Oktober 2006 stoppers **deel 9**

@mamalena wrote:

Wawa, ik ben ingeknipt en niet te zuinig!! Ik heb er ook nog steeds last van hoor. Zeker tijdens een ongi en ook als het kouder is. Ik voel me net een weervrouwtje…“Hm, :think: er zit vorst in de lucht, ik denk dat we sneeuw krijgen mensen. Ik voel het aan m’n knip.” :lol:

Maar zonder gekheid, ik ben al wel eens terug geweest naar de ha om ernaar te laten kijken. Of het wel goed geheeld was enzo. Volgens haar zit het wel goed. Maar ik vind het nog wel een heel vervelend gevoel hoor. Klussen is nog steeds niet als vanouds. :?

Dank je voor je reactie. Uhmmm, lastig uitleggen, maar af en toe jeukt het littekentje. Aan de buitenkant is het zeer netjes, maar onder de huid voelt het net of het anders is. Ik vind het alleen niet ernstig genoeg om er mee naar de HA te gaan. In februari heb ik een weekje vrij. Misschien dan even naar mijn vrouwelijke HA. Tja, we klussen nu veel meer dan vorig jaar. Toen deden we het af en toe en nu natuurlijk rond het EI best vaak :oops: . Misschien heeft het daar ook mee te maken.

Ik vind het litteken vooral een heel rottig richeltje, waar ik niet graag aan zit. Zo’n akelig gevoel! :x En dan te bedenken dat dat ooit nog veel erger was! Dit is niks vergeleken bij het begin. En die hechtingen heb ik werkelijk vervloekt! Ik hoop zo :pray: dat ik dat een volgende keer niet hoef mee te maken.

(Meiden die voor de eerste gaan: er zijn ook vrouwen die géén last hebben van de hechtingen hoor, al kan ik me daar niet veel bij voorstellen. Ik wil niemand bang maken.)

@mamalena wrote:

Ik vind het litteken vooral een heel rottig richeltje, waar ik niet graag aan zit. Zo’n akelig gevoel! :x En dan te bedenken dat dat ooit nog veel erger was! Dit is niks vergeleken bij het begin. En die hechtingen heb ik werkelijk vervloekt! Ik hoop zo :pray: dat ik dat een volgende keer niet hoef mee te maken.

(Meiden die voor de eerste gaan: er zijn ook vrouwen die géén last hebben van de hechtingen hoor, al kan ik me daar niet veel bij voorstellen. Ik wil niemand bang maken.)

Ik heb noooit last gehad van alles daaronder, maar nu bijna twee jaar naderhand dus wel m.n. na de MK. Ik heb overigens helemaal geen nare herinnering aan de bevalling hoor. Zou zo voor een elftal gaan. :mrgreen:

Hey meiden.

BB beterschap voor je kleine meisje. 15 februari das nog twee weekjes wachten bb en veel klussen nu :wink:

Tilly fijne avond met je visite vanavond.

Wawa en Tilly ik zal jullie even een geluks pb’tje sturen. :-* :-*

Over dat knip verhaal reageer ik even niet. Oh kan ik nog terug :shock:

Ik heb als ik veel heb geklust ook last van branderig gevoel, jeuk en wat zwelling :oops: Ik denk dat als er littekenweefsel zit dat nog eens extra gevoelig zal zijn. Oh nou heb ik toch gereageerd.

M’lena wat fijn dat manlief al thuis is, je vergat te schrijven dat hij natuurlijk ook naast zijn vrouw wil liggen :inlove: Nou ik moet nog even alleen. wel typpisch dat vriendlief bijna elk uur belt haha om onbenulligheden dus hij mist mij ook.

Wat ben je trouwens een grapjas. Dat je er nu na een jaar nog last van hebt zeg :shock:

liefs jane

elftal :shock:

Nou meid we gaan eerst maar voor oktober. :-*

Oh maar Wawa, ik heb een geweldige bevalling gehad hoor. Die doe ik afgezien van dat knippen nog 10x over. En dat knippen voelde ik nog niet eens op het moment zelf, alleen naderhand. Ik heb echt een heel goed gevoel aan het bevallen overgehouden hoor. Zie ook niet op tegen een een volgende keer.

Wij zijn vandaag trouwens naar de bieb geweest. Er was een voorleesmiddag. Samen met een vriendin, die een dochter heeft, 5 weken jonger dan mijn poppetje. Natuurlijk kwam ik een beetje te laat, maar het was erg leuk. Heb meteen dochterlief lid gemaakt. Mevrouw heeft nu een eigen pasje. :smiley: Hoop dat ze net zo’n biebfan wordt als mama.

Leuk he? Onze dreumes heeft ook een pasje :mrgreen:

Weet je welk boek julie echt MOETEN kopen???

Mijn dierenboek van 2-4 jaar

ISBN-10 90-447-0693-X of ISBN-13 978-90-447-0639-0

Anita Engelen

boek

Angela, gecondoleerd . :-* en sterkte

verder niks bijzonders hier. Alissa is opgehaald uit de kliniek door haar moeder :wall: ze had gedreigt en zo… nou word ze dalijk in een of andere project geplaatst. jaja en ze zal zeker blijven want ze liegt nooit :liar:

heb ff geen tijd om te reageren, moet ff nog mijn boodschoppen doen blehhhh

:-*

Ik kom vanaf morgen weer kleppen… heel het weekend weg geweest…

Was heel gezellig bij Joos :mrgreen:

Nu heel moe… :?

Ik heb Jane bij de oktober mama’s al gefeliciteerd!

Maar doe dat hier nog een keer!!! :dance:

GEFELICITEERD!!! :smiley:

Tot morgen!

Wawa, bedankt voor de tip.

Joos, leuk je weer te zien.

Wendy, ben benieuwd hoe het met die meid afloopt… :?

Welteruste!!

Ik spring hier ook weer in. Het was een leuk weekend. Natuurlijk weer veel gelachen :mrgreen: Morgen ga ik rustig alles bij lezen.

Voor nu, slaap lekker! :dance:

Goedemorgen,

Was gisterenavond een beetje moe geloof ik, want ik zei: Joos leuk je weer te zien… Ik bedoelde te zeggen: Mirretje leuk je weer te zien, hoe was het bij Joos… :oops: Sorry.

We hebben hier weer een rotnacht achter de rug. 2x lang wakker. Heb haar allebei de keren een zetpil van 240 mg gegeven. Da’s best veel. Eigenlijk mag ze er nu geeneen meer. Hooguit nog één van 120. Ze heeft werkelijk de hele buurt bij elkaar gegild. Zo zielig! Ze was helemaal over de flos. Ik heb zelfs de zorgcenrale gebeld (is van de thuiszorg, 24-7 bereikbaar) Die raadde aan de ha-post te bellen. Dat was om 6.15. Echt, dat doe ik niet snel, maar dit was niet normaal. Ze slaapt nu, nadat ik m’n hele trucendoos heb opengetrokken…

Ga wel naar m’n werk bellen om te zeggen dat ik de ochtend niet kom. Wil even afwachten hoe het met haar gaat. Manlief is alweer naar A’dam en komt vanmiddag pas terug. Zie het niet zitten om haar nu alleen te laten met de oppas. Wil misschien wel even naar de ha, om te kijken of ze geen oorpijn heeft. Wat een dilemma, want het is heel lastig om inval te vinden voor m’n werk!

Ga toch bellen.

Na een hoop heen en weer gebel is het geregeld. Ha-assistent vond het niet direct nodig dat we zouden komen, maar ik moet in de gaten houden of ze geen hoge koorts krijgt.

Pff, en nu ga ik zelf ook even een tukkie doen, want ik ben gesloopt…

@Mamalena

Beterschap met je kleine!!!

Dat klinkt heel vervelend en vermoeiend :hug:

Sterkte!

Angela, gecondoleerd :kaars: Heel veel sterkte de komende tijd :hug: :hug:

==========================================

Heb een aantal foto’s neergezet in het showforum maandtopics (topic voor winterdeugnietjes) van Loïs haar verjaardagsfeest, de rest volgt woensdag wanneer ze voor het echie jarig is :inlove:

Hoi lieve meiden,

BB, jouw nieuwe NOD is aangepast. Die valt trouwens samen met die van femmie. Spannend! :pray:

Sterkte met Rayana :hug:

Oeh Wawa zo’n knip lijkt me helemaal niks! :shock: Marja, soms zul je er niet onderuit kunnen komen… Waar heb je dan precies last van als ik vragen mag? Trekt het litteken ofzo?

Jane, ben jij al een beetje aan het idee gewend?? :mrgreen: :mrgreen:

Heb je een afspraak met de vk gemaakt? Ben benieuwd…

Charissa ik ga snel naar de foto’s kijken. Ben benieud!

Hier geen nieuws. Alles gaat goed. Stond vanmorgen wel misselijk op, maar ik mag niet klagen want dat gebeurd echt bijna nooit!

We wachten vandaag op bericht van de makelaar. Afgelopen vrijdag hebben we een laatste bod gedaan op een appartement…

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie medeleven omtrent het overlijden van de oma van mijn man. :-* Ze wordt a.s. donderdag gecremeerd.

Omdat het gister een erg hectische dag was, heb ik vandaag maar vrij genomen ipv woensdag. Ik heb zeer slecht geslapen. De hele dag maalde maar door mijn hoofd. Ik zal mezelf wel nuttig maken vandaag, want ik moet toch het huishouden doen.

Verder wil ik even laten weten dat wij ondanks bovenstaand bericht nog wel geklust hebben. Gister en vandaag waren mijn vruchtbare dagen, dus daar hebben we nog wel even gebruik van gemaakt. Het is nu dus afwachten.

Ik heb niet echt bijgelezen, dus haak vanaf hier weer in. Nogmaals bedankt voor jullie medeleven. Ook wil ik iedereen die het moeilijk heeft een dikke :hug: :hug: geven, ook aan iedereen die het niet moeilijk heeft een dikke :hug:

Liefs Angela

De verkopers van het appartement zijn akkoord, wij hebben een nieuwe woning!!! (atlhans, papieren moeten natuurlijk nog getekend worden enzo)

Zo, in ieder geval weer een zorg minder.

Vanavond gaan we ff kijken op welke dag we willen trouwen, zodat ik een afspraak kan gaan maken voor de ondertrouw.

Het is wel stil hier zeg. Iedereen druk aan het werk??

Hé Patricia,

Nee ik ben vrij.

Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe appartement!!! Wanneer kun je erin?