Oktober 2006 stoppers **deel 9**

Zeker goed idee wawa,

Dan hoeft ook niet iedereen met z’n verjaardag naar buiten te komen als ie dat niet wil. En daarnaast ligt mijn lijstje inmiddels al klaar :mrgreen:

Wat heerlijk dat je zo lang geslapen hebt patricia! Dat wilde ik ook wel. Ik werd om half 10 wakker van mijn vriend die ging sporten. Was toen nog slaapdronken en dat ben ik nu nog steeds :wall:

Niet echt prettig laat maar zeggen, maar goed we komen de dag wel door :dance:

Weet je ik vergeet altijd op lijstjes te kijken en bij een onderschrift kun je er niet omheen :mrgreen:

helemaal mee eens :mrgreen:

Maar ik weet nu wel de datum van dreumes, maar die ga jij niet in je onderschrift zetten. Heb dus toch een lijstje nodig :mrgreen:

Stil hier :roll:

@patricia26 wrote:

Stil hier :roll:

Erg stil. Ik deed een tukje :mrgreen:

Hahha, je hebt groot gelijk :mrgreen:

Ik ben alleen thuis en dan maak ik graag gebruik van die gelegenheid om alles lekker op te ruimen, was te draaien, bed verschonen etc. Dan hoef ik dat morgen op mijn vrije dag niet meer te doen :wink:

Oh, dat snap ik ook heel goed Patricia. Hier is alles ook al snel aan kant, zodat ik de rest van de dag kan luieren. :mrgreen:

We hebben het trouwens gisteren uitgebreid over ons voornemen om te gaan trouwen gehad.

Waarschijnlijk geven we geen feest oid. Ons plan is om gewoon lekker naar het stadhuis te gaan, tekenen en dan linea recta naar schiphol en genieten van een luxe vakantie saampjes.

Ik heb er heel lang over na moeten denken, omdat ik bang was dat ik er misschien spijt van zou krijgen om geen witte jurk te dragen, weggegeven te worden door mijn vader en groot feest te geven… maar hoe langer ik erover nadacht hoe meer ik daar tegenop ging zien. Bovendien geef je een feest volgens mij altijd meer voor anderen dan voor jezelf, en het geld wat we nu besparen kunnen we lekker aan ons kindje besteden.

Morgen dus maar even informeren bij de gemeente wat voor papieren we allemaal in orde moeten maken om in ondertrouw te kunnen gaan.

@patricia26 wrote:

We hebben het trouwens gisteren uitgebreid over ons voornemen om te gaan trouwen gehad.

Waarschijnlijk geven we geen feest oid. Ons plan is om gewoon lekker naar het stadhuis te gaan, tekenen en dan linea recta naar schiphol en genieten van een luxe vakantie saampjes.

Ik heb er heel lang over na moeten denken, omdat ik bang was dat ik er misschien spijt van zou krijgen om geen witte jurk te dragen, weggegeven te worden door mijn vader en groot feest te geven… maar hoe langer ik erover nadacht hoe meer ik daar tegenop ging zien. Bovendien geef je een feest volgens mij altijd meer voor anderen dan voor jezelf, en het geld wat we nu besparen kunnen we lekker aan ons kindje besteden.

Morgen dus maar even informeren bij de gemeente wat voor papieren we allemaal in orde moeten maken om in ondertrouw te kunnen gaan.

Je kunt ook een combinatie doen. We een mooie jurk (geven je ouders vast :mrgreen: ). Daarna bruidstaart, lekker eten en dan op het vliegtuig stappen. Dan hoeft het ook niet veel te kosten.

Klopt… daar hebben we natuurlijk ook aan gedacht. Het ‘probleem’ is alleen… dat er wat problemen zijn in mijn familie onderling, en bij hem net zo. Dus we zien het wer niet zo zitten om iedereen '‘gezellig’ bij elkaar aan tafel te zetten.

Aan de andere kant geeft het me ook wel een beetje schuldgevoel tegenover mijn ouders als we helemaal niets doen… Zij zullen daar overigens helemaal geen probleem mee hebben hoor, maar dat is meer voor mijn eigen gevoel.

Hoi meiden,

Kom vanavond wel even bijkletsen denk ik, kom nu eerst even voor Angela.

Angela, gecondoleerd met het verlies van oma. Heel veel sterkte voor de tijd die komen gaat :hug: :-

:-

Ik ben er weer bij maar voel me erg brak. Patricia jij was ook tot laat nog aan het werk dan. Ben je vandaag ook alleen. Ik wel ben alleen tot morgenavond dan komt vriendlief weer thuis, mis hem een beetje, maar gelukkig zijn jullie er. Wat gaan jullie zoal doen vanavond.

Ik kijk de hele dag naar die test :oops:

M’lena lekker he zo’n weekendje je meid ligt zeker rustig te slapen of te spelen, want je ehbt achterstalligwerk gedaan. haha. Bedankt voor de felicitaties meid. Die kamer is zo mooi, en wij zijn hier ook van het stapje voor stapje. Het is ergens ook wel leuk om bezig te blijven zijn. Het reslutaat is mooi en daar gaat het om.

wawa goed idee we doen een onderschrift als er een verjaardag nadert. Zo kan jij (en misschien ook anderen) het een beetje anoniem houden he?

:kaars: Angela meid gecondoleerd met oma, Veel sterkte voor jou en je schoonfamilie. :kaars:

liefs jane

Jane, ik ben alleen omdat mijn vriend vandaag met vrienden op pad is. Ze gingen shoppen ergens. Vind ik niet erg. Ik verwacht hem rond een uur of 6 wel weer thuis.

Logisch dat je steeds naar die test blijft kijken!! Doe ik ook nog steeds :oops:

Oh ja meiden beadankt voor de felicitaties. Die smileys waren super. Lag in een deuk om al die dansende poppetjes.

Charissa ik wens je schatje en jullie natuurlijk een hele fijn verjaardagsfeest toe en dat er maar veel gelachen, gedanst en taart gegeten word.

Hoe vond ze de cadeautjes?

gefeliciteerd jane!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ik ben superdepuperonderstebovenbinnestebuiten van je test!!!

angela gecondoleerd :cry:

verder niet zo veel te melden, rayana’s diarree wordt beter sinds vandaag, maar toen ik haar daarnet ging halen uit haar bedje, had ze alles ondergespuugd :sick: :cry: hopelijk komt er toch een einde aan (miserie duurt nu al 16 dagen)

mamalena wat bedoel je met die uitspraken??? ben me nergens van bewust :shifty: :angel:

ik kom later terug, anders morgen, dan maak ik het wat uitgebreider…

ik denk trouwens dat mijn nieuwe NOD 15februari is

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

BB, wat vervelend en sneu voor dreumes en jullie dat het nu nog niet echt beter gaat. Je valt van het ene probleem in het andere. Hopelijk was dit eenmalig, dat spugen en is ze binnenkort weer opgeknapt. Na 16 dagen mag dat toch wel een keertje!!! :shock: :mrgreen:

Veel sterkte ermee meid, ik hoop dat ze gauw weer op de been is.

Wij hebben nu even visite, schoonzusje kwam even aanwaaien.

:-*

Tilly, hoe gaat het nu met je? Heb je gisteren het pakketje ontvangen en een test gedaan of was die nog niet binnen?

Bellenblaasje, balen meid. Hopelijk is snel de rust wedergekeerd.

Jane, ik mis je PB’s!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik ben nog niet zwanger, dus tot die tijd blijven we even doorgaan he??? :-* :-* :-* :-* Brengt vast geluk. Misschien red ik oktober nog. We doen in ieder geval ons best.

Wie van de mama’s met een dreumes heeft bij de vorige bevalling een knip gehad? Heb ik op moment wat last van. Zou het door het weer kunnen komen?

Wawa, ik heb een bevalling gehad die heel heftig en kort was en zonder knip. Kan je dus niet verder helpen. Misschien een ander?

Over de testen, ik heb ze gisteren inderdaad gekregen en heb negatief getest. Dus, de hcg hormonen zijn verdwenen. Tijd voor een portie nieuwen :dance: :mrgreen: Zouden we ze niet ergens kunnen bestellen? :wink: :mrgreen:

Heb momenteel een beetje last van m’n buik en boven aan bij de zijkant van mijn borsten heb ik ook pijn. Ik hoop dat nu mijn gewone hormonen dus weer op gang komen. Met temperaturen hoop ik mijn eisprong te kunnen ontdekken. Heb ook ovulatietesten in huis, die kan ik ook gebruiken om te zien waar we aan toe zijn. Ben benieuwd!!

Jane, als de pb’s naar Wawa geluk brengen moet je ze ook even naar mij sturen. Please :pray: !!!

Even een vraagje die hier helemaal niet hoort, maar: wij werken in de klas over het thema ‘ziek en gezond’. Deze week moet ik de werkjes voor dit thema verzinnen, iemand enig idee wat ik met de kleuters kan maken? Ben zelf helemaal leeg :wall:

:-*

Tilly, ik PB je even :mrgreen:

Zo, ben ik weer. Meisje ligt op bed, de afwasmachine staat aan, droger draait, mama kan op KoK!! :wink:

Bb, die uitspraken…tja, ik kan er nu niet zo snel opkomen, maar regelmatig komt er één voorbij en dan moet ik altijd even glimlachen. Ik tip je wel als er weer iets voorbij komt. Oh wacht eens…onthaalmoeder. Dat is er al 1! Haha! Dat woord kennen we in NL niet volgens mij.

Wat duurt het lang met Rayana zeg! Wordt echt hoog tijd dat ze eens opknapt. Is ze niet ontzettend afgevallen?! Had de dokter ook gezegd dat het zo lang kon gaan duren?

Tilly, had je ooit gedacht blij te zijn met het feit dat er géén HcG meer in je lijf zit? Fijn joh, kan je weer van start!

Patricia, misschien kun je een kamertje maken wat van korte duur is, maar ook makkelijk mee te verhuizen is. Ik zal er m’n gedachten eens over laten gaan…

Jane, ook alleen thuis joh? Ik nu trouwens niet meer. Manlief komt nu net onverwachts binnen. Hij wilde eigenlijk in A’dam blijven slapen, maar was vroeg klaar en wilde graag naar mij toe. :inlove: Ja, en naar zijn eigen bed natuuurlijk. Haha!

Popje heeft vanmiddag 3 uur :o liggen slapen, dus ik kon inderdaad mooi even bijwerken.

Wawa, ik ben ingeknipt en niet te zuinig!! Ik heb er ook nog steeds last van hoor. Zeker tijdens een ongi en ook als het kouder is. Ik voel me net een weervrouwtje…“Hm, :think: er zit vorst in de lucht, ik denk dat we sneeuw krijgen mensen. Ik voel het aan m’n knip.” :lol:

Maar zonder gekheid, ik ben al wel eens terug geweest naar de ha om ernaar te laten kijken. Of het wel goed geheeld was enzo. Volgens haar zit het wel goed. Maar ik vind het nog wel een heel vervelend gevoel hoor. Klussen is nog steeds niet als vanouds. :?