Joepie!!! Jane van Harte Gefeliciteeeeeeeeeerd met je zwangerschap.
Wat heerlijk voor je meis, kan me ook wel een beetje voorstellen dat je wat angstig bent. Niet doen hoor van deze zwangerschap ook gewoon lekker gaan genieten.
:-*
He wolkje, hoe is het met jou? :-
En jane, wilde nog even zeggen dat het niet te vroeg is om morgen vk te bellen. Gewoon doen en als je behoefte hebt aan extra begeleiding van haar moet je het haar ook gewoon aangeven. Ze komt vaker met dit soort situaties in aanraking en zal het vast begrijpen als je dat wil. :-
Goeiemorgen allemaal,
We beginnen de dag maar meteen goed he…:
Jane,
:dance: :dance: :dance: Yeeeeeeeehaaaaaaa!!! :dance: :dance: :dance:
Wat goed, hé!! Hartstikke positieve test!!! Gefeliciteerd, meid!!!
Ga je het straks al aan je ouders vertellen?
En die vloer dat is gewoon zeil. Die heb je ook in grasprint, wolken, rozen en nog een paar nieuwe geloof ik. (water?) Was meteen verliefd toen ik het zag. Ik heb gisteren nog wat nieuwe elfjes neergezet en een paar houten paddestoeltjes. Die blijven natuurlijk niet onopgemerkt: “Die, die, die!!!” …Elke keer als ze ze ziet… Ik ben altijd bezig met nieuwe dingetjes op te hangen en te verplaatsen. Teveel om op de foto te zetten.
En ik zou het keiiiiiiileuk vinden om bij jullie te komen schilderen, maarrrrr…ik doe hier echt weken over. Niet aan 1 stuk natuurlijk, maar ik maak wat, bekijk het nog eens, ga weer verder, doe een tijdje niks, verzin er weer iets bij…Ik ben niet zo’n vlotte zullen we maar zeggen.
Femmie, die smiley met dat mutsje en die toeter…Whahahaha!!! Geweldig!!
Charissa, pretletter is bijna jarig he? Vier je het toevallig vandaag?
Wendy, las het net al bij iemand anders, maar ik ben ook benieuwd: hoe is het met Alyssa?
Bb, ik vergeet telkens te zeggen dat ik je vaak zulke leuke en mooie Vlaamse uitspraken vind hebben!!! Echt geweldig! Ik hou daar erg van, dialecten enzo. En Vlaams vind ik errrrg mooi. Hier in Brabant heb je natuurlijk ook al dorpjes die enigszins zo klinken en daarbij vergeleken klink ik zo saai met m’n westerse tongval…
Enne, we hadden het een tijdje terug even over de Wadden.Ik wilde elke keer reageren, kwam er niet van, dus alsnog…
:inlove: I love Vlieland!!! :inlove: Ik kan niet wachten om er weer eens heen te gaan, want dat is alweer veel te lang geleden! Nou speelt manlief deze zomer mee met de Horizontoer. Dat is een zeilboot die langs de eilanden vaart met muziek. Manlief is gevraagd om met zijn band mee te gaan. (Dit weekend is hij opnames voor een CD aan het maken in A’dam met die band.) En nu vroeg hij of ik ook meekwam. Ik vind het wel heel gaaf, maar zit eigenlijk liever met hem en popje in een tent op Vlie. Dilemma… :think: Het kost namelijk ook nogal wat en ik weet niet of ik dat wel wil uitgeven. Maar ik wil er zo graag weer eens naar toe!!! Ik snap jou ook helemaal hoor Angela!
Hoi Femmie en de rest van de Dames,
Hier alles prima hoor. Nog wel wat angstaanvallen in de namiddag en avond maar het zet gelukkig niet helemaal meer door. ( Ik denk door de medicijnen).
Vind het allemaal erg moeilijk. Ook het feit dat er mischien helemaal geen tweede kindje meer zou komen.
Ze willen me een half jaar tot een jaar aan de medicijnen laten, en voor dat weer uitgewerkt is ben ik al weer 30 of ouder. Pff weet niet of ik dan nog wel kindje wil. En natuurlijk de genetische kans speeld een rol.
Wil zo graag een beebie
Mijn vriend zegt ook maak je daar maar niet druk over, word eerst maar weer jezelf dan kijken we wel verder. Mag natuurlijk al lang blij zijn dat ik een lieve schat van een zoon heb.
Durf het de omgeving niet zo goed te vertellen dat ik medicijnen krijg, schaam me er wel een beetje voor. Een soort van gefaald gevoel krijg ik erbij. En er is natuurlijk een hoop negatieviteit over de medicijnen (hier in de omgeving iig).
Maar geniet juist wel van dat jullie voor een beebie gaan hoor, voel je er vooral niet schuldig om. Spring haast een gat in de lucht als ik zoiets gaafs hoor. Hoop dat het voor ieder snel wil lukken.
En hoe is het met jou Femmie?
Jane, super lekker dat de test positiever was en als je er zekerder van wordt, dan bestel je nog gewoon wat meer testen. :mrgreen:
Verder weinig nieuws, rustig hier hoor. Charissa, ik feliciteer je woensdag pas met je dreumes :mrgreen:
hihi mamalena, nu ik langer naar dat smilie kijk moet ik er ook erg om lachen :lol: Idioot ding whaha
Mamalena, wanneer ben je begonnen met die kamer? Ik wil ook zoiets maken. Tenminste gewoon een thema laat maar zeggen maar weet nog niet wat.
Jungle of onderwaterwereld, maar zoiets is ook erg gaaf. Was er nog niet opgekomen.
Heb jij aan 8 maanden wel voldoende gehad om het af te krijgen?
@Wolk-je wrote:
Hoi Femmie en de rest van de Dames,
Hier alles prima hoor. Nog wel wat angstaanvallen in de namiddag en avond maar het zet gelukkig niet helemaal meer door. ( Ik denk door de medicijnen).
Vind het allemaal erg moeilijk. Ook het feit dat er mischien helemaal geen tweede kindje meer zou komen.
Ze willen me een half jaar tot een jaar aan de medicijnen laten, en voor dat weer uitgewerkt is ben ik al weer 30 of ouder. Pff weet niet of ik dan nog wel kindje wil. En natuurlijk de genetische kans speeld een rol.
Wil zo graag een beebie
Mijn vriend zegt ook maak je daar maar niet druk over, word eerst maar weer jezelf dan kijken we wel verder. Mag natuurlijk al lang blij zijn dat ik een lieve schat van een zoon heb.
Durf het de omgeving niet zo goed te vertellen dat ik medicijnen krijg, schaam me er wel een beetje voor. Een soort van gefaald gevoel krijg ik erbij. En er is natuurlijk een hoop negatieviteit over de medicijnen (hier in de omgeving iig).
Maar geniet juist wel van dat jullie voor een beebie gaan hoor, voel je er vooral niet schuldig om. Spring haast een gat in de lucht als ik zoiets gaafs hoor. Hoop dat het voor ieder snel wil lukken.
En hoe is het met jou Femmie?
Wolkje :hug:
Dat je het je omgeving niet durft te vertellen is erg jammer. In zoverre het is jammer dat je weet dat je omgeving er zo tegenaan kijkt. Het is namelijk hartstikke goed dat je het probleem onderkent hebt en er wat mee doet!!! Daar kunnen veel mensen nog eens wat van leren. Mensen die er zo tegenaan kijken zouden eens bij zichzelf te raden moeten gaan.
Je hebt wel een lieve vriend hoor! Hij is heel begaan met jou en jou welzijn en wil voor jou het beste. Realiseer je maar dat het voor jou van belang is om er weer bovenop te komen en dat een kindje nu misschien ook niet in de meest ideale situatie het leven in zou stappen.
En dan ben je misschien straks wel 30, het klopt dat het genetisch dat allemaal wat minder aantrekkelijk wordt, maar de echte risico’s beginnen vanaf 34 en daarnaast zijn er echt mega veel vrouwen die pas rond hun 30e aan kinderen gaan denken ivm een eerdere carriere.
Dus meis, ik sluit me aan bij je vriend. Zorg eerst voor jezelf en de rest komt later wel weer. :hug: en :-*
@Wawa wrote:
Verder weinig nieuws, rustig hier hoor. Charissa, ik feliciteer je woensdag pas met je dreumes :mrgreen:
:think: ik zal maar eens een lijstje verjaardagen aan gaan leggen hier. Kan het zo niet meer onthouden :oops:
Lieve Wolkje,
Wat rot dat je je zo voelt! Ik heb erg met je te doen.
Ik snap dat je ik je gevoel niet kan ontkennen, maar leeftijd moet je nu nog niet laten meespelen hoor. Je bent nog geen 30! Ik was 34 toen de eerste kwam. En 36 (op z’n minst) als de tweede komt.
Ik snap wel dat je het moeilijk vindt om het je omgeving te vertellen. Het doet me wel denken aan mijn kraamtijd. Ik heb wat tranen gelaten zeg! Soms dacht ik echt dat het niet meer ophield! En toen ik eens goed na ging vragen, bleken veel meer vrouwen dit te hebben gehad! Ik was stomverbaasd! :o Wáárom had ik hier nooit iemand over gehoord?! Wáárom had ik het idee dat ik op een roze wolk hoorde te zweven?!..Omdat mensen elkaar dit niet zomaar vertellen. Je hebt toch een prachtig kindje? Er is toch niks mee aan de hand? Dan hoef je je ook niet verdrietig te voelen, want dat klopt niet met de werkelijkheid. Nou, mijn werkelijkheid was echt anders. Mama voelde zich knap rot en dat mocht iedereen weten. Ik vond het juist erg fijn dat men dat wist. Ik waarschuw aanstaande/verse moeders er ook voor. Niet om ze bang te maken, maar meer het gevoel te geven dat je je zo mág voelen en dat het niks raars is.
Misschien kun je het toch nog eens overwegen om het te vertellen. Geeft zoveel meer openheid. Ik denk dat dat al zo’n opluchting kan zijn.
Hier kun je in elk geval altijd terecht, maar dat weet je! :-*
Femmie, ik ben wel veel te laat met die kamer begonnen hoor. Er moest eerst geisoleerd worden en afgewerkt, voordat ik iets kon gaan doen. En ik heb de boom pas geschilderd toen ze al geboren was. En afgemaakt een dag voordat ze er ging slapen. :oops: Ik zei al: ik ben niet zo’n vlotte. Al met al heeft het hele tijd geduurd voordat 'ie af was. Zelfs nu zijn er nog dingen die ik al tijden geleden had willen doen, die ik nog steeds niet gedaan heb. (De gordijnen zijn eigenlijk nog niet helemaal klaar, bijv.)
Begin zodra je een idee hebt en weet hoe je dat wilt gaan doen. Mijn pech is alleen wel dat ik heel lang nodig heb om ideeen uit te werken. Manlief snapt daar ook niks van. “Mens begin toch gewoon!” Maar zo werkt het bij mij dus niet :snooty: .
@mamalena wrote:
Femmie, ik ben wel veel te laat met die kamer begonnen hoor. Er moest eerst geisoleerd worden en afgewerkt, voordat ik iets kon gaan doen. En ik heb de boom pas geschilderd toen ze al geboren was. En afgemaakt een dag voordat ze er ging slapen. :oops: Ik zei al: ik ben niet zo’n vlotte. Al met al heeft het hele tijd geduurd voordat 'ie af was. Zelfs nu zijn er nog dingen die ik al tijden geleden had willen doen, die ik nog steeds niet gedaan heb. (De gordijnen zijn eigenlijk nog niet helemaal klaar, bijv.)
Begin zodra je een idee hebt en weet hoe je dat wilt gaan doen. Mijn pech is alleen wel dat ik heel lang nodig heb om ideeen uit te werken. Manlief snapt daar ook niks van. “Mens begin toch gewoon!” Maar zo werkt het bij mij dus niet :snooty: .
Haha ja, wat ik al zeg, ik heb ideeen genoeg, maar weet nog niet welk van het idee het gaat worden en ik moet eerlijk zeggen:
Stel dat wij nu geen kindjes kunnen krijgen, dan zou er al een kamer klaar zijn. Dat is ook niet erg leuk natuurlijk.
Dat speelt wel mee in de gedachte er pas mee te beginnen als ik echt zwanger zou zijn.
Meiden,
Ik kreeg net telefoon dat oma is overleden.
Vanmorgen om 11:20 uur. Mijn schoonouders waren erbij (die zijn er dag in dag uit bij geweest).
:-* Angela
Angela, gecondoleerd. Wens manlief er sterkte mee. En een :kaars: voor oma. Fijn voor haar dat het zo snel is gegaan.
Angela, gecondoleerd
Veel sterkte voor jou en je man. :-*
Ohja, en wat ik ook al daaaagen vergeet te schrijven:
Jane, nog gefeliciteerd met het behalen van je diploma!!! Supergoed van je!!!
Zie je, langzamerhand werk ik alles bij. Ik kom er wel…
en een :kaars: voor oma
Zo jullie hebben weer lekker zitten kletsen :shock: :mrgreen:
Ik ga even alles bijlezen en het lijstje aanpassen, ik kom later terug.
:-*
Marije hoe gaat het nu met jou meissie?? Voel je je al iets beter? Sterkte in ieder geval :hug:
Mamalena belane van je ongi! :hug: Volgende maand goed je best doen hoor! :thumbup: Het is veel leuker iemand naar het onderste lijstje te verplaatsen dan steeds die nod-tjes aan te passen
Inderdaad, ik was het rood typen ook een beetje vergeten, laten we het er weer in brengen!
Angela wat fijn dat je man er nu ook helemaal voor gaat :dance: Als je het mij vraagt helpt dat echt wel mee bij de bevruchting :thumbup:
Is het er nog van gekomen om te klussen??
Charissa fijn dat je er ook weer even was. Hoe gaat het met jou? Nog een weekje tot je NOD… De :thumbup: :thumbup: draaien hier hoor!
Veel plezier vandaag met de verjaardag van Lois.
Tilly wat fijn dat het hcg verdwenen is! :dance: Dan kun je je ook niet meer vergissen zegmaar. Veel succes! :thumbup:
Wendy wat jammer van je ongi!! Ook jou wil ik graag op het onderste lijstje hebben… Geef je me je nieuwe NOD door?
Jane wat fijn dat je een duidelijke test had!! Maar ik blijf erbij…ook die eerste vage streep was een streep hoor Maar ik snap best dat je die bevestiging nodig hebt. Had ik zelfs ook al…
Veel plezier bij je ouders! En probeer lekker van het idee te genieten :hug:
Femmie, ik heb tot 11 uur gewerkt gisteravond. Mijn vriend was niet thuis (nachtdienst) en ik ben gelijk naar bed gegaan. Ik heb heerlijk geslapen tot 12 uur vandaag :dance:
Wolkje hoe gaat het met jou meid?
Femmie schreef:
ik zal maar eens een lijstje verjaardagen aan gaan leggen hier. Kan het zo niet meer onthouden
In dit geval ging het om de verjaardag van de kleine van Charissa. Vinden jullie het misschien leuk om in het lijstje een kolom met onze verjaardagen te maken??
Mamalena, ik heb het in het showforum ook al gezegd, maar het kwam hier dus wee rter sprake…ik vind het kamertje ook helemaal geweldig. Wij gaan dus waarschijnlijk 1 september verhuizen (koopappertement is zo goed als rond) en ik kan dus niet echt een babykamer gaan maken. Kan natuurlijk wel, mar dan zou het voor een paar weekjes zijn en moet ik in het nieuwe huis weer opnieuw beginnen… Dat vin dk wel heel erg jammer. Het is gewoon een gevoel… Dat je straks lekker in een kamertje bezig wilt zijn. Ik maak hier natuurlijk wel wat leuks, maar ga het niet heel uitgebreid doen…
Angela gecondoleerd :hug:
Sterkte voor jullie! :kaars:
BB en Poeh al even niet meer gezien, alles goed met jullie??
Ik heb trouwens een nieuw lijstje gemaakt…
Liefs, Patricia
Angela, gecondoleerd meid.
Patricia, leuk lijstje.
Van mij hoeft zo’n verjaardagslijstje eigenlijk niet. Tegen de tijd dat we bijna jarig zijn, plaatsen we gewoon een zinnetje in het onderschrift. :mrgreen:
@Wawa wrote:
Van mij hoeft zo’n verjaardagslijstje eigenlijk niet. Tegen de tijd dat we bijna jarig zijn, plaatsen we gewoon een zinnetje in het onderschrift. :mrgreen:
Goed idee! :thumbup: