Oktober 2006 stoppers **deel 9**

Wawa, lieverd het zit je niet mee he! Hopelijk kan je vandaag toch nog mee, en ik begrijp dat je mamahart breekt als je er niet bij kunt zijn, zou ik ook hebben… Maar 1 1/2 kilo in een paar dagen, pffffff niet meer doen nu he, want ik maak me zorgen :hug: :hug:

Lieverds, bedankt voor de felicitaties, zal ze vanmiddag aan Loïs overbrengen als ik naar kdv ga waar haar verjaardag nog lekker wordt gevierd. Daar maken ze er altijd een halve middag een feest van :dance: :dance: :inlove: :inlove:

En idd alweer 2 jaar, ben vandaag een emodoos…Het gaat zo hard en ze leert zo snel…Ze bepaalt verdorie al welke kleren ze aan wil op de dag :inlove: :frowning: Lekker tegenstrijdige gevoelens vandaag…

En mamalena, hopelijk heeft het bad wonderen gedaan en hebben jullie een goede nachtrust gehad…

Tilly, hoe is het met jou mannetje?

wawa zie PB :-*

Charissa, GEFELICITEERD met Loïs!!! 2 jaar vandaag.

Kan me voorstellen dat het voor jou best een beetje een emo dag is. Als je dan maar van die emo dag geniet!! :mrgreen: :-

Leuk dat ze vandaag op het kdv ook haar verjaardag viert. Zo zal ze zich vandaag weer helemaal jarig voelen!

Fijne dag samen :-

Even kort moet zo werken.

Loïs gefeliciteerd met je twee jarige verjaardag :-* :-* :-*

Wawa zie ook pb heel veel sterkte vandaag dikke :-* en een dikke :hug:

M’lena hoe is het met de kleine nu weer een lange nacht gehad. ook een kusje :-* voor haar

En tillly een :-* voor de billen hihi.

Dat de kleintjes maar snel weer beter worden

Dikke kus iedereen jane

Nou meiden, hier weer een reactie op iedereen, ik heb wel alles bijgelezen, maar het is dus gewoon onmogelijk om alles te onthouden :wall:

Sorry dus alvast als ik iets vergeet.

@ Angela

Meid het wordt spannend voor je hoor! Ik :thumbup: heel erg hard voor je. Dit zou betekenen dat mijn ei nu ook geweest is? Nou ja, wij klussen nog even verder. Gebruik geen ovu testen.

@ BB

Ben je al aan de klus geslagen? En hoe is het met Rayana?

@ Charissa

Owwwwww wat wordt jou kleine meid al groot!!! Heeft ze wel leuke kleertjes uitgekozen voor vandaag? :inlove:

@ Joos

Ik vond het ook jammer dat mollie sue weg moest. Die jade die moet weg!!! Maar goed, iemand zei het al, er zijn er maar weinig die de finale mogen halen.

Hoe gaat het verder met je? Je telt al weer af zie ik :smiley:

@ Kyr@

Oops ik had even niet meer in de gaten dat je al gezegt had dat je ongi was. Keek alleen naar je banner en trok daaruit te voorbarig conclusies :lol:

Ik zal het niet meer doen :lol:

En jij voortaan op tijd je banner aanpassen he! :lol:

@ Mamalena

Hoe is het vanacht gegaan? Een beetje geslapen? Hoe is het met je kleine meid?

En jeetje, wat vervelend op je werk. Denk je iets heel netjes geregeld te hebben, is het nog niet goed. En verder, wat wil je leidinggevende? Dat je komt werken en iedereen aansteekt? En al je energie verspilt aan een stagiaire die niet functioneert?

Mou meis, betrek het maar niet op jezelf, je leidinggevende zal zelf wel een probleem hebben gehad en op jou hebben afgereageerd. En als dat niet zo is, dan is dat lekker vette pech voor haar, jij weet wel beter. :-

oops ik ben een beetje anti leidinggevende geloof ik

@ Marije

Hoe gaat het met jou? En met opa?

@ Pino

Ik heb jou voorbij zien komen, maar kan het stukje nu niet meer terugvinden :?

Nou ja, verder alles goed met je?

@ Poeh

Hoe is het met de kittens?

@ Tilly

Natuurlijk ben ik niet echt boos joh :-
:hug: :mrgreen:

Sorry, ik was een beetje moe en heb er niet bij stil gestaan dat ie zo verkeerd opgevat kon worden. Zal er vlgd keer aan denken een :mrgreen: achter te zetten.

@ Wawa

:hug: Hoe is het gegaan? Kon je mee of zat je toch nog thuis? :hug:

@ Chrisje

Gezellig dat je weer wat vaker gaat komen. En niet meer ziek worden he! :naughty:

@ Joyce

Hoe is het met jou?

@ Patricia

Wat heb jij het lijstje mooi aangepast! :clap:

En ik zie dat je je trouwdatum bekend hebt gemaakt. Ik kan hem alleen niet terugvinden :cry: Wil je hem nog eens vertellen? :smiley:

@ Mirretje

Wat is er toch met je internet aan de hand? Heb je allemaal storingen? Of ben je vanalles aan het verbouwen ofzo? (heb vast iets gemist :oops: )

@ Jane

Hoe is het met je? Al zwangerschapskwaaltjes? Werkse vandaag.

15 feb wordt inderdaad een bijzondere dag. Ik kreeg het helemaal warm van binnen toen ik dat allemaal las :smiley:

Maar ik heb een voornemen om dan nog niet te testen. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van mijn cyclus dus wil eigenlijk wachten met testen. Aan de andere kant kosten die dingen helemaal niets dus kan het eigenlijk wel, nou ja, ik zie wel wat ik dan doe. Ff kijken wat voor dag het is?………………….een donderdag. Hmm :think: denk niet praktisch om te testen ofzo, ik zie wel.

Verder vordert het eindelijk met de verbouwing. :smiley:

En over mijn werk wil ik graag wat vertellen, maar via PB.

PB dus op verzoek beschikbaar :-*

Liefs femmie

Meiden, ik heb echt alles gelezen maar ben zo vergeetachtig als wat, dus weet het bijna niet meer :wall:

Wawa, jou wil ik in ieder geval veel betrschap wensen en ik hoop dat je toch nog mee bent gegaan met je kleintje :hug:

Charissa, gefeliciteerd met Lois !! :dance: :dance:

Verder reageer ik nu even niet (weet het toch allemaal niet meer). Ik ga even in huis aan de slag en dan naar werk. Fijne dag allemaal! :-*

Oh, nog even speciaal voor femmie :mrgreen: DE datum is 23 april! :dance:

Hoi patricia,

Dat is een mooie datum :clap: Heb je die om een speciale reden gekozen?

Ik zal in ieder geval duimen voor heel mooi weer dan! :mrgreen:

GEFELICITEERD LOIS!!

Wawa, zie pm. Hoe voel je je vandaag? Ik hoop zo dat je weer opgeknapt bent en mee kon naar het ziekenhuis. Hoe is het gegaan met kleine dreumes in het ziekenhuis?

Patricia, werkze in je huis! Heb je al last van zwangerschapsdementie :wink:

Femmie, ja ik tel weer af inderdaad. We zien wel, we hebben ons best weer gedaan. Jij wilde 15e niet testen hè, stoer hoor, ik zou dat niet vol kunnen houden denk ik.

m'lena, wat balen dat je gesprek niet zo goed ging op je werk. Wel voor jezelf opkomen hè!

Jane, werkze vandaag!

He joos,

Wat een gaaf plaatje!!! Daar zal loïs blij mee zijn.

Het is wel super rustig hier vandaag. Verveel me een beetje. Zet af en toe een wasmachine aan en ga zo even wat was opvouwen.

En ja ik ben superstoer :liar: :lol:

Eerst nog eens zien dat ik met kan inhouden, dan geloven :lol:

Wanneet ga jij testen? Gewoon meteen de 9e?

Ik denk het wel. Geen idee, ligt er ook aan hoe ik me voel.

Hier staat de wasmachine ook aan. En er ligt nog een hele berg wasgoed dat opgevouwen wil worden, maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin :mrgreen:

Sorry meiden ik had een paar dagen problemen met mijn internet verbinding, elke keer als ik online probeerde te komen had ik geen verbinding meer :evil: :wall: :wall: :wall:

Ik haak hier dus weer in en reageer nu alleen even op de dingen die mij van de laatste blz zijn bijgebleven.

Wawa, beterschap

Lois gefeliciteerd met jou verjaardag :smiley:

en voor de rest moet ik echt nodig bijlezen

Haha hier net zo.Heb het net naar beneden verplaatst. Staat alweer een nieuwe was aan en de droger draait weer.

Mijn vriend zei net dat ik anders maar gewoon ontslag moet nemen en thuis moet gaan zitten. Dat is gunstig voor het huishouden :lol:

Maar ja, dat snap je denk ik ook wel, dat doe ik dus niet…

He poeh,

Wat balen he als je i-net het niet doet. Is het nu allemaal gemaakt weer?

WELKOM TERUG iig en succes met bijlezen. Das een hele klus :thumbup:

Hoe is het met je?

Met mij is het prima :smiley:

ben helemaal vrolijk wij hebben namelijk net bericht gekregen van de belastingdienst en we krijgen geld terug :smiley: :smiley:

Even uitleg hierbij… iemand had ons aangegeven bij de belastingdienst omdat ik met mijn cattery bij zou verdienen :shock: :lol: :lol:

Nou hebben wij dus aangifte gedaan en ook al onze kosten opgegeven en we krijgen dus een aardig bedragje terug :smiley:

Ik zou nu eigenlijk graag willen weten wie ons heeft aangegeven want dan kon ik ze een bloemetje sturen :mrgreen: of is dat te gemeen?? :angel:

Hahaha nee joh,

Vind het zoiezo idioot dat iemand zich daar druk om maakt, maar goed. Maar is voor jullie echt super fijn dat je nu weet dat je gewoon geld terugkrijgt :dance:

En hoe is het met de kittens?

Met de kittens is het ook goed al is het poesje een eigenwijs verwend mormeltje aan het worden…

Ze wil geen blikvoer meer gewoon eten alleen via een spuitje :roll: en als je niet snel genoeg bent dan gilt ze de hele boel bij elkaar wahahaha

ga ze straks maar kip voorschotelen want dan moet ze wel zelf eten :mrgreen:

Mir, haar ventje doet het helemaal geweldig en die is gelukig voor haar niet zo eigenwijs :wink:

Ow wat heerlijk!!! Vind het altijd wel schattig als ze zo’n eigen mening hebben. Zo lief. Begrijp dat je dus een van mir haar kittens hebt weten te redden?

Nou die eigenwijzert kan je vast nog wel wat afleren hihi, gewoon lekker kippetje voeren. Dat kunnen ze nooit weerstaan toch?

1 van Mir haar kitten leeft idd nog steeds en dat is een heerlijk clowntje :smiley:

Wat betreft die eigen mening Siamezen en Oosters kortharen staan er om bekend dat ze erg karakter vol zijn :wink: :mrgreen:

Zo, de was is opgevouwen.

Nu nog opruimen, de vaatwasser uitruimen en koken.

Zucht, wat heeft en huisvrouw het toch zwaar :lol:

Nou poeh, wat zal mir daar blij mee zijn he. En die ander, blijft die bij jullie?