Oktober 2006 stoppers **deel 9**

ja juist femmie haar NOD is ook 15 februari!!!

spannend he allemaal

en het is de dag na valentijn! dus DAT zou een heel mooi geschenkje zijn denk ik dan!!!

patricia de nekplooimeting zal allemaal heel goed komen!

ik voel het! :angel:

15 februari word dus een wel heel bijzondere dag zeg. Twee NOD’s en twee echo’s.

BB ik strooi voor jou wat :: :: :: :: :: :: :: :: en voor Femmie :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

en draai mijn duimen suf, nu nog die twee weken door komen :wall: :wall:

bb een ontplofte hamster nou gelukkig maar, want je moet stevig aan de klus meid :wink:

Patricia wat een prachtig buikje zag ik daar :dance: en je broek open haha. Leuk hoor. Ik doe ook weer mee als ik iets zie.

liefs jane

@jane wrote:

bb een ontplofte hamster nou gelukkig maar, want je moet stevig aan de klus meid :wink:

ben gisteren al begonnen! :wink:

weet je
ik heb het gevoel dat mijn mannetje stiekem toch wel weet wanneer ik vruchtbaar ben hoor
ik vertel het hem niet, kwestie van niet te veel druk op hem te zetten
en hij wil er ook nooit iets over horen :oops:
maar ik heb het gevoel dat hij het stiekem wel weet
gisteren zei hij bijvoorbeeld nog tegen me "wat zit jij me daar met van die zaadvragende oogjes aan te kijken?!"
ik dacht "wat zegt ie nou?!"
:mrgreen:
en hij heeft dan ook wel meer "belangstelling" voor me
niet dat ie dat anders niet heeft hoor
begrijpen jullie

:oops: :oops: :oops:

bb you naughty girl :naughty:. nou mooi toch hij blij en jij blij.

ja trouwens patries, jij had gelijk ik mag meteen langkomen :-*

krijg net de echo doorgestuurd van mijn vriendin, die nu al 11w is, was is dat toch mooi he allemaal… ik wil ook! :mrgreen:

@Bellenblaasje wrote:

patricia ook gezellig hoor!

ik zou ook graag willen trouwen, maar in spanje is het de traditie om een feest te geven voor alle familie en vrienden en kennissen en buren van vrienden van kennissen enz en dat wil ik helemaal niet.

ik haat het om in het middelpunt van de belangstelling te staan en ik mag er niet aan denken dat er zo veel mensen naar mij kijken als ik naar het altaar wandel :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

ik haal dat echt niet hoor

met andere woorden: ik durf niet trouwen!!! :mrgreen:

Bij de Turken wordt hetzelfde verwacht hoor! Mijn wij hebben daar helemaaaaaaaaal geen zin in, zeker nu niet in deze situatie. Jammer dan voor zijn familie, maar we doen het lekker op onze eigen manier. Ofwel, niets eigenlijk :mrgreen: Alleen lekker op vakantie.

Net het stadhuis gebeld. Op 20 feb gaan we in ondertrouw en de trouwdaum is vastgesteld op maandag 23 april om 13.30 uur :dance:

Eigenlijk wilden we 's ochtends om half 9, gratis :oops: :mrgreen: , maar dat zat al vol tot eind juli! Er zijn blijkbaar meer mensen die het zo willen doen hahaha…

Nu dus op zoek naar een mooi vakantieresort in Egypte. Bedeoling is dat we dan op 24 april weg gaan. Net mijn werk gebeld en ik kon gelukkig nog vrij krijgen. :dance:

@patricia26 wrote:

Charissa, ik zou je graag weer terugplaatsen. Er zijn meiden die hier veeeeeeeeeel minder komen en die staan er ook op. Je hoort er toch gewoon bij.

Haha, ja ik heb me evengoed “afgemeld” hier en blijf er hardnekkig opstaan (dat vind ik wel leuk hoor… dus wat mij betreft mag het zo blijven… als jullie het ook goed vinden… :mrgreen: ) Ik hou lang niet alles bij (maar dat heb ik al eerder aangegeven) maar kom wel af en toe de meest belangrijke dingen in de gaten houden… zoals… JANE!!

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID, WAT EEN SUPERNIEUWS!!

Leuk hoor. Nou… ik piep hier weer even tussenuit… tot de volgende keer… :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Niets gelezen, ben erg ziek. Gisteren ruim39,5 koorts. Nu nog ruim 38,7. Voel me heel vervelend. Als het zo doorgaat, mag ik morgen niet mee. Word ik erg verdrietig van. HA gebeld. Ik moet maximale dosering paracetamol nemen en ik krijg poederzakjes voor mij keel. Ik heb overal pijn en het zijn net de klusdagen, baal baal. Kan echt niet nu

Jeetje Wawa wat erg!! :frowning: Knap snel op en doe rustig aan.

Laat je lekker verwennen!! Beterschap :hug: :hug:

Nou ben ik er ook weer eens ff…

Wawa: sterkte…

Heb ook net weer een paar dagen met buikgriep op bed gelegen…bah!!!

JANE GEFELICITEERD!!!

Ik mag 14 februarie weer naar de vk en op 21 of is het nou 22 naar de 20 weken echo…

Patricia, ik heb bij de vliegtuigmaatschappij gekeken waar ik mee vlieg en mag to 36 weken vliegen. ben 32/33 weken zwanger als ik terug kom, dus je mag vast nog wel, of je moet niet mogen om je gezondheid…???

En ik ben dus een paar dagen niet online geweest, maar wat een blz dan al weer…bijna niet door te komen. Heb me voorgenomen vanaf nu niet meer ziek te worden en dus gewoon lekker elke dag ff op kok te kijken…

:smiley:

Hey chrisje,

bedankt voor de felicitaties en jij blijf hardnekkig op dat lijstje staan omdat je bij de zwangere club hoort :wink: wat gaat dat snel voor mijn gevoel feliciteerde ik je pas met de twaalfweken grens en nu ben je alweer 16 weken.

Wawa meid wat een toestanden met jou zeg. Ik vermoed dat alle drukte zich een weg naar buiten heeft gebaand. Het komt nu voor jou heel erg slecht uit. ik wens je veel beterschap meid dikke :hug:

Ik heb vandaag een middeltje lacto siroop gekocht en nu was ik al misselijk, maar nu begint mijn buik toch te rommelen er stond dat het een paar dagen kan duren, maar ik vergas de hond hier zowat. Het lijkt erop dat het werkt :sick: Het zou wel een opluchting zijn want mijn buik is net als die van Patricia. En heb er veel last van.

liefs jane

Hé meiden,

Nou, de klusweken zitten erop. Ik kan mijn Karwei klantenkaart weer opbergen. Nu maar in spanning afwachten de komende twee weken!

Het vervelende is, dat ik vandaag waarschijnlijk mijn ei heb gehad. Nu hebben we vanaf vrijdag tot en met gistermorgen (laat) geklust. Het is nu best pijnlijk van binnen en nu weet ik niet of ik het vandaag nog eens een keer moet proberen of dat het zo wel goed is. Aan de ene kant zeg ik van, laten we het nog maar een keer proberen, aan de andere kant, mijn man ziet me aankomen. Ik heb zowel zaterdag als zondag een ovulatietest gedaan en die gaven aan dat het mijn meest vruchtbare dagen waren.

Ik weet niet wat ik moet doen!!!

wawa, beterschap lieverd :-*

oh jeetje 15 feb word drukke dag dan hier :lol: de dag na devins verjaardag maar op de verjaardag van de kleine van mijn zus. is dan ff een emo week voor mij maar ik hoop dat het een hele blije week is voor jullie :smiley:

Angela, ik hoop dat je die karwei kluskaart voorlopig lekker in de la kan laten liggen :thumbup: zal voor je duimen.

oh devin komt me halen … tot zo

Wawa, heel veel beterschap voor jou gewenst! :hug: :hug: :-* :-*

Wen, jij hebt het ook druk he! Wat een toestand allemaal met Alis zeg! Nog even en dan is je mooie kanjer jarig, ook al weer twee dan :dance: :dance:

Angela, kan je helaas geen advies geven…wij klussen wanneer we willen en zin hebben :shifty:

Patries, jaaaaaaaaaaaaaaaaaa de trouwdatum geprikt, goed zeg! GEFELICITEERD!!! Ga het in mijn agenda zetten :dance:

Mamalena, hoe is de nacht gegaan met poppetje?

Jane, arme hond…kan hij er een beetje tegen of ligt hij in huis met een gasmasker?

Chrisje, jeetje tot zo lang nog vliegen?? Ik dacht altijd dat het tot 6 maanden mocht :think: 36 weken, damn…dan durf ik echt niet meer te vliegen, stel dat je gaat bevallen dan :?

@Angela79 wrote:

Nu hebben we vanaf vrijdag tot en met gistermorgen (laat) geklust. Het is nu best pijnlijk van binnen en nu weet ik niet of ik het vandaag nog eens een keer moet proberen of dat het zo wel goed is.

:shock: Oeh geen wonder dat het pijn doet! Zo lang klussen wij nooit :mrgreen:
flauw, sorry..

Volgens mij kan sperma 2 a 3 dagen blijven leven toch? Dus wat dat betreft zit je goed. Als het echt pijnlijk is zou ik het klussen even overslaan denk ik... (zeg ik rationeel denkend, maar oohweee als ik zelf ik die situatie zit!)

Zo, nu ga ik even snel de rest bijlezen en zoveel mogelijk reageren!
tot zo!

Joos je bent een enorme lolbroek!!! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Ik las het net terug, had het ook even anders moeten verwoorden. :oops: Heb jij nog een beetje kunnen klussen vorige week???

Ik wil het gewoon zo graag en ik zou niet graag om het ei heen willen klussen.

Zaadcellen kunnen denk ik wel twee dagen in leven blijven. Dan zou het zaad van gistermorgen (laat) zijn werk nog kunnen doen. :think:

Nou ja, we wachten het wel af (ik en iets afwachten, juffrouw ongeduld is mijn alias). En anders volgende maand weer proberen.

:mrgreen: Tja Angela, ik moest wel een beetje lachen. Dat zou echt een klusmarathon zijn!

Overigens zonder dollen, nog gecondoleerd met het overlijden van oma.

Patricia!! Hee meid, 2007 is echt jouw jaar hè! Gefeliciteerd met je huis en met je aanstaande huwlijk! :dance:

Jane, meid je bent echt hartstikke zwanger hè. Goed man! Fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan. :thumbup:

Wawa, he wat balen dat je nu ziek bent. Dat kon op geen slechter tijdstip gebeuren hè. Snel beter worden! :hug:

Pino, leuk dat je nog wel meekijkt hier!

BB, ik heb een keer ergens gelezen dat mannen het intuitief aanvoelen wanneer een vrouw vruchtbaar is. Misschien heeft jouw man dat ook.

:think:

Charissa, welkom terug!

Mirretje, het was gezellig hè. En als je nog eens in bad wilt, dan kom maar langs hoor :wink:

BB en M’lena hoe gaat het met jullie kleintjes?

Tilly, mir heeft een zak met hormonen rondgestrooid over mijn vriend en mij, en ik kreeg nog klavertje 4 van haar. Je zou denken dat het nu goed moet komen hè :wink:

Hoe is het nu met jou?

Poeh hoe is het nu met het kattenvolkje? De kittens zijn nu buiten gevaar toch?

Wendy, wat erg dat verhaal van Alissa. Helemaal als je machteloos aan de zijlijn toekijkt. Sterkte! :hug:

Marije, ik heb zo snel geen berichtje van jou gezien. Heb ik daar over heen gelezen? Sorry dan :oops: Alles goed?

Er zijn dus nog meer dames die antm kijken! Ik vond het jammer dat Mollie Sue weg moest. Ze had wel iets speciaals vond ik. Dat korte koppie staat haar erg goed. Ik weet overigens al wie in de finale staan en wie gaat winnen, maar ik zal niks zeggen!

Zijn hier ook Gilmore Girls fans?

Gilmore girls kijk ik altijd! Althans niet op dinsdag, ik neem het altijd op omdat wij hier dan CSI kijken :mrgreen:

Oh ik heb me rotge-ergerd aan die Jade gisteren bij ANTM, :sick: :sick: Jammer dat Molly Sue eruit is, vond haar toch een van de mooiste…Brooke mag van mij ook vertrekken, evenals Jade, Sara en Furonda :angel:

Dan blijven er niet veel meer over, maar deze hoef ik niet in de finaleshow te zien :evil: