Oktober 2006 stoppers **deel 9**

Hierbij weer een nieuw deeltje. Veel schrijfplezier en mogen er maar veel meiden zwanger raken!!

ikke ben ook hier!!! :dance:

Nou meiden, ik ben dus vanmorgen voor de eerste echo geweest , ik ben :inlove: :inlove:

Het ging allemaal heel snel, dat vind ik wel jammer. Maar we hebben ons beebje gezien en een mooi knipperlichtje, hij/zij doet het!! :mrgreen: :inlove:

Het is nu 2,5 cm, precies op schema. Mijn uitgerekende datum blijft dus gewoon 27 aug.

A.s. dinsdg moet ik bloed laten prikken en over 3 weken terug voor weer een nieuwe echo met nekplooimeting. Ik kan nu al niet meer wachten :smiley:

Toen we bij het ziekenhuis vandaan kwamen zijn we meteen ff de stad in gegaan, alvast wat leuke kleertjes gekocht. Alles groen, geel en wit, lekker neutraal. We hebben beide trouwens een sterk vermoeden dat het een meisje gaat worden.

Nou, ik ga nu even langs mijn ouders, dan kan ik daar de echo foto inscannen en aan jullie showen. Tot later!

Liefs, patries. :-*

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ik ben zo blij!!!

Yeah wat leuk ik ben heel benieuwd naar het plaatje. Wat een mooi moment voor jullie, Geniet ervan.

:-*

de kinderarts heeft net teruggebeld en er heeft iemand afgebeld vandaag. we kunnen er om 4u terecht.

mijn meissie heeft toch uitdrogingsverschijnselen :cry:

ik hoop dat ze niet moet worden opgenomen :cry:

heeft iemand hier ervaring mee?

Je BB wat erg joh. Ik wist het niet. Gelukkig kan je nu al terecht. Ik heb hier geen ervaring mee, maar volgens mij kan je met een infuus heel snel dat vochtpeil weer in orde brengen, maar of ze moet blijv :think:

Heel veel succes voor jullie.

liefs jane

He BB, heel veel succes vanmiddag. Ik snap dat het niet leuk zou zijn als ze moet blijven, maar als ze dat vinden is het toch beter voor haar toch? Wat jane zegt, met een infuusje kunnen ze een vochttekort snel aanvullen.

Wel heel fijn dat je zo snel terecht kan hoor! Heel veel succes! En laat even horen hoe het geweest is :hug:

Patricia,

Wat heerlijk dat het allemaal goed was. Leuk is dat he om zon “knipperlichtje” te zien, hihi. Ik ben heel benieuwd naar de echofoto.

Jane, ik hoop het zo erg voor je dat je gevoel het juist heeft! :pray:

Wanneer ga je testen, zaterdag of zondag? Ik zit zo in spanning voor je!

Ow ja patricia, ik zag net dat ik jou nog helemaal niet mijn nieuwe nod heb doorgegeven. Ik zal hem ff uitrekenen dan stuur ik hem je pb

Patricia, :dance: :dance: fijn he dat je nu je Beeb hebt gezien :smiley:

BB, gelukkig dat je nu bij de kinderarts terecht kan , ik hoop dat ze niet in het ziekenhuis hoeft te blijven.

Jane, ik ben voor jou aan het :pray: dat jou gevoel juist is, ik zou het zo leuk vinden als je weer zwanger bent :slight_smile:

Met de kittens gaat het trouwens goed :smiley:

Ik weet inmiddels weer waarom ik ooit aan de pil ben gegaan :mrgreen:

Het lijkt erop dat het nu weer zo is al voordat ik de pil slikte dus ik hoop dat vanaf nu ik ook weer een normale cyclus heb :pray:

he poeh,

Ik hoop het ook heel erg voor je. Er is niets zo vervelend dan een cyclus waar je niet van opaan kan (nou ja er zijn wel ergere dingen natuurlijk, maar dit is ook niet leuk)

Weet je wat? We gaan deze komende ronde samen voor een cyclus van 28 dagen en een beeb natuurlijk! :mrgreen:

Femmie, afgesproken :smiley:

Ik heb ook maar weer een banner aangemaakt en die op 33 dagen gezet al is dat een gokje.

Ik hoop het voor je dat het weer gewoon in volle gang is. Gek he dat het eerst goed loopt en je daarna ineens een lange cyclus hebt (of eentje mist?)?

Mijn banner is er ook een van op hoop van zegen :pray:

Ga je weer pendelen voor jezelf?

wat is het rustig hier :frowning:

heeyz mensen ik hoorde dat hier meer gereageerd word… ben officieeel een spetember stopper :mrgreen: (Heb toen mij spiraaltje laten verwijderen 04-09-2006) maar ik smokkel ff een maandje hoe is het op dit moment met iedereen…

bij mij is het nu afwachten… mijn cyclus was de laatste keer 30 dagen en als ik daar vanuit ga moet ik morgen ongi worden… bij 28 dagen dus gisteren… spannend…

ben nog niet zolang bezig maar het mag van mij nu wel… word gek van mezelf…overal is iedereen zwanger of zie je mensen met kinderen… erg frustrerend…

en ik had nog effe een vraag… iedereen heeft zo’n leuke banner waar haal ik die vandaan en hoe moet ik dat standaard toevoegen aan mijn berichten???

Patries, wat super dat alles goed was bij de vk! :inlove: :inlove:

Wawa, ben blij je weer te lezen :hug: :-*

• …waait weer weg…* Woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :mrgreen:

:-* :-* voor alle meiden :-* :-*

Charissa, leuk dat je weer even voorbij komt waaien :smiley:

Femmie, ik heb iemand anders gevraagt om voor mij te pendelen als zij er tijd voor heeft, ik denk dat dat beter zal werken.

Missygirl1983

Banners kan je vinden als je even op Tickers zoekt.

Verder wordt er hier idd veel gereageerd maar en ik bedoel dit niet verkeerd, of persoonlijk naar jou toe.

Wij hebben als Oktober stoppers met elkaar afgesproken dat wij onze groep houden zoals die nu is, wij hebben al veel met elkaar meegemaakt leuke en minder leuke dingen en wij zijn nu echt een hechte groep.

Als er steeds nieuwe mensen bij komen is het heel moeilijk om op iedereen te reageren en wij willen de groep ook graag heel hecht houden.

Ik hoop dat jij dit begrijpt.

meiden als ik nu wat verkeerd heb gezegt dan hoor ik het wel.

Hoi allemaal,

Ben zo weer weg, maar wil toch ff reageren.

Patricia: :inlove: :inlove: :inlove: Gaaf!!! Het lijkt me heel bijzonder om zoiets mee te maken.

Poeh: nee je hebt niets verkeerd gezegt, er is al een keer een uitzondering gemaakt (en daar ben ik iedereen nog altijd zeer dankbaar voor :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* ) en dat kan nu niet weer. Sorry Missy1983, niet om jou hoor, maar Poeh heeft wel gelijk.

BB: Ik hoop dat er niets ernstigs met de kleine meid is. Dit is ook niet fijn. Zou ze misschien aan het infuus moeten in het ziekenhuis? Ik hoop het niet :pray: :pray: :pray:

Joos: hoe is het met jouw ei??? die van mij wil niet komen :frowning: Ik verwacht hem maandag, dus heb mijn banner ook aangepast. Ik baal ervan, want ik wil aan de klus (hij heeft eindelijk indirect toegestemd!!! :dance: :dance: ) O ja, morgenavond weer een bepsessie??? Dan zit manlief weer voor Top Gear.

Misschien tot later! Moet nu echt gaan.

Veel liefs, Angela

AUW :cry: Ik heb weer zo’n ongi krampen :cry:

Ik snap er nu echt helemaal niets meer van, mijn ongi is net twee dagen over en nu dit weer. Hoe kan dat nu?

Doet zo’n pijn en ben helemaal duizelig in mijn hoofd, heb het bloedheet en barst van de dorst (heb vanmiddag tussen 2 en 5 een heel pak melk weggedronken :shock: ) Voel me echt helemaal niet goed.

Dus ik ga maar even in bed liggen denk ik maar. Sorry meiden, had graag met jullie gekletst, maar hoop dat ik me morgen weer wat beter voel. :zzz:

Bellenblaasje, hoe is het nu met Rayana? Hoe was het bij de KA?? Heb me speciaal op dit onderwerp geabboneerd ivm nieuws van jou :hug: :-*

Missygirl1983,

Ik heb eigenlijk geen recht van spreken meer omdat ik uit de groep hier ‘gestapt’ ben, en af en toe langswaai, maar dat is dus omdat er maanden ná oktober nog zoveel stoppers bij zijn gekomen.

Ik begrijp Poeh, maar ik begrijp jouw ook dat je hier wilt kletsen omdat jouw topic van stoppers zo goed als stil staat en je met niemand je gevoel kan delen m.b.t. stoppen met de pil en het naar de NOD dag toeleven etc…

hmmmm aan mijn uitleg heb je niet veel, maar hoop wel dat je snel zwanger bent :thumbup:

Femmie, lieverd rustig aan meid! Lekker je bedje in duiken en laat je maar even verwennen :hug: Beterschap :hug: :hug: