hier ook de algemene site.
En het gaat iets beter maar nog steeds lam op de lamme zondag :lol:
Ja is ook wel logisch natuurlijk maar vroeg het me echt af over die maten haha :oops:
Jammer dat jullie algemene site krijgen als ik hem aanklik zie ik meteen de broek ik kijk even of ik foto’tje kan plaatsen.
liefs jane
Dames ik ga mijn laatste ronde lopen en dan ook genieten van de lamme zondag voor wat er nog van over is.
Ik ben er morgenochtend weer. Fijne zondag avond iedereen liefs jane
Trusten en waarschijnlijk tot dinsdag of morgen heel kort
truste dames. :-*
Ik ga hier ook mijn spulletjes opruimen en lekker naar huis. Slaap lekker allemaal en tot morgen! :-*
goedemorgen ben ik alweer de eerste zo te zien.
Heb heerlijk uitgeslapen en ga zo wandelen met hondje wat een heerlijke dag zeg.
Patricia jij ook nog lekker aan het suffen, jij bent ook vrij toch? Voor de meiden die nu moeten werken werkse.
Liefs jane
Goedemorgen!
Hier zo ook lekker naar buiten!
Heb net de VK gebeld en mag 26 maart al voor een echo, het is dan ook mijn verjaardag!!
Wens iedereen een zonnige dag!
Tot vanavond. :-*
Wat leuk dat je op je verjaardag naar de VK mag voor een echo Marije! :dance: :dance: Ben heel benieuwd.
Heb je haar trouwens nog verteld van je lichte bloedverlies??
Jane, ik ben inderdaad ook lekker vrij :dance:
IK heb tot half 11 geslapen en daarna ben ik meteen in huis aan de slag gegaan. Ik heb de ramen gezeemd aan de binnenkant en nu staat alles lekker open. Zo nog even stofzuigen en dweilen, daarna ga ik denk ik even naar de stad en langs mijn moeder (die heeft een tuin :mrgreen: )
Hoe is het met jullie allemaal?
:-*
Marije dat is een mooie dag dan voor jou en hopelijk een prachtig verjaardags cadeau.
Oh lekker hoor ik ben nog steeds niet naar buiten geweest ik ga nu echt ben echt aan het tutten heb nog helemaal niets gedaan :oops:
Groetjes
Geniet er lekker van Jane! Ik ga nu ook de deur uit 8) Tot later allemaal!
Zo zeg, ben je er een paar dagen niet, moet je gelijk -tig blz doorlezen.
Nou ik haak vanaf hier weer in, hoor.
Ik zit nu op mijn werk en het is hier erg rustig. Ik kon dus ALLES mooi doorlezen en ik ben weer OVERAL van op de hoogte!
Wawa
Zodra ik thuis ben kom ik wel weer ff kijken. Ik ben het hele weekend druk geweest, heb daarom geen tijd gehad om te KOKKEN.
Hoe is het trouwens met Poeh en BB.
Joos, ik begrijp je gevoel meissie. Jij wilt ook zo graag net als al die andere. Jou tijd komt ook meis, echt. En tot die tijd, gewoon hier blijven schrijven. Je mag me ook altijd pb-en of via msn (als ik die open heb staan). :hug:
Voor iedereen een dikke :hug: en :-*
ik moet eigenlijk naar kleuter les vandaag en afspraak bij de oogarts maar ik ben zo misselijk dat ik het gevoel heb dalijk voor het eerst boven de wc te hangen :sick: Denk dus dat ik thuis blijf vandaag.
Marije, super zeg.
Verder te weinig tijd. Tot laterrrrrrrr
Lieve reacties allemaal.
Ik gluur nog wel om het hoekje.
joos :-* , weet jij misschien hoe het met poeh is?
Volgens mij wel goed maar heeft ze het gewoon druk.
Joos, fijn jou hier toch weer te zien!!!
Ik begrijp je zo goed meid. Misschien denk je dat ik iets makkelijker praten kan omdat ik natuurlijk al zwanger ben geweest, maar ik sta toch ook echt nog bovenaan in de lijst en wil ook naar ONDEREN!!! :mrgreen:
Maar, ik ben blij te zien dat je er toch weer bent. :-
Wendy, hoe is het nu met je meid? Al een beetje minder misselijk hoop ik? Je klonk aardig beroerd. :sick:
Angela, druk weekend gehad dus! Fijn dat je er weer bent meid.
Alles goed?
Patricia, vandaag 16 weken alweer :dance: Super zeg!!
Mooie tuinbroek trouwens die jij wil gaan kopen, of heb je hem inmiddels al?
Jane, jij had die broek al wel of niet? :think: Ja toch?
Lekker dagje gehad vandaag? Beetje uitgerust hoop ik en lekker genoten van het weer :dance: :mrgreen:
Wawa, hoe gaat het met jou meid? Druk aan het werk? Al last van kwaaltjes?
Marije, leuk dat je de eerste echo op je verjaardag krijgt :dance: :mrgreen: Mooi cadeautje zou ik zo zeggen. Die koop je niet in de winkel :lol:
Wij gaan een weekendje weg :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: Oh ik heb er zo’n zin in!!!
Dreumes gaat dan naar opa en oma logeren en wij gaan met vrienden naar Duinrell toe!!! Zo lekker hè! Het weekend van 23 en 24 maart gaan we weg. Ik heb er zo’n zin in!
Hier trouwens dag 12 met een hoge temperatuur. Stiekem begin ik iets te hopen maar ben zo verschrikkelijk bang teleurgesteld te worden Ik weet natuurlijk helemaal niet of alles al weer functioneert zoals het hoort. Daardoor weet ik ook niet of ik wel wel van mijn temp uit kan gaan. Natuurlijk kan het ook nog eens zo zijn dat hij morgen enorm naar beneden keldert en dan is het zeker weten mis. We wachten geduldig af :liar: :mrgreen:
Mijn zusje komt zo en dan ga ik lekker even tv kijken. Heerlijk is dat na een dag werken. Even ontspannen en lekker bijkomen. :mrgreen:
Misschien tot later dames.
:-
Joos, fijn om je weer even te zien. Hopelijk blijf je hier gewoon kletsen en Charissa natuurlijk ook.
BB en Poeh, waar zijn jullie toch?
Tilly, ik duim hard voor je hoor meid :-*
hier ben ik!! :lol:
aan alle zwangeren die ik nog niet gefeliciteerd heb: proficiat!!! :dance:
wow zeg opeens zo snel gegaan, superleuk zeg!
ik ben er tegenwoordig niet meer zoveel, sorry dat ik jullie wat “verwaarloos” als je het zo kan noemen.
ik heb besloten me heel even een beetje “afzijdig” te houden, vind het namelijk erg “confronterend” allemaal, hopelijk begrijpen jullie het een beetje. maar ik denk wel elke dag aan jullie hoor! jullie zijn echt lief!
ik neem nu even een beetje tijd voor mezelf, lijkt erop dat ik het even nodig heb. even een andere richting inslaan. nu ik terug aan de pil ben ga ik me op andere dingen storten dan treurig zijn om wat ik niet heb, snappie?
zo heb ik me bijvoorbeeld ingeschreven voor de 100km dodentocht van bornem (ik woon in die gemeente trouwens). mijn conditie is niet top; maar nu ik gestopt ben met roken heb ik er vertrouwen in hoor. ik heb ook een personal online trainer die me tegen 10 augustus (d-day) gaat klaarstomen voor de 100km. zal zeer intensieve training zijn, maar ik ga ervoor.
mss kunnen jullie eens gaan kijken als jullie het niet kennen weeweewee.dodentocht.bee-ee (maar dan normaal geschreven )
tot later!!! :-* :-* :-*