Oktober 2006 stoppers **deel 9**

Ik zeg niks :silenced:

Wat vind jij de relatiebreuk van Lorelai en Luke? Ze gaat nu echt voor Christopher hè.

Luke zie ik nog wel bij zijn ex (moeder van dochter) komen.

oh hier ook een gilmore fan. Ik vind Luke echt de leukste oh zou zo mijn man kunnen worden. Lekker stoer, beetje gesloten helemaal mijn ding. Ik was dan ook zo teleurgesteld dat ze met ex het bed in duikt.

Angela sluit me bij joos aan zit wel goed joh, meer had je niet kunnen doen. maar als je het niet kan laten… kun je nog wel lopen :wink:

@Joos wrote:

:mrgreen: Tja Angela, ik moest wel een beetje lachen. Dat zou echt een klusmarathon zijn!

Overigens zonder dollen, nog gecondoleerd met het overlijden van oma.

Sowieso 1 x per dag (niet meer) :stuck_out_tongue:

Dank je wel, het is beter voor haar hoor. Ze heeft nu eindelijk rust.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH, ik word gek van die twee monsterlijke katten van me. Ze hebben de kolder in de kop en ze vliegen hier door de kamer heen, ravotten met mijn laarzen en ze luisteren voor geen meter!!! :x :x :x :x :x

Angela, de dag voor je ovulatie ben je het meest vruchtbaar, dus die testen van jou hadden het goed hoor! Er zijn verhalen bekend van zaadcellen die tot 7 dagen in leven bleven!! Maar 2 a 3 dagen is zeker, dus je zit gewoon goed. Ik zou het klussen nu even overslaan als het niet zo prettig meer voelt.

Ik had ‘toen’ trouwens op dg 14 mijn eisprong en wij hadden op dag 11, 13 en 16 geklust…and see the result :wink:

Ik heb dus goede hoop voor je meid! :pray:

Ik vind het niet leuk dat die twee uit elkaar zijn, maar ik blijf goede hoop houden, al denk ik wel dat Luke eerst nog een relatietje met zijn ex krijgt :think: voordat ze weer bij elkaar komen :pray: :inlove:

Ik lig altijd wel helemaal dubbel om Michel :lol: :lol: :lol:

Paris vind ik vreselijk irritant en als een scene te lang duurt met haar spoel ik die door :shifty: :shifty:

@jane wrote:

Angela sluit me bij joos aan zit wel goed joh, meer had je niet kunnen doen. maar als je het niet kan laten… kun je nog wel lopen :wink:

Lopen wel, maar het zitten is wat lastig :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@patricia26 wrote:

Angela, de dag voor je ovulatie ben je het meest vruchtbaar, dus die testen van jou hadden het goed hoor!

Dat was dus gister.

Dan heb jij er alles aangedaan Angela, nu maar afwachten hè :?

Charissa, die Paris vind ik ook niet echt geweldig. Haar rol voegt op het moment niet echt iets toe.

Jane, Luke is wel een schatje hè. Maar hij mag wel een keer een ander shirt aan trekken :lol:

hahah ja dat shirt maar eigenlijk vind ik zo’n houthakkers hemd bere sexie jammer dat het niet staat bij een neger. Het staat alleen bij zo’n ruwe blanke bolster.

Paris is ook niet mijn favoriet, maar eigenlijk stoor ik me al een tijdje aan dat gehak tak als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat over en weer snel praten en zogenaamd gevat zijn Lorelei doet dat ook heel erg. Ik word daar heel zenuwachtig van.

Angela meid volgens mij heb je er alles aan gedaan en als je niet meer kan zitten, nou ja dan blijf je maar staan. Kun je later zeggen, schat je mama heeft er alles aan gedaan om jou te krijgen en kon een week niet zitten :mrgreen:

Ik ga tv kijken dikke kus

Hoi meiden,

Wat zijn jullie alweer lekker aan de klets geweest. Heb net alles proberen bij te lezen. Waren toch weer zowat 3 pagina’s!

Wawa, wat ontzettend vervelend dat je juist nu zo ziek moet worden :wall: :hug: Dat had inderdaad gewoon niet slechter gekunt. Gaat het nu inmiddels misschien iets beter na die paracetamolletjes? Meid ik ga heel hard voor je :thumbup: dat je morgen gewoon heen kan.

Jane, weer een test :shock: Heb daar echt lol om als ik het lees. Hoop wel dat je het nu gelooft want je testen zijn op toch? Fijn dat je de 15e al bij de vk terecht kan. Hoef je gelukkig niet zo heel erg lang meer te wachten. Al duurt het voor jou natuurlijk wel lang, maar wachten tot de 9 weken duurt nog langer!

Patricia, zal de trouwdatum ook in de agenda zetten. Leuk hoor!! Heb je er een beetje zin in? Ga je helemaal niet een speciale jurk aan doen? Ach, ben een beetje romantisch en ben zelf redelijk traditioneel getrouwd, vandaar :oops:

Nu nog op zoek naar een leuke vakantiebestemming en dan wachten tot april. Dat gaat al weer snel hoor.

Joos, leuk jou ook hier weer te zien. Alles goed met je?

Ah, dus jullie hebben een bad? Lekker hoor! Mag ik ook een keertje komen dobberen?

Pino, leuk dat jij er ook weer even was. Jij bent ook weer bezig voor de volgende ronde zag ik? Hoop voor je dat het deze keer raak is! :dance:

Angela, ik sluit me helemaal bij Patricia aan. Je hebt op de juiste momenten geklust dus dan zou ik het nu wat rustiger aan doen. Ga maar lekker rustig afwachten :wink: :angel: :mrgreen:

Charissa, morgen is je pretletter jarig!! Wordt ze alweer 2 jaar :inlove: :dance: Bijzonder hè?! Hoop dat je nog een leuke dag hebt. De verjaardag is dan al wel gevierd, maar morgen is toch ook nog een beetje bijzonder. Toch?

Mirretje, hoe is het nou met internet? Wij konden gisteren niet onze mail ontvangen. Ook erg vervelend :wall:

je hebt dus bij Joos met hormoontjes gestrooid? Wil je dat hier dan ook nog even doen voor ons? :-

Marije, weet jij inmiddels al meer meid. Ben je al bij de huisarts geweest? Ik heb al een hele tijd niks meer van je gehoord. Alles wel goed?

BB, fijn dat het weer beter gaat met Rayana. Hoop dat ze nu snel opknapt. Als ik het zo hoor zal die verloren kilo er iig snel weer aanzitten :lol:

Mamalena, nog een beetje een goede nacht gehad? Hier viel het gelukkig mee. 1 x moesten we eruit. Om 3 uur was hij wakker en wilde niet meer liggen. Even bij ons in bed gehad en daarna sliep hij zo weer. Geluk gehad dus.

Jullie ook zo’n nacht gehad? Hoop voor je dat het snel beter gaat. Ik zei dat het nog wel een week kon duren maar ze was inderdaad al een tijdje bezig hè?! Dan hoop ik dat ze toch met een paar dagen er doorheen is.

:-

Poeh, nog steeds niks van jou gehoord. Ben je nog ziek dan? Alles wel goed met je?

Chrisje, wat ontzettend ver ben jij al weer heen in je zwangerschap. Alweer 16 weken :shock: Wat gaat dat snel zeg!! Voel je je inmiddels ook weer goed?

Patricia, jij ook al over de 10 weken heen!!! GAAF :dance:

Wendy, alles goed met jou? De 15e is dus een beetje een dubbele dag en een moeilijke week. Hoop voor je dat jij je er doorheen weet te slepen.

Wie ben ik nu vergeten? Volgens mij mis ik iemand maar weet zo niet wie :think: Nou ja, iig een dikke :-* voor jullie allemaal.

Ga zo Gilmore Girls kijken. JAAA ben ook een fan!!

:-*

Oeh, maar een neger heeft geen houthakkersshirt nodig!

Zo’n mooie donkere man met een kale kop…draag mij maar weg! :drool:

@Tilly wrote:

Joos, leuk jou ook hier weer te zien. Alles goed met je?

Ah, dus jullie hebben een bad? Lekker hoor! Mag ik ook een keertje komen dobberen?

Kom maar dobberen hoor :lol: Neem je zelf je eendje mee?

We hebben ook een douche, hè mir (inside joke)

ff gauw nu mijn internet er nog is…

Joos:

:mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hahaha hoi mir, leuk je ff te zien!

Bb, fijn dat het weer beter met je meisje gaat. Ik had ook wel gedacht dat ze afgevallen zou zijn. Goed dat ze de schade nu een beetje inhaalt!

Enne, trouwen is zó leuk!!! Helemaal jouw dag, zoals jij het wilt! Geweldig! Ik zou het weer precies zo doen. Iedereen zei achteraf ook dat het echt bij ons pastte. Het was echt een ontspannen dag. (Kon ook niet anders want ik was 8 maanden zwanger.) En natuurlijk sta je in de belangstelling, maar dat komt ook omdat je op dat moment de mooiste, gelukkigste vrouw van de wereld bent!! Gaaf toch?

Haha, die opmerking van je mannetje!!! Hoe kijk je dan? Heb je daar een foto van? :lol:

Angela, volgens mij het je goed geklust hoor. Ons poppetje is 3 dagen voor de e.s. verwekt. 1x geklust. Raak.

Patricia, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd met je nieuwe huis!! (of wel? Ja…toch wel…:oops: Nog een keer dan? :smiley: ) Gaaf joh!! Jullie doen het precies hetzelfde als wij in 2005. We gingen samenwonen in feb., een week na de verhuizing kindje verwekt, 18 okt getrouwd, 19 nov. kindje gekregen. Superjaar!!

Femmie, alles goed?

Poeh, hoe is het met jou?

Wendy, heftig joh, dat gedoe met Alissa! Frustrerend dat je zo weinig kunt doen he.

Mirjam, wat ben jij lekker verwend bij Joos zeg!!

Joos, wat lief van je!!

Jane, wat super dat je alzo snel mag komen! Ik weet niet hoe jouw vk het doet, maar bij mij was het eerste bezoek alleen een intake en kennismaking. Geen echo ofzo. Nam niet weg dat ik het wel heel leuk vond om vanalles te kunnen vragen enzo. Wordt het toch weer wat ‘echter’ door.

Sterkte met je buik.( :sick: ) Lief hondje, ik denk aan je. Arm ding!

Chrisje, fijn dat je je weer wat beter voelt! Niet meer zo lang wegblijven hier hoor! Hé, en je bent over een maandje al op de helft!!! :shock: Wat gaat dat haaaaaaaaaard!!!

Lieve Wawa, het kan ook niet slechter uitkomen dan nu he!!! Gigantisch balen voor je meid! Ik ga heel hard voor je duimen dat je een beetje opknapt. Genoeg om mee te mogen. Dikke :-*

Joos, jammer he, van Molly Sue. Ik vind haar ook zo mooi. Snap het ook niet goed. En Jade houdt het wel smeuig, maar wat een tang is dat zeg!!! :evil: Ik wil inderdaad niks horen over de finale! Mondje dicht.

Pino, leuk je weer even voorbij te zien flitsen! Alles goed?

Marije, waar ben je?? Hoe gaat het?

Charissa, met jou ook alles oké? Bedankt voor je belangstelling. Iedereen trouwens. Hier gaat het nog steedsn iet helemaal geweldig. Manlief belde vanmiddag dat ze alleen maar aan het huilen was. Toen het zetpilletje ging werken, viel ze om van de slaap en heeft ze 2,5 uur geslapen. Afgelopen nacht heeft ze re-de-lijk geslapen. Veel huilen en kreunend weer in slaap vallen. Ik was echt elk uur wakker. Elke keer stond ik klaar om naar haar toe te gaan en dan werd het weer stil.

Vanavond lekker lang in bad geweest en nu ligt ze vooralsnog heerlijk te tukken.

Vanmiddag heb ik een gesprek met m’n leidinggevende gehad. Ik ben afgelopen jaar 5x ziek geweest en dat is te vaak. Ik werd flink aan de tand gevoeld en dat snap ik wel, maar het voelt niet fijn. Vooral omdat ik niet het idee heb dat ik er iets aan kan doen.

Bovendien had ze nog een aantal dingen waar ik min of meer voor op m’n flikker kreeg. Ik heb bijv. m’n stagiare ‘ontslagen’, maar dat niet met haar overlegd. Ik weet dat dat ook niet direct nodig was, omdat die stagiaire onder de verantwoording van een praktijkopleider valt en niet onder een clustermanager. Die opleider was volledig op de hoogte van wat ik wilde gaan zeggen en doen. Ik had dus helemaal niet het idee dat ik iets ‘fout’ deed. Toch wel…Moe word ik ervan…En dat terwijl het al zó trubbelig op het werk is! Bleh!!

Zo, het is toch nog een heel verhaal geworden…Had ik niet gedacht.

meiden, even vanuit bed een berichtje Nog steeds niet beter. Hoge koorts, keelpijn, klieren en amandelen als grote knikkers in mijn nek. Overal spierpijn. Gelukkig geen diarree en overgeven, maar ik ben al wel 1,5 kilo afgevallen sinds zondag :shock: . kan nu niet slapen ben erg gespannen voor morgen. Ik hoop echt dat ik mee kan. Ik vind het niets, dat dreumes zonder mij onder narcose gaat. Manlief is wel vrij hoor en gaat natuurlijk mee, maar mijn mamahart vindt het vreselijk om ze 's morgens alleen te laten gaan. Ik ga nu toch weer even proberen te slapen.

Charissa, gefeliciteerd met Loís als je dit 31 januari tenminste leest

He meiden,

Hier weer even een kort berichtje, duik zo mijn bed in. Wilde toch even snel zeggen:

Charissa welkom terug!!!

Wawa, beterschap meis!!! :hug:

En jawel hoor, charissa proficiat met je pretletter!!! Fijne dag morgen.

(yes ik heb het onthouden)

En tilly, je miste mij :evil:

Voor alle andere meiden. :-* en tot morgenmiddag, dan zal ik weer wat uitgebreider reageren :zzz:

Ik doe net of het al de 31ste is. Moet morgen werken dusssss…:

LOIS, GEFELICITEERD LIEVE MEID!!! Fijne verjaardag!

Papa en mama van Lois, alweer 2 jaar zo’n mooi meisje, wat een geluk, he! Geniet er nog lang van. Fijne dag!

Oh Femmie,

Ben je echt boos?

Er stond namelijk geen lachend gezichtje :mrgreen: achter jou :evil:

Ik hoop het toch niet.

Ik had al zoveel getypt en wist het echt niet meer.

SORRY :wall: :cry:

Ga douchen naar bed.

Wawa, hoop zo dat je morgen mee kan :thumbup: :thumbup: :thumbup: