Oh CN, ik hoop zo erg dat het raak is meid! Het ziet er al heel hoopvol uit!!
CN wat spannend
En Marcella bij jou ook al zo spannend
Selena ik snap heel goed dat je uitkijkt naar je afspraak hopelijk krijg je dan ook meer te horen en weet je een beetje waar je aan toe bent :hug:
Liefs
Goedemorgen ladies,
Hoe is het op deze nog mooie lentedag?
Hier gaat het allemaal wel redelijk, was erg moe dus heb 3 kwartier langer in bed gelegen vanochtend.
Vanavond naar een spelletjesavond met collega’s maar denk dat ik daar alleen eet en dan weer op tijd richting huis ga (is ong. een uur met de trein) en dan weer vroeg mijn mandje in.
Mijn ongi is er nog niet, wel had ik gisteren last van kramp maar dat kan ook van de koffie komen. Ik ben dus heel benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren. Lief is er niet deze week dus ga pas testen als hij er weer is en nu is de drang naar testen er nog niet omdat ik vorige maand ook wat langer doorliep.
@CN hoe is het bij jou? Al aan de test gewaagd? Of wacht je nog een week omdat het vorige maand ook langer duurde?
Liefs en een fijne dag!
Het is weer spannend voor een aantal meiden hier!!! Hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen!!!
Hier niet veel nieuws. Rond mijn ei, dus er wordt weer flink geklust.
In mijn pauze op mijn werk toch nog heerlijk van de zon kunnen genieten. 8) Heerlijk!
Nog steeds erg spannend hier. Ik duim voor jullie!
Hi hi,
Marcella, dat klinkt ook veelbelovend.
In het weekend maar testen dan als je mannetje er weer is?
Ici, het was idd heerlijk weer vandaag.
Wat ben ik dan blij dat ik een kinderopvang heb en heerlijk ervan heb genieten! Alhoewel ik morgen ook weer de hele dag binnen zit hoor! :s
In ieder geval hopen dat het klussen baat mag hebben!
Vorige cyclus was voor mij 38 dagen, de langste tot dan toe. Zit nu op 39 dagen, dus of dit wordt een nóg langere cylcus, of… ik hoop het maar
Ik ga in ieder geval niet eerder dan in het weekend testen. Vrijdag of zaterdag komt mijn mannetje weer thuis. Dan zit ik op dag 41/42 en vind ik de tijd rijp om te testen. Maar hopen dat het dan goed zit…
Jeetje, maak jij het even spannend… :shock:
Hihi, ja, en wil ook wel graag nu al testen, maar ik wilde dat niet doen voor dag 38 ivm mijn vorige cylcus en nu is het wachten op mijn ventje.
Nog 1 of 2 nachtjes
Ben deze keer minder ermee bezig dan de vorige keer.
Toen was ik er van overtuigd. Ik zit nu gewoon te wachten op de ongi.
Maar heel diep van binnen ergens stiekum ben ik er wel mee bezig denk ik, anders was ik niet al bezig met wanneer te testen!
Goedemorgen deze ochtend!
Wat een saai weer hebben we vandaag. Vond het gisteren zo lekker en nu is alles weer weg helaas.
@ CN, het gaat nu wel heel spannend worden voor je! Ik snap dat je die test het liefst nu al doet maar samen testen is wel leuker en zeker als het raak is. Ben erg benieuwd of het raak is bij jullie?
@ ICI ik hoop dat al het klussen zijn vruchten al zal werpen aan het einde van de maand.
Hier gaat alles nog steeds goed, nog geen gekke dingen te merken. Ben benieuwd of ik zwanger ben of vanaf vorige maand een langere cyclus heb. En ik zal net als CN in het weekend gaan testen als lief weer thuis is. En ook ik heb nog niet echt de drang om te testen, enerzijds omdat ik bang ben dat de test negatief is en ik te vroeg getest heb dus daarna ongi ga worden en anderzijds omdat ik nog 2 dagen heb en dan zit ik pas op de 31 dagen (zoals vorige maand). Daarna zal het wel spannend gaan worden.
Liefs
@Marcella1602 wrote:
@ ICI ik hoop dat al het klussen zijn vruchten al zal werpen aan het einde van de maand.
Leuke woordspeling :wink:
Spannend voor jullie zeg ! Dat jullie je nog kunnen bedwingen om niet te testen :mrgreen: Zou mij niet lukken hoor...
Ik ben zo vrij geweest
mooi, mooi, mooi Selena, hoe is het met je?
Hier nog niks te bekennen. Lief vroeg gisteren of ik al getest had en hij vond het netjes dat ik dat nog niet gedaan heb. Hij zou het alwel gedaan hebben zegt hij :).
Fijne dag allemaal.
Mooi lijstje Selena!! :thumbup:
Inderdaad, hoe gaat ie?
Marcella, morgen dan testen?
Hoi Tierr,
Ik twijfel nog even, vorige maand was 31 en morgen zit ik op 31 dus denk dat het dan nog kan komen. Denk dat we zondag gaan testen tenzij lief wil dat ik het doe dan wil ik dat wel doen. En daarna is hij weer voor 2 weken weg dus moet wel getest worden dit weekend.
Ik vind het allemaal maar spannend, de buurman denkt dat het al raak is en de buurvrouw denkt dat het volgende maand zal zijn. Ik wacht het gewoon allemaal wel af
Hoe is het verder met jou? Voel je je nog goed?
Liefs
Selena, mooi lijstje heb je gemaakt!
En wat een zwangeren al!
Marcella, spannend. En idd, als je mannetje zo lang weg is, dan nu maar testen! Je laat het weten he?!
Hier dag 41, nog geen bloeding te bekennen, begin nu toch wel beetje te hopen… alhoewel ik geen zwangerschapskwaaltjes voel…
Hopelijk komt mijn mannetje vanavond thuis, kunnen we morgen testen
Inderdaad een hoop zwangeren al.
Hoe het gaat. Hm ja, wisselend. Merk dat het toch wel confronterend is dat iedereen al zo ‘snel’ zwanger is, ik nog niet, en ik het waarschijnlijk de komende tijd ook niet snel zal worden uit mezelf. Ik wil het zo ontzettend graag, ben er elke dag wel mee bezig, en dit vooruitzicht helpt dan niet mee aan een beetje goed humeur. Kan er af en toe ook echt flink chagrijnig om verdrietig om zijn omdat ik het ook zo graag wil, en ik weer met ‘dit’ (alle problemen omtrent mijn cyclus) zit en er een redelijke kans inzit dat ik de MMM inmoet. Verder gaat het lichamelijk ook niet heel erg fijn. Heb iedere dag last van buikpijn (ongi-krampen) en opgezette buik, maar begin zelfs daar al aan te wennen. Dinsdag naar de gyn, ben benieuwd. Ben nog steeds dagelijks aan het tempen maar die lijn schiet ook zo ontzettend heen en weer dat er geen pijl op te trekken is.
Ha dames,
Hier ook weer even een berichtje van mij.
Mooi lijstje Selena!!
Snap trouwens wel dat je er soms verdrietig om bent, Als de wens er eenmaal is…
Maar wacht even je eerste afspraak met de gyn af, misschien valt dat mee?
Maar ook ik ken het gevoel, iedereen om mij heen is binnen 3 maanden zwanger (en sommige ook door de pil heen) maar we gaan gewoon door, hopelijk hebben wij binnenkort goed nieuws.
Dit wordt dus een spannend weekend voor jullie Cn en Marcella! Ga heel hard voor jullie duimen!!
Dan gaat het wel heel snel met de zwangeren hier!
Bij mij is er weinig te melden, ben hard aan het klussen want dit zijn mijn vruchtbare dagen, heb al sinds woensdag erge buikpijn, maar heb mijn ei nog niet gehad, dus we doen onze best.
Fijn weekend!!
en Selena mijn nod is 22-4
Goedemorgen,
Zit nu op 31 dagen en vorige maand werd ik onig met 31 dagen. Vanochtend een test gedaan omdat manlief het graag wilde weten.
Helaas was deze negatief maar hij vertrouwd de testjes die ik heb niet. We gaan dus ‘gewone’ testen halen en dan volgende week weer testen.
CN is je man al thuis?
Diaan ik hoop dat het klussen een positieve test afleverd aan het einde van je periode.
Mocht hier in de tussentijd nog iets bijzonders gebeuren dan laat ik het jullie uiteraard weten.
Liefs en een mooie dag
Balen van de negatieve test Marcella… maar ik zou hem toch echt maar geloven hoor, ook om jezelf een teleurstelling te besparen… over het algemeen zijn ook de goedkopere testjes gewoon goed, vaak zelfs nog iets gevoeliger. Welke testjes heb je?
Marcella, wat jammer van je negatieve test!
Voor je gemoedsrust miss idd verstandig nog een testje te doen, maar zou er voor jezelf ook maar vanuit gaan dat de test ok is. Wel balen hoor!
Hier dag 42, mijn mannetje is net thuis gekomen, bakkie gedaan en ik zal nu ff testje halen. Dan morgenochtend denk ik maar testen. Weet dat het niet perse met ochtendurine meer hoeft, maar voor het idee, vind ik dat toch prettiger…