Oktober en November 2009 stoppers - 15 zwanger!- deel 3

Zo, er is nieuws uit Amersfoort.

Net ongesteld geworden, voor de volgende ronde ga ik echt 31 dagen aanhouden aangezien dat nu 2 x het geval is geweest.

Liefs

Marcella, wat jammer! :hug: :hug:

Hopelijk de volgende rond meer geluk!

Weet je altijd wel wanneer je eisprong is?

Ow Marcella… :hug:

De volgende ronde zal ik geen geluk hebben. Eisprong is over 13 dagen, tenminste de laatste 3 keer wel, en dan is mijn lief 2 weken weg dus geen kans volgende keer. Dus op naar de keer daarop :).

Wel heb ik lekker in het tuincentrum leuke viootjes gekocht en nieuwe planten voor in huis, dus lekker uitgeleefd vandaag!

Liefs

Dat is wel rot om tevoren al te weten… De keer erop maar weer hard aan de slag! :wink:

Ik ben gisteren ook in het tuincentrum geweest. Heerlijk :smiley: . We hebben nog niets aan onze tuin gedaan. En de vorige bewoners ook al jaren niet meer geloof ik… 8)

Dus dat wordt nog een hele kluif. We gaan er niet heel veel aan doen, geen grondige veranderingen in ieder geval. Als we eerst maar alle onkruid, verdorde struiken etc. weg hebben, en het gras gemaaid hebben, ben ik al heel blij.

Afgelopen weekend de verrotte zandbak van de vorige bewoners eruit gesloopt. Zitten dus nu nog met een lading zand…

Marcella wat balen zeg :hug: ! en zeker omdat je weet dat je een maand moet overslaan, maar je weet nooit hoe het gaat want ik zit ook nog steeds op mijn ei te wachten (klinkt best raar) zit nu op dag 17.

Ik ben ook vandaag naar het tuin centrum geweest, heb de tuin weer kleur gegeven.

Ben nu nog taartjes aan het bakken want mijn neefje van 13 is vandaag Nederlands Kampioen Judo geworden, dus dat moet gevierd worden met heerlijke taart!!! Ben gewoon trots op hem!!

CN :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Negatief… :cry:

Nu maar met de hond te trainen, zinnen verzetten en ik denk van de week even bellen met de huisarts.

Mijn cyclus wordt nu erg lang, en voor ik aan anticonceptie begon, was dat ook 1 van de redenen om er aan te beginnen. Misschien kunnen ze wat voor me betekenen…

CN wat vervelend zeg!! Nu maar wachten tot de ongi komt. Ik hoop dat de HA iets voor je kan betekenen.

@diaan, duurde het de vorige keren ook zo lang voordat je ei kwam?

En gefeliciteerd met het kampioenschap! Een taart is dan zeker op zijn plaats :slight_smile:

@ici, kan het zand niet op marktplaats gooien als gratis af te halen?

Gisteren dacht ik ongesteld geworden te zijn maar vandaag is het echt doorgekomen.

Fijne dag vandaag!

CN, vervelend hoor! :hug: :hug: Hopelijk kun je je zinnen een beetje verzetten en heb je toch nog een beetje een goede zondag.

Marcella en CN, :hug: hopelijk hebben jullie je zinnen een beetje kunnen verzetten vandaag :-*

Marcella en CN balen meiden ik had het jullie echt zo gegund trouwens net als de andere meiden hier die nog niet zwanger zijn!! :hug: :hug:

Selena heel veel succes morgen bij de gyn hopelijk word je ook iets wijzer!! :pray:

Liefs

Jammer Marcella en CN :frowning:

@ LMG, thanks :slight_smile: Morgenmiddag om 15:15 moet ik er zijn. Ben benieuwd. Wel lekker afleiding tot die tijd, vanavond gezellig met een vriendin een ouderwets meidenavondje. Eerst lekker sporten, daarna filmpjes kijken en gezellig aan doen en daar blijven slapen. Wordt vast erg gezellig :slight_smile:

Hello dames,

Even snel, heb een giga drukke week voor de boeg, pfff:

Hier nog altijd geen ongi (dag 44), nu de test negatief was, mag hij dan van mij ook wel komen, heb het wel weer gehad, wil naar de nieuwe ronde! :wink:

Selena, succes morgen bij je afspraak en geniet van vanavond!!

selena heel veel succes morgen

cn balen dat je nog geen duidelijkheid hebt :hug:

Hoi dames,

Ik ben hier al een super lange tijd niet meer geweest wegens prive omstandigheden,ik ga nu ook afscheid nemen want ik heb er gewoon geen tijd/fut voor…wel wil ik alle zwangeren feliciteren en voor de nog-niet zwangeren blijf ik duimen !!

Zelf ben ik nu 12weken zwanger, voor de gene die dat nog willen weten :slight_smile:

Succes allemaal !!,

:-* :-*

@ Marcella & CN

:hug: :hug: :hug:

Tuincentrum is altijd leuk zo in de lente. :slight_smile: Moeten wij binnenkort ook weer eens heen. Hebben wel geen tuin, maar wil nog wat kleine buxes erbij voor op het balkon (zodat we nog wat minder inkijk van de overbovenbuurvrouw hebben :roll: ).

@ Selena

Hoop dat je wat wijzer wordt vandaag! :-

@18november

Ken je verder niet, maar gefeliciteerd met je zwangerschap!

Geniet er van!

Hier hakt deze zwangerschap hakt er duidelijk veel meer in dan de andere 2 (toen iig de eerste 5 maanden zo goed als helemaal nergens last van gehad :angel:). 's Ochtends nog steeds altijd wel een vlaag van misselijkheid tijdens het ontbijt (heb het er inmiddels een aantal keren zelfs niet meer in kunnen houden :sick: ) en tegenwoordig heb ik ook vaak 's middags, natuurlijk precies zo rond ‘kooktijd’ :roll: , last van een misselijkheidsgevoel. En steeds vaker 's avonds brandend maagzuur (ook als ik helemaal niets ‘geknabbeld’ heb :think:).

Toch probeer ik - nu ik het lichamelijk nog trek - zoveel mogelijk met de kids buiten te zijn, om van het heerlijke weer te genieten. Blijft hierdoor alleen bar weinig tijd en energie over om nog regelmatig te KOK-ken, zeker nu hub inmiddels weer alleen de weekenden thuis is en doordeweeks dus werkelijk à lles aan mij blijft hangen…

Maar vergeet jullie niet, hoor :-
en blijf ijverig voor jullie doorduimen! :pray:

:hug: Iuno…

Hier een updeetje.

Vanmiddag bij de gyn geweest. Voelde me erg serieus genomen dus dat was wel prettig. :slight_smile: Een en ander doorgenomen, en er is direct een kweekje gemaakt. Ook krijg ik een echo en bloedonderzoek. Heb voor de komende 3 maanden Primolut meegekregen welke ik elke maand 10 dagen lang moet slikken waarna ik dus ongesteld word, om te kijken of mijn lichaam het na die 3 maanden evt. wellicht zelf weer op kan pakken. Wat dus wel betekent dat ik de komende 3 maanden niet zwanger mag worden (voor zover ik dat kan, heb geen eisprong) i.v.m. mogelijke afwijkingen bij het evt. kindje vanwege de primolut. Even rust dus de komende 3 maanden want we moeten het deze tijd met condoom doen. Ergens wel vervelend, maar zo kan ik hopelijk het idee van ‘moeten’ deze 3 maanden een beetje van me af laten glijden, en krijg ik weer een beetje rust i.p.v. dat ik iedere dag weer er zo mee bezig ben. Wie weet doet dat ook wel wat. De komende 3 maanden dus even geen ‘zwanger moeten worden’ en even niet mee klussen. Ondertussen kijken we wat de echo en het bloedonderzoek uitwijst en evt. vanuit daar verdere onderzoeken. Bloedonderzoek heb ik 28 mei (we wachten eerst nog 1 primolut cyclus af) en 1 juni de echo. Morgen start ik met de primolut en dan moet ik rond de 26ste ongesteld worden.

Selena, ik ben blij dat je direct serieus genomen werd. Het is even balen dat je weet dat je de komende 3 maanden niet zwanger mag worden, maar aan de andere kant is het zoals je zelf al zegt misschien wel even goed om wat rust te hebben.

Ik hoop dat de Primolut gaat doen wat het moet doen. Heel veel sterkte in ieder geval de komende tijd. :hug:

Iuno, ook voor jou een hug :hug: . Hopelijk worden de kwaaltjes snel minder heftig.

Vannacht verschrikkelijk geslapen; ik droomde dat ik niet zwanger zou kunnen worden. Kon daarna natuurlijk niet meer echt slapen… het voelde zo reeel!

Pfff… momenteel mijn grootste angst. :shifty:

Ici, ik denk dat iedereen last heeft van dat soort ideeen hoor… laat je er niet door uit het veld slaan! :-*

Selena, fijn dat ze je zo serieus namen! Wel balen dat je 3 maanden niet zwanger mag worden nu, maar ik weet ui ervaring dat zoiets wel een boel rust kan geven. Ik dacht toen dat ik zelf niet zwanger kon worden, had daar enorm veel rust bij… en vervolgens werd ik dus die ronde wel zwanger, maar dat terzijde… :wink:

Iuno, rustig aan meid :hug: en ik hoop dat de kwaaltjes net als bij mij minder gaan worden!

Selena, wat fijn dat je zo serieus genomen bent! en drie maanden lijkt nu natuurlijk heel erg lang, maar is waarschijnlijk sneller voorbij en helemaal als je er dan wat minder mee bezig bent. Hoop echt dat er straks meer duidelijkheid komt.

Tierr, jij ook al 8 weken…het gaat snel! Heb je al een echo gehad?

18 november, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Ici, :hug: naar zulke dromen! ik droom nu ook heel heftig, ik weet dat het erbij hoort. Maar jullie wens komt vast nog uit al is het op zo,n forum vreselijk confronterend dat het bij anderen heel snel kan gaan. (in het echte leven krijg je dat vaak niet mee natuurlijk).

Mijn laatste droom was heel echt, ik was bevallen van een meisje, dus ben benieuwd of er iets van vorspellende waarde inzit. (nog 2 weken, dan weten we hopelijk wat het gaat worden…)