Oktober 2006 stoppers **deel 9**

Hey Angela, ikke ook lekker vrij :dance:

Euhmmm… we kunnen er 1 september pas in, dat is wel jammer :roll:

Jammer, dat duurt dus nog wel even. Wil je nog voor die tijd trouwen, na de verhuizing of wacht je tot na de bevalling?

Patries, GEFELICITEERD!!! met jullie nieuwe stekkie! 1 september is wel een rotdatum ivm je bevalling, maar dat mag de pret niet drukken toch?

We willen trouwen voordat de kleine er is. Waarschijnlijk wordt dat ergens half april, en dan daarna heerlijk saampies op een luxe vakantie :dance:

Bedankt voor de felicitaties Charissa.

Trouwens, je bent hier best wel weer regelmatig, weet je zeker dat je niet terug op het lijstje wil? :smiley:

Lekker zeg! En weet je al waar je honeymoon heengaat??

Nou, we hebben nog niks definitiefs. Ik wil wel heel graag een strandvakantie, dus wil wel de zon opzoeken. Helaas houdt mijn vriend niet zo van vliegen, dus hij wil niet al te ver. Ik denk dus dat we op Marokko of Egypte uit gaan komen, gezien de temperaturen in april. 8)

Hahahahaha, Marokko of Egypte is toch ook ver :wink: Het verste waar ik geweest ben is Turkije / Griekenland. 3,5 uur vliegen. Dat vond ik al ver!

Hahaha, ja dit zal een uur of 4 vliegen zijn. Verste waar ik geweest ben is ook Turkije hoor :mrgreen:

Maar ik bedoel, als mijn vriend het aan zou durven zou ik wel naar Mexico of Brazillie willen…

O ja daar zou ik ook nog wel eens naar toe willen als de financiën dit toelieten. Wij gaan dit jaar met de auto op vakantie. We maken een 11 daagse rondreis door Italië. We gaan naar steden zoals Pisa, Florence en Venetië. Nu hou ik niet zo van autorijden, dus als het aan mij lag, ging ik met het vliegtuig.

Heeft je vriend last van vliegangst dan???

Echt vliegangst kun je het niet noemen, want hij gaat dus wel. Maar het moet hem gewoon niet te lang duren :mrgreen:

Gefeliciteerd Patricia met je nieuwe aankoop :smiley:

En tja vliegen is idd nix aan als het zo lang duurt. Als ik een rechtstreekse vlucht wil naar NL duurt het 8 uur. Ik heb ook ooit moeten overstappen van NL naar hier en dat was totaal onderweg iets van 18 uur. dat was echt LANG. Maar als je met z’n 2en bent en een redelijk vliegtuig hebt is het wel te doen hoor. laatste 2 keren had iedereen zelf een tv scherm en kon je tv kijken en films of spelletjes spelen en dat was toen ik devin mee had dus dat was ideaal. hij vond die afstandsbedieningen zo interessant en hij sliep meerendeel van de vluchten gelukkig.

Angela, sterkte alvast voor donderdag :hug:

Charissa, lois is zo’n lekkere pretletter om te zien :inlove:

He meiden,

Ik heb wel alles gelezen maar even weinig tijd om te reageren,maar wilde even vragen aan kyr@ hoe het met je nod is? Al twee dagen overtijd!!! Heb je al getest?

En verder wilde ik even patricia feliciteren met haar nieuwe appartement!!!

En wilde je even vertellen dat je je met je honeymoon wel moet realiseren dat vliegen met een zwangere buik niet geheel meer aangeraden wordt vanaf ongeveer de 30 weken. Er zijn verschillende vliegmaatschappijen die zwangere vrouwen gewoon ook echt niet meer meenemen dan.

Als ik het even zo vlug bereken ben je in april tussen de 19 en 23 weken. Ik zou even met je gyn overleggen of het dan nog gewoon kan?

Niet dat ik je af wil schrikken hoor, maar het is jammer als je wat geboekt hebt en je komt er daarna pas achter.

Meiden, fijne avond en tot gauw. Ik ga zo sporten. :-*

M’lena wat zielig voor haar. Weet je al wat meer. Hoe is het nu?

Wendy wat een toestanden met die meid zeg. Pff slikt ze medicatie? Dat helpt wel bij haar type problematiek.

Patricia super gefeliciteerd met je aankoop. 2007 word echt een jaar van veranderingen zeg. Ga je ons nu al vertellen hoe het appartement eruit ziet.

Ik ben nog niet verzoend met het idee hoor, ik ben hartstikke onzeker, maar heb nog steeds goede hoop. Dat roep ik al maanden haha. Het komt wel goed met me.

wawa ik heb net afscheid genomen van het Mk topic, ik merk dat het een heel ander topic is geworden dan dat ik had gehoopt. Ik heb ook voor het eerst dat ik een beetje ruzie loop te maken :oops:

Tilly vanavond weer Greys kijken he volgens mij word het een hele leuke aflevering.

Joos en mir jullie moeten zeker bijkomen van het gezellige weekend.

Heb je nog kunnen klussen joos en dan bedoel ik niet dat behangetje he.

BB hoe is het met je kleine meid vandaag al beter.

Angela beetje bijgekomen vandaag. lekker dat je vandaag vrij kan zijn. Donderdag crematie. Nou sterkte hoor deze dagen, ook voor manlief. Kon hij dus de zinnen nog wat verzetten :wink:

Poeh hoe is het met jou al een tijdje niets van je gelezen. hoe is het met de kitten.

liefs jane en oh ja weer een testje gedaan en zelfs na heel veel water en slappe thee toch weer positief. :dance:

Ik ga morgen vk bellen en mijn zorgen uiten misschien dat ik een echo’tje kan scoren :wink:

Voor alle klussers :: :: :: :: :**: even wat hormoontjes strooien. voor alle wachters :-*

hehe Jane, ik kan me goed voorstellen dat je blijft testen :lol: maar het blijft wel postief hoor …

Femmie, ik was vergeten een nieuwe banner te maken … :oops:

tja verder denk ik dat er niet veel terecht komt van alissa. Haar moeder werkt ook niet echt mee in het goede van haar dochter. Ze vind het zielig en gelooft alles wat alissa zegt. Alissa belooft vanalles en ze maakt daar gewoon niks van waar. En deze keer zal het niet anders zijn. Mijn schoonmoeder heeft alles geprobeert om haar daar in de kliniek te houden maar tja als de moeder dan toegeeft houd het gewoon op.

Ze is niet te vertrouwen en wij denken dat ze dus wel aan drugs deed/doet, omdat het er gewoon bovenop ligt. Ze zegt steeds als je met haar praat. maar ik doe niet aan drug terwijl wij het over iets heel anders hebben. En haar moeder ook die begint ook steeds van , maar ze in niet aan de drugs… terwijl wij het over schoenen kopen hebben (bijvoorbeeld).

Ze zal nou weer in een andere tehuis zitten denk ik en ik denk niet dat ik haar nog zal zien. John en ik denken allebei dat ze daar lekker wegloopt en haar leven gaat vernielen. Het is heel verdrietig en wij hebben geprobeerd om er iets van te maken. nou is het tot het punt dat het voor John ophoud, ze wil niet geholpen worden en dan is de keus aan haar, en haar moeder die gewoon alles doet was Alissa haar zegt :wall:

Ik ga maar WEER sneeuwruimen en dalijk nog boodschappen doen.

:-*

Hoi meiden,

Patricia, gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!! Leuk joh! Dat wilde je al zo graag en nu is het zover. 2007 lijkt zo inderdaad een mooi jaar voor jullie te worden met heel veel nieuwe dingen. :mrgreen:

Ben heel benieuwd wanneer jullie gaan trouwen. We horen het vanzelf wel, toch?

Jane, weer een testje gedaan las ik!! Moeilijk om te geloven hè?! Maar, je bent echt zwanger meid. Hoop dat je er binnenkort een beetje van durft te gaan genieten. Het is toch echt iets heel moois!

Inderdaad vanavond Greys kijken!! Heerlijke ontspannen avondje :dance:

Angela, fijn dat je vandaag even een dagje thuis kon zijn. Even de tijd voor jezelf. Veel sterkte nog deze week, vooral donderdag bij de crematie.

Wendy, wat een toestanden met Alissa zeg. Hoop toch dat het allemaal goed mag komen :thumbup:

Joos en Mirretje, jullie hebben dus een leuk weekend gehad? Dacht het wel hè. Gezellig hoor!!

Mirretje, heb je even goed met je hormonen rondgestrooid voor Joos? Wie weet is zij dan wel de volgende op het lijstje :dance: :mrgreen:

BB, hoe gaat het met jou en je kleine meid. Lijkt er wat verbetering te zijn? Hoop het zo voor haar en ook voor jullie als ouders. :hug: :-

Mamalena, bij jullie gaat het ook wel lekker hè?! Wat ontzettend sneu zeg! Heeft ze nog geen koorts? Hoe ging het verder vandaag? Hoop ook voor jou dat de kleine meid snel weer beter mag worden :hug: :-

Wawa, lekker gewerkt vandaag? Jij werkt toch ook de maandag, of heb ik dat nou mis :think: Weet het eigenlijk niet meer, maar dacht het toch wel.

Femmie, je zult inmiddels denk ik al wel aan het sporten zijn maar alsnog wens ik je veel plezier.

Hoe gaat het nu met je? Weer iets lekkerder in je vel? Op het werk ook nog steeds vol te houden?

Charissa, ik ga zo eens even kijken naar de foto’s van de verjaardag. Het was iig een geslaagd feestje zo te horen?

En nu woensdag nog dat ze echt jarig is. Leuk joh!!!

Poeh, jou mis ik alweer een tijdje. Alles goed met jou?

Volgens mij heb ik de meeste weer gehad. Als ik iemand ben vergeten…sorry :oops:

:-*

Wendy wat een toestand zeg. Het ziet er naar uit dat moeder en dochter hulp moeten krijgen. Moeder kan pas helpen als ze inziet dat ze bijdraagt aan de schade aan haar dochter. Moeilijk hoor het is een loyaliteits conflict, waar jullie waarschijnlijk geen invloed op hebben. Tragisch.

Wendy ga maar lekker sneeuwruimen ik wou dat ik het kon heerlijk buiten in de sneeuw hier is het maar druilerig het is om precies te zijn 2 dagen heel koud en mooi winterweer geweest.

Femmie ik las net je bericht pas, heb je het zo druk meid. Hoe is het vandaag gegaan. :-*

Liefs jane

Femmie, ik ga natuurlijk bij mijn artsen informeren of ik uberhaupt nog weg mag. Inderdaad, ik zal omgeveer 20 weken zijn, dus het lijkt mij geen probleem, maar toch even navragen bij de artsen.

Wendy wat en gedoe toch met die meid. Maar jullie hebben inderdaad je best gedaan. Wanneer is jouw nieuwe NOD?

Jane, ben benieuwd wat de vk morgen zegt. Ik hoop dat je snel voor een echo mag! :thumbup:

Ik ben vandaag opeens weer ontzettend moe. Ik ga straks even heerlijk douchen en dan naar bed. Wij hebben al bijna 2 weken niet meer geklust (of moet ik het nu anders noemen??). Voel me zo schuldig tegenover mijn vriend, maar ik trek het gewoon niet :roll: :oops:

Fijne avond allemaal en tot morgen! :-*

Jane, even over die rode schoenen :wink: Die zijn van mijn zusje, die loopt nogal met de mode mee :mrgreen: Ik zou mijn enkels breken op zulke pumps :shifty:

Patricia, ben hier idd regelmatig (eigenlijk ben ik hier wanneer er een nieuw bericht staat, heerlijk die mailtjes), maar reageer niet elke keer :oops: Ben nog even aan het denken of ik terug wil op het lijstje. Nu heb ik het wat rustiger, maar het kan zo ook ineens druk worden weer…

Enne, jullie willen toch geen nieuwe stoppers meer? :angel: :angel: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

:-* :-*

Charissa, ik zou je graag weer terugplaatsen. Er zijn meiden die hier veeeeeeeeeel minder komen en die staan er ook op. Je hoort er toch gewoon bij.

En altijd op iedereen reageren kan en hoeft ook niet. Ik hoor het wel. :-*

hmmmmmmmmmmm ok, zet me er maar weer op dan :mrgreen:

NOD is 7 februari

:-* :-*