Oktober 2006 stoppers **deel 9**

yay welkom terug op ons lijstje Charissa :-*

oh mijn NOD is 24 feb (dus hoop op een mooi verjaardags cadeautje)

Jeeeeeeee, Charissa is terug!!!

hihihihi dat hoeft niet in rood hoor mamalena

Zou wel een supercadeau zijn Wen! :thumbup: Daar gaan we gewoon vanuit :wink:

Patricia, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Goed, hé!!

Enne, wat betreft dat klussen: jij voelt je al schuldig na 2 weken…? Hier gebeurt soms 2 maanden niks hoor…

Jane, het blijft maar positief he! :lol:

Bedankt voor de belangstelling trouwens. Meiske voelde zich in de loop van de dag wel wat beter. Ze blijft pieperig, eet weinig en slaapt veel. Hoe lang kan zoiets duren?! Geen koorts gehad, maar ik ben bang dat dat vannacht wel weer zal komen.

Ik ga effe een bakkie zetten en dan America’s next topmodel kijken met manlief.

Zal morgen weer wat uitgebreider reageren. Sorry!

Jawel, Charissa, dat ‘hoeft’ wél in het rood!! (Maak ik zelf wel uit ja! :mrgreen: )

Ok ok ok…sorry hoor :mrgreen: :-* trekt haarzelf terug en gaat ANTM kijken

Charissa YEEEAAAHHH!! Je bent weer terug. En ja, dat moet wel in het rood en dan heeeeeeeeeeeel groot :mrgreen:

Mamalena, dat kan nu toch nog zeker een week duren. Hoop dat het minder lang duurt, maar dat is mijn ervaring. Ons mannetje begint geloof ik ook weer met de laatste kiezen of met z’n hoektanden. Hier dus ook één groot feest met hele zere rode billen :frowning:

Greys begint weer, dus ga weer achter de tv.

:-*

Jippie!!!

Charissa welkom terug!!!

Gezellig!!! :smiley:

Mijn internet vliegt er steeds uit (al is dat het afgelopen halfuur niet meer gebeurd…)

Bij Joos was het heel gezellig!

Joos was heel lief :inlove: voor ons en we hebben enorm gelachen :mrgreen:

Toen we opstonden kwam de geur van verse broodjes en andere jammie dingen ons tegemoet :drool:

Ik moet ff terug lezen hoor!

Tilly, ze is al wel een aantal dagen bezig hoor. Nu dan toch nog een week?? Hoop van niet. Dan doe ik geen oog meer dicht!! :shock:

Ben er nu echt vantussen!

Nou daar ging mijn internet net weer.

ik heb het weer gehad voor vandaag…

Poeh meid, gaat het?

Vandaag is het maandag… de minimauwies zijn er nog steeds neem ik aan :smiley:

Sterke donders zijn het :mrgreen: :inlove:

Tilly, bij jou ook weer rode billen tijdperk! Hopelijk is het van korte duur…

Voor mamalena hoop ik op een goede nacht vannacht! :pray:

Hier zat ik klaar voor ANTM wil Theo ‘Shark’ kijken :zzz: :zzz: dus heb ik het maar opgenomen en ga ik morgenochtend wel kijken :thumbup:

Mirjam, lekker dat je genoten hebt bij Joos en wat is nou lekkerder dan wakker worden en opstaan met de geur van verse broodjes :drool: :drool:

Charissa, dank je, ik hoop het ook. Heb haar al 3 keer horen piepen. :?

Welterusten allemaal. Tot morgenavond.

hello 8)

mamalena hopelijkt knapt jouw meissie snel op :hug:

rayana is beter, ze heeft niet meer gespuugd en haar diarree lijkt weer wat vaster te worden. ook is ze heel veel aan het eten, ze zal haar schade terug willen inhalen (ze was 1kg kwijt op een 2 weken tijd :shock: )

ik hoop dat het zo blijft!!!

patricia leuk zeg zo’n reizen… ik droom al weg als ik eraan denk!!!

en gefeliciteerd met jullie nieuwe stekkie!!!

ik heb begrepen dat jouw vriend turk is (of heb ik dat nou verkeerd) gaan jullie dan ook zo traditioneel trouwen of niet??? kan zijn dat iemand dit al eens gevraagd heeft en ik er overheen gelezen heb)

kyra erg he zeg van alyssa, en dat ze haar moeder dan nog zo in de maling neemt :evil:

charissa WELKOM TERUG!!! ikke is blij!!! :dance:

ben er eens even terug mee weg, kleine meid ligt aan mn broek te trekken :wink:

Goedemorgen allemaal! :-

Fijn het dat Charissa terug is?! (is ze echt weg geweest dan… :think: )

Je staat in ieder geval weer op het lijstje!!

BB, fijn dat het beter gaat met Rayana. Volgens mij is niets erger dan je kindje wat ziek is.

Ja, mijn vriend is inderdaad Turks, maar we geven geem traditionele bruiloft. We geven helemaal geen bruiloft :mrgreen:

We gaan op maandagochtend (gratis :drool: :mrgreen: ) naar het stadhuis om te tekenen, en willen dan diezelfde of de volgende dag op vakantie gaan. Geen jurk, geen feest, geen familie, gewoon lekker saampies weg voor voorlopig de laatste keer.

Ik ga vanmiddag het stadhuis bellen om een datum te bespreken, waarschijnlijk wordt het half april.

M’lena hoe is het met jouw meissie?

Iemand nog wat van Poeh gehoord?

Ik moet nu gaan, tot later! :-

Goede morgen meiden. Ik heb gisteren ook antm gekeken en ik baalde er van dat die vervelende negerin er in mag blijven bah bah bah. Was echt geirriteerd, vriend lief was ook weer thuis en die was het roerend met me eens.

CHarissa ik ben blij dat je een beetje terug bent, zo blijven we toch een beetje op de hoogte van elkander.

M’lena hoe is het met de kleine, heeft ze een goede nacht gedraaid. Het is hier wel weer een beetje een ziekenboeg hoor. rode billen, tandjes en diaree.

BB gelukkig gaat het met je kleine wat beter. Hoe is het met jou?

Tilly jij bent dus ook in de weer. voor alle zieke kindjes een :hug: van mij.

Mir vervelend van je internet. Ik ken het probleem zwaar :wall: :wall:

Poeh meid hoe is het met je?

Oh ik moet iets bekennen, er lag nog een testje in mijn la, van het hele pakket en ik kon het niet laten zit nu achter de comp en er liggen drie positieve testen naast mij de een nog duidelijker dan de ander. Tsja ik moet er toch echt aan geloven :mrgreen:

ga vandaag vk bellen vind ik zo spannend, ga het meteen doen :-*

liefs jane

Ik mag 15 feb al langs komen, ze gaat op vakantie en wil me voor die tijd nog zien dus :dance:

hoera jane super zeg!!!

15 februari spannende dag voor jou én voor mij dus! (nod) :wink:

ik ben zo benieuwd! (voor jou dan :mrgreen: )

oh ja je vroeg hoe het met mij was gaat wel hoor, heb niet te veel schade ondervonden aan de ontplofte mol (het is een ontplofte hamster gebleven) :mrgreen:

verder niet veel nieuws, ik nader de groene zone dus blazen met die hormonen!!!

:mrgreen:

Oehoooooooeeeehhh… Wat fijn Jane!! :thumbup: Ik zei het je toch :wink:

15 feb wordt voor ons clubje heel bijzonder. NOD van BB en femmie, Jane voor de eerste echo en ik krijg de nekplooimeting. Spannend allemaal ! :dance:

Ik heb in het showforum nog een foto geplaatst…

patricia ook gezellig hoor!

ik zou ook graag willen trouwen, maar in spanje is het de traditie om een feest te geven voor alle familie en vrienden en kennissen en buren van vrienden van kennissen enz en dat wil ik helemaal niet.

ik haat het om in het middelpunt van de belangstelling te staan en ik mag er niet aan denken dat er zo veel mensen naar mij kijken als ik naar het altaar wandel :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

ik haal dat echt niet hoor

met andere woorden: ik durf niet trouwen!!! :mrgreen: