Wawa, gelukkig maar dat je weer wat bij hebt weten te tanken. Moet eerlijk zeggen dat ik af en toe mijn hart vast houdt voor als wij een kleine hebben. Ik ben nml zo ongeveer slaapverslaafd :lol:
Maar jeetje wat heb je toch veel gewerkt afgelopen week. Gaat komende week weer wat rustiger worden?
Patricia, wat leuk dat je het vertelt hebt en dat iedereen zo leuk reageerde. Heb je al besloten wat je met nachtdiensten wil gaan doen?
Mamalena, wat schattig zo’n klein poppetje die je zo lief aankijkt. :inlove:
Ja wij zijn ook overstag. Mijn vriend vroeg me vanmorgen of het nu de juiste tijd voor de klus was :oops: Zo leuk dat hij er ook zo mee bezig is.
Joos veel plezier vandaag met mirretje.
Mirretje veel plezier vandaag met joos. :lol:
Angela succes met oma.
Jane ik voor je
Alle andere meiden ook een hele fijne dag. :-*
Lieve Dames wat zijn jullie tot laat aan de klets geweest en wat lief dat jullie zo nieuwschierig zijn.
Gisterenavond keek ik even en schrok van de 7 pagina’s die er na mijn laatste bericht bij waren gekomen, ik had geen tij dom te lezen of te reageren. Maar zag wel dat veel van jullie naar mij vroegen toen heb ik in telegramstijl wawa een pb gestuurd met ik ga morgen testen zeg het ook even tegen de meiden.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik natuurlijk gisteren ook al wel getest had maar niet goed iets zag of toch wel, nou twijfel.
Vanochtend om 10.00 testte ik weer en binnen enkele minuutjes verscheen er een vaag streepje. Mijn camera is niet zo goed, maar morgen krijg ik hem vast op de foto. Dus…
:-* :-* :-*
Patricia wat een prachtige echo en dat handje is dat het uitstekseltje naar boven. Oh wat heerlijk voor je meid. Nu ben je wat gerustgesteld en kun je lekker genieten.
Angela wat een triest bericht over oma zeg. Ik hoop dat ze goede pijn bestrijding krijgt en het niet al te zwaar is. Het klinkt als een moedige vrouw. Ik heb wel respect voor hoe ze dit doet. Ook haar gedachte gang over dat ze een arts niet wil belasten. Dat vind ik wel bijzonder. Sterkte ook voor de familie :kaars:
M’lena een dikke :hug: voor je meisje en wat vertederend zeg dat ze in je armen in slaap weer viel. Ik werd er warm van, ja ik wil dat ook
Joos is het nog gelukt, of mikte hij naast Leuk moest lachen over de sperm polonaise. :mrgreen:
Lieve Tilly en Wawa ik weet dat jullie mij dit ontzettende geluk, want ik besef dat we echt geluk hebben dat het meteen weer raak is, gunnnen. Ik weet echter ook dat jaloezie een rol daarin speelt. Nu ben ik de eerste die weer zwanger word na de mk, maar als een van jullie dat was geweest had ik dat ergens ook wrang gevonden.
Tilly ik had van matcare ovulatietesten gekocht en was gaan testen op een eisprong ook omdat ik niet wist waar ik aan toe was. De MK is wonderbaarlijk genoeg bij mij dus ook echt de eerste dag. Bizar he. Maar de vk zei inderdaad dat het zo maar twee weken langer kan duren.
Patricia ik vond het ook niet zo leuk bij de augustus mama’s beetje druk en chaotisch, maar ik denk dat het in later beter word als er wat mensen zijn afgevallen. Dan houd je vast een leuke club over.
Nu een uurtje later is ie wel duidelijk. telt het dan nog :think:
ben nog een beetje onzeker en beduusd
Lieve Jane,
Super super super, ik gun het je van harte. Via PB al gefeliciteerd maar op deze manier toch ook nog even laten weten, dat ik heel blij voor je ben. :-*
Liefs,
Wawa
Whooo Jane, ik zit hier echt met open mond! Dat is een positieve test toch! Kan ik je nu voorzichtig feliciteren? Durf het nog niet zo goed, gek hè :oops: Meid, als het raak is, ik gun het je echt van hart!! :thumbup:
Vriendlief voelde zich gisteravond nog echt niet lekker. Last van zijn maag enzo. Ik vermoed dat hij een beetje een griepje heeft, want zo lang heeft hij nooit last van een paar biertjes te veel.
Tja, en als iemand zich misselijk voelt, dan durf ik hem niet te bespringen. :sick: Ik hoop dat de spermies van wo/do-nacht nog leefden en het eitje al op zaten te wachten.
Femmie, jij bent ook al zo’n slaapaholic! Heerlijk dat uitslapen in het weekend. Dat zal voor ons ook behoolijk wennen zijn als er een kleine is. Maarja, het is voor een goed doel he
m’lena, ooohhh smelt voor die momenten doe je het toch?!
Patricia, wat fijn dat je allemaal leuke reacties kreeg van je collega’s. Wel fijn dat je ze nu weten waar jou kwaaltjes (moeheid etc) vandaan komen. Het lijkt me erg moeilijk om het geheim te houden.
wawa, Mirretje wilde hoe dan ook angskomen. De troep vond ze geen goed excuus. Probeer jij maar eens nee te zeggen tegen een mirretje die iets in haar kop heeft :naughty:
wawa en tilly :hug: :: :: :**:
andere dames, een fijne dag vandaag!!! :-*
Jane, SUPER!!! GEFELICITEERD.
Wawa en Tilly :hug: :hug: :hug: , jullie tijd komt ook!
Ik moet druk aan de klus dit weekend, mijn ei is eindelijk in aantocht. Zal er dus weinig zijn.
Nog geen nieuws over oma.
Tot later, moet klussen!
Liefs Angela
Jane,
Nogmaals van harte meid. En ja na jou verhaal denk ik dat je test na 1 uur nog wel telt hoor! Hij was al positief, maar na een uur nog positiever. Kan me voorstellen dat je een beetje terughoudend bent, maar probeer toch maar lekker te genieten, het is je echt gegunt.
Tilly en wawa :hug:
Joos, ja ben ook een slaapaholic. Ik zal zeker moeten wennen straks, of ik slaap gewoon overal doorheen :shifty:
Angela, doe jij ovu testen? Of hoe weet je dat je ei in aantocht is?
Jane, :dance: :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Meis ik ben zo blij voor jou
Tilly en Wawa :hug:
Joos, ik zou bijna medelijden met jou krijgen bezoek van een Mirretje die zich wat in haar hoofd heeft gehaald :shock: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol:
Angela, veel plezier met het klussen
Euhmm Jane, je bent zelf nog een beetje terughoudend (logisch) maar ik durf het wel:
GEFELICITEERD!!
Echt geweldig, ik wist het wel!! :dance: :dance: :dance:
Verder voor iederee een dikke :-* en knuf, ik ga snel onder de douche en naar werk. Ik heb niet veel zin, maar ben gelukkig morgen, maandag én dinsdag vrij!
Liefs Patricia
Wendy en m’lena… Hoe staat het ervoor bij jullie???
Jane, ik heb je uitgerekende datum op 4 oktober gezet, klopt dit?
Lieve meiden bedankt voor de felicitaties.
Ik ben om verschillende redenen wat terughoudend.
Omdat ik wat banig ben voor een mogelijke teleurstelling,
Omdat ik het streepje wel goed zie, maar hem ook nog wat vaag vind :think:
Omdat ik rekening wil houden met de gevoelens van Tilly en Wawa.
Omdat ik gisteren tijdens het training geven met zware dingen heb gesjouwd en veel te hard heb getraind en nu bang ben dat het weer mis gaat.
Omdat ik op het forum een verhaal las over een vrouw die in een halfjaar tijd 5 mk’s heeft gehad.
Nou en hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik eigenlijk er nog bij bedenk.
Wat me helpt is een beetje snuffelen en schrijven bij de oktober mama’s en mezelf een beetje verzoenen met het idee.
Patricia het klopt hoor 4 oktober staat ook mijn banner op.
lief dat je me al in het lijstje hebt gezet.
Ik lees dat je 15 feb alweer een echo krijgt is dat vanwege je voorgeschiedenis. Kunnen we weer jullie wondertje bewonderen.
Jane, ik snap je heel goed hoor. En toch ga ik je feliciteren, mag dat?
Hieperdepiep…hoera, gefeliciteerd!! En ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan en dat die kleine erwt lekker blijft plakken en groeit als kool.
We hebben vannacht zowaar aan één stuk geslapen!!! Vanmorgen om 8.30 werd mevrouwtje wakker. Ik ben vooral blij voor haar en natuurlijk ook voor mij. Als ze nu haar mond open doet zie je echt al een kies zitten aan 1 kant. De andere kant witte puntjes. Bovenkaak weet ik niet. Daar mag ik niet meer aankomen.
Eten is nog steeds pet.
Hoe is het verder met jullie? Rustig hier!
Hi lieve meiden,
Jane: Toch een stiekem gefeliciteerd hoor!!! :-*
Ik wilde eigenlijk alleen even zeggen dat ik nog steeds niet ongi ben geworden… en nog steeds een negatieve test heb.
Weet niet of het hierdoor komt( niet ongi) maar voel me de laatste dagen echt niet goed… heb echt heel de tijd buikkrampen… ben een emo- wrakje, en ben ook nog eens erg druk…
Wilde even laten weten dat ik met jullie meelees, en weer kom schrijven als ik me weer wat beter voel!!
dikke knuffels Marije. :-* :-*
Jane, de echo op 15 feb is omdat ze dan een nekplooimeting gaan doen. Dus volgens mij krijg iedereen die de eerste echo voor 10 weken gehad heeft, in de 12e week nog eens een echo ivm die meting. Tenzij je die test niet wilt doen natuurlijk.
M’lena fijn dat jullie heerlijk hebben kunnen slapen! Wat zegt jouw gevoel over je NOD?
Ik ben nu dus op werk maar het is erg stil…
Jane, ik gun het je echt heel erg en als het voor jou goed voelt, moet je gewoon lekker vol enthousiasme schrijven. Test over twee dagen gewoon nog een keer en kijk of de streep dan donkerder is.
Net zittten janken bij ene artikel uit de kinderen. Nog meer abonnnees hier?
mamalena, fijn om te horen dat jullie een goede nacht hebben gedraaid.
Marije, sterkte met de drukte.
Marije, wat vervelend, die buikkrampen!! Wie weet geen ongi-krampen maar iets anders? Je weet maar nooit. Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt.
Wawa, waar ging dat artikel over?
Ik heb vandeweek enorm zitten janken bij Weddingplanners…Men, wat zielig. Een stel wat trouwt, wetend dat zij niet lang meer te leven heeft. 2 maanden na die dag is ze overleden. Ik laat heel wat tranen als ik dat zie.
Ik ben trouwens gisterenavond laat nog ongesteld geworden. Ik wist wel dat het ging gebeuren hoor, alleen niet dat het gisteren zou komen. Te vroeg. Korte cyclus dus. Ze kunnen me niet snel genoeg gaan, hoor. :lol: Deze keer 26 dagen. Ik had ook al het idee dat ik m’n eisprong rond de 13de dag had. Ga nu maar uit van een gemiddelde van 27 dagen dan.
Heb vanavond visite en die wil de x-factor zien, dus ik ben er effe niet.
Patricia, wat heerlijk zo’n lang weekend. Dat wil ik ook wel maar zit er voor mij niet in. Ik mag maandag gewoon weer.
Jane :hug: ik was al bang dat je je megaveel zorgen zou gaan maken. En verhalen van mk’s in een halfjaar tijd, kan jij nu gewoon niet gebruiken :naughty: Niet meer lezen hoor!!! Daar doe je jezelf tekort mee en dat is nergens voor nodig.
Ik zou zeker doen wat wawa al adviseerde, gewoon over een paar dagen nog eens testen. :-*
Mamalena,
Wat heerlijk dat je zo’n goede nacht hebt gehad en dat er al wat kiesjes zichtbaar zijn :dance: Op naar nog een slaperige nacht
Marije, wat een onduidelijkheid toch. Ben jij misschien ook een cyclus aan het overslaan? Verwarrend is het allemaal he! Ik hoop voor je dat je snel in welk opzicht dan ook weer wat duidelijkheid krijgt.
En een dikke :hug: om je weer beter te gaan voelen.
Nee wawa, ik heb dat tijdschrift (uiteraard nog) niet. Waar ging het artikel over? :hug:
Wens iedereen een fijne avond toe en tot morgen.
Mamalena, :hug: tegen de ongi.
en The weddingsplanners ken ik niet dus daar kan ik niet over meepraten.
:-* femmie