Selena wat fijn dat je serieus genomen werd wel balen dat je nu de komende 3 maanden niet zwanger mag worden maar hopelijk na die 3 maanden dan wel heel snel
18novemberisdedag GEFELICITEERD geniet ervan!!
Verder ben ik het weer kwijt sorry!!
Liefs
@alex wrote:
Tierr, jij ook al 8 weken…het gaat snel! Heb je al een echo gehad?
Morgen echo! :)
En dat dromen heb ik hier ook ja. Ik slaap heel slecht, maar áls ik slaap droom ik ook.. en levensecht idd...
@Tierrr wrote:
@alex wrote:
Tierr, jij ook al 8 weken…het gaat snel! Heb je al een echo gehad?
Morgen echo! :)
En dat dromen heb ik hier ook ja. Ik slaap heel slecht, maar áls ik slaap droom ik ook.. en levensecht idd...
Heel veel plezier bij de echo vandaag ;)
Liefs
Bedankt, ik hoop zoooo dat het goed is, ben echt nerveus… :roll:
Selena wat fijn dat je zo serieus genomen bent. Balen van de 3 maanden, maar idd, hopelijk brengt je dat wat rust en regelmaat en is het daarna snel raak!!
Ici, wat een nare dromen! Kun je nagaan waar je onbewust allemaal mee bezig bent. Hoop dat je het wat van je af kan zetten. We gaan er voor hoor!! :hug:
Tierrr, heel veel plezier / succes bij de echo, hopen dat alles goed is!
Verder ben ik het even kwijt, volgens mij vergeet ik nog iemand. In ieder geval :hug: en kop op!
Hier begint de ongi door te komen, tenminste krijg wat bruinige afscheiding. Ik ga komende periode beginnen met tempen. Twijfel nog of ik deze keer of volgende keer de ha zal bellen ivm met het terug keren van mijn onregelmatige cyclus…
Tierrr, hoe was de echo?
CN, fijn dat je menstruatie er eindelijk aan zit te komen! Kun je tenminste weer aan een nieuwe ronde beginnen. Hopelijk was het een eenmalige uitschieter.
We gaan er voor hoor!!
Inderdaad, we houden de moed erin!
Ik voel sinds eergisteren allerlei vreemde krampjes in mijn onderbuik en schaamstreek. Geen idee wat het is (is het niet nog erg vroeg voor krampjes?), en ik probeer allerlei oorzaken te zoeken (buikgriep, beginnende menstruatie), maar op de een of andere manier voel ik me voor het eerst echt zwanger... :shifty:
Maar goed,
snel 'afkloppen'
Waarschijnlijk wordt mijn lichaam er ook steeds beter in om me voor de gek te houden... :wall:
We wachten maar weer rustig af...
Ici, jeetje, wat spannend meid! 5 dagen voor NOD kwaaltjes kán wel hoor…
De echo was gelukkig helemaal goed! Oh, wat was ik opgelucht zeg!
Over 2 weekjes weer! :dance:
Wat fijn dat de echo goed was Tierrr ! :inlove:
En spannend ICI…
Hier zit ik nu op mijn 4e dag primolut. Volgende week zondag of maandag moet ik dan ongesteld worden. Nu heb ik wel iets raars… Vanaf dinsdag is mijn temp gaan stijgen die nu nog steeds hoog is (wat misschien ook kan liggen aan het feit dat ik deze week erg laat naar bed ben gegaan steeds ?) en woensdag met de primolut begonnen. Het zal toch niet gebeuren dat ik nu opeens wel een ei heb (vorige cycli niet namelijk) ? Mocht het op de een of andere wonderbaarlijke wijze toch een ei zijn (wat zou betekenen dat ik over zo’n 1,5 week uit mezelf ongesteld moet worden), vraag ik me af hoe dat i.c.m. de primolut gaat omdat die ook een (nep) menstruatie op moet wekken en mijn LF dus nu verkort zou worden… Ik had maandag al een ovu test gedaan (negatief) en had het daarbij gelaten omdat het nu toch geen zin had (doordat ik sowieso toch al nep-ongesteld word volgende week) en gisterenavond toch maar weer een (negatief)… Zit me echt af te vragen of ik nu ineens wel een ei heb (en die dan gemist heb met de ovu testen) of dat het gewoon geen ei is… En hoe het dan zit met de primolut… :think: Nou ja, 28 mei (na mijn volgende cyclus) iig bloedprikken waaraan ze het zullen kunnen zien, misschien er nu maar vanuit gaan dat ik geen ei heb (wat ik vorige cycli ook niet had) want mijn temp. cyclus schiet toch sowieso al heel erg heen en weer.
Hij ziet er nu zo uit. Er valt dus echt niets uit te halen… :think:
Ici Maar zou wel bijna te mooi voor woorden zijn toch? :s
Afwachten maar…
Tierrr, wat super van je mooie echo, op naar de volgende!! :D:D
Jeetje Selena, dat is idd wel een erg wisselende temp… :s
Hoop echt voor je dat het met de promulit allemaal wat beter gaat.
Heb er geen ervaring mee, dus kan je helaas geen antwoorden geven…
Hier is de bloeding nu echt doorgebroken. Zit nu op een gem. cyclus van 33 dagen. Uitgaande van het eerste bloedverlies, is mijn NOD 18 mei. Dat duurt nog eventjes dus
Tierrr, wat fijn dat de echo goed was! En over 2 weekjes alweer!!
