Oktober 2006 stoppers **deel 9**

Ja tilly ik ben er weer. Heb mijn pyama aan, maar ontdekte dat de audities van de lama’s op tv waren. Heb ik dus even gekeken. Ga weer verder met op iedereen reageren. Tot zo!

Wawa, ik snap dat je onrustig bent over het geen dat gaat komen. Sterkte meid! Het komt vast allemaal goed. Rust maar lekker uit vannacht. :hug:

Bb, hoe is het nu met de kleine meid?

m’lena, las ik nou dat jouw kleintje 4 kiezen krijgt?? Pff sterkte! :?

Poeh, meid, je verwoorde gewoon wat we met z’n alles afgesproken hebben. Dat is iets waar we allemaal achter staan…toch?

Missygirl, ik hoop dat jij ook ergens zo’n fijn groepje vindt. Het is echt niets persoonlijks.

Angela, jeetje wat een verhaal van de oma van je man. Ik word daar toch wel even stil van. T arme mensje. Hopelijk vindt ze snel haar rust. :kaars:

Wawa, fijn dat je de stand van zaken wb Jane even doorgeeft. Ik was(ben) ook wel nieuwsgierig. Ik ga hard voor haar duimen. Enneu…

Goed dat je naar jezelf luistert en vroeg naar bed gegaan bent. Slaap lekker!

Tilly, is dreumes inmiddels al wat rustiger geworden?

Klagen mag hoor. Die onzekerheid is ook verschrikkelijk. En het feit dat je al een kleintje hebt maakt dat toch niet minder. Jouw wens voor een 2e is vast net zo groot als mijn wens voor een 1e. Ik hoop dat je de testen snel binnen hebt, en natuurlijk dat je snel duidelijkhei hebt. :hug:

Femmie, heerlijk in pyama voor de tv! Als ik zo de honden niet uit moest laten deed ik hetzelfde. Goed begin van het weekend! :thumbup:

Patricia, leuk dat jij zo betrokken bent bij iedereen! Je bent er veel, en je bent ook zeer attent! :thumbup:

Even over mezelf, volgens mij heb ik vanavond mijn eisprong gevoeld, maar vanavond gaan we niet aan de klus, vriendlief heeft een kater :mrgreen:

Ach Missygirl, voel je niet schuldig meid. Iedereen heeft wel eens moeite om iets goed over te brengen.

Enorm jammer dat je niet een fijn groepje hebt om mee te kletsen. Zoek anders inderdaad eventueel een nieuwe groep die net begonnen is. Misschien dat zij meer kletsen?

Kan me voorstellen dat je graag wat gezelligheid en hechtheid wilt. Dat hebben wij hier inderdaad ook.

Wens je veel succes met zoeken en hoop dat je net zo’n gezellig clubje vindt als deze. Succes met zwanger worden!! :-

Femmie, ook ik zat achter de tv meid. Ben er nu even weer en ga zo weer verder kijken.

Mamalena, slaapt jou kleine meid nog?

:-

BB hoe is het met je? En met rayana?

Dikke :hug: en ik hoop dat ze er weer snel bovenop komt.

Charissa wat leuk dat je toch nog regelmatig langskomt. Alles goed met je? Jij bent ook alweer aan het aftellen :smiley:

He tilly en joos werken die pilletjes echt? Misschien ook iets voor mij om dan te gaan halen. :think:

Patricia, wat super die foto!!! Geniet er maar lekker van hoor meid! Is allemaal zo echt nu allemaal :dance:

@joos wrote:

Femmie Heb jij misschien een buikgriepje? Het heerst behoorlijk.

Nee ik had last van echte maar dan ook hele echte ongikrampen. Geen idee waar ze vandaan kwamen en ze zijn ook weer weg. Maar was echt niet fijn. Ben ook om 9 uur al in slaap gevallen dus ben heerlijk bij geslapen (al was ik op het werk wel weer erg moe, maar goed)

Wawa, wat ga je de laatste dagen vroeg naar bed? Gister ook al? Werk je jezelf niet voorbij? Wel echt op jezelf letten he! :-*

Angela :hug: wat fijn dat jullie toch nog gegaan zijn, ook al was het niet zo prettig. Jullie zullen er vast met een goed gevoel op terug kijken.

:kaars: voor oma en je man en jou uiteraard :hug:

Tilly, ik herken je gevoel wel hoor en gooi het er maar lekker uit. Het is ook helemaal niet leuk om niet te weten waar je aan toe bent. Ik :thumbup: heel hard voor je dat je hcg uit je bloed is.

Missygirl ik hoop ook dat je een leuk clubje vind. Vlgs mij is er toch een jan/feb/mrt 07 stoppers?

Ow joos heb je gister geklust? dan is het ook goed hoor! Owwwwwwww wat wordt het toch weer spannend allemaal.

Ik realiseer me ineens dat wij ook maar eens aan de klus moeten.

wat kijk je tilly?

@femmie wrote:

Ow joos heb je gister geklust? dan is het ook goed hoor! Owwwwwwww wat wordt het toch weer spannend allemaal.

Ik realiseer me ineens dat wij ook maar eens aan de klus moeten.

Nee, gisteren had hij een feestje. Van woensdag op donderdag wel. Dat is toch ook nog goed (hoop ik)?

Tilly, je klaagt helemaal niet meis, ik snap heel goed dat je graag wil weten waar je aan toe bent.

Ik hoop voor jou dat je negatief test (wat klinkt dat raar) en dat jou cyclus heel snel weer op gang komt :hug:

Femmie, lekker he om lekker nog even in pyama op de bank te zitten :slight_smile:

Wawa, ik hoop dat je heerlijk slaapt :slight_smile:

Mamalena, het heele weekend alleen :think: nou daar is maar een oplossing voor je moet hier maar veel komen kleppen zodat wij jou virtueel gezelschap kunnen houden :mrgreen:

Missygirl1983, is al goed meis ik hoop dat je een gezellig nieuw groepje vind waar je mee kan praten, mischien idd de januari stoppers daar praten ze geloof ik ook best veel :slight_smile:

Joos, je hebt vast nog wel een kans en anders dan eh bespring jij jou ventje toch ik bedoel 's avonds uit een vent dan thuis ook een vent :mrgreen:

@Joos wrote:

Nee, gisteren had hij een feestje. Van woensdag op donderdag wel. Dat is toch ook nog goed (hoop ik)?

Tja, dat is maar afwachten natuurlijk. Zal erom hangen. Afwachten maar gewoon weer. :pray:

HAHA poeh, dat vind ik nu ook. Hij moet niet zeuren joos!!! :lol:

Ja poeh, heerlijk op de bank, lekker wegkruipen in je pyama, heerlijk altijd. Met een bakje chips :drool:

haha, ik kan hem wel bespringen, maar aan half dronken spermies hebben we ook niks toch?

haha juist wel, misschien gaan ze met hun zatte kopjes wel wedstrijdje houden wie er het eerst is :lol:

En ja hoor daar ben ik ook alweer!!!

Manlief zit voor top gear en ik achter de pc. Heb net een lekker bad genomen met een boek erbij en een wijntje (kan nu nog :wink: ). volgens mij krijg ik een dezer dagen mijn ei. Mijn bm ligt nu weer wat hoger dan anders, dus ik heb goede hoop. net alvast even voorgeklust :oops:

meiden bedankt voor jullie :kaars: en :hug: dat doet me erg goed. Ik hoop dat ze nu snel haar rust vind. Ik had niet een echt goede band met haar, maar ik vind dit wel heel erg zielig.

Tilly, ja ik had er op aangedrongen dat manlief zijn laatste afspraak afgelopen woensdag afbelde. Ik vond het zelf erg belangrijk dat we nog even langs gingen. Ik zei ook al, je kunt nu nog afscheid nemen, straks is het te laat. En dat hebben we gedaan.

Wawa, je ligt nu waarschijnlijk al lekker te koesen, dus nog wel te rusten gewenst.

Joos, bespringen die hap!!! Een echte vent draait zijn hand niet om voor een goede vrijpartij.

Femmie, ook ik zit met de pyama aan. Lekker hè?

hahahahaha ik zie het al voor me, een stel zatte zaadjes die een slinger wedstrijd houden, hahahahaha

ja ja, in een soort van polonaise.

En we gaan nog niet naar huis! Nog lange niet, nog lange niet!

Fijne klusdagen Angela, het is wel een manier om ff je gedachten te verzetten hè. Of mag ik dat niet zeggen :oops:

@Poeh wrote:

Mamalena, het heele weekend alleen :think: nou daar is maar een oplossing voor je moet hier maar veel komen kleppen zodat wij jou virtueel gezelschap kunnen houden :mrgreen:

Poeh, :-* !! Ik vind het een goed idee. Als de kleine meid het daar nou ook mee eens is, dan kom ik hier vast wel veel dit weekend.

Poppetje werd om 20,45 wakker (vanaf 16.15 geslapen :shock: ) en om 21.15 ging ze er weer in. Geen enkel geluidje meer gehoord, zó moe was ze. Alleen een flinke fles gedronken, klein beetje zelfgemaakte appel-peer-sinaasmoes (lekkerrrrrrr :drool: ) gegeten, meer niet. 't Arme schaap heeft echt pijn in d'r smoeltje.
Tilly, ik geef niet snel een zetpil. Alleen als ze echt pijn heeft, of hoge koorts die niet goed wil zakken. Lichte koorts laat ik het liefst voor wat het is. Ben trouwens overgestapt op Sinaspril vloeibaar, omdat die zetpillen voor nog meer drama zorgen. Alleen wilde ze 2 nachten terug niks in d'r mond :? , ook geen Gengigel (dat spulletje voor op het tandvlees) wat volgens mij juist heel goed helpt.
Dit gebeuren is al dágen aan de gang. We slapen geen nacht meer gewoon...Dus ik hoop zo :pray: dat ze vannacht lekker doorslaapt.
Ga trouwens lekker naar bed. Zie jullie morgen weer.

Mamalena :hug: ook voor de kleine meid, dat de tandjes/kiesjes maar snel door mogen komen.

En die fles zou ik ook nog lekker hebben gevonden, jammie :drool:

@Joos wrote:

ja ja, in een soort van polonaise.En we gaan nog niet naar huis! Nog lange niet, nog lange niet!

Whaha ja joos ik zie het al helemaal voor me. Met een toeter en feestmuts.

Wordt een mooie start van een feestelijk kindje dan

@Joos wrote:

Fijne klusdagen Angela, het is wel een manier om ff je gedachten te verzetten hè. Of mag ik dat niet zeggen :oops:

Tuurlijk mag je dit zeggen, Joos. Het is idd een goede afleiding. Maar je moet begrijpen dat wij het eerder als een soort opluchting ervaren hoor als ze overlijdt. Ja het klinkt heel dubbel misschien, maar ze wilde zelf niet meer. Wij hopen van harte dat ze niet lang meer hoeft te lijden. Het klinkt heel raar, maar echt verdriet hebben we niet. Ze is bijna 92 jaar en ze is op. Het verdriet komt later wel, maar eerst is het de zorg dat ze geen pijn heeft. Beetje warrig en dubbel misschien, maar het is wel zo.

Mamalena, ik hoop dat ze idd lekker slaapt. Het is tenslotte het beste medicijn zeg ik maar. :hug: voor je meissie en dat ze zich maar weer snel beter mag voelen. 4 kiezen tegelijk, arm schaap. Hoe verzint moeder natuur het. Helpt ijs niet? Je hebt van die bijtringen die je in de vriezer kunt leggen en ijs verzacht de pijn, tip misschien?

Femmie, volgens mij heeft ze hem besprongen, het is nu wel erg stil.

Of ze zeurt hem de oren van de kop, toe nou!!! :lol: :lol: :lol: