Oktober 2006 stoppers **deel 9**

Die andere blijft idd bij ons na alles wat er gebeurd is kan ik van haar geen afstand meer doen.

Je bent zo te lezen ook al flink bezig geweest vandaag, ik ga me haast schuldig voelen op de echt belangrijke dagelijkse dingen na had ik echt een spijbeldag vandaag :oops: :mrgreen:

haha, ik spijbel ook hoor. Zoveel heb ik niet gedaan, maar doe dat nu allemaal tegelijkertijd nu mijn vriend bijna thuis komt. Dan voel ik me ook wat minder schuldig :lol: :oops:

Ik snap het dat je die ene houdt na alles wat er gebeurd is.

Zou je me je website nog eens willen pb’en? :-*

Zijn alweer thuis voor wie wil, kan ik PB met verslagje sturen.

Zeer indrukwekkend verslag wawa!

Dikke knuffel voor de kleine.

Fijn dat jij toch ook mee kon.

Poeh, fijn om jou ook weer te zien hier! Heerlijk dat het goed gaat met de kittens! We hebben zondag nog staan :drool: bij oosterse korthaartjes.

femmie, spijbelen?? FOEI :naughty:

oef, ik heb de hele middag al krampjes. Zou ik weer een buikgriepje krijgen ofzo?

Ik spijbel niet van mijn werk hoor! ik zou niet durven :?

Hihi trouwens toch een beetje, ik spijbel nml van mijn werk als huisvrouw vandaag hihi. Maar goed. Dat mag, ook ik mag af en toe een beetje tot rust komen :zzz:

Idd een indrukwekkend verslag wawa. Van mij ook een dikke knuf aan dreumes en aan jou en je man.

Mijn vriend belt net, komt nu naar huis. Zal ik mijn huisvrouwelijke charme maar weer in de strijd gooien en voor hem gaan koken :mrgreen:

ow en joos, :hug: geen buikgriepje krijgen he!!! Laat het maar lekker innestellingskramp zijn :mrgreen: :thumbup: :pray:

Zou je dat zo erg kunnen voelen dan? K heb wel gehoord over innestelbloedingen, maar niet over krampjes

Enneuh, de liefde van de man gaat door de maag hè, dus doe je best meid :wink:

Volgens mij moet je straks gewoon poepen hoor Joos! :lol: :lol: :lol: :lol:

Sorry, ik ben melig vandaag! :oops: :oops: :oops:

Hey kletsmiepen,

Joos er is een topic bij zwanger worden en ‘innesteling’ ik heb er ook een stukje geschreven. Op pagina een is er een meisje naam vergeten die een linkje heeft gemaakt naar een ander forum. Dan kom je op een topic waar alle klachten van dames staan van VOOR de NOD. Ik heb die pagina’s heel vaak gelezen om mijzelf te overtuigen. Ik meen zelf ook wat gevoeld te hebben, soort stroomschokjes samentrekkingkjes niet pijnlijk, maar echt zo’n ingravings gevoel. Of was dat mijn fanatsie.

Ik heb één hele grote zwklacht Femmie. Ik kan niet poepen :oops: is dat trouwens een zw klacht zo vroeg al. Mijn buik is enorm en ik heb er veel last van. Zoals ik gisteren al schreef ik vergas de hond.

Verder is mijn misselijkheid minder af en toe met vlagen na het eten :think: en veel opboeren, herkent iemand dat???

Verder slapen we op een matras in de woonkamer omdat we boven aan het klussen zijn. :wall:

Charissa heeft Loïs een fijne verjaardag gehad.

M/'lena en Tilly hoe is het met de kleintjes.

Poeh wat fijn dat je verbinding weer werkt ik maakte me helemaal ongerust en dacht dat de kitten misschien weer ziek waren. Maar het was gelukkig niets ernstigs. Leuk dat ze een eigen willetje krijgen.

Femmie = desperate houswife :mrgreen:

stoer als je de 15 e niet test, maar voor het verhaal zou het leuk zijn :wink: maken we er een memorabele dag van.

wawa :hug: voor jullie zie ook pb. Jij bent dus ook weg bij het topic wat je zelf hebt gestart. Ik heb een beetje lelijk gedaan he. was nogal boos. :evil:

Liefs jane

Ik denk dat ik ook maar eens de was ga doen. Ben net een uur thuis van mijn werk. Heb de eerste routine al gehad (beesten voederen), bakje koffie gehad (smaakt nog best). Ik moet nu wachten totdat manlief om 20:15 uur thuis is, dan gaan we eten.

Wat eten jullie allemaal, of hebben jullie gegeten???

Wij eten broccoli met een kaassausje, Hollandse aardappelschotel van Aviko en een lekkere schnitzel (ongepaneerd). Hmmmmmmmm!! :drool: :drool: :drool:

Jane, ik heb gelezen dat het wel bij zwangerschapskwaaltjes kan horen hoor. Problematische stoelgang. Dus het zou mij niets verbazen. En ik steun je klacht hoor! Ook ik kan al een paar dagen niet, zou dit te maken kunnen hebben met de eisprong?

Dank jullie wel voor de felicitaties!

VAndaag dus op het kdv gevierd, super genoten en lekker gedanst, gesprongen, traktatie gegeten, gezoend met iedereen, cadeautje uitgepakt en geroepen: “Oh mama, kijk mooi” :inlove: terwijl de verpakking er pas voor een kwart af was :mrgreen: , en dat wel in totaal 2 1/2 uur ( Loïs dan he, mama keek toe met fotocamera :mrgreen: )

Jane, ohhhhhh ik had daar ook zo’n last van…Ik heb toen van Zonnatura thee gehaald en dat hielp bij mij erg goed, maar ik weet hoe je je voelt. Heb er trouwens soms nog last van :?

Poeh, wat fijn om je te lezen en te horen dat het met de overige kittens goed gaat! Wat leuk dat jullie er nu ook nog 1 houden :inlove:

Wawa, pb gelezen :-

He Fem, ouwe spijbelaarster…En wie moet nou jouw werk gaan doen dan? Of ga je dat een andere dag van de week inhalen? :angel:

:-
:-*

Charissa dat klinkt als een hele mooie dag. Wat zul jij daar als trotse moeder bij hebben gestaan. Ze zal wel doodop zijn, van al die pakkjes. Uitpakken blijft toch het leukst. Ik weet nog dat ik op een tweejarig feestje was en het jochie werd stierlijk verwend, maar het pakpapier vond hij intressanter dan wat er in zat en uiteindelijk heeft hij heel lang gespeeld met een grote rol tape, want dat rolde zo leuk. Haha al die dure cadeaus nauwelijks naar omgekeken.

Angela ja je leest het wel bij de kwalen en charissa heeft er ook last van gehad, maar ook al zo vroeg in de zw. Ik dacht dat het meer bij de latere kwalen hoorde. Ik ga trouwens sinds mijn eisprong al moeilijk naar de wc alleen is het deze week veel erger geworden.

Charissa ik heb die thee al eens eerder geprobeerd, maar daar werd mijn buik heel hard en rond van en dan na een paar uur kreeg ik mega diaree. Die is dus net wat te sterk en mag ook niet tijdens zw. Ik wacht nu maar even die lactusiroop af, maar vooralsnog is mijn buik keihard.

Gaat iemand vanavond de vk praktijk kijken.

Ik heb trouwens net schandalig veel stampot rauwe andijvie op met twee gehaktballen :oops: :oops: als het er maar weer uitkomt :roll:

Liefs Jane

Nou meiden,

Ik heb lekker gekookt vandaag, dus missie 1 is geslaagd.

Hij wilde eigenlijk vandaag gaan bodypumpen, maar omdat ie laat thuis was gaat dat niet door.

Nou is dat natuurlijk niet zo, want hij kan vanavond nog heel wat bodypumpen als ie wil :lol: :oops:

Ik kwam ff tussendoor, moet even de tafel afruimen, voordat de katten het eten op hebben

Ik heb die thee gewoon gedronken :oops: :oops: toendertijd, maar ik had aan 1 kopje genoeg 8)

Heb dit nog gevonden voor je in geval die siroop niet werkt (misschien had je deze info al maar beter tevaak dan te weinig toch?) :wink:

Driemaal per dag een eetlepel zemelen met muesli door de yoghurt of kwark helpt goed. Ook senna-peulenthee en lijnzaadolie is het proberen waard.

Femmie veel plezier met bodypumpen vanaaf met je vriend he :mrgreen:

Hoi meiden,

Ik reageer even kort want moet me nodig gaan omkleden voor het sporten wat ik zo ga doen.

Wawa, heb je pb gelezen. Maar, nogmaals een :hug: en :-* voor je dreumesjes, je man en jezelf!!

Jane, ik herken het probleem van de moeilijke stoelgang. Ik had het bij de eerste zwangerschap en bij de vorige ook. Ik dronk toen venkelthee en brandnetelthee. Vooral de laatste heeft bij mij goed gewerkt. Ook activia, weet je wel die pakken waar ze altijd reclame voor maken, dat hielp ook goed! Iig goed genoeg om toch af en toe naar de wc te kunnen.

Charissa, fijn dat Loïs zo’n leuke verjaardag heeft gehad op het kdv. Wat een mooie reacties van haar zeg!! :inlove:

Ze zal dan nu wel heel erg moe zijn :zzz:

Alle andere meiden, ik vergeet jullie niet hoor maar heb nu geen tijd meer om verder te gaan. Na het sporten zal ik proberen het verder lijstje af te werken.

:-*

:wall: zit ik net een bericht te typen terwijl ik niet door had dat er alweer een nieuwe pagina achteraan kwam :wall:

Bij deze dan dus even mijn reacties verder op iedereen.

Ja joos, je kan een innestelling lijkt me wel voelen. Zoals jane aangeeft. Ik dacht zelf ook dat het met een krampgevoel kan, maar dat weet ik eigenlijk niet helemaal zeker.

Jeetje jane, dat lijkt me wel erg vervelend, die klacht die jij noemt. Misschien is het wel erg vroeg in de zwschap, maar vlgs mij had joyce er ook al heel vroeg last van.

He angela, wij hadden ook brocolli. Met gebakken aardappeltjes en voor mijn vriend een schnitzel en voor mij zo’n vega ding met een tropical sausje erover :drool:

Charissa, wat een leuke dag heb je gehad. Heb je weer leuke foto’s om te showen?

Haha en het werk is allemaal gedaan hoor, ondanks mijn spijbelen, is de was gedaan, het is opgevouwen, de boodschappen zijn in huis, de vaatwasser is leeg, er is gekookt en de vaat is ingeruimd.

Goed he? En dat ondanks mijn spijbelen. :mrgreen:

Hihi charissa :lol: ik vroeg me af of mijn grap over zou komen, maar wel dus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

tilly, sportse :-*

Charissa, alsnog gefeliciteed met Lois haar 2e verjaardag. Dikke kus en knuff. ook van Devin.

Ik ben door alle toestanden hier vergeten kaartje te sturen :oops:

zo dalijk ff bijlezen, heb het druk op msn en kom er niet aan toe haha