopen nu gewoon op een zwangerschap en als alles goed is gegaan gaan we daarna ons huis te koop zetten en als het verkocht is een nieuw huis kopen. En ja, wie weet staat een van die drie huizen dan nog wel te koop. En anders vinden we vast wel een ander mooi huis.

Nou sorry voor het hele verhaal hoor meiden, maar wel fijn dat ik het even kwijt kan hier hoor.

Selena, ik heb die afscheiding ook vaak, maar dan idd voor de menstruatie. Hoop idd dat het je helpt om 't even “uit handen” te geven.

Diaan, lekker even he, even er niet mee bezig zijn. Alhoewel ik 't persoonlijk toch ook wel weer erg vervelend vind dat ik niet weet waar ik sta in de cyclus.

Ik hoop voor je dat je gevoel goed is!!

Danielle, dan hoop ik maar dat je snel zwanger mag raken en daarna je huis snel verkocht is en je in 1 van de 3 huizen kan. Maar anders heeft het gewoon niet zo mogen zijn en komt er vast nog iets veel mooiers op jullie pad! :slight_smile:

Ik zit nu op dag 31 en begin nu toch wel weer bewijzen te “zoeken” om wel zwanger te zijn. Zo heb ik sinds een week een heerlijke zachte huid. Eerst alleen mijn gezicht, nu ook al mijn borst en rug. Heb laatst een tijdje een dag en nacht creme gebruikt, maar gun me er nu de tijd even niet voor, en dat was toch echt alleen mijn gezicht. Zou 't een teken zijn? :wink: Zoals jullie lezen, ik maak mezelf alweer gek… We wachten af! :pray:

Hey Meiden!

Door drukte niet eerder toegekomen om even echt te reageren, maar ik lees wel mee hoor :wink:

Hier ook nog 2 dagen tot mijn NOD. De eerste keer dat ik er wat rustiger onder ben. Dat voelt inderdaad wel een stuk fijner, maar zo vlak voor de NOD wordt het toch wel weer een beetje spannend! :pray:

Ik heb geen bijzondere klachten, maar het is ook niet helemaal goed uit elkaar te halen wat nu de bijwerkingen zijn van mijn nieuwe medicijnen en wat niet.

Afgelopen maandag zijn we bij de fertiliteitskliniek geweest. Wel en vreemd gevoel hoor, om de mmm in te gaan. Het haalt het ‘romantische’ er een beetje af. Het was een intakegesprek met de verpleegkundige die verder nog geen onderzoeken heb gedaan. We starten met bloedonderzoek en een testje voor hub 8)

Begin juni is de uitslag en dan ook een echo en uitstrijkje. Nu heb ik al eens een inwendige echo gehad na controle van mijn spiraal, en toen zag alles er ok uit, dus ik neem aan dat daar niet veel uit gaat komen.

Hubbie is wel heel erg bang voor de uitslag van zijn aandeel…

Maar goed, genoeg ego…

CN, voor jou is het ook spannend! Het zou bijzonder zijn als we allebei nu tegelijk zwanger zouden zijn! :pray:

Diaan, fijn dat je wat positiever bent! En bijna op vakantie! Waar ga je heen?

Danielle, complex allemaal he? Wij moesten wel eerst verhuizen, aangezien we op een 2-kamer flatje woonden, waar we echt uitbarstten. En aangezien we geen idee hadden hoe lang het zou duren voor we wat geschikts zouden vinden, wilden we eerst verhuizen.

Hopelijk ben je snel zwanger, en komt alles in een stroomversnelling.

Selena, inderdaad: je kunt het een beetje uit handen geven. Het ziekenhuis begeleidt je goed. Positieve gedachte! :thumbup:

Ici, het zou zeker heel bijzonder zijn als we nu tegelijk zwanger zijn.

We blijven duimen! :slight_smile:

Dat je hub zo bang is voor de uitslag kan ik me voorstellen. Als er uit zou komen dat dat idd zo is, is dat volgens mij voor de heren toch enigszins een aanslag op hun mannelijkheid…

Dat is ook waar mijn mannetje tegenop kijkt als ik op den duur heen ga, ‘waarom beginnen ze bij ons, het kan toch net zo goed bij jou liggen’ is wat hij zegt. :wink:

Voel je je wel beter nu je de medicatie hebt veranderd?