Selena, tjonge wat schommelt jouw temperatuur! Ik heb helaas geen antwoorden voor je…
Cn, een gemiddelde van 33 dagen is natuurlijk best ok. Hopelijk was dit een eenmalige uitschieter.
Hier allerlei vreemde kwaaltjes. Word niet vrolijk van de gedachte dat er straks maar zo een negatieve test uit kan komen, dus ik probeer er minder mee bezig te zijn. Zucht…
Tierr wat goed zeg dat je echo er goed uit zag mooi gevoel is dat hé
Selena dat is idd wel heel erg schommelend bij jou zeg :shock: maar wel vreemd van je temp nu dat hij hoog blijft! :?
CN hopelijk heb je geen volgende cyclus maar anders hopelijk toch wel wat korter :lol: ik had ook 1 cyclus van 33 dagen vond ik erg lang
Ici wat tierr zegt kan idd wel 5 dagen voor nod al kwaaltjes bij mijn begonnen ook precies 5 dagen voor nod kwaaltjes maar ik wil nu geen valse hoop bij je opwekken hoor maar iig ik duim heel hard voor je ik hoop echt dat je over een paar dagen een mooie positieve test in handen zult hebben :thumbup: :thumbup:
Liefs
Ici, hoe gaat ie nu?
selena, jeetje, daar kun je dus niks mee, die temperatuur… hoe was ie de afgelopen dagen? Succes!
@ Tierrr, de laatste dagen is hij gestegen van 35,5 - 36,2 - 36,2 - 36,3 - 36,7 en vanochtend 36,8… :think: Zou bijna denken dat ik deze cyclus ineens toch weer een eisprong heb (zou het van de monnikspeper komen ? :mrgreen: )… Kan Primolut ook een eisprong (op dezelfde dag) teweeg brengen ? lijkt me niet toch ? Afgelopen Maandag (35,5), dag voor de stijging wel getest met een ovu test maar die was niet positief (wel een 2e lijntje, nu nog steeds)… :think: Ben benieuwd…
Hoe is het nu met jou Tierrr ? Durf je al wat meer te genieten van je zwangerschap ?
@Selena wrote:
Afgelopen Maandag (35,5), dag voor de stijging wel getest met een ovu test maar die was niet positief (wel een 2e lijntje, nu nog steeds)… :think: Ben benieuwd…
Met die ovutest was je dan sowieso te laat he?
Want er is pas een temperatuurstijging de dag na de eisprong. En je ovutest is positief 24-48 uur voor de eisprong. Dus helaas kun je aan de hand van ovutestjes niets meer zeggen. Lastig hoor, zo'n lijf... succes ermee!
Hier gaat alles goed. Was ontzettend opgelucht na de goede echo, maar ik merk wel dat ik mezelf nog steeds wat in bescherming neem door bijvoorbeeld nog helemaal niet bezig te zijn met dingen kopen, namen verzinnen of dat soort dingen... eerst maar eens wat verder zijn!
Vanmorgen opgestaan met enorme krampen en rugpijn, dus ik denk dat het helaas deze maand ook weer niets is. Zit even in een dip…
Ici :hug: :hug: :hug:
Kop op meid, we gaan er voor!!
Tierrr, hoop dat je snel beetje durft gaan genieten van je zwangerschap!
Namen bedenken, daar zijn wij bij voorbaat al mee bezig! :oops:
Hier het ergste van de ongi weer achter de rug.
Wilde gaan tempen, maar kan het even niet opbrengen alle ochtenden zo vroeg, heb m’n slaap zo hard nodig momenteel. Komt vanzelf…
Ben ik ook weer een keer.
ici wat vervelend dat je het aan voelt komen! :hug: wat kan je lichaam je dan toch weer in de steek laten he??!
Fijn dat bij jou het ergste weer achter de rus is CN, op naar de volgende klus dagen.
Tierr, hopelijk komt voor jou het genieten snel!
Selena inderdaad een rare temprtuur curve (al ben ik niet echt een held in het aflezen er van, die van mij is ook best vreemd)
Ik zit zelf op het wacht bankje, heb heeeel laat pas mijn ei gehad, nu 7 dagen geleden (cylcus dag 20) heb nu verder nog geen buikpijn klachten, die ik normaal 5 dagen voor mijn menstruatie toch wel heb, heb nu alleen een opgeblazen buik, laat ook veel scheetjes :oops: en steekjes bij mijn vagina. probeer niet te veel hoop te hebben, maar het is anders dan andere maanden (maar ja, je lichaam kan je voor de gek houden!)
Ici en Diaan wat spannend. Ik hoop zo dat het raak is meiden!!!
Afgelopen weekend heb ik mijn pretecho gehad. Alles zag er goed uit en de kleine was erg bewegelijk. Zo’n prachtig gezicht om de kleine zo bezig te zien. Het maagje en blaasje waren gevuld dus dat is ook een goed teken. De hersenen waren ook goed gevormd. Toch altijd weer bijzonder om zo’n mensje in aanbouw te zien. Dit is niet mijn eerste echo, maar toch eerdere keer weer vind ik het zo mooi!
Ook weten we wat het gaat worden. Ze krijgen er naar alle waarschijnlijkheid een broertje bij. Het is nog niet voor 100% zeker, maar dat kan bevestigd worden met de 20 weken echo.
Ici en Diaan spannend!!!
Carter, gefeliciteerd met je boy!! Leuk leuk leuk!!