Oktober 2006 stoppers **deel 9**

nee nee, ik ben er nog. Zit ook op msn te beppen met mirretje. Ze pest me door allemaal mooie foto’s van Thomas te laten zien.

Ik denk dat ook het begrijp. Een tijdje terug was onze opa (97) ziek, we dachten ook dat hij het niet zou redden. Hij leek veel pijn te hebben. We hadden ons er min of meer bij neer gelegd. Maar gelukkig vond hij ergens nog een potje kracht. Hij wil 100 worden, want dan krijgt hij een groot feest :stuck_out_tongue:

@Joos wrote:

nee nee, ik ben er nog. Zit ook op msn te beppen met mirretje. Ze pest me door allemaal mooie foto’s van Thomas te laten zien.

Mirretje toch :naughty:

He meiden, ik duik mijn bed in. Ben moe. Ben er morgen weer denk ik. Fijne avond nog en tot gauw! :-* :zzz:

ow en doe mirretje maar de groetjes joos

Is goed femmie

Ik geef het door!

Slaap lekker en succes :thumbup:

Zo zeg, je opa al 97??? Wat goed dat hij nog een instelling heeft dat hij 100 wil worden. Mijn eigen oma is 78 en die klaagt ook alleen maar. Wordt er wel eens moe van. Ze heeft eens een zeeeeer lichte tia gehad, maar volgens haar eigen was ze al half dood. Je kan bij haar ook niets goed doen, terwijl ze nog zo kwiek als wat is. En veel ellende heeft ze vroeger niet gehad, dus ik vraag het me soms wel eens af… misschien wel een beetje aandacht trekken. De oma van mijn man hoorde je in feite nooit. Ja als ze pijn had. Maar dat is logisch. Het kan nu een beetje respectloos over komen, maar dat is niet zo bedoeld hoor. Ik ben blij dat ze er nog is, maar mijn oma had laatst een opmerking dat ze alleen nog maar goed was om geld te geven, anders kwam ik nooit bij haar. Nou, kwaaier kun je mij niet krijgen. Ik heb haar nu ff geboycot. Ben echt boos :x

Lekker zo’n opmerking!

Ze zal wel niet lekker in haar vel hebben gezeten.

Soms heb ik het idee dat oude dametjes meer zeuren dan oude heren…

Hee dames, ik ga zo mijn vriend bespringen euh…nou ja, ik ga slapen.

Morgen bezoek van mirretje, en dan moet ik er wel een beetje uitgeslapen uit zien natuurlijk!

Groetjes!

Ik zie trouwens dat Patricia ook online is. Of zou ze op haar werk even aan het spieken zijn wat er hier allemaal te melden valt.

Nou Joos, gezellig hoor!!! :frowning:

Hoi allemaal!!

Jeetje Angela wat een triest bericht over de oma van je man. Ik brand hier ook een :kaars: voor haar.

Tilly ligt dreumesje inmiddels lekker te slapen??

Ben heel benieuwd of Jane morgen positief test. Wawa en Tilly, ik kan heel goed begrijpen dat jullie een beetje jaloers zullen zijn als het :thumbup: is, maar tegelijkertijd zijn jullie ook vast heel blij voor haar. Bij jullie is het ook vast snel weer raak!! Ik :thumbup: er in ieder geval voor!

Mamalena is je man voor werk weg? Of is hij een weekend iets leuks aan het doen??

Wawa, ik begrijp dat er iets staat je gebeuren met jou/je omgeving?? Ik hoop in ieder geval dat je goed slaapt en wil je sterkte wensen, met whatever het is. :hug:

Joos, die zaadcellen blijven echt wel een paar dagen in leven dus ik heb goede hoop!

En als je hem nou straks toch bespringt… Dan wordt het vast een meisje! Ik ben ook verwekt na een goede partij alcohol :mrgreen:

BB hoe is het met Rayana? Al wat beter??

Hier gaat alles prima. Gewerkt vandaag en het was best een lekker dagje. Volgens mij neemt mijn extreme vermoeidheid ook wel wat af… Kan natuurlijk ook komen doordat ik nu wat meer gerustgesteld ben…

Slaap lekker voor iedereen die al slaapt. Ik ga nog ff voor de tv.

Nee hoor Joos als je moe bent ben je moe en dan moet je naar je bedje toe! Ik zou hem toch bespringen hoor!!! 5 minuutjes is meer dan genoeg!

Hé Patricia, leuk dat je nog even post en bedankt voor je :kaars: Fijne avond nog. :-*

Ik ga ook tv kijken.

Doeggie :-*

Ik vergeet het helemaal te vertellen (vergeet wel meer de laatste tijd :oops: ) Maar vandaag heb ik op mijn werk officieel bekend gemaakt dat ik zwanger ben. Mijn directe leidinggevende en een antal collega’s wisten het al, maar nu weet echt iedereen het. Best wel een opluchting om er nu vrij over te kunnen praten en ik kreeg alleen maar hele leuke reacties!

Goed van je Patricia dat je het verteld hebt en wat fijn dat je leuke reacties kreeg. Doet je goed, toch?

Tja, het schijnt erbij te horen, zwangerschapsdementie :stuck_out_tongue:

Nou, dit was de eerste onderbreking van de nacht. Helemaal in paniek lag ze te huilen. Uiteindelijk, na een boekje te hebben gelezen, viel ze in m’n armen in slaap…Zó lief…Toen ik haar in bed legde deed ze haar ogen nog even open en keek ze me heel rustig maar indringend aan. Wat zijn dat toch mooie momenten. Zucht.

Zo, dit was even voor iedereen die nog af en toe lichte twijfels heeft wat betreft een kindje maken…“Wil ik dit wel???”…Jaaaaaaaa, dit wil je!!! Geloof me!!! :lol:

Misschien moet mijn man dit maar eens lezen mamalena!

Ow ja, Missygirl heeft haar plekje gevonden bij de augustusstoppers. Fijn dat ze daar haar ei kwijt kan.

Goed zo, Patricia!! Fijn dat iedereen het nu weet. Hoef je niet meer geheimzinnig te doen en kun je het ook rustiger aan doen, wanneer je dat nodig hebt.

Ik ga een tweede poging wagen om te gaan slapen.

Wel te rusten mamalena :hug:

Ja ik heb gezien dat missy nu bij de aug stoppers schrijft ‘omdat ze hier niet welkom is’ Ik hoop dat ze veel plezier heeft daar.

Slaap lekker mamalena! :-* :zzz:

Mamalena, hopelijk heeft jullie poppetje lekker geslapen en jullie dus ook.

Tilly, lastig he? Wachten op een cyclus en zelfs de tweede en derde cyclus kunnen nog van slag zijn, dus die 28 dagen van deze maand zeggen niets over volgende maand.

Femmie, het is juist goed, dat ik zo vroeg naar bed ben gegaan. Dreumes is elke dag rond 7 uur wakker, dus uitslapen lukt niet (goed). Manlief moest vandaag werken, dus ook vandaag lukte uitslapen niet. Ik heb het erg druk op mijn werk. Ik heb maandag en dinsdag tot half 12 a 12 uur 's avonds gewerkt en stond om half 8 alweer fit op de werkvloer. Woensdag ook behoorlijk veel bezig geweest. Donderdag om ongeveer 10 uur naar bed gegaan en gisteren dus om 9 uur. Ik ben nu weer een stuk fitter door het vroege naar bed gaan. Je zult straks wel merken, dat je met een dreumes je slaap op een andere manier moet krijgen.

Patricia, lekker dat je collega’s het nu weten.

Kyr@, niet online geweest?

Jane, ik wacht :pray:

Angela, al nieuws over oma?

Joos, hoe is het nu met behang en schilderwerk? Mirretje mochyt toch niet langskomen.

Bellenblaasje, hoe is het met je dochter? Red je het nog met je werk?