Oktober 2006 stoppers **deel 9**

Femmie, je vroeg mij hoe ik wist hoe mijn eisprong er aan kwam, 3 dingen:

1. ik voel dat mijn bm mond hoger komt te liggen dan normaal en dat mijn bm slijm dikker, slijmeriger (net rauw eiwit) en helderder wordt.
  2. ik doe voor de zekerheid nog ovu testen
  3. het is net of je ongesteld moet worden, ik omschrijf het meestal als een geklutst ei gevoel. Ik heb een zeurderig gevoel in mijn bm.

O ja, ik heb het er voor de zoveelste keer nog eens met manlief over gehad en hij gaat akkoord!!! Hij geeft zijn volledige donatie (daar waar het hoort en niet als de vorige keer op het moment suprème terugtrekken). Mijn dag kan niet meer stuk!!! :dance: :dance: :dance:

Jane, ik begrijp je angsten. Maar je moet je op je lichaam concentreren. Zolang het voor jezelf goed voelt en je hebt er een goed gevoel bij. Neem rust en wees voorzichtig. Maar je moet niet teveel naar je omgeving kijken. Jij bent jij en niet iemand anders. Jouw situatie is anders dan dat van een ander. Dat wil niet zeggen dat er geen overeenkomsten kunnen zijn, maar jouw lichaam is anders dat van een ander. Maar ik begrijp je angst. Na het lezen van jullie verhalen over jullie mk’s is de schrik er bij mij ook in gaan zitten. Ik hou er ook rekening mee dat het, mocht het deze maand raak zijn, ook mis kan gaan. Meid ik ben zo blij voor je dat je nu weer zwanger bent, en ik hou mijn vingers gekruist en ik :pray: dat het deze keer goed mag gaan. Maar ik begrijp je voorzichtigheid. Hou moed en probeer positief te genieten van je zwangerschap.

Voor alle klussers (en dat zijn er nogal eens een paar), geniet ervan. :lol:

Wij zijn vanmiddag even naar de Kwantum en Leenbakker geweest om wat kleine dingetjes te kopen voor in huis. Ik moest een nieuw douchegordijn hebben, die vorige was a. te lang en b. het weer zat erin. Ook heb ik een nieuw tafellaken gekocht, 2 nieuwe dressboys en een nieuwe badmat. Verder zijn we nog even bij Brugman keukens geweest om ons te oriënteren op een nieuwe keuken en badkamer. Nog niet geklust dus. Hopelijk vanavond nog.

Misschien tot later enne ik vind jullie allemaal kanjers! :-*

Dankjewel Femie. Kan het wel gebruiken want m’n buik zeurt…Auw. Maar des te sneller weer een e.s. (Ik vind het maar een rotwoord om te typen eisprong dus ik maak er bij deze e.s. van. Gemak dient de mens, nietwaar?

We doen eigenlijk niet meer aan het in het rood typen, wanneer iets belangrijk is. Weet iedereen het nog? Is makkelijker. Zo valt je boodschap meer op.

Jane, ik ga je toch ook voorzichtig feliciteren! Als je over een paar dagen nogmaals een test hebt gedaan doe ik het uitbundiger :wink:

GEFELICITEERD LIEVE JANE! Oh ik gun het je zo…ben helemaal happy de peppie :dance: :dance: :dance: :dance:

@Angela79 wrote:

Femmie, je vroeg mij hoe ik wist hoe mijn eisprong er aan kwam, 3 dingen:

1. ik voel dat mijn bm mond hoger komt te liggen dan normaal en dat mijn bm slijm dikker, slijmeriger (net rauw eiwit) en helderder wordt.
  2. ik doe voor de zekerheid nog ovu testen
  3. het is net of je ongesteld moet worden, ik omschrijf het meestal als een geklutst ei gevoel. Ik heb een zeurderig gevoel in mijn bm.

1 ik heb nog geen regelmaat kunnen ondekken in mijn ongi’s en ook nog niet in mijn sluimproductie. Mijn bm mond is alleen maar knoeperhard en treedt ook geen verandering in op :wall:
  • ik mag van mijn vriend pas ovutesten gaan doen als ik over een jaar nog niet zwanger ben
  • ik voel me nooit geklutst :lol: nee echt geen idee waar je het over hebt. Ik had in een ander topic wel aangegeven dat ik me afvraag of mijn oud bruin bloedverlies ermee te maken heeft, maar ik heb nog te weinig cycli gehad om daar iets mee te kunnen.

Leuk dat je zo goed geslaagt bent vandaag. Nu vanavond nog :dance:

Ben blij voor je dat jij wel houvast hebt wat dat betreft. Ik hoop dat dat voor mij ook snel gaat komen.

Mamalena, graag gedaan hoor. Ongi zijn is niet leuk, maar ja wel noodzakelijk voor het doel wat we met z’n allen willen bereiken.

Charissa, alles goed met jou meis? Jij gaat ook alweer richting je nod :dance:
  • Met mij alles goed hoor Femmie, ben druk met voorbereiden verjaardag van pretletter (vieren het morgen)

Tja NOD komt eraan…Theo kwam thuis aan begin van de klusperiode :thumbup: maar hebben daarna eigenlijk nog niet geklust :oops: Dan is hij druk en laat thuis en dan ik, dus weg vruchtbare periode!..Maar de volgende ronde gaan we klussen in de vruchtbare periode, ipv naast de periode :mrgreen: :mrgreen:

Hoi meiden,

Even een snelle reactie later misschien nog meer, maar moet straks ook weg dus weet niet zeker :think:

JANE, GEFELICITEERD!!!

Wat ontzettend gaaf meid!! Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij voor je. Ben gewoon op een goede manier jaloers hoor, geen vervelende gevoelens. Wil net als alle andere meiden hier gewoon ook graag :mrgreen:

Dan nu een heel gek bericht van mij waar ik wel heel blij mee ben. Vandaag getest en negatied :dance: Dat betekent dat het hcg hormoon uit mijn lichaam is! Goed hè?!! Nu maar hopen dat mijn cyclus snel op gang is. :mrgreen:

:-*

He jammer charissa dat jullie om jullie ei heen geklust hebben. Maar goed, volgende ronde weer nieuwe kansen. Deze ronde was om de eitjes gewoon wat op te warmen :smiley:

Wat ga je allemaal voor leuke dingen doen morgen? Alvast hele fijne en gezellige dag toegewenst. :dance:

tilly, wat een goed nieuws!!!

Ik :pray: heel hard voor je cyclus.

en wat mamalena als zei, zoiets mag best in het rood hoor tilly!!! :-*

Femmie, ik heb er niet aan gedacht het in het rood te typen. Zo belangrijk is het nu ook weer niet voor iedereen, maar wel voor mij!!! :mrgreen: :dance:

Charissa, wel goed je best doen hoor de volgende ronde :naughty: niet om je eitje heen klussen :naughty: Gekheid meis. Hoop dat je volgende ronde meer kans maakt en jij aan komt waaien met heeeeeeeeeeel goed nieuws :mrgreen: :-

Marije, dus nog niet ongi meid? Wat een onzekerheid zeg. Kan me goed indenken dat je het allemaal niet meer zo goed weet.

Sterkte meid :hug: :-

Angela, succes met klussen!! Goed je best doen hoor :dance: :mrgreen: Misschien ben jij dan wel de volgende.

Wendy, jou heb ik een poos niet gezien. Alles goed? Jij zit toch ook in spanning?!! Ben heel benieuwd en ga voor je :thumbup:

Mamalena, jou cyclus is dus korter geworden. Dan heb je per maand inderdaad meer kan, dat is wel handig. Nu moet je wel de volgende ronde goed benutten hè!!! :wink:

Wawa, welk tijdschrift vind jij leuker: ouders van nu of de kinderen?

Ik wilde me namelijk op de ouders van nu abboneren, maar als je me over kunt halen doe ik de kinderen. Wel met goede argumenten komen hè!!

Joos, hoop dat je het heel gezellig krijgt met Mirretje. En, goed klussen meid!! Doe je de groetjes aan Mirretje? :-

Patricia, leuke reacties op je werk. Fijn dat ze het nu weten he?

Ga weer even achter de tv.

:-

Lieve Jane, ik feliciteer je ook alvast voorzichtig …

hey lieverds, ik zit nog bij mijn schoonouders dus heb niet veel tijd.

Ben al niet meer thuis geweest sinds donderdag … hmmm

verder gister al ongie geworden… ben nooit een dag eerder :think: maar het is zo erg dat heb ik nog nooit gehad dat het er echt zo uitloopt…(sorry smerig)

verder hier nogal wat troubles mbt alissa.

schrijf morgen of straks wel uitgebreider als ik thuis ben.

:-* en allemaal een fijne zondag.

Jane, ik heb gezonde jaloersie hoor. Ik ben hartstikke blij voor je meid. Het geeft mij ook wel weer hoop, dat je na een MK dus weer snel zwanger kan raken.

Het artikel ging over twee zussen die zwanger waren. Eentje 24 weken en eentje 32 weken. Het kindje van de ene werd met 24 weken dood geboren. Snik.

Tilly, ik vind kinderen eigenlijk leuker. Heb het gevoel dat het meer inspeelt op mama’s met een tweede kinderwens. Ouders van nu is meer gericht op het nieuwe en BV e.d… Maar misschien voelen andere meiden het weer anders.

Wawa, verschrikkelijk zo’n verhaal. Ik heb al eens eerder zoiets gelezen…

Dat is ook de reden waarom mijn zus nu even wacht met zwanger worden. Stel dat het bij de 1 mis gaat, is het geluk er bij de ander ook vanaf…

Sorry, verder even geen tijd om te reageren, moet weer aan het werk.

Weet nog niet of ik nog kom als ik thuis ben, ben erg :zzz:

Anders in ieder geval tot morgen. Dan zal ik ook het lijstje weer aanpassen als ik nieuwe nod-tjes toe gestuurd krijg…

:-*

Wendy, ik was in nov. ook een dag eerder ongi geworden…en toen dacht ik dat het raak was geweest…Zou dat bij jou ook zo kunnen zijn? Niet dat je er nog iets aan hebt om dat te weten, maargoed.

Ik heb trouwens best lang die bladen gekregen…Vergeet altijd welke…Ouders van nu? Kinderen? Die krijg je n.a.v. zo’n blije doos. (Stomme naam!!!) Die hoor je eigenlijk alleen het eerste jaar te krijgen, maar ik kreeg ze ook nog na meiske haar eerste verjaardag. En nu ineens niet meer…Snap dat niet. De blije doos heb ik ook 2x af kunnen halen. De tweede keer was ze bijna een jaar. (Haha, ja toen was m’n doos een stuk blijer dan maanden daarvoor!!) Die kaart die ik heb waarmee je korting kunt krijgen (van Jonge Gezinnen, geloof ik) is weer wel tot eind 2007 geldig. En de aanbiedingen staan altijd in die bladen… Ik heb trouwens nog nooit iets met die kaart gedaan. Het is me nog steeds niet duidelijk waar en waarop je korting krijgt.

Geloof dat ik zo maar ga slapen. Hoop dat het wat wordt…Hoorde haar net alweer een paar keer piepen. Mocht ik hier niet meer komen vanavond: welterusten!

Meiden bedankt voor de felicitaites ook de voorzichtige. Lief dat jullie daar rekening mee houden. Ik zit best in de rats en ben blij, maar niet met volle teugen. Ik ga morgen ochtend en overmorgen gewoon nog testen ik heb er nog liggen dus ga ze lekker gebuiken. Zolang ze donkerder worden is het een goed teken. Toch :think:

Ik heb wat steekjes in mijn buik en af en toe vervelend opboeren en misselijk. Kwaaltjes die ik de vorige zw niet kende.

M’lena wat hebben jullie lekker lang geslapen en wat word je kleine dan al groot het. Straks heeft ze al haar tanden en kiezen. Ook wel lekker zo’n korte cyclus, hoef je minder lang te wachten :wink:

Mirretje en Joos ik hoop dat jullie het gezellie hebben, wel typisch dat jullie een geheimpje hebben. De een is stiekem aan het klussen en de ander is stiekem zwanger. Veel plezier meiden.

Mirretje hoe zag de schade bij Joos eruit, heb je haar nog geholpen met de muren :wink:

Tilly Als het hormoon nu al je bloed uit is en je baarmoeder is leeg, dan begint je cyclus weer opnieuw en kun je dus zwanger raken, wat een fijn idee is dat he. Ik vond het ook wel wat dubbel dat ik zo snel alweer bezig was met een volgende keer, maar ergens is het voor het verdriet ook fijn om weer met zwanger raken bezig te zijn.

Angela bedankt voor je lieve adviezen, Ik kan niet anders zeggen dat het zo is, maar het valt niet mee de zinnen te verzetten.

Wendy balen meid dat je ongesteld bent geworden Net als M’lena ook wat te vroeg is het niet/ Succes met alyssa,

wawa wat een akelig verhaal. Pff wat een loyaliteits crisis is er dan zeg.

Wawa het blijkt inderdaad dat je snel weer zwanger kunt worden en ik ben daar het levendige bewijs van :wink: Nu op naar de volgende.

Patricia het word vast weer zo’n mooie echo, ik zou dat ook wel willen.

Zou ik na het weekend al kunnen bellen? Of is dat te vroeg?

liefs jane

Ik zit hier heel alleen in de nachtdienst. En snuffelde even bij ons showforum dat doe ik kennelijk te weinig.

M’lena wat een prachtige kamer zeg, kan ik je inhuren. Wat ontzettend mooi. Ik droom bij het zien van de foto’s al weg naar elvenland, laat staan dat je er echt mag slapen. Het zit er heel fris en mooi uit. Die schilderingen zijn prachtig. Die bol met dat stadje helmeaal top en die wieg en de vloer.

Wat is dat voor vloer, het lijken wel steentjes.

Lieve meiden goedemorgen op deze donkere zondag.

Nog een half uur en dan rijd ik richting mijn ouders om daar te slapen. vriendlief heeft bovenverdieping leeg gemaakt ivm nieuwe vloer en hij slaapt met kindlief bij zijn moeder en ik wilde niet alleen in de troep blijven dus ik slaap met hondlief bij mijn moeder.

Even terzijde… ik heb net weer een test gedaan en ik kan er nu toch echt niet mee omheen. Na een paar minuutjes al verschijnt er een streep en een hele duidelijke. Ik heb nog twee van die testen van mat care en die zal ik morgen en overmorgen nog echt wel nodig hebben om mijzelf er nog maar eens van te overtuigen.

Genoeg voor nu ik zal jullie verder niet lastig vallen, maar het is zo stil en ik mis jullie wilde het even delen.

Liefs jane :zzz: :zzz: :zzz:

Nou dan doen we het nu uitbundiger Jane

Van harte gefeliciteerd

Haha jane, van mij ook nog een keer!

PROFICIAT!!!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Het is je zo gegunt. Ga er maar lekker van genieten meid!

:-* femmie

Wendy, wat balen van je ongi.

En wat is er met alyssa? Zit ze al in de kliniek of nog niet? :hug:

Charissa, gefeliciteerd met je pretletter

Wawa, zo’n artikelen zijn niet leuk om te lezen he! Soms wordt je daarmee teveel op de feiten gedrukt van wat er allemaal mis kan gaan. Maar meiden realiseer je dat het overgrote deel uiteindelijk gewoon goed verloopt hoor!!!

Patricia tot hoe laat heb je moeten werken?

:lol: mamalena moest erg lachen om je stukje van de blije doos

Jane, ik had mamalena ook al gevraagd of ze bij mij aan de gang wilde. Krijgt ze het nog druk, eerst jou daarna mij :lol: