Femmie, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Femmie, :hug: ik hoop dat jij je snel weer beter voelt :hug:
Hoi meiden,
Deel 9 alweer!!! :dance:
Patricia, gefeliciteerd met deze geweldige dag waarop jullie de kleine beeb hebben mogen zien!! Wat is dat bijzonder hè?!!
Leuk dat jullie ook wat moois hebben gekocht. Zo kun je het dan toch een beetje vieren :mrgreen:
En, voel jij je nu ook een beetje rustiger? Heb je er weer een beetje vertrouwen in gekregen?! Het mag nu toch echt hoor meid. Geniet ervan!!
BB, wat ontzettend sneu voor jou kleine meid. Weet je inmiddels al meer? Enig idee wat ze gaan doen?
Femmie, goed dat je op bed bent gegaan meid. Wat ontzettend vervelend voor je zeg. :hug: Hou je het een beetje in de gaten en trek je aan de bel wanneer je het niet vertrouwd?
Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat deze ongi zo lang op zich heeft laten wachten? Heb je al wel wat ingenomen tegen de pijn en iets warms tegen je buik of rug gelegd? Dat zal namelijk allemaal een klein beetje kunnen helpen.
Charissa, wat ontzettend leuk toch dat jij hier even aan bent komen waaien. Ik hoop dat de wind voor het eerst nog niet gaat liggen, want dan zien we jou hier nog regelmatig :mrgreen:
Pino, wat jammer van je negatieve test. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Ondertussen blijf ik voor je duimen :thumbup: want zolang er geen ongi is blijft alles mogelijk :-
Poeh, vandaag heb ik pillen gehaald die een ‘normale en regelmatige menstruatie bevorderen’. Misschien is dat eventueel voor jou ook een optie mocht het onregelmatig blijven.
Heb trouwens geen idee of het werkt, maar ik heb ze gekocht om toch het idee te hebben dat ik een beetje inlvoed kan hebben op het verschijnen van mijn eerste menstruatie. Ik ben namelijk heel bang dat die maanden op zich laat wachten. Slaat nergens op, maar soms kun je jezelf zo bang maken :wall: :mrgreen: Vandaar dat ik die pilletjes heb gehaald. Ze zijn gemaakt op natuurlijke basis, dus…kan vast geen kwaad.
Voor alle andere meiden, misschien tot straks en anders een hele dikke :-
Tilly, wat voor pillen zijn dat?
Ik las laatst iets over teunisbloem olie is dat het?
Poeh ik heb het bij de Tuinen gekocht en ze heten: AGNUS CASTUS.
Maar, wat jij noemt komt me ook inderdaad wel bekend voor.
Er zijn inderdaad wel meer middeltjes en pilletjes voor te krijgen, maar deze sprak mij het meest aan.
Je kunt eventueel Patricia ook vragen wat zij heeft gebruikt. Ook zij heeft namelijk iets geslikt voor een ‘normale’ menstrustie.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
:-*
Patricia, oh wat fijn joh dat je zo verliefd ben op je knipperlichtje hehe. Leuk he shoppen voor de baby :inlove:
Charissa, hey lieffie :-
BB, de kleine van mijn zus was toen hij zo’n 2 was ook opgenomen en moest een paar daagjes blijven met het infuus. Het viel achteraf wel mee. mijn zus of zwager waren constant in het ziekenhuis. Hopelijk hoeft jou kleine meid niet naar het zkh en komt ze er snel bovenop. :hug:
voor de rest lees ik straks ff bij. Ik moet dalijk met Devin naar peuterles.
:-
Patricia, heerlijk dat je beeb hebt gezien.
Kyr@, succes op peuterles.
Bellenblaasje, hoe is het nu? Vraag me af of je nog in het ziekenhuis bent.
Poeh, je hebt het goed verwoord, maar het is idd niets persoonlijk.
Ik ga nu CSI kijken. Luieren dus :mrgreen:
Tadaaaa deel 9 al weer! Ik ben benieuwd hoeveel zwangeren dit deel op gaat leveren.
Als eerste kan Jane testen toch? En dan Weny en M’lena. Vergeet ik iemand :oops:
Ik duim voor alle klussers onder ons, en natuurlijk ook voor een voorspoedige zwangerschap voor de zwangere dames! :thumbup:
Patricia ooh meid wat moet dat speciaal geweest zijn om het hartje te zien kloppen! Je loopt vast de hele dag op een roze wolk. Ik ben zeer benieuwd naar de foto van jullie kleintje!
BB, ik hoop dat het goed gaat met je kleine meid. Uitdrogingsverschijnselen moet je niet onderschatten. Dat weet ik helaas uit ervaring. Sterkte!
Poeh, is het zo erg meid :hug: Tja, ’t Is voor een goed doel moet je maar denken. Ik hoop dat je cyclus inderdaad op orde is nu.
Femmie Heb jij misschien een buikgriepje? Het heerst behoorlijk. :hug:
Ik dacht al wat tocht het hier, maar Charissa waaide ff langs
Angela, ik denk dat mijn ei gisteren is geweest, maar ik durf er geen geld op te zetten. Normaal gesproken voel ik mij ei wel, maar nu twijfel ik. We hebben wel ons best gedaan. Waarom denk je dat jouw ei pas maandag komt?
Morgenavond weet ik niet zeker of ik thuis ben, maar als ik er ben, dan ben ik helemaal voor een bepsessie! :dance:
Tilly/poeh, over die cyclus timulerende middelen had een vriendin van mij het ook. Ze had het over theunisbloemolie, monnikspeper en tarwekiemolie. Eén van die middeltjes heeft zij gebruikt omdat ze een erg lange cyclus had en ze had ook veel menstruatiepijn. Inmiddels is het resultaat 2 maanden oud.
Wendy, veel plezier op peuterles!
Wawa, veel plezier met csi!
Zo, jullie hebben weer lekker bijgekletst
Jane, ik vind het zo spannend!! Ik gun het je meid! en ik heb er ook een goed gevoel over…
Femmie en Angela, ik zal zo jullie nieuwe NOD op het lijstje zetten…
BB hoe is het met Rayana? Is ze thuis??
Poeh, volgende ronde is het bij jou ook raak!! :thumbup:
Charisaa en Joos, goed gebruik gemaakt van jullie eitjes?? :mrgreen:
Pino, de :thumbup: :thumbup: draaien hier nog voor jou hoor!!
Tily en Poeh, ik heb Monnikspeper geslikt. Volgens mij is dat hetzelde als wat jij gehaald hebt Tilly. En zie het resultaat
Wawa, fijn dat ik jou ook weer even zie. Hoe gaat het met je??
Jane, Joyce, Chrisje en alle anderen een dikke :-*
Hierbij dan eindelijk mijn foto :inlove: Ik hoop dat ie duidelijk is…
Jaaaa die is wel duidelijk hoor!!
Ooh wat schattig zeg! Je zal wel super trots zijn!
Zien jullie dat handje in het midden omhoog steken? :inlove: :inlove: Ik ben inderdaad apetrots. Nu durf ik eindelijk te gaan genieten…
Ik gun het jullie allemaal zo!!
Patricia, wat GAAF!!! Oh, wat een mooie echo meid! Wat een heerlijk gevoel of niet?!
Zo’n echo wil ik ook Hoop dat ik geen half jaar meer hoef te wachten en het ook bij ons weer snel raak mag zijn. Ik wil ook een knipperlichtje :inlove:
Het is inderdaad Monnikspeper, die pillen die ik heb gehaald. Ik lees net op de achterkant dat het tussen haakjes achter die ingewikkelde naam van net staat. :oops: En ik dacht nog wel dat ik het goed gelezen had :think: :oops:
Zo is het misschien iets duidelijker voor je Poeh.
Nu maar hopen dat het bij ons net zo goed helpt als bij Patricia en de vriendin van Joos :dance: :mrgreen:
:-*
hahaa ja, dat handje!
Hoi papa en mama! Alles is goed met mij! :thumbup:
Geniet ervan meis!
Wow Patries, super :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove:
Bedankt voor al jullie lieve reacties! Op dit moment kan ik echt de hele wereld aan! :mrgreen:
gefeliciteerd patricia!! heel leuk die echo!!
@Tilly wrote:
Patricia, wat GAAF!!! Oh, wat een mooie echo meid! Wat een heerlijk gevoel of niet?!
Zo’n echo wil ik ookHoop dat ik geen half jaar meer hoef te wachten en het ook bij ons weer snel raak mag zijn. Ik wil ook een knipperlichtje :inlove:
Sluit ik me helemaal bij aan. Ik duik trouwens mijn bedje in,
waauw zeg patricia wat een supergeweldig mooie echo!!!
mijn meissie is thuis, ze heeft het rotavirus. ze is op dit moment nog niet gedeshydrateerd, maar we moeten haar echt nauwlettend in de gaten houden. ik moest ook met de zakjes voor de diarree stoppen, die heeft ze al lang genoeg gehad. het moet vanzelf overgaan. wanneer ze niet meer drinkt moet ze naar het zh, maar ik hoop dat het niet zover komt. het is wel heel besmettelijk naar het schijnt. ze krijgt wel nog de zakjes zoutoplossing (ivm droog aanvoelende huid en stinkende plasluiers).
ik ben blij (dat ze niet is uitgedroogd) en niet blij (rotavirus is niet niks denk ik dan) tegelijk. ik hoop dat het zijn piek heeft gehad en dat het snel uit mijn droppie haar lijfje verdwijnt!!!
tot later!!!
en charissa wat lief van je!
en van de rest ook natuurlijk, dat jullie zo bezorgd zijn, jullie zijn schatten!
:-* :-* :-*
Slaap lekker Wawa :-*
Geef Rayana een dikke :hug: BB!!
Patricia, wat mooi om jullie kleine te zien :inlove:
pff bij het zien van de echo begonnen mijn eierstokken nog eens even harder te klapperen :mrgreen:
BB, gelukkig was jou meisje niet uitgedroogt maar hou haar idd maar goed in de gaten… ik vind het altijd zo sneu als die kleine hummeltjes ziek zijn…
Tilly, bedankt voor de tip ik ga er achteraan
Wawa, heerlijk he om af en toe op de bank te hangen
Joos, nu wordt het voor jou weer een spannende periode ga alvast weer
Marije, hoe is het nu met jou meis?