Oktober 2006 stoppers **deel 9**

Bellenblaasje, wat fijn dat Rayana gewoon lekker thuis is! Hopelijk is het virus snel uit haar lichaam! :pray: :hug: :hug: :-*

:wall: :wall: :wall: :wall:

Ik vind het wel jammer dat Joyce nooit meer schrijft. Ben zo benieuwd hoe alles bij haar verloopt.

Deze echo was trouwens gewoon uitwendig. Ik had me weer druk gemaakt om niks

Oh meiden ik hoop zo dat jullie straks allemaal zo’n foto in handen hebben!!!

Ik mag 15 feb weer en kan nu al niet meer wachten… En dan met 16 weken…en 20… Ik word verwend

Dit bericht had ik per ongeluk bij de foto topic geschreven, maar hij was voor hier bedoeld… :wall:

Moet nu toch écht even reageren:

Bb, veel sterkte met je kleine meid. Wel goed om te weten wat ze heeft en wat je kunt/moet doen. Beterschap voor haar!

Patricia, ik had al geschreven bij het showforum, maar nu nog een keer: Wat leuk!! Zag je ook beweging? Ik weet dat we bij onze spruit er echt achteraan moesten, want die was zó aan het sporten, dat ze de hele tijd uit het beeld verdween! :lol: Zo gaaf om te zien…IK WIL OOK!!!

Charissa, gezellig om je hier langs te zien komen waaien.

Joos, ik test niet deze maand hoor! No klus, no beeb. Februari, dan gaan we er weer voor.

En ik wilde je nog iets zeggen, maar ik weet het niet meer… :think:

Weet je, ik ga eens even een lijstje maken, ben een beetje de kluts kwijt.

BB wat fijn dat rayana thuis is. Ik hoop dat het virus snel uit haar lijfje is. Sterkte en slaap lekker! :hug:

Poeh, heee de klapperende eierstokken, die hebben we een tijd niet gezien! :stuck_out_tongue: Ik heb er ook behoorlijk last van! Soms denk ik dat de buren ze moeten kunnen horen!

Bedankt voor het duimen! :thumbup:

Ja patricia, hoe zou het met Joyce zijn?

Schrijf jij trouwens ook met de augustus mama’s mee?

Heerlijk vooruitzicht al die echo’s!

Ik lees en schrijf af en toe wel bij de aug mama’s, maar niet zo actief als hier. Ik weet niet, maar ik heb daar niet zoveel binding met die meiden. De groep is ook erg groot… En hier hebben we met zijn allen al zo veel meegemaakt, veel leuker! En jullie zijn lieeeeeeeeeeeeeeef :mrgreen: :inlove:

Misschien als ik wat verder ben en er zijn er daar een aantal afgevallen g aik daar ook wat actiever zijn.

Jij bent ook lief!!

Ik vind het erg leuk dat je blijft. Het is leuk om te lezen hoe je zwangerschap zich ontwikkeld.

Patricia: wat ontzettend mooi!!!

BB: fijn dat ze weer thuis is. Hopelijk knapt ze nu op.

Voor de rest :hug: moet werken en ik heb me al verslapen (ben een uur te laat)

Liefs Angela

blèh vandaag werken, en morgen ook, morgen hebben we inventaris op het werk, dus moeten we tot 20u werken, en zondag ook van 8 tot 2 en maandag ook om 8u beginnen, tot 6u

ik baal er zo van, net nu mijn meisje ziek is moet ik zoveel uren werken. dan ga ik me toch afvragen waarom ik er nu ook weer voor gekozen had om te gaan werken :think: ik zou zoveel liever thuis zijn en bij haar blijven en haar de hele dag knuffelen. nu moet ik de halve familie afbellen op zoek naar iemand waar ze naartoe kan. gelukkig “willen” ze haar met haar diarree. ze is nu naar de oma. die oma’s toch he, die malen er echt niet om of ze nu diarree hebben of dat ze gevaarlijke bacterien hebben enzo. is wel leuk.

maar ik zou er liever zelf bij zijn!!!

vanmiddag als ik dan telefoneer, dan gaat ze weer zeggen “mama thuis???” dan smelt ik gewoon ik wil helemaal niet gaan werken

sorry hoor, heb er even genoeg van :cry:

doeiiiiiiiiiiiiii

weet iemand of ik nu eigenlijk ook “besmettelijk” ben??? :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:

Bellenblaasje, altijd balen als je moet werken als je kindje ziek is.

BB, het lijkt mij ook verschrikkelijk te moeten werken als je kindje ziek is… :hug: Maar soms kan het niet anders… :think:

Wawa hoe is het met jou?

Iedereen een goede nachrust gehad?

Ik hoef pas om 12 uur naar werk, dus nu ff lekker tijd om te KoKken en het lijstje aan te passen.

Liefs, Patricia

@patricia26 wrote:

Wawa hoe is het met jou?

Qua drukte van het werk gaat het nu veel beter. Alleen komt nu de onrust opzetten van wat ik een aantal meiden heb ge-PB-t.
Lief, dat je er naar vraagt.

Natuurlijk vraag ik ernaar!! Jij betn altijd zo begaan met iedereen, maar je moet ook op jezelf letten he :wink: :hug:

Jane, vandaag is jouw NOD. Weet je al iets?? Ik :thumbup: hier voor je hoor!

@patricia26 wrote:

Jane, vandaag is jouw NOD. Weet je al iets?? Ik :thumbup: hier voor je hoor!

Ik zit al steeds op PB te wachten! :mrgreen:

Hoi meiden,

Ook ik wacht op bericht van Jane, ben zo nieuwsgierig!!

Bb, jammer dat je juist nu moet werken. Zul je altijd zien hè! Wil je graag thuis zijn bij je kleine meid, kan het niet :wall: Fijn dat ze nu bij oma terecht kan. Oma’s zorgen vaak wel heel goed voor de kleinkinderen. Tenminste dat is mijn ervaring. Ik hoop dat jou kleine meid snel opknapt, dan wordt het misschien ook minder moeilijk voor jou om naar het werk te gaan.

Wawa, fijn jou hier nu weer regelmatig te zien. Eindelijk een klein beetje rust?! Wel jammer dat je nu inderdaad iets anders in het vooruitzicht hebt waar je toch ook een beetje de zenuwen van krijgt. Doe rustig aan meid!! Het komt vast allemaal wel goed!! :-

Angela, heb je wel lekker geslapen? Als je je dan verslaapt, moet je toch iig lekker hebben geslapen vind ik dan altijd. Gelukkig overkomt het mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zelden en ik kan dan ook nog altijd op tijd komen :wall: Daarom denk ik altijd, als je je verslaapt kun je het maar beter goed doen :mrgreen: Is niet helemaal waar natuurlijk, maar dat gehaast om alsnog op tijd te komen is ook niet leuk :wall:

Werkse vandaag.

Patricia, jij bent inmiddels al weer aan het werk. Veel succes maar weer en tot gauw.

Voora alle andere meiden een hele dikke :-

@Poeh wrote:

Charissa, leuk dat je weer even voorbij komt waaien :smiley:

Femmie, ik heb iemand anders gevraagt om voor mij te pendelen als zij er tijd voor heeft, ik denk dat dat beter zal werken.

Missygirl1983

Banners kan je vinden als je even op Tickers zoekt.

Verder wordt er hier idd veel gereageerd maar en ik bedoel dit niet verkeerd, of persoonlijk naar jou toe.

Wij hebben als Oktober stoppers met elkaar afgesproken dat wij onze groep houden zoals die nu is, wij hebben al veel met elkaar meegemaakt leuke en minder leuke dingen en wij zijn nu echt een hechte groep.

Als er steeds nieuwe mensen bij komen is het heel moeilijk om op iedereen te reageren en wij willen de groep ook graag heel hecht houden.

Ik hoop dat jij dit begrijpt.

meiden als ik nu wat verkeerd heb gezegt dan hoor ik het wel.

Misschien wel slim dat iedereen dat weet want kreeg een uitnodiging namelijk van iemand om hier mee te komen praten… maar snap het wel!!! iedereen succes hier hoop dat alles goed gaat met jullie toekomst plannen…

@Charissa wrote:

Bellenblaasje, hoe is het nu met Rayana? Hoe was het bij de KA?? Heb me speciaal op dit onderwerp geabboneerd ivm nieuws van jou :hug: :-*

Missygirl1983,

Ik heb eigenlijk geen recht van spreken meer omdat ik uit de groep hier ‘gestapt’ ben, en af en toe langswaai, maar dat is dus omdat er maanden ná oktober nog zoveel stoppers bij zijn gekomen.

Ik begrijp Poeh, maar ik begrijp jouw ook dat je hier wilt kletsen omdat jouw topic van stoppers zo goed als stil staat en je met niemand je gevoel kan delen m.b.t. stoppen met de pil en het naar de NOD dag toeleven etc…

hmmmm aan mijn uitleg heb je niet veel, maar hoop wel dat je snel zwanger bent :thumbup:

dank je idd… tis toch fijn als je met iemand kan praten die het zelfde voelt…

@Missygirl1983 wrote:

voor ik een heel verhaal ga afsteken… ben offi een september stopper maar daar reageert niemand nou kreeg ik een uitnodiging om of bij de oktober of augustus stoppers te komen mee praten maar bij de oktobers benik niet welkom vanwege hun hechte clubbie… hoe staan jullie tegen over nieuwe mensen???

Ik zag je berichtje bij de augustusmama’s staan. Ik voel me er heel rot onder, maar is het niet een idee voor jou om bij de januaristoppers te beginnen. Zij starten net een nieuwe club?

Ik kom stiekum ff kijken…maar nog geen niews van Jane helaas :mrgreen:

Wendy, jij hebt mrgen je NOD, wat denk jij ervan??

Oh meiden ik wil zo graag dat jullie allemaal zwanger zijn! :mrgreen: :inlove:

@Missygirl1983 wrote:

@Poeh wrote:
Charissa, leuk dat je weer even voorbij komt waaien :smiley:

Femmie, ik heb iemand anders gevraagt om voor mij te pendelen als zij er tijd voor heeft, ik denk dat dat beter zal werken.

Missygirl1983

Banners kan je vinden als je even op Tickers zoekt.

Verder wordt er hier idd veel gereageerd maar en ik bedoel dit niet verkeerd, of persoonlijk naar jou toe.

Wij hebben als Oktober stoppers met elkaar afgesproken dat wij onze groep houden zoals die nu is, wij hebben al veel met elkaar meegemaakt leuke en minder leuke dingen en wij zijn nu echt een hechte groep.

Als er steeds nieuwe mensen bij komen is het heel moeilijk om op iedereen te reageren en wij willen de groep ook graag heel hecht houden.

Ik hoop dat jij dit begrijpt.

meiden als ik nu wat verkeerd heb gezegt dan hoor ik het wel.

Misschien wel slim dat iedereen dat weet want kreeg een uitnodiging namelijk van iemand om hier mee te komen praten… maar snap het wel!!! iedereen succes hier hoop dat alles goed gaat met jullie toekomst plannen…

Ik heb bij de september mama’s ene berichtje geplaatst voor Océan. Zij schrijft hier verder niet,