Oktober en November 2009 stoppers - 15 zwanger!- deel 3

Marcella, wat een vreemde reactie zeg… :?

Ik kom net van de huisarts (om 8 uur vanmorgen al een afspraak), en hij was gelukkig heel begripvol. Toen hij vroeg wat er nu zonder medicijnen zo zwaar was, begon ik natuurlijk ook gelijk weer te huilen… :shifty:

Maar goed, we hebben een verwijzing gekregen naar een gyneacoloog/fertiliteitsarts :smiley: .

Tuurlijk, hij zag ook in dat er helemaal niets aan de hand hoeft te zijn (waarschijnlijk), maar dat onze situatie wel maakt dat als er wel iets mis is, we daar niet pas achter moeten komen na nog eens 6/7 maanden.

Ben benieuwd wanneer we terecht kunnen.

CN, spannend hoor!

Ici wat lekker dat je door mag, dan weet je tenminste waar je aan toe bent :slight_smile: Hopelijk kun je snel terecht!

Super Ici, en terecht!! :thumbup:

Even ego: Vanavond gebeld door de juf van de kleuterschool. Ons mannetje mag binnenkort gaan oefenen op school!!!

Woensdag 7 april mogen we tussen 11.45 en 12.00 uur zijn klasje zien, samen met Mark. Hij wordt dan ook voorgesteld aan de andere kindertjes. Dan kan hij alvast zijn eerste indrukken op doen. Tevens krijgt hij dan zijn rondleiding waar alles is en hoe het schoolgebouw eruit ziet. Zijn eerste wenochtend is woensdag 14 april. Daarna woensdag 21 april, vrijdag 23 april en woensdag 28 april. Op zijn verjaardag (dat is precies de maandag na de meivakantie) mag hij komen voor het echie. Hij valt dan ook direct met zijn neus in de boter want de schoolfotograaf is er dan ook. Dan staat hij ook gelijk op de klassenfoto.

Kleine mannetjes worden ineens groot!!! Vind het erg leuk voor hem, maar ben helemaal een beetje van slag ervan. Gek he!

Hallo dames!

Kom gewoon ff niet niet aan lezen, laat staan aan reageren toe, maar vergeet jullie niet hoor! :-*

:hug: voor iedereen die het nodig heeft!

@ carter, kleine kinderen worden dan in een keer snel groot! Geniet er maar van nu hij nog thuis is :). En straks ben je er zo aan gewent en geniet je ervan als hij weer lekker thuis is.

@Iuno, we vergeven het je.

Hier gaat alles goed. Vandaag wel last van mijn buik gehad maar dat heb ik wel vaker (vroeger operatie aan mijn blinde darm gehad en nu nog wel eens last van. Er is overigens niks aan de hand hoor, vorig jaar nog laten checken). Elke keer als ik dan last heb denk ik…zullen dit weer de voortekenen zijn van mijn ongi of is het nu raak :s.

Ach volgende week weet ik waarschijnlijk meer.

Liefs

Erg he, zo onzeker je dan kan zijn over wat je nu werkelijk voelt.

We kunnen ons ook zelf zo heerlijk gek maken met de dingen die we graag wíllen voelen…

Marcella voor jou word het nu dus ook al spannend :pray:

Cn nog steeds geen ongi?? :pray:

Liefs

Nog steeds geen ongi! :slight_smile:

maar juich nog niet, vorige keer met 38 dagen nog… :s

We wachten nog rustig af :slight_smile:

@CN wrote:

Nog steeds geen ongi! :slight_smile:

maar juich nog niet, vorige keer met 38 dagen nog… :s

We wachten nog rustig af :slight_smile:

Ik :pray: echt dat de ongi gewoon weg blijft en dat je een mooie test straks in handen mag hebben :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

CN gaat alles nog goed? Nog geen :twisted: :twisted: ?

HIer is het ook weer spannend aan het worden.

Fijne paasdagen allemaal

Spannend meiden ik duim voor jullie :pray: :pray:

Spannend CN en Marcella :pray:

CN, weet je al meer? Spannend! :pray:

Allemaal fijne paasdagen!

Hi Dames,

Nog steeds geen :evil: :evil:

Voel me nog altijd beetje opgeblazen. En was van de week paar keer wat “hongerig”, dat was nieuw… Zit nu, zondag, op dag 36, vorige periode dag 38 nog ongi.

Dus wil volgende week nog afwachten, gezien m’n mannetje hele week van huis is. Als zaterdag geen ongi is, zou het toch goed moeten zijn.

maar helaas zijn we zover nog lang niet… :slight_smile: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: maar…

Klinkt goed hoor CN, hopelijk blijft je ongi weg :smiley: :pray:

Tierrr, hoe gaat het met jou nu ? En Marcella, al tekenen van een naderende ongi ? :slight_smile:

@Selena wrote:

Tierrr, hoe gaat het met jou nu ?

Wat lief dat je aan me denkt! :-*

Ik lees en leef hier wel trouw mee, maar ben op het moment zó zwanger dat ik niet altijd fut heb om te posten. Enorm moe en met vlagen ook enorm misselijk… het niet kunnen eten is helaas weer begonnen…

Hou trouwens over het algemeen wel alles binnen hoor, maar het meeste eten staat me zó tegen… bah! :roll: Maarja, het hoort erbij he? Als er straks maar een gezond mini-mensje uit me mag komen, is het het allemaal waard!

Hoe gaat ie met jou? Al aan het toeleven naar het bezoekje bij de gyn?

CN, spannend hoor… je hebt geen idee wanneer je ei was?

Vervelend van die misselijkheid, maar ook wel een positief puntje om je zo zwanger te voelen. Neem wellicht toch iets van onzekerheid weg ? :hug:

Ik ben inderdaad behoorlijk aan het toeleven naar de afspraak met de gyn. Liever morgen dan volgende week nog. :wink: Heb ook weer continue last van opgeblazen buik en ongi pijn (mijn hele cyclus door) en mijn temp schiet alle kanten op behalve de goede… :think:

Hey allemaal,

Hier gaat het nog goed. Heb alleen last van grote borsten en zere tepels. Vorige 2 maanden had ik hier geen last van en daarvoor 2 keer wel dus weet niet zo heel goed wat ik ervan moet denken.

Morgen moet ik officieel ongi worden en denk dat ik dus over 5 dagen ga testen want dan heb ik ook de 4 dagen van vorige maand erbij en Alex is dan ook weer thuis. Nu ga ik maar niet testen bang voor een teleurstelling dus dat doen we niet meer.

Liefs

Tierrr, lastig dat je je niet lekker voelt, maar idd, dan bestaat er geen twijfel over of je zwanger bent of niet! :wink: Nog een paar maandjes! :stuck_out_tongue:

Selena, Nog een weekje… Even volhouden :s

Marcella, en? Hoe lijkt het bij je?

Hier dag 38, vorige cyclus de dag dat ik ongesteld wordt.

Heb wel steeds wat een opgeblazen gevoel, we wachten af